Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - junnu_85

Sivuja: 1 ... 8 9 10 [11]
301
HPI / Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« : 24.05.10 - klo: 13.55 »
Siinä on jo Asson hopeat edessä ja vihreät takana. Goose Bumps greenit renkaina.
Ai mistäkö tiedän  :wink:
[/quote

Eipä alustassa mitään vikaa ole.Nätisti kulkee.
Taitaa olla vaan liikaa tehoa meikäläiselle.Totuttelua vielä. :grin:

302
HPI / Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« : 23.05.10 - klo: 10.53 »
Nyt se e-firestorm saapui.
Olihan se aika kova menemään tuolla ztw:n 5.5t combolla.Lisää ajoa,jos alkaisi pysymään paremmin käsissä. :grin:

303
Yleinen keskustelu / Vs: Minkä auton ostan -osio
« : 18.05.10 - klo: 20.52 »
Täytyy tutustua vähä tarkemmin tohon hpi:n autoon.Katotaa sitte mikä lopulta jää käteen.

304
Yleinen keskustelu / Vs: Minkä auton ostan -osio
« : 18.05.10 - klo: 16.29 »
Nyt olisi off-road auto hakusessa.Lähinnä hiekkamontulla/soralla tulisi ajeltua.Olen katsellut traxxasilta stampedea ja rustleria vxl,mutta ei ainakaan tällä hetkellä näytä pahemmin käytettynä olevan.Traxxasin autoja on ainakin kehuttu täällä.
Hinta saisi olla sen n. 300€ ja mielellään myös tietysti harjaton.
Mitä muita merkkejä/malleja kannattaisi myös katsella?

305
Jos muhun viittaat,niin kori oli tosiaan valmiiksi leikattu.

306
junnu_85: Tuo viittaisi sensorivikaan eli mahdollisesti yksi sensori moottorista on pimeänä. Saatko säädettyä säätimen niin että se ei käytä sensoreita niin saisi testattua tuon?

hmmm..jos tuosta noparin ohjelmointikapulasta meinaat,niin ei siinä ainakaan ole sellaista valikkoa missä lukisi sensorista mitään.
tosiaan moottori ja tuo sensoripiuha on uusia.mikäli ne mihinkään vaikuttaa.

307
Taitaa olla Keravalta kun perä noin pystyssä :-)
No läppä vaan.
Sopivasti enemmän 'offsettiä' vannevalinnassa ja koria alemmas ainakin takaa niin rengas aukko pienenee.

usko tai älä,mutta kori on tällä hetkellä suorassa.helmoista otin jo noin 4mm tavaraa pois.
ei kuvissa näyttänyt nuo kaaret noin isoilta,kun koria tilasin.
nooh,toisella kertaa sitten.

vai keravalta :cheesy:

308
Sähköautot / Vs: LiPo akut autokäytössä.
« : 10.05.10 - klo: 12.21 »
niin siis itellä tuon akun kennot oli latauksen jälkeen tasan,mutta sitten jonkin ajan kuluttua,kun mittasin niin oli tuo 0.2V ero.missään vaiheessa en vielä autolla ajanut.
joutaako tuo akku nyt siis kokonaan pois?

Itse ajaisin huoletta, mutta on täällä foorumilla varmaan joku sitä vastaakin. Tosin jos kiinan lipo niin ottaisin vähän varovaisemmin :wink:.

Turnigy:n lipo on kyseessä ja cut-off on tällä hetkellä 3.2V,mut voishan sen vaik nostaa siihen seuraavaan eli 3.4V.kiitokset neuvoista.

309
Sähköautot / Vs: LiPo akut autokäytössä.
« : 10.05.10 - klo: 12.04 »
niin siis itellä tuon akun kennot oli latauksen jälkeen tasan,mutta sitten jonkin ajan kuluttua,kun mittasin niin oli tuo 0.2V ero.missään vaiheessa en vielä autolla ajanut.
joutaako tuo akku nyt siis kokonaan pois?

