Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - andetee

Sivuja: 1 2 3 [4] 5
91
Yleinen keskustelu / Vs: Akut ja laturit
« : 21.07.12 - klo: 12.29 »
Tuli oman Graupner Ultramat 14 plussan kanssa sellainen ongelma vastaan, että DC puolella lataa täysin ongelmitta, mut jos käyttää verkkovirtaa, niin laturi käynnistyy ihan normaalisti ja antaa asettaa latausvirrat yms, mut latauksen käynnistymisen jälkeen boottaa itsensä. Antaa tosin ladata, jos latausvirran laskee 0.3 ampeeriin, mut eipä tolla vauhdilla viitti viittä 2s akkuparia ladata  :grin:

uusi laturi on tulossa anyway, mut olisko jollain heittää vinkkiä, missä vois olla vika? Omat elektroniikan opinnot jäi muutaman ov:n mittaisiksi...

92
Team C / Vs: Ansmann X8e / Team C T8E...
« : 17.07.12 - klo: 13.07 »
Se on se 100 grammaa varmaan niitä Koposen kaiverruksia  :azn:

No, olihan Tero tähän vaihtanut titaanivantit ja jotain muuta pientä sälää. Hobbywingin nopari ja motti voi olla painavammat kuin Tekinit, siitä en tiedä. Mut eiköhän se 100 gramman ero noilla selity.

Lämpöjä en ole edes viittinyt mitata, kun 5800 mAh akkujen jälkeen moottorista pystyy pitää sormilla kiinni ja en ole edes seppien suvusta... Noparissa sama homma. tuolla perusteella varmaan vois pinionia isontaa, mut se kulkee nytkin jo riittävästi. 15 piikkinen on kiinni ja HW:n 2200 kV kone.

93
Team C / Vs: Ansmann X8e / Team C T8E...
« : 17.07.12 - klo: 11.28 »
Onko sulla Jukka muuten akut pystyssä vai lappeellaan? Mä muutin ne lappeelleen (hieman piti sideguardeja dremelöidä, niin istui nätisti pehmustefoamin päälle) ja auto on entistä mukavampi ajaa.

Harmittaa, kun oon puhunut siitä lavangon keikasta niin pitkään ja vieläkään en ole päässyt sinne saakka ajaa. Tässä on kuitenkin hyvää haastetta heitetty, 41s Mikalta ja Jukalta sitten alle 40s. Tää viikonloppuhan oli ne m8-kisat, joten ens viikolle uusi yritys. Vanha laturi korkkas ja uutta odottelen...

Shortyilla mun Anssi heilauttaa viisarin 3250 grammaan, btw  :angel:

94
Team C / Vs: Ansmann X8e / Team C T8E...
« : 16.07.12 - klo: 22.34 »
Ihan kurillani kokeilin, että miten X8e:hen menee muovispurri ja kyoshon VE:n 44T (oli melkein ilmasia amainissa) spurri menee heittämällä. Ajelin jkl:n radalla viisi akullista putkeen ja spurri on yhä miltei kuin uusi. Hyviä puolia asiassa on se, että auton ääni vaimeni varmaan tuhannesosaan ja about 20 grammaa lähti nopeasti pyörivää massaa pois. "Huonona puolena" tietty voimansiirron muut rutinat ja vinkunat kuuluu nyt  :tongue:

Aion ajaa tolla spurrilla siihen saakka, kun joku kivi sen tuhoaa. Katotaan kauanko siihen menee...

95
Kilpailijoiden kanava / Vs: M8e kilpailuiden säännöt
« : 09.07.12 - klo: 15.50 »
Hienoa. Yritän järkätä tännekin jotain.
Jengi vois heittää yvllä tai vastaa töhän topikkiin
jos meinais tulla mukaan vaikka joku elokuinen
Lauantai (ilta)

Elokuussa mulle sopis la 11.8 paremmin kuin hyvin.

