Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - JiiIii

Sivuja: 1 [2] 3 4 5 ... 12
31
Perjantaina rata auki harjoittelulle 10.30-20.30, tervetuloa!

32
Rata suljetaan perjantaina klo 20.30. Perjantain harjoituksen aikana rataa kastellaan tarpeen mukaan.

Muistakaa maksaa ratamaksunne (kertamaksu 12 eur):
 
IBAN tilinumero: FI9614163000129296  (Nordea)
BIC/SWIFT  NDEAFIHH
Saaja: Fullspeed RC
Viesti: Nimi, ratamaksu, Lavanko

33
Kiitos runsaslukuiselle talkooväelle! Huomenna jatketaan klo 17, ohjelmassa vielä jyräystä ja kastelua, letkujen kiinnitystä ja varikkojen siistimistä.


34
Huomenna keskiviikkona kunnostustöitä viikonlopun kisoja varten klo 16 alkaen.

35
Tulokset / Vs: 1/10 Offroad Euros 2017 Italy
« : 24.07.17 - klo: 17.52 »
Ihan hienot kisat oli, lämmintä riitti ja rata oli huomattavasti parempi kuin etukäteen odotti. Tuupissa ihan maksimisuoritus, sijoitus 43., nelkussa n. 17 kaatoa liikaa ja finaalissa servon johto irti vastarista, sijoitus 59.

Kiitos Team Finlandille, hauska viikko oli, täysiä vedettiin loppuun asti.


36
Kertsikisaa huomenna sähköradalla! Sääennuste näyttää vähän heikolta tällä hetkellä, mutta toivotaan että ne on taas väärässä.

37
Huomenna tiistaina talkoilua sähköradalla klo 17-20. Keskikummun viimeistelyä + muuta mukavaa.


38
Sähkörata alkaa olla ajokunnossa, pienempiä huolto/parannustöitä tehdään ajamisen lomassa, ilmoitellaan erikseen kun isompaa projektia luvassa. Katos vaatii vielä siistimistä, saa olla oma-aloitteinenkin.

Rataa saa ja pitääkin kastella, isosta säiliöstä sininen hana auki (löytyy sieltä säiliön pohjasta), pumpusta töpseli kiinni ja vettä radalle, ei pidä kastella lätäköille vaan hienona sumuna vettä radalle. Aurinkoisella kelillä ajokunnossa 5-10min kastelun jälkeen.

Huomenna 23.5. onkin jo ensimmäinen tiistaikisa, toivotaan paljon porukkaa paikalle!

39
Huomenna pe 19.5. jatkuu ratatyöt kymppiradalla; jyrsimistä, jyräystä, lapiointia, siivousta etc. n. klo 17-20.

Sitten voidaankin maksaa ratamaksut, ja ryhtyä vähitellen kokeilemaan myös ajamista.

40
Kiitos talkooväelle jota oli runsaasti paikalla! Loppuviikosta en itse luultavasti ehdi enää radalle, mutta hoidetaan viimeistään ensi viikon alussa uusi hyppyrikombo valmiiksi. Sen jälkeen pientä viimeistelyä ja päästään vihdoin ajamaan, pienemmät muutokset profiilin suhteen hoidetaan "sitten kun ehditään", toivottavasti vielä toukokuun aikana.

Jos intoa riittää niiin radan pinnalta voi lakaista talven aikana pintaan nousseita kiviä pois, ja jyrätä käsijyrillä.

Sähkövarikon katoksen vahvistustyöt on vielä käynnissä, tästä johtuen varikolla ei vielä ole sähköjä (polttisvarikolta löytyy sähköä).

41
Vihdoin kelit suosii rakennushommia, ja sähkörata pitäisi myös saattaa ajokuntoon(profiilin muutos ja hyppyreiden rakentaminen). Hyötyliikuntaa tarjolla huomenna keskiviikkona klo 17 alkaen, työrukkaset ja kumisaappaat mukaan ja radalle.

42
Ilmoittautumislinkki vie viime vuoden kisaan.

43
RC-kerhot ja -radat / Vs: HPI Areena Turku
« : 03.03.17 - klo: 15.25 »
Mahtaako huomenna olla rata auki, ja mihin aikaan?


44
Team Durango / Vs: Durango DEX210f
« : 17.02.17 - klo: 08.20 »
Enpä ole kyllä vastaavaa huomannut, eipä kyllä ole tarkemmin tullut tutkittuakaan... Pitänee kurkistaa kun iskareiden kanssa tulee seuraavan kerran tekemistä. Mutta jos tuo kahdella prikalla pelittää niin mikäs siinä.

45
Varmasti hyvät kisat oli ja onnittelut voittajille. Kaikki varmasti tietää että juniorit menee kovaa, mutta Hoken kanssa ehdottomasti samaa mieltä siitä että perjantaina rata kiinni ja uutta profiilia kehiin. Olisi varmasti ihan oman keskustelun arvoinen aihe (taas kerran).

46
Ovet auki, arviolta klo 18-19 saakka ainakin.

47
Kai nyt joku on tulossa/menossa?

48
Oliko joku tulossa avaamaan ovia tänään? Venomit pitäisi suditella sileäksi.

49
Sähköautot / Vs: Sworkz S12-1M
« : 24.01.17 - klo: 18.38 »
KyoshWorkz :)

Olisin ehkä sen alumiini-idlerin jättänyt pussiin, mutta kai se kokeilemalla selviää miten pitkäikäinen se on. Ja jos muovisen kanssa on ollut ongelmia niin sitten... Klikkaile se nelkku nyt samalla ostoskoriin.

50
Kiitokset kisatiimille ja buffalle, paras ulkoilukeli pitkään aikaan tuli vietettyä sisätiloissa :)

No pientä harjoittelua formaatin kanssa, sitten kun homma saadaan koodattua niin että kuskit vaihtuvat erissä niin menee vielä mielenkiintoisemmaksi.