310
Sähköautot / Vs: LiPo akut autokäytössä.
« : 10.05.10 - klo: 11.29 »
kuinkas isolla kennojen jännite-erolla sitä kannattaa lähteä ajamaan?
kyseessä on 2s 5000mAh akku.
No voihan sitä lähteä mutta yleensä kennot on tasan kun lähdetään ajamaan.
Eli kun akku ja laturi on kunnossa niin kennothan on tasan latauksen jäljiltä.
Jos joku mättää niin itse en ainakaan lähtisi cruisailemaan jos tasaavan latauksen jäljiltä esim.2s lipojen kennojen jännite ero on luokkaa n.0.2V.
Silloin joku on pahasti pielessä...
latauksen jälkeen näytti kyllä olevan tasan,mutta jonkun ajan päästä näytti aika tarkkaan tuota 0.2V eroa.mahtaako olla sitten akku sökö.

311
mitä kannattaa ensimmäisenä autosta tarkistaa/vaihtaa,jos auto ei suostu lähtemään paikaltaan liikkeelle muuta kuin pienen avun saattelemana.
autossa on kiinni harjatonta ja sensorillista settiä.
alkaa vaan pikku hiljaa ärsyttämään,tuo auton perässä juokseminen aina,kun auto vahingossa pysähtyy.

312
Sähköautot / Vs: LiPo akut autokäytössä.
« : 10.05.10 - klo: 07.35 »
kuinkas isolla kennojen jännite-erolla sitä kannattaa lähteä ajamaan?
kyseessä on 2s 5000mAh akku.

313
menee se paremman puutteessa.. :grin:

314
tässähän tää nyt ois.




315
Sähköautot / Vs: LiPo akut autokäytössä.
« : 08.05.10 - klo: 16.24 »
ei näyttänyt oikein tasuri tasaavan noita kennoja,kun täyteen latasin.nyt laturi(ultramat 14+)näyttää lukemiksi 3.952V ja 4.143V.miten tässä nyt kannattaa edetä,että sais noi kennot enemmän tasapainoon?

Laita uudestaan laturiin ja kato sitte onko tasoittunut.
Itellä ainakin tasoittui tuolla tavalla.

Kanattaako sitä sitten ladata pienemmällä virralla?Olen muuten puskenu sinne sitä 5A,kun 5000mAh akku on kyseessä.

316
Sähköautot / Vs: LiPo akut autokäytössä.
« : 08.05.10 - klo: 14.50 »
ei näyttänyt oikein tasuri tasaavan noita kennoja,kun täyteen latasin.nyt laturi(ultramat 14+)näyttää lukemiksi 3.952V ja 4.143V.miten tässä nyt kannattaa edetä,että sais noi kennot enemmän tasapainoon?

317
Itselläni on myös tuollainen hpi:n lähetin, ja kyllä se aika tiuhaan noita pattereita syö. Mutta en silti usko, että olisi siitä kiinni kun kyllä se nyt aina jonkun 10 akullista vähintään kestää, ellet sitten ole unohtanut sitä päälle. Oletko tarkastanut vastarin antenni piuhan ettei ole murtumia missään?
Oletko myös tarkistanut lähettimen antennin että on kunnolla kiinni, itselläni tuo tahtoo ainakin usein löystyä ihan itsekseen ja silloin alkavat juuri nuo kyseiset ongelmat.

en ole unohtanut lähetintä päälle ja kyllä tuo lähettimen antenni on kunnolla kiinni.
täytyy vielä nuo muut käydä läpi niin tietää taas lisää.
edit.tarkastin juuri vastarin antennin,eikä siinä ollut mitään murtumia tms.avasin myös vastarin kokonaan ja otin sieltä enimmät roskat pois.
laitoin virrat päälle ja kyllä se taas sen jälkeen toimi ihan kunnolla.huomasin myös,että oli mennyt noparin säädöt ihan miten sattuu.mistä moinen mahtaa johtua?