96
Kilpailijoiden kanava / Vs: M8e kilpailuiden säännöt
« : 09.07.12 - klo: 15.39 »
Olisko kertsi skabat vaikka elokuussa
Lavangossa mitään vaikka joku la ilta?

Olis :) Treelle yritetään vielä ennen syyspimeitä saada ulkokisat, aikataulusta enemmän kun ollaan viisaampia...

97
Kilpailijoiden kanava / Vs: M8 sarjasäännöt 2012
« : 05.07.12 - klo: 10.51 »
Ruuvatkaa sääntöjä ens vuodeks niin että noi patteriautot saa ajaa polttisten seassa. Vaihtakoot sit akkuja tarpeen mukaan jne. Sit kukin saa ajaa millä käyttövoimalla haluaa! Ei tarvii järjestää eri kisoja, E autot menis siellä seassa.

Kuinkahan paljon patteriautoilija antaa  tasoitusta tässä akkujenvaihdon yhteydessä? Kori pois, johdot irti, akut pois, uudet sisään, johdot kiinni (oikein), kori kiinni ja menoksi, kuulostaa aikaa vievemmältä kuin löpöä sisään ja matka jatkuu. Toisaalta, akuilla vois vetää 15 min stinttiä, jos motti+nopari kestää. Miten on sitten 45 minuutin kanssa? Hyvä idea, mut ehkä ne Jenkkilän pojat ajaa vielä syystä erillään nitroista.

98
Kilpailijoiden kanava / Vs: M8 sarjasäännöt 2012
« : 05.07.12 - klo: 10.45 »
No eikö tämä ole aivan oikea paikka keskustelulle
jotta saadaan polttis ja SM näkökulmaa mukaan.
Ei tämä yksinään omassa lokerossa edisty ja
samoista autoistahan tässä käytännössä puhutaan.
Tuukankin pojan kanssa ajettiin samoja läppejä
eilen, joka varmaan osoittaa autojen potentiaalin?

Voit olla kyllä oikeassa, yhteen ne kuuluu, ainakin tässä tapauksessa. Ehkä muhun on vaan tarttunut tää rc10:ssä muuten vallitseva "sille on jo tuo oma ketju"-mentaliteetti liiankin hyvin :police:

99
Kilpailijoiden kanava / Vs: M8 sarjasäännöt 2012
« : 05.07.12 - klo: 09.46 »
Ai niin, sellainen tuli tässä vielä mieleen kaverin kanssa keskustelusta, että patterikasit kun syö noita akkuja aika urakalla, niin ajopaikalla olis hyvä olla kunnon sähköt latailuja varten. Tuskin on järkevää kantaa kisaan mukaan esim kuuteen erään 2x2s akkupaketit. Vai latailisko porukka sitten 1:1-autoistaan... Mitkä radat sitten tähän oikein soveltuu, kun kymppikrossirataa ei viittis "heavy bombereilla" tuhota?
Kyllähän tuota 240V löytyy seinästä suurimassa osassa paikoissa? Ja ei tuo 2x2s lataaminen mikään ihme juttu ole nykypäivän latureilla.

Joo, kyllähän niitä akkuja lataa nykyään vaikka neljää yhtä aikaa (tai kahdeksaa, jos rakentelee vielä sarja- tai rinnankytkentäkaapelit  :azn: Lähinnä tää ajatus nousi siitä, että Tampereen radalla se ei onnistu, kun ei oo kunnon sähköjä. Ja tähän asiaan taas Hoke vastasi aika osuvasti, sillä Tampereen radalla ei kai ole enää ihan hetkeen sm-kisoja ajettu. Uudella radalla varmaan sitten joskus...

Ehkä muutenkin tästä m8e-jutusta kannattais jatkaa sen omassa topikissa?