Renkaista: tuupissa ja nelkussa eturengas Venomin kaveriksi vielä hakusessa. Itse askartelin Venomeista leikkaa-liimaa eturenkaat (tuuppiin), ei löydy riittävästi kääntyvyyttä eikä onnistunut setupillakaan saamaan merkittäviä parannuksia. Paras eturengas Venomin kaveriksi on ollut urarengas, M4 oli liian pehmeä eikä muita seoksia ole ehtinyt testaamaan. Schumacher voisi tehdä low profile-urarenkaan valkoisella seoksella... ensi talveksi ehkä parannusta luvassa renkaan kestävyyden suhteen kun uusi EOS-rengaskin taitaa olla kilpailutuksessa.

Mukava oli ajella kun ei tarvinnut miettiä isommin renkaankulutusta, lämppäriä sai vetää minuuttikaupalla eikä tarvinnut säästellä.

51
Finaalien lähtöjärjestys "reedy" tyyliin... Katotaan nyt mihin saadaan ajanotto taipumaan...

Reedy Race -viikonloppu, pidetäänkö toki varjo-Reedy!

52
Laitas kuvaa venom etusista

Lainasin kilpakumppanin kuvaa, tältä ne näyttää:




53
Nyt on askarreltu Venomeista myös eturenkaat, ja Oskullekin löytyy yksi pari ylimääräisenä.

54
Ajoin tänään tulevan viikonlopun kisoissa käytettävällä Venom 88:illa takavetoa, ja hyvät fiilikset oli päivän päätteeksi. Eturengas oli siis pieni arvoitus, Staggereita ei löytynyt joten kokeilin urarengasta, josta oli jo saatu hyviä kokemuksia. Urarenkaalla (PL 4-rib M4) auto oli melko aliohjaava eli helppo ajaa.

Tuo M4 seos tuntuu liian pehmeältä, kuluu melko nopeasti, tosin näillä renkailla oli höylätty jo ulkoradallakin. Urarengas kovemmalla seoksella olisi luultavasti parempi ratkaisu.

Yllättävän kovaa Venomeilla pääsi. Vielä kun saa auton kääntymään paremmin ja eturenkaaksi hieman kestävämpi seos (tai jokin muu kuin urarengas). Hyvät kisat varmasti saa aikaiseksi.

55
Vähän tietoa rengastestailusta: nelivetoon ei vielä kestävämpää rengasta ole ilmestynyt kuin Schumacherin Block, kohta saadaan varmasti tietoa miten Shumacherin Venom 88 toimii nelivedossa.

Ajoin tänään tulevan viikonlopun kisoissa käytettävällä Venom 88:illa takavetoa, ja hyvät fiilikset oli päivän päätteeksi. Eturengas oli siis pieni arvoitus, Staggereita ei löytynyt joten kokeilin urarengasta, josta oli jo saatu hyviä kokemuksia. Urarenkaalla (PL 4-rib M4) auto oli melko aliohjaava eli helppo ajaa.

Tuo M4 seos tuntuu liian pehmeältä, kuluu melko nopeasti, tosin näillä renkailla oli höylätty jo ulkoradallakin. Urarengas kovemmalla seoksella olisi luultavasti parempi ratkaisu.

Yllättävän kovaa Venomeilla pääsi. Vielä kun saa auton kääntymään paremmin ja eturenkaaksi hieman kestävämpi seos (tai jokin muu kuin urarengas).

56
Hyvä paikka kisoille kyllä, ja väriä riitti radalla! Hieno huomata että useampi nuori kuljettaja alkaa nopeuden lisäksi löytämään varmuutta, sieltä se uusi sukupolvi tulee. Onnittelut myös Pappa-Salmelalle, joka junioreiden vanavedessä hiipi huomaamatta finaaliin (takavedossa). Hoke vei kuitenkin 40+-pisteet, mutta se onkin vielä melkein juniori.

Mattokrossi tuntuu edelleen tuskaiselta, ja tuntuu varmasti jatkossakin. No kohta on kesä, sitten treenataan taas!

57
Tulokset / Vs: DHI Cup 2017 On-Road and Off-Road
« : 09.01.17 - klo: 12.08 »
Onnea, tuleeko pokaali laivarahtina perässä?

58
Huomenissa kukaan menossa ajamaan?

59
Sähköautot / Vs: Gmade Komodo
« : 23.12.16 - klo: 17.15 »
Hienon näköinen vekotin, ei helpota ajoittain puhkeavaa crawler-kuumetta.

60
Pientä päivitystä Schumacherin Blockeilla ajettuihin "testeihin"; karvan yli 400 kierrosta sai ajettu rengassarjalla, vielä ei mitään isoa romahdusta kierrosajoissa, jonkin verran on vielä nappulaa jäljellä.

Lauri R. ajoi samoilla renkailla, kokonaissaldo myös n. 400 kierrosta, renkaat selkeästi kuluneemmat kuin meikäläisellä. Tiukempi kone ja kovempia kierrosaikoja.

Koitetaan myös takavetoon löytää rengas jolla on mukava ajaa ja eliniältään parempi kuin Minipin. Block voisi toimia myös jos sopiva eturengas löytyy. Jatketaan renkaista spekulointia seuran "suljetulla osastolla", tiedotetaan kyllä julkisestikin sitten kun on jotain kerrottavaa.

EOS-matto säilyy edelleen alustana Bunkkerissa. Montaa kertaa ei ole talven aikana tullut käytyä, mutta varikon pressutus+lämmittimet ovat tehneet olosuhteista jo huomattavasti mukavammat!

Sivuja: 1 [2] 3 4 5 ... 12