318
laitetaan nyt tähänkin topicciin.
ei nyt tahdo oikein toimia tuo tt.pyörät meni puolelta toiselle,kun virrat laittoi päälle.
vaihdoin ohjaimeen patterit ja seuraavan akullisen toimi mainiosti.eilen illalla olin menossa taas ajelemaan,niin taas oli sama homma,pyörät menevät puolelta toiselle.kun antennista ottaa kiinni tai vetää hieman sivulle antennin johdosta,niin renkaat pysähtyvät.silti ei silloin reagoi radion ohjaukseen tai muuhunkaan.
nopari on ec power 60A,moottori on losi:n 7.5 lankainen sensorillinen,ohjaimena on 27AM hpi ja akkuna on 5000 mAh 20c lipo.
mitä tässä nyt suraavaksi kannattaisi koittaa?
voisiko tuo radio syödä pattereita niin paljon,että olisi taas niistä kiinni?

319
Tamiya / Vs: Tamiya TT-01 -kaikkea vakiosta ralliautoon!
« : 04.05.10 - klo: 09.46 »
täytyy koittaa netistä kattoo,jos sielt löytyy jotai ohjeita.tuuletin muuten pyöri ihan vapaasti,kun koitin.tiedä sitte mikä sitä vaivaa.
kiitti avusta.

320
Tamiya / Vs: Tamiya TT-01 -kaikkea vakiosta ralliautoon!
« : 03.05.10 - klo: 20.04 »
tuulettimet on välillä sekundaa. Katso, että se pyörii vapaasti. Kokeilitko jo kalibroida noparin uudestaan?

en ole vielä kokeillut,eikä ole tullut sitä edes ennen tehtyä.varmaan kuulostaa tyhmältä kysymykseltä,mutta millanen homma mahtaa olla kyseessä?
eka auto vasta menossa,joten on vielä aika tarkkaan kaikki asiat hakusessa.

321
Tamiya / Vs: Tamiya TT-01 -kaikkea vakiosta ralliautoon!
« : 03.05.10 - klo: 14.53 »
vaihdoin juuri sensorin johdon uuteen ja eturenkaat eivät enää menneet puolelta toiselle.ohjaus myöskin reagoi,mutta kaasua ja jarrua en saanut reagoimaan radion kanssa.
mikä avuksi?
tuota noparin tuuletinta en kyllä ymmärrä,vasta viidennellä kerralla,kun laitoin virrat autoon ja otin pois alkoi pyöriä normaalisti.muuten junnaa todella hiljaa ja pitää ihmeellistä ääntä.
onko kukaan kohdannut samaa ongelmaa?

322
Tamiya / Vs: Tamiya TT-01 -kaikkea vakiosta ralliautoon!
« : 03.05.10 - klo: 12.54 »
eli uusi losin harjaton moottori ja nopari on ec powerin.täyden lipo akun kanssa koitin,kun ei toiminut.ja radio on joku hpi:n am 27MHz,pattereilla mennään.moottorin mukana tuli uus sensorin johto,et vois koittaa jos se vaikuttaa jotenki.

323
Tamiya / Vs: Tamiya TT-01 -kaikkea vakiosta ralliautoon!
« : 02.05.10 - klo: 18.44 »
mikäköhän mahtaa olla vikana tt-01:ssä.kun laittaa virrat päälle,niin välillä noparin tuuletin pyörii todella hiljaa ja niin kuin jokin olisi pännissä.välillä pyörii taas ihan normaalisti.ja toinen ongelma:jos ajaessa pysähtyy niin ei muuten tahdo päästä liikkeelle,kuin hiukan antamalla vauhti.tekee tuota enemmän pakilla.

varmaan ennenkin kysytty,mutta kysytään nyt kuitenkin.

Edit. eipä päästänyt tt ajamaan äsken ollenkaan.kun sain virrat päälle niin eturenkaat seilasivat puolelta toiselle ja kun otin antennista tai antennin johdosta kiinni niin renkaat pysähtyivät,mutta kun samalla koitin ohjausta/kaasua/jarrua niin ei tapahtunut mitään(siis samalla,kun pidin johdosta kiinni).voisiko joku kokeneempi kertoa missä nyt oikeen mättää?