100
Kilpailijoiden kanava / Vs: M8e kilpailuiden säännöt
« : 04.07.12 - klo: 23.43 »
Kun tää thredi on nyt vähän vaiennut, niin laitettakoon tännekin, että m8e-jutuista on keskusteltu m8-kisojen yhteydessä. Lissää keskustelua täällä:

http://rc10.fi/index.php?topic=64913.0

101
Kilpailijoiden kanava / Vs: M8 sarjasäännöt 2012
« : 04.07.12 - klo: 23.41 »
Totta; olis aika typerä sääntö rajata omat konversiot pois. Toki osat pitää olla autossa tehty siten ettei niihin pääse nostaja vahingoittamaan itseään, kuten PA-säännöissä yleisesti ottaen lukee (jos oikein muistan).

Minimipaino 3500gr (heitto) ja akut 4S. Buggyn mitat muuten.

Noilla vois mennä, painoraja taitaa olla ROARin mukaan 3200 gr. Anyway, turha näistä mitoista yms kalistella sapeleita vielä tässä vaiheessa, kun se "kylähullu" puuttuu. Meitä oli pieni ryhmä Nokialle niitä kisoja järkkäämässä ja ei se mikään älytön homma ollut. Porukassa jos tekee, niin hommia on vähemmän per pää. Tosin, jonkun pitää olla se, joka ottaa vastuun ja pitää hommat näpeissään. Sellaisen henkilön on varmaankin hyvä olla kokenut kaveri. Itseäni ko. sarja kiinnostaa kovasti, m8e on ehdottomasti hauskin auto, jota olen ajanut! Jos tämä nyt ketään auttaa, niin "järjestelytoimikuntaan" lähden mieluusti mukaan, mut se yhteyshlö/pomo saa kyllä olla joku muu. Vielä kun kroppa pelaa, niin urheilut on kuitenkin listalla nro 1  :grin:

Ai niin, sellainen tuli tässä vielä mieleen kaverin kanssa keskustelusta, että patterikasit kun syö noita akkuja aika urakalla, niin ajopaikalla olis hyvä olla kunnon sähköt latailuja varten. Tuskin on järkevää kantaa kisaan mukaan esim kuuteen erään 2x2s akkupaketit. Vai latailisko porukka sitten 1:1-autoistaan... Mitkä radat sitten tähän oikein soveltuu, kun kymppikrossirataa ei viittis "heavy bombereilla" tuhota?

102
Sähköautot / Vs: M8e ?
« : 04.07.12 - klo: 13.52 »
Tänään iltapäivästä Lavankoon, anyone?

Lauantai on omassa kalenterissa "varattu" ko. aktiviteetille. Toivotaan, että säät suosii ja auto pysyy ehjänä siihen saakka. Katotaan, saanko ketään mukaan.

103
Kilpailijoiden kanava / Vs: M8 sarjasäännöt 2012
« : 03.07.12 - klo: 11.19 »
Kuinka monta m8e olis viivalle tulossa noin rehellisesti.
Pitäkääs nyt tuon m8 tuollaisena nyt vaan.
Jerzi

Nokian m8e-kisoissa oli 15 kuskia ilmoittautunut, joista paikalle taisi loppuen lopuksi tulla 13. Ihan ok kapinat saatiin aikaan. On totta, että kisapäivässä on tekemistä ihan vaan yhdellekin luokalle. En ole tutustunut polttiskisojen ajokaavioihin yms, joten en osaa sanoa, voiko sieltä jostain väleistä lohkaista esim 2 x 10 min "näytöskisa"-tyyliin patterikaseille. Jos tälläinen olisi mahdollista, niin olisihan se hyvä tilaisuus ajaa sisään tätä luokkaa. Kuinka montaa erilaista sarjaa Suomen kokoinen maa pystyy pystyy kannattelemaan, en tiedä? Jenkkilä ja britit nyt on sen takia huono vertaus, että siellä sitä populaa on paljon enemmän. SC:t on olleet hyvässä nousussa, joten uuden luokan saaminen mukaan on mahdollista.

