Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - HELIUM

Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 13
91
Itse lähtisin siitä että ois harjaton.

92
15min. Ota huomioon että radalla kaasu on ''pohjassa'', kun taas olohuoneessa sillä tyylillä mennään seinään.

93
Vapaa keskustelu / Vs: AIRSOFT
« : 05.01.12 - klo: 16.11 »
Mä ainakin pelaan lahden alueella, jossa siis on ''kuuluisa'' tiilitehdas, sekä eräs metsäalue. Mulla oli kesän ajan 2 ingram konepistoolia (ubermagee, kato proairsoftin pistoolit->muut kaasuaseet ja sieltä tää ingram M11) Jolla pärjäsi tehtaalla kuin myös metsässä loistavasti! Riippuu pelityylistä, eikä sitä 120 M/s lähtöjä aina tarvitse. Tarkkuskin on suht sama, tuuli ja ampuja vaikuttaa enemmän.

94
Vapaa keskustelu / Vs: AIRSOFT
« : 04.01.12 - klo: 20.02 »
Eipä mittää. Plus sen lisäksi että se on gbb (jos ois enempi rahaa ni ois mulle elinehto, niin se on M4, josta saa helposti tehtyä tosi mageen näkösen tactical pyssyn. Vaikkei se kranaatinheitinkään rumaole... Jo lopetan kun alkaa mennä pelottavasti hankintaan muuten.  :laugh:

95
Vapaa keskustelu / Vs: AIRSOFT
« : 04.01.12 - klo: 00.46 »
no lähetään vaikka siitä liikkeelle, että vaihtaisin koko as-gearini tohon pyssyyn. Eli on. We on tehnyt ylisesti hyviä gbb aseita. Softaajan sivulla on lisää tietoa pyssystä. Eikä tarvi muuta kun co2 kapselit ja kuulia. Aselaukkukin kannattaa olla. Itselläni ei ole ja on aika työlästä esim nykyinen m14 purkaa ettå mahtuu matka kasiini. Eli jos sattuu rahaa olee ilman käyttötarkotusta ni osta toi!

96
Radiolaitteet / Vs: Markan gigaradiot?
« : 30.12.11 - klo: 13.35 »
Mulla ainakin ne kohdat paterikotelossa mihin patterit osuu, ne issä siis kulkee virta, on tippunut alas niin ettei patteri osu niihin. Ruuvimeisselillä olen nostanut.

97
Juu tuo viimeinen kohta tuskin on ongelma. :)

98
Nii, en oo varma kyydeistä tai oikeestaan yhtään mistään, mutta kysyn että hirtetäänkö mut jos satun tulemaan paikalle diftaamaan vaikken osaa juur ollenskaan?

99
Sinänsä ymmärrettävää, kumminkin siinä saattaisi itse kutakin ketuttaa kun on ratapaikka, kaikki muukin sovittuna ja sit jengiä ei oo tarpeeks.

100
Vapaa keskustelu / Vs: AIRSOFT
« : 18.12.11 - klo: 13.54 »
Voi.

101
Kannattas lukea, ei ois nii paljoo sivuja jos lukisitte. Mutta taas, nelivedot, ja renkaat sieltä mistä löytyy.

102
Lahesta olen, kuten kai säkin? Rata on tiedossa. Joku lauantai (tän viikon ehkä) aattelin sinne änkee. Vanhalla radalla kävin kerran, mut sillon oli auto tourinkimallia. Sillon sielä olikin joku riftaamassa, ja sano et on ylimääräset renkaat jos haluun koittaa. Mut aika loppu kesken. Ja siitä tää idea sit lähti. Hyvin teoriapainoitteisesti. Ja auto ei oo ehtiny hajota kun on pitäny tapella sähköjen kanssa. Mut nyt jopa ne toimii. Pitää vaa uus pinjonin ruuvi keksiä jostain nopeasti.

103
Niinpä, itekkään en oo ikinä radalla luistellu (huonon tasapainon takia, ja sen ettei auto vaa oo voinu toimi. Yks osa ehjä, toinen hajoo :), vaikka nyt ½vuotta+ täälä oonkin kirjottanu. Pihalla kyllä olen ajanu) ja silti aattelin johonkin kisaan mennä, katsomaan kun huiput ajaa. Mutta tiedä että uskaltaako edes ajaa. Ja tää drifting homman leppoisuus johtuu kai siitä ku ei oo kattojärjestöö ja huipputiukkoja ranklistejä :D Hyvä näin :)

104
Yleinen keskustelu / Vs: Omat RC-Videot
« : 09.12.11 - klo: 22.43 »
Onse hiaano auto...

105
Ajatko sä samalla akulla rekkaa ja tf-5:ttä? Riittääkö ku on vaan 7,2V? Vai onko joku eri akku?

106
750mahia? En usko että kauaa kestää. Onhan noi touringautot eri asia mutta 3330(tj.) mahia kuluu jo alle vartissa.