324
Ihan asiallinen drifteri.

325
Tarkoitus ei tosiaa oo mitää kisoja ajaa,et iha huvin vuoks vaa mennää.Täytyypi tutustuu toho sp:n comboo enemmä.

326
Nyt olisi tt-01 vailla noparia ja moottoria.Olen katsellut tuota speed passionin drift master comboa ja se vaikuttaisi muuten hyvältä,mutta ainakin vanhojen keskustelujen perusteella kannattaisi ostaa suoraan sensorillinen versio.Joku mainitsi,että lrp:n combot menee samoihin hintaluokkiin tuon sp:n kanssa(kylläkin aika vanha keskustelu).Löytyisiköhän tuohon hintaan suht hyvää comboa esim. lrp:ltä?
Itse en löytänyt,mutta myykö joku suomessa esim. mitään lrp:n comboja?Ja itellä on 5000mAh 2s lipo,että niitä pitäisi tukea.

Kiitos vastaajille.Ensimmäinen auto ja apu olisi tarpeen.

327
Tamiya / Vs: Tamiya TT-01 -kaikkea vakiosta ralliautoon!
« : 01.04.10 - klo: 10.57 »
Tuli tossa ostettua itelle ensimmäinen auto joku aikaa sitten käytettynä,tt-01:seen päädyin kun monet sitä näyttää suosivan.Nyt olisi tarkoitus sitä alkaa hieman päivittelemään driftaus käyttöön.Kaverin kanssa kun sitä muutama minuutti koitettiin niin huomattiin,että nopari alkoi olla jo todella kuuma.Ei kuulemma pitäisi niin paljon lämmetä niin pian.Huomasin moottorissa sellaisen seikan,että kun sitä tuosta pinjonista pyörittelee niin se ei pyöri tasaisesti kuin pitäisi vaan välillä on vähän tiukempi kohta ja sitte taas pyörähtää melkein itsellään puolen kierrosta kun hieman auttaa.Onko tuolle moottorille enää mitään tehtävissä vai täytyykö suosiolla ostaa uusi?
Moottorina on siis ec powerin sensorillinen 5.5 lankainen,noparina on ec powerin sensorillinen 60a-sr ja akkuna on lipo.

328
itselläni on tt-01 ja pitäisi siihen ostaa uusi harjaton moottori.auto tulee drifting käyttöön.osaisikohan joku suositella jotain merkkiä mikä osuisi siihen noin 60€ hintaluokkaan ja jokin noin 10t taitaisi olla ihan riittävä motti?ei ole itsellä oikein tietoa noista ns. hyvistä merkeistä.alunperin siinä on ollut ec powerin sensorillinen 5.5t motti ja nopari on myös jokin ec powerin.

329
Yleinen keskustelu / Vs: Minkä auton ostan -osio
« : 27.10.09 - klo: 20.41 »
itselläni ei tosiaan ole mitään.kaveri suositteli juuri äsken myös tamiyaa.minkäs kokoinen akku autossa saisi olla,että sillä hetken myös ajaisi?näyttää olevan vaan aika montaa erilaista ja siihen sitte pitäis vielä osata ostaa oikea laturi.onko tuossa radion ostamisessa jotain erityistä mitä kannattaa ottaa huomioon?kun en tosiaan ole näistä jutuista vielä oikeen perillä.

330
Yleinen keskustelu / Vs: Minkä auton ostan -osio
« : 27.10.09 - klo: 13.44 »
ensimmäinen auto olisi hakusessa driftausta varten ja olen tuota hsp:n flying fish 1:stä katsellut.onko kellään kokemuksia kyseisestä autosta?auto saisi maksaa kokonaisuudessaan max. sen 300€ näin aluksi.

Sivuja: 1 ... 8 9 10 [11]