Tässä nyt tuli suollettua suurinpiirtein samaa tahtia tekstiä näppikselle kuin mitä ajattelin. Yllä on siis ajatuksia puolesta ja vastaan. Loppukaneettina olkoon, että: "Haluan ajaa m8e-kisoja! Töissä lotraan kemikaalien kanssa tarpeeksi, joten ei nitroautoa minulle, ainakaan vielä  :azn:"

Kiitos ja anteeksi!  :tongue:

Edit: Unohtui se, että lisenssit taitaakin tulla tuossa ongelmaksi, jos ajetaan SM-kisojen yhteydessä... Kovin moni "kokeilija" tuskin haluaa maksella vielä jäsenyyttä (ellei ole) ja lisenssiä...

104
Team C / Vs: Ansmann X8e / Team C T8E...
« : 19.06.12 - klo: 18.14 »
Ei liity enää slipperential-keskusteluun, vaan jotain ihan muuta. Huomasin tänään (yllätyksekseni), että X8e:n alkuperäisten iskaritornien ja hiilikuituisten tornien välillä ei käytännössä ole mitään painoeroa. Mun kohtalaisen laadukas keittiövaaka näytti vain yhden gramman eroa hiilikuidun eduksi. Oma käsi siis tuntui olevan aika hyvin kalibroitu, kun tuntui ensin siltä, että eihän näissä ole mitään eroa  :azn:

Toisen, jossain määrin negatiivisemman, oho-hetken koin, kun avasin takadiffiboksin ja se oli täynnä hiekka-öljyhiomatahnaa. Olin sitten unohtanut yhden vakaajan ruuvin laittaa ja siitä reiästä on (miksi, oi miksi?) yhteys takaboksin sisään. No, olihan se kerennyt ajojen aikana imee sinne hyvän kasan jaskaa sisään. Rattaat tosin oli kunnossa, mut jos olisinkin ajanut 15 akkua enkä 1,5 ennen tätä avausta...

Tekemällä oppii!  :laugh:

105
Sähköautot / Vs: M8e ?
« : 16.06.12 - klo: 19.33 »
Ei svidd.. Otto tuli taas kylään ku tulin tänään tallinnasta duuni
matkalta joten ei näytä hyvältä huomista ajatellen..
Happy racing Ande jos satut käymään mestoilla, toivon
et muita ukkoja on lauteilla. Laita ponderi ja jos menee
alle 41 niin voitit ainakin best läpissä ;)

Mites toi becci homma, äijät tuntuu valloissa käyttävän
koska esc eityönnä kai ihan riittävästi servolle näissä
autoissa..??? Polttiksissa toimii vaan niin paljon paremmin..

Sää on sen verran oikukkaan näköinen huomenna, että jään tampesteriin ja käyn täällä ajaa, jos sää sallii. Ei se paikallissää täällä pohjoisessakaan kovin hyvältä su näytä. Katotaan joku uusi päivä lähiaikoina. Remppa alkaa olla ohi ja lomat päällä, niin uskoisin pääseväni ihan päivän varoitusajalla, jos teille sinne tulee hyvät skabat. Tai saa tännekin tulla, tosin Lahdesjärven radalla ei oo pahemmin sähköä tarjolla, Ikea käyttää kaiken...

Mulla ei oo toistaseksi ollut becin kanssa ongelmaa, vaikka on "paha" spectrum+savöx-yhdistelmä. Iso konkka on toki vastarissa kiinni yleensä, mut ei se oikeen sitäkään oo tarvinnut. Nopari on HW.

106
Sähköautot / Vs: M8e ?
« : 12.06.12 - klo: 22.10 »
AKA:n Cityblock toimii ainaki meikäläisellä.

Ok, pitää jkl:n reissulla loppuviikosta hakee RCM:stä tollaset. Ja olihan se yhdessä Mikan yv:ssä mainittu, että paikalta saa vaihtovirtaa.

Ootteko ens su menossa, jos vaikka oma aikataulu natsais?

