Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - mikari

Sivuja: 1 ... 226 227 228 [229] 230 231
6841
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 20.07.10 - klo: 20.15 »
Mainioita Antti, hyvältä näyttää

Tänään:


6842
tulokset vois kiinnostaa  :cool: kiitos

6843
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 20.07.10 - klo: 18.47 »
Kyllä ilman muuta - siis voi tehdä krossarista GT auton. Tänään just toimitin Eklundin Jarille (JP-nitroracing) Infernon rungon, GT korin, GT iskaritornit + iskarijouset, IGW008 vaihdelaatikon, puskurin, koritolpat ja muuta pientä että herra kasaa siitä itselleen polttis GT auton 1.8. kisaan (omasta varastostani siis)

Tuolla on jotain tarkempaa osaluetteloa http://www.facebook.com/note.php?note_id=113264872038823 (laittaa frendipyynnön niin päsee näkemään)

Toivottavasti mahdollsimman moni tekee itselleen auton ja osallistuu 1.8. kisoihin, nyt kun säännöt ovat väljät ja sallivat kaikki moottoritkin käytännössä. Meillä on hyvät palkinnotkin. :cool:

Tosin helpommalla saattaa päästä kun hakee auton kaupasta GT auton.
Oma auto ei poikkea paljonkaan tuollaisesta kaupasta haetusta kuten pääosin muillakaan kavereilla. Poislukien moottori. Tuota Novarossia voi helposti suositella, sopiva teho, ei liian repivä - säästää autoa ja renkaita. Ei nopein, mutta mukava ajaa.

Tänään kävinkin kurvailemassa ja tosi tyytyväinen, mutta kun olin ainoa GT autolla niin vauhdista ei voi sanoa mitään. Hauskaa se oli! Ja rentoa. Hyvä fiilis siis jäi kun radalta poistuin.

Oli muuten +25C ja puolipilvistä, alla 40 shore Ipanemat ja Ipaneman GT kori.
Etupää aika jäykkä, 100K diffi, 60wt öljy (Losi) ja vakiojouset.
Takapää löysä, 1K diffi, 50wt öljy (Losi), krossarin kromi etujouset.
Vakaimet, ulosjousto aika minimissä, edessä iskarit alhaalta sisällä, takana ulkona.
Kytkin 3-pala alumiini, 1.1mm jouset.

6844
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 20.07.10 - klo: 09.57 »
Jees, jotain sellasta. Tänään vähän kokeilee.

Tätä ei pidä ottaa liian vakavasti  :grin:
http://www.youtube.com/watch?v=cJ1ghWzFnZQ

6845
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 19.07.10 - klo: 23.45 »
tässä muuten yksi kuva jonka otin alkukesästä samalla putkella  :laugh:


6846
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 19.07.10 - klo: 23.07 »
hienoa

6847
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 19.07.10 - klo: 23.01 »
ehkä kuva vähän hämää, itse asiassa se on aika lähellä koon puolesta

pilli toimii hyvin kuten edellä kirjoitin, ei suurta eroa tehoon käytännössä suuntaan tai toiseen


6848
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 19.07.10 - klo: 23.00 »
huomenna yritetään baanalle rikun kanssa. kellonajasta en osaa vielä sanoa. muita?

6849
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 19.07.10 - klo: 13.45 »
:grin:

6850
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 19.07.10 - klo: 13.37 »
Ei se silikoniletku niin paljon minusta säätöihin vaikuta.

Onko tietoo koska vois päästä ajamaan ? (siis rata on kuiva)

6851
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 19.07.10 - klo: 09.54 »
Hyvä, toivottavasti mahdollisimman moni osallistuu.
Pääsis sitä myöten treenaa ihan kilvan ajoa jos sitä pääsis kouvolaan osallistuu :cool:

Kierroslaskenta vahvisti läsnäolonsa  :cool:

6852
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 18.07.10 - klo: 18.27 »
Tuli oltua tattiksella ja paikalla oli stail, meitsi ja pari sähkäriä. Auto toimii LOISTAVASTI! uusi evolva vaihteisto tarttui matkaan kyösti shopista kohtuu hintaan vaikka alkuun tuntuikin isolta summasta, onneksi pietro oli kannustamassa osto tapahtumassa. Auton toimintakin parani kun vaihdoin sisäänajo tulppana olleen novarossi mediumin ossin p3:een. Novarossin tulpalla tyhjäkäynnillä pikkasenkin seisoessaan tuppas sammumaan ajoon lähdettäessä. Upee päivä meitsin polttis uralla ja juhlistan sitä 6-packillä karhu olutta. Huomenna uudestaan radalle heti klo 12. Toivottavasti muitakin ajajia tulee paikalle.