107
Älyttömän magee! Tolla kelpaa varmaan ajella?

Edit:niin ja samaa mieltä alempana olevan ANY10 kommentin kanssa. Tarrart pois.

108
Niinpä, siinä se onkin. Ei löydy sopivaa diffiä tai rahaa uuteen. Eikä toi ny niin vaikeelta vaikuta, suunnitelmat alkaa jo kehittyä. Saa nähä miten käytäntö =D Mutta ennenkään ei oo mikää menny niiku piti ja silti onnistu. J mitäs muuta ku aikaa mulla ny olis.

109
Mörjentztä! Tuli mieleen että jos iettisin että onnistuuko kardaanin muutto hihnavedoks jotenkin. Ihan cs:n takia. Voittekos laittaa kuvia miten ne on toteutettu teillä, varsinkin diffeistä.

110
Ohan se magee vehje. Tulipas mieleen että alkaako tämä street tyyli olla out, kun kaikki autot tuntuvat olevan radalle tarkoitetun näköisiä?

111
Nyt on jotain pielessä... Autoni toimii. Nyt vasta se on siinä kunnossa että kehtaa lähtee radalle. <3

112
Radiolaitteet / Vs: Markan gigaradiot?
« : 28.11.11 - klo: 18.11 »
Voihan muillakin... Epäonnistuminen vaan tuntuu erilaiselta :DD

113
Tuosta olikin puhetta aiemmin. Ilmeisesti joku 20 lankanen ois sopiva. 

114
Sähköautot / Vs: Ekaksi Drifteriksi?
« : 21.11.11 - klo: 14.09 »
Jeps, mikä vaan neliveto kelpaa driftingiin. Mut pitää kyllä sanoo ettei halvinta (*ysk tf-5 ysk) kannata hankkia ellei ole esim radioita ja ja muita sähköjä valmiina, tai rahaa uusia. Itse nimittäin hommasin edellä mainitun rtr kyöstin mutta ohjain ei miellyttänyt, vaihdoin radiot, ja kun kyseisessä autossa on integroitu nopari/vastari niin hommasin myös noparin. Sitten levis moottori ja ostin uuden moottorin ja noparin. Eli loppujen lopuksi on järkevämpää ostaa kit malli, mutta kyllä rtr:lläkin pääsee alkuun. Niin minäkin tein. Myöskään ns. rtr driftereitä ei kannata hommata, paremman saat itse tekemällä (renkaat/spoolit/lukot/muu ''tuning''). Tämän kun luet läpi niin saat vastauksen takuulla jokaiseen kysymykseen.

115
Miksei suoraan molempiin lukkoa?

116
Kanavien puute... Onhan mulla lennokkiharrastuksen takia 4ch radio mutta siinä häiritsee kiteet. Ilmeisesti lennuradioilla näitä ajetaan?
E:Ja luulisi olevan helpompi laittaa sinne kaikki tarvittava kun rakentaa alusta asti, vai?

117
Minusta se on kannattavaa. Mäkin tekisin niin mutta sitten ei jäis varaa radioon. Muutes tuolta saksasta tilaaminen, miten se käytännössä käy?

118
Alusta asti. Sunnittelussa oon suht hyvä, toteuttamiseen löytyy intoa ja vaikeimpiin kohtiin tuttavapiiristä ammattilaisia. Keinuakseli? Eli siis eturenkaat akselissa oka on vaan keskeltä kiinni.

119
Suunnitelin ettei eteen tule vetoa eikä renkaat ole toisiinsa yhteydessä. Myös eteen jousilla toteutetun jousituksen ja taakse lukkoperä ilman joustoa. Mutta pitää alkaa tutkailemaan tota saksanmaan tarjontaa, vaikkakin tähän asti olen ollut suht hukassa.   :huh: Mutta aikaa on kyllä suunnitella ennekuin koipi paranee. Ja jos keksin ovelan tavan tehdä taaksekin jousitus niin tokihan sen toteutan.

120
Sopiiko cravleri moottorit näihin. Mikäs ois siis toi raja 20-40T? Ilmeisesti mitä suurempi luku sen hitaammin pyörii mutta enemmän voimaa? Ja onko väliä onko harjaton vai harjallinen?

Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 13