107
Sähköautot / Vs: M8e ?
« : 11.06.12 - klo: 21.25 »
Rupes omakin Ansmanni kulkee paremmin, kun pohja ei hakannut 85% kierroksesta maahan... Nokian kisojen setuppi oli "hitusen" liian pehmeä, mut nyt on jäykempää ölppää sisässä ja ajosta pystyi jo nauttimaan, kunnes diffiboksi sanoi sopparin irti. No, uusi tullee pian Matilta.

Jos sinne Lavankoon tulee ajelee, niin mitkä renkaat siellä on osoittautuneet hyviksi? Nyt on alla tosi vanhat Crossbowsit, mut kyl kai niilläkin paremman puutteessa rataa kiertää :) Onko jotain muuta vinkkiä? Pystyikös siellä lataa verkkovirralla vai onko 1:1-auton nokkapelti pystyssä?


108
Sähköautot / Vs: M8e ?
« : 08.06.12 - klo: 21.44 »
Kävin tänään ulkoiluttaa Ansmannia pari kolme tuntia ja täytyy sanoa, että hauskaa oli, vaikka tuntuma ajamiseen oli tauon jälkeen ihan mitä sattuu. Ja autohan oli täysin Nokian sisäsetupissa. Lahdesjärven perunapellolla hakkas kyllä pohja tonttiin koko ajan ja auto kippaili ärsyttävästi. Pitänee hieman koventaa jousia ja öljyä ja huomenna uusiksi. Eiköhän siitä vielä ajettavan saa...

Jahka mies ja auto alkaa olla enempi yhtä, niin voisin sinne pk-seudulle tulla ajelee. Jos vaikka saatais kisanpoikaset pystyyn.

Mitäs säätöjä Jukka omaansa teki? Shorty-lipot olis ainakin itellä vielä "todo"-listalla, lähtis painoa pois lähemmäs 200 grammaa. Toisaalta, auto on jo nyt reilusti alle 3500 grammaa, joten onko siitä enää sen enempää etua. Kello kai sen kertois  :azn:

109
Kilpailijoiden kanava / Vs: M8e kilpailuiden säännöt
« : 12.05.12 - klo: 10.43 »
Tällä hetkellä pystyn puhumaan vaan omasta puolestani, mutta kesäkuun toisella viikolla pitäis helpottaa sen verran, et pääsee ajamaan. Jos naksahtaa päässä sopivasti, niin ajelen vaikka yksin sinne  :wink:

Tässä ketjussa on nyt vaan aika paljon kaikkee muutakin M8e-autoihin liittyvää kuin sääntöehdotelmia, että pitäis varmaan jakaa kahtia. Toisessa muristaan säännöistä ja ajoformatista ja toisessa ylipäänsä milloin ja missä ajellaan. Vai kuinka näette asian?

110
Kilpailijoiden kanava / Vs: M8e kilpailuiden säännöt
« : 11.05.12 - klo: 16.35 »
Joo, Nokiallahan ajettiin helmikuussa ekat M8e-kisat ja osaanotto oli riittävä kisojen pitämiseen, tosin viisi-kuusi ajajaa enemmän olis ollut hyvä. No, muutamat tekniset murheet tietty karsi joukkoa... Käsittääkseni hauskaa oli ja uskoisin, että sama porukka tulee mieluusti ajamaan uudelleen.

Ehkä nyt kesällä päästäis samoihin lukemiin tai jopa yli. Ulkoradalle kuitenkin menee se 10 autoa helposti. Ja lisäksi, sinnehän nämä vehkeet on suunniteltu. Sähkötkin saattaa kestää paremmin.

Mikäli jotain kisaa meinataan ajaa, niin voin toimia sen järjestelijänä, ellei muita vapaaehtoisia ole. Tietty, jos kisa on vaikka Lavangossa, niin paikallisten varmaan kannattaa hoitaa se :) Tietty, jos kisa on esim SC-kisojen yhteydessä, niin kisan "infrastruktuuri" on paremmin silloin kunnossa.