Aivan LOISTAVAA!  :cool:

6853
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 17.07.10 - klo: 10.15 »
jos kelit jatkuu tällaisena niin yritetään pitää harjoituskisa 1.8. vahvistan parhaillaan kierroslaskennan vetäjän läsnäoloa, pitäisi onnistua.

ajanoton myötä mahdollisuus kullakin tarkistaa oma ratavauhti ja sitten ajetaan lopuksi muutama finaalierä. riippuen paikallaolevien määrästä tarkistetaan finaalien pituus.

jos mekaanikkoja on vähän niin toimitaan kuten edellä ehdotin eli tankkauspulloon nimi ja pari kaveria tankkaa autoja, pari nostaa

6854
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 17.07.10 - klo: 09.56 »
Kokeilin noita optioiskareita TRW105 2008, ehkä aika laittaa sellaset uudelleen. Huoltovapaat ja pehmeät kuin mitkä.

Tosiaan oikeat jouset ovat IGW004-9022 ja IGW004-8022, 9022 ollen hieman pehmeämpi? (9 kierrosta lankaa, toisessa 8, sama paksuus) ja molemmat pehmeämpiä kuin vakio musta.

6855
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 16.07.10 - klo: 23.31 »
de nada  :grin: hauskaahan se oli

ihmeen hyvin kestää vaikka kakkosen sisällä ei ole laakeriakaan. no tossa IGW008:ssa on tietty.

kyosho kamaa myy vain kyosho jälleenmyyjät

jousista ei kokemuksia, siis muista kuin IGT vakiojousista. TRW haulla löytyy optioiskarit ja jousia kuten
http://www.kyosho.fi/Modell_Detaljer.aspx?ArtNr=01.TRW105&BildLopNr=01
http://www.kyosho.fi/Modell_Detaljer.aspx?ArtNr=01.TRW101.9014&BildLopNr=01
http://www.kyosho.fi/Modell_Detaljer.aspx?ArtNr=01.TRW101.9514&BildLopNr=01



6856
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 16.07.10 - klo: 23.04 »
Sama laatikko. Mutta kytkinkello ja GT2 etukardaani puuttuvat ilmeisesti tuosta. Nämä tulevat paketissa mukana normaalisti.

6857
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 16.07.10 - klo: 22.39 »
Stail ? Eikös se ollut minä?  :grin: http://www.snrt.net/evo/instructions.htm

Mä rakensin Pietron evolva laatikon 1/2 tunnissa  :laugh:

Mutta ei sitä kannata enää Evolvan osista tehdä vaan laittaa IGW008 laatikko. Se on ihan vastaava ja suora "bolt-on" ja siinä on kaikki kytkinkelloineen kaikkineen

6858
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 16.07.10 - klo: 21.03 »
Tulipa tehtyä testiä IGW007 pakoputkistolla taas -
oli sinänsä mielenkiintoista että Novarossi moottori toimi samoilla säädöillä eikä tarvinnut säätää uudelleen kuten aiemmin kun kokeilin ko. pakoputkistoa Orionin ja Kyoshon oman moottorin kanssa.

En keksi muuta syytä kuin että ilmeisesti Kyoshon ja Novarossin putket ovat hyvin lähellä tosiaan - Novarossin putkihan on huomattavasti isompi volyymiltaan kuin esim. Orionin putket.

Bonuksena erittäin puhdas auto, kun öljy lentää perästä ulos. Näitähän joutuu ajaa aika rikkaalla joten yleensä kori suorastaan valuu öljyä tankillisen jälkeen, nyt ei.

Komponentit ovat kokolailla keskistetty joten saapa nähdä tuntuuko radalla kun taas sinne asti pääsee.






6859
Polttisautot / Vs: Kyosho Spada O.S. nelitahdilla FS-26S-C
« : 16.07.10 - klo: 10.21 »
Tuntuu että tuossa alumiini putkessa on snadisti kivempi kierto & soundi mutta tämä saa nyt kelvata koska pysyy kiinni eikä lennä paineesta pois...



Tässä näkyy kuinka iso motore on suhteessa autoon  :cool:


6860
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 16.07.10 - klo: 09.00 »
Ei tänään mutta ensi viikolla taas..

Silloin tällä. Älkää välittäkö "DBR9" tarrasta, ei sitä huomaa vauhdissa kuitenkaan  :grin:


6861
Rata näyttää hienolta!

Oma mukaantulo on vielä valitettavasti epävarmaa. Koska pitää viim. peruuttaa?

6862
Polttisautot / Vs: Kyosho Spada O.S. nelitahdilla FS-26S-C
« : 15.07.10 - klo: 22.07 »
Pakari pitäs saada kunnolla kiinni - löytyykös keneltäkään 9mm halkaisija, 10mm jengoilla olevaa lukitusmutteria tuohon Saiton pakarin päähän jolla sais sen kunnolla kiinni pakokäyrään? Auttaisi kovasti!

Kiitos

6863
Bensa-autot / Vs: MCD OFFROAD PROJEKTI
« : 15.07.10 - klo: 08.59 »
Ikävää katsottavaa.

Jos ei ole kisatilanne tm. niin kannattaa pysähtyä katsomaan mikä mättää jos tuntuu ettei homma pelitä niinku pitää. Yleensä perstuntuma kertoo ja säästyy pahemmalta jos pysähtyy sitä kuuntelemaan.

Tsemppiä että saat taas kuntoon.

Miltä pytty näyttää?

