Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - JiiVee

Sivuja: 1 [2] 3 4 5 ... 36
31
Vapaa keskustelu / Vs: Autohifi
« : 10.06.15 - klo: 21.26 »
DLS UP1i  diskantit
DLS UP2.5i keskiäänet
DLS B5A midbassot
Ground Zero Titanium GZTA 2155X vahvistin
Jotkut saksanmaalta tilatut phonocar 3-tie jakosuotimet 1000hz ja 6000hz jakotaajuuksilla
Ground Zeron joku lituska-aktiivisubbari  :grin: yllättävän hyvin kuuluu kyllä kontista, ei tietenkään pärjää oikeelle subille.
Piti laittaa konttiin, kun ei penkkien alle mahdu, koska sähkösäätöiset penkit.
Pioneer DEH-X8600BT

32
Vapaa keskustelu / Vs: Pienkoneet
« : 21.04.15 - klo: 16.30 »
Alkaa olla jo aikamoinen tatti otsassa stihl br400 lehtipuhaltimen kanssa.

Ei nosta polttoainetta tankista, listaa mitä tehty:
-Polttoaineletku vaihdettu kun oli puhki, ja tarkistettu etten puhkaissut uutta letkua asennusvaiheessa.
-Kaasutin putsattu kun oli täynnä kaikkea kivaa roskaa, ja kalvot vaihdettu.(kaasutin pesty ultraäänipesurissa)
-Imupuolen tiivisteet katsottu, että ovat ehjät.
-Kokeiltu jopa ilman polttoainesuodatinta.
-Kaasuttimen kiinnityspalikassa ei näy mitään selvää vauriota, ja impulssikanava on auki moottorilta kaasuttimelle

Anticorrolilla tms aineella käy niin kauan kun sitä sinne ruiskii, mutta aine ei tankista kaasuttimeen nouse.

EDIT:tankin korkissa olevasta korvausilma reiästä kun varovasti suhautti paineilmaa, niin rupesi toimimaan

33
Harmaa sää ja ainainen joka paika märkyys, niin ei viitti ärceellä kurvailla menemään.

Tuompa pitkästä aikaa hitlerin näytille. 

34
V***u tota loskasohjon määrää.

35
Kyosho / Vs: servon vaihto
« : 22.02.15 - klo: 21.49 »
Lisään vielä että jos ei orkkis varsi sovi niin sitten katsot servon mukana tulleista varsista sopivan, ja laitat sen sinne.

37
Kyosho / Vs: Madforcen päivitys topic.
« : 18.02.15 - klo: 21.54 »
Jos kaikki muu siinä ympärillä ehjää, niin lisää sinitarraa.

38
Kyosho / Vs: Madforcen päivitys topic.
« : 15.02.15 - klo: 19.46 »
Eipä ole ollut mitään ongelmia tuon orkkis kytkimen kanssa.

39
Kyosho / Vs: Madforcen päivitys topic.
« : 11.02.15 - klo: 19.45 »
Ne yrjöhintaiset kytkinkellon neulalaakerit vaihtoon myös tai pian on ne uudetkin rattaat sileänä. Huomasin itse että max 1,5 litraa kannattaa ajaa, ja tuolla 12,90€/kpl hinnalla ei viitsisi niin usein vaihdella. Laitoin sitten yksivaihteiseksi kuulalaakeroidulla kytkinkellolla.

40
Mummot ja papat liikenteessä, kahden viikon aikana meinannut neljä kertaa kolaroida kun tulevat kolmion takaa eteen. Auton käsittely ollut jokaisella sen näköistä että ainakin vuosikymmen sitten olis pitänyt ottaa kortti pois eikä enää takasin antaa.

41
Sähköautot / Vs: LiPo akut autokäytössä.
« : 01.02.15 - klo: 19.31 »
Poksahtaako kuoren puolikkaat irti toisistaan, vai mitä tapahtuu?
Voiko todeta tunnustelemalla akkua, ennen kuin näkyy selkeästi?

42
Sähköautot / Vs: LiPo akut autokäytössä.
« : 01.02.15 - klo: 16.50 »
Huomaakos noista kovakuorisista lipoista mitenkään pullistumista ennen kuin on liian myöhäistä?
Team Orion Rocket Sport 4200 25c lipo

43
Kyosho / Vs: Madforcen päivitys topic.
« : 30.01.15 - klo: 22.41 »
Ja pois ottaminen on oma lukunsa, eli helpoin on ostaa kaikki diffin rojut uudet, ja jättää se jo lukotettu lukolliseksi. Onpahan sitten helppo laittaa lukkodiffi paikalleen. Ainoa vaan että liimatun diffin ulostulojen tappien vaihto on hankalaa kun hajoaa. Ja laakerien vaihtokin on sitten aika vaikeaa.