111
Kilpailijoiden kanava / Vs: M8e kilpailuiden säännöt
« : 21.04.12 - klo: 21.13 »
eli just niinku aloittelijat tykkää  :grin:

not mut tää on M8e topikki ja tuuppi SC ei oikeestaan liity asiaan.. M8e ON aloittelijaystävällinen luokka, sehän me tiedetään - saa ajaa kovaa, räiskiä, ja renkaillakaan ei niin väliä <-- 4WD  :cool:

No joo, aloitteluun kyseinen auto ei varmasti ole paras eikä hyväkään, kuten goos tuossa jo aikasemmin asian ilmaisi. Tolkuton teho/painosuhde + neljättä kiloa massaa tekee autosta jopa vaarallisen.

MUTTA, se missä mielessä allekirjoitan tuon aloittelijaystävällisyyden, on se, että patterikasi on vakaa ajaa! Yksi mutteri radalla ei saa sitä kippaamaan. En pidä itseäni todellakaan hyvänä tai edes kohtalaisena kuskina, mutta Nokian radalla patterikasilla ajaminen opetti mua paljon. Ei (ainakaan omasta mielestä) älytöntä 110% kaasulla räppäämistä, vaan linjoja uskalti hakee lähempää mollia jne, kun tiesi, että se ei vedä heti katolleen. Sieltä korokkeelta oli niin pitkä matka alas ja ketuttihan se...

Hitaasti kiiruhtamalla! :azn:

112
Kilpailijoiden kanava / Vs: M8e kilpailuiden säännöt
« : 16.04.12 - klo: 18.03 »
Olisko se siis teoriassa mahdollista, että SC Cupin ohessa voisi ainakin jossain osakilpailuissa ajaa patterikasilla vaikka 7-10 minuutin eriä muutaman ja sitten hiukka pidemmän finaalin, tyyliin 15 min? Kisaajia tuskin tulee mitään viittäkymmentä :) Jos tämä sotkee SC Cuppia, niin sitten ei ole mitään järkeä tulla mukaan, hoidetaan yksi luokka kerrallaan kuntoon.

Ajattelin vain, että jos onnistuu, niin vois alkaa ihan ajoissa vetää tätä projektia.

113
Kilpailijoiden kanava / Vs: M8e kilpailuiden säännöt
« : 08.04.12 - klo: 11.40 »
Joo, polttisradalle vaan. Takatalvi valitettavasti nyt hieman viivästyttää ulkokauden avaamista...

Olisihan se komeaa saada polttisradalle (esim Lavankoon, Tampereen tilanteesta ei pysty lupaamaan mitään) patterikasikisa, jossa vois ajaa niitä 10-15 minuutin eriä. Keväällä ulkona ei pitäis vehkeiden lämpöjen olla ongelma. Ja jarruahan ei tartte  :grin:

114
Kilpailijoiden kanava / Vs: M8e kilpailuiden säännöt
« : 05.04.12 - klo: 15.07 »
Toivotaan, että saadaan järjestettyä lisää kisoja. Itse olen valmis uhramaan aikaani siihen, että saadaan vaikka Nokialle sisälle vielä kisat vuonna 2012. Ajettelin tässä tosin työmatkalla sellaista, että olisiko tuon SC summer cupin ohessa mahdollista ajaa "epävirallista" M8e-kisaa tai jopa sarjaa? Samalla vaivalla kaksi kisaa? Ulkoradoillehan nää patterikasit on tehty! Mä voisin hoitaa yhteyshenkilön hommia yms "jonninjoutavaa". Tosin, aika monella M8e-kuskilla on se SC-auto kanssa, joten miten käy fokuksen jakamisen kanssa...