6864
Yleinen keskustelu / Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« : 15.07.10 - klo: 00.05 »
Tämmösen duunasin jokin aika sitten GT2:een


6865
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 14.07.10 - klo: 23.44 »
Joo. Tattiksen skabassa flippasin 30min finaalissa muistaakseni 3 kertaa kun otin vauhtia letkuista tai kanteista kun oikein yritin vetää limitillä ja kuroa kiinni kahden kierroksen eroa Jokiseen  :grin:

Vähän hankalaahan tämä on kun kisoja on joka lähtöön tässä kesäkuukausina.

Haluasin kuulla mitä mieltä jengi on - halutaanko me pitää kunnon kisat, ns. harjoituskisat vai ei kisoja ollenkaan...

6866
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 14.07.10 - klo: 21.50 »
Mietiskelin tuossa tuota kisaa 1.8.

http://www.facebook.com/event.php?eid=137569912925350

Jos saadaan tavoite täyteen ja tuollaiset 16-20 ukkoa ajamaan, niin meniskö se niin että tankataan autot kuten mudeventuresissa eli puolet kuskeista ajaa ja puolet tankkaa ja nostaa, kuskeilla nimellä varustettu pullo ajajakorokkeen alapuoella josta tankataan kun kun kuski ajaa varikolle. Kuulutukset 5 min välein vähintään paljon ajettu. Näin ei tarvita omia mekaanikkoja kullekin.

3 alkueräkierrosta ja esim. 30min B-finaali josta nousee 3 parasta A:han. A-finaalin 30 tai 45 minaa. Minusta olisi tärkeää ajaa pitkät finaalit luokkaa 45 min kuten polttiskrossissa jotta hetkellinen nopeus ei ratkaise vaan täysipainoinen suoritus koko finaalin.

Ajatuksia / kommentteja? Haluatteko skabat vai unohdetaanko suosiolla ?


6867
Polttisautot / Vs: Kyosho Spada O.S. nelitahdilla FS-26S-C
« : 14.07.10 - klo: 19.56 »
tosi makee auto..aina on nelarit kiinnostaneet, ja myös olen harmitellut että kaikki pikkunelarit on työntötanko-koneita kaksiventtiilikannella..olis makeeta jos noihin saisi uudempiaikaisen motin, neliventtiilikansi ja tuplanokka-akselit vaikuttamassa suoraan venttiileihin..
Mikä tilanne tänä päivänä on, onko niitä jo olemassa tai yrittääkö joku mottivalmistaja edes niitä rakentaa?

Kiitos.

Tosiaan imuaukon "käyrä" oli väärinpäin ja rajoitti kaasua..nyt käännetty niin ottaa 100% eikä vain 80%

Tässä pari kuvaa lisää









Täytyy testailla vielä välityksiä vaikka noi tuntuukin aika passelilta, pinjonit 20/24, orkkis 2-tahti oliko se nyt 15/19.. joten melkoisen pidempi jo eli 5 hammasta kumpikin.

Tossa vielä lyhyt closeup pätkä
http://www.youtube.com/watch?v=WzwWLmrdoFE

6868
Polttisautot / Vs: Kyosho Spada O.S. nelitahdilla FS-26S-C
« : 14.07.10 - klo: 10.58 »
Nolanin kommentti:

Must be like sticking a 426 Hemi in a Fiat : )

LOL

Ja siltä se tuntuukin kun painaa kaasua. Videossa ei oikein tule esille.

Jerry
1. Oletko varmaan ajanut onewaylla --> ei etujarrua
2. patterikotelossa on AAA kokoiset Orionin akkupatterit
3. servot ovat mitä pakista löytyi

En ole koskaan kuullut sorsapilliä..
Nolan antoi vinkkiä että intake mnifold olisi väärinpäin, tutkin sen kun palaan täältä Tampereelta.. rajoittaa kaasua jos näin on.

6869
Polttisautot / Vs: Kyosho Spada O.S. nelitahdilla FS-26S-C
« : 13.07.10 - klo: 10.07 »
No problem  :wink: ihan kiva - kuuluukin kysellä  :cool:

Jarruttaa vain takapyörillä, koska edessä on ns. vapaanapa eli oneway. Siitä pyörähdykset jarruttaessa. Olen miettinyt spoolia eteen, silloin jarruttaisi kaikilla pyörillä --> ei pyörähdyksiä lukkojarruttaessa. Täytyy vaan miettiä miten toteuttaa se.

6870
Polttisautot / Vs: Kyosho Spada O.S. nelitahdilla FS-26S-C
« : 13.07.10 - klo: 09.43 »
En ole parempaan vielä pystynyt käytettävissä olevilla osilla, mutta pilli on mukana ainostaan siksi että saadaan painetta tankkiin ja siten PA-syöttö toimimaan ja vaimentaahan se ääntä.. nelari ei periaatteessa tarvii pilliä ja äänet on kyllä aika maukkaat ilman hehe..

Ihan lopullinen tuo tuskin on mutta katsotaan.. auton kokohan on 1/12 joten tilaa ei ole rungossa kauheasti  :wink:

Sivuja: 1 ... 226 227 228 [229] 230 231