No, heitänpä tän idean ilmaan. Ampukaa alas tai kannatelkaa sitä siellä  :azn:

115
Iso kiitos järjestäjille!

Pitkä päivä, mutta kivaa oli. Rata oli loistava, näillekin käsille :)

Ikimuistoista on myös eka kerta b:hen  :wink:

116
RC Mushroomin sivuista meikäläisen windows koneen palomuuri + virustutka herjas. Linuxin puolla selain luokitteli sivun malware-pitoiseksi.

Hyvä kauppahan se on ollut, mut nyt kannattaa siis olla varovainen.

117
Team C / Vs: Ansmann X8e / Team C T8E...
« : 05.03.12 - klo: 19.58 »
Olen 99% varma että siinä on mod1 rattaat. Ainakin Tr8e:ssä on.
Niin mullakin, oli tälläinen käsitys mutta kun uusia pinjoneita tuli niin jotenkin net vain sopi kaverin infernon spurriin paremmin ja meillä käsitys että siinä on 48P?
No tutkaillaan olisko tullut kaupasta vahingossa väärät, nimittäin on ikävän kuulonen mutta ei kuitenkaan mitenkään ihmeellisesti kuluneet jos väärää mallia?

Jukkis

Mod1 pinionit mä omaani tilasin ja ei ne kovin väärät voi olla, kun auto oli yksi Nokian kisojen hiljaisimpia  :roll:

118
Tulokset / Vs: LOPPUTULOKSET: M8e-kisat 18.2.2012
« : 03.03.12 - klo: 11.43 »
Otan tähän pienen lainauksen Hountin tekstistä:

X8e -  (EDIT: googlasin 115000736 osanumerolla ja tuo on spurri 44 hampainen eli kokonaisvälitykseksi muodostuu (hmm.. lisää googlailua (115000735) 43/10 perävälityksillä ... -> ~12,61 A-haa. tuo perävälitys "pelastaa" paljon ja ei ole lainkaan niin paha tuo X8e:n välitys.)

Eli tossa autossa on lyhyempi perän välitys, sen takia 15t pinioni on vielä ok ajaa.

119
Tulokset / Vs: LOPPUTULOKSET: M8e-kisat 18.2.2012
« : 03.03.12 - klo: 11.17 »
Täällähän on kirjoiteltu oikein mukavasti asiaa! Kisojen ilmapiiri oli kerrassaan loistava ja toivon, että päästään ajamaan vielä uudelleen isommalla porukalla, mut samalla rentoudella!

Setuppeja kun kyseltiin, niin koetan tähän ulkomuistista naputella. Setuppisheetti on tietty Nokialla :)
Autohan on Ansmann X8e

-diffit oli 5/7/1
-ansmann medium/medium jouset, öljyt edessä 400, takana 300, männät anssin omat, en muista montako reikää
-edessä pehmeä vakaaja, takana medium
-iskarit tukivarresta sisällä, ylhäältä muistaakseni toiseksi uloin (hieman pystymmässä siis kuin ulkona ollut)
-linkkien pituuksia ei pysty muistaa, edessä tais olla rungossa kiinni ylimmässä, takana keskellä.
-edessä sopivasti haritusta (Nikon mielestä turhankin reippaasti  :wink:)
-15t pinioni, 2200 kv HW kone, noparista punchia ja ennakkoo hieman pienennetty. Lämpöjen kanssa ei ollut koko päivänä mitään ongelmaa.
-Akut Gens Acet, tosin finaalissa taisin ajaa isommilla IP:n akuilla

Omiin kätösiin oli leppoisa ajaa. Ei mikään aggressiivisen nopea, mut varma. Ja kyllä tälläkin pääsi 15.7 best läpin, ilman "isoa" hyppyä  :grin:

120
Tulokset / Vs: LOPPUTULOKSET: M8e-kisat 18.2.2012
« : 21.02.12 - klo: 18.28 »
Kyllähän toinen tälläinen kisa pitää ajaa! Jos ei Nokialla, niin jossain toisaalla sitten. Soveltuuko Tiksin rata näille autoille yhtään?

Sivuja: 1 2 3 [4] 5