44
Kyosho / Vs: Madforcen päivitys topic.
« : 30.01.15 - klo: 21.09 »
Mitä meinaat oikealla nelikolla? Onhan tuo jo nyt melko oikea nelikko kun ei keskidiffiä ja täten 50-50 veto eteen ja taakse. Toki lukitsemalla diffit, saa ihan oikean nelikon kun kaikki pyörät vetää varmasti, mutta pitävällä alustalla vetarit on kovilla.

45
Kyosho / Vs: Madforcen päivitys topic.
« : 30.01.15 - klo: 20.22 »
Muuten on kyllä kestänyt voimansiirto ainakin vielä. Rattaat oli ongelma sen pitkän kytkinkellon takia, etenkin ykkösen ratas, mutta vaihtajat ja yksisuunta laakerit kyllä kesti. Voithan toki laittaa kaksivaihteiseksi inferno gt:n kytkinkellolla, tällöin jää se alkuperäinen kakkonen pois. Välit siinä on siis samat kuin madin ykkönen ja kolmonen. Ketju ja sen rattaat on kestänyt jo useamman gallonan tolla koneella, ja kauanko ollut jo edellisellä omistajalla kiinni.
Tuossahan on vissiin jo alkuperäisenä teräksinen vinohammastettu kulmavaihde molemmissa akseleissa. Tässä vanhassa madissa (ei kruiser)  on edessä joku suorahammastettu köykämiiniratasvälitys mikä ei kestä edes vakiokoneella (sinikantinen gx21) edellisen omistajan toimesta laitettu teräsrattaat sinnekkin. Ja tietenkin ne pikkurattaat sinne sisälle tuplana.

EDIT: En osaa sanoa, että onko tiukempi kun ei meinaa speksejä löytyä, ja en ole päässyt kyseistä moottoria kokeilemaan.

46
Kyosho / Vs: Madforcen päivitys topic.
« : 30.01.15 - klo: 19.39 »
kova värkki sulla  :cool:

Kiitos  :smiley:

Moottorina tuollainen http://www.ofna.com/eng-force-26.php
HPI:n alkukäyrä ja kyoshon vakioputki, joka vaihtuu kunnon putkeen tässä jossain vaiheessa. Ilmansuodatin myös HPI:n  :grin:

Ja tälläinen päivitys vielä. 

47
Polttiksen rotostarttiin uusi akku, ja pari deans liitintä.

48
Yleinen keskustelu / Vs: Mitä teit tänään rc- autoosi?
« : 30.01.15 - klo: 15.59 »


Ilmansuodattimeen lumisuoja.

49
väärä topikki

50
Kyosho / Vs: Madforcen päivitys topic.
« : 30.01.15 - klo: 15.49 »
Pari kuvaa singlespeed modauksesta.





Ja sitten vielä ilmansuodattimen lumisuoja.



EDIT: kuva vielä toiselta puolelta

51
Kyosho / Vs: Madforcen päivitys topic.
« : 30.01.15 - klo: 08.55 »
Voima kulkee niiden tappien kautta, eli ovat melkoisella rasituksella, voi yrittää välttää kaasusormen hölläämisellä, mutta ajamisen ilo katoaa.

52
Kyosho / Vs: Madforcen päivitys topic.
« : 29.01.15 - klo: 22.43 »
Ne mille on urat niissä isommissa rattaissa jotka on siellä sisällä.

http://www.kyosho.fi/pdf/01.31227_Mad%20Force%20Kruise%20GP%20FIN&SWE_Spr%C3%A4ngskiss.pdf

Kohta tasauspyörästöt ja sieltä osa nro 4, niitä tarkoitan.

53
Kyosho / Vs: Madforcen päivitys topic.
« : 29.01.15 - klo: 18.34 »
Pistä kasaan ja kokeile, ja olihan myös ulostulojen tapit ehjät?

54
Kyosho / Vs: Madforcen päivitys topic.
« : 29.01.15 - klo: 17.41 »
Olihan se kardaanin kupin pidätinruuvi kiristetty siihen akselin tasaiseen kohtaan?

55
Kyosho / Vs: Madforcen päivitys topic.
« : 29.01.15 - klo: 16.50 »
Tästä voi olla montaa mieltä, että onko upgrade vai downgrade, no itse sanon, että kestävyyteen upgrade, ja huippuihin downgrade.

Olen siis hylännyt kokonaan sen alkuperäisen laatikon, ja laittanut yksivaihteiseksi HPI:n kytkinkellolla ja terässpurrilla. 18/44 ratastuksella, elikkä siis noin alkuperäisen kakkosen välityssuhde. Tämä siksi koska se alkuperäinen pitkä kytkinkello oli helvatan tarkka laakerien kunnosta, vähänkin väljää laakereissa ja heti ykkösen ratas sileänä. Ja ne kyoshon neulalaakerit on niin per**leen kalliita, että riittävän usein vaihto alkaa käydä lompakon päälle. kesti max 1,5 litraa ja sit jos jatkoi niin pian ykkösen spurri sileä. Viimeksi kun ostin niin muistaaksen 14€ laaki ne kaksi pientä neulalaakeria.

57
Yleinen keskustelu / Vs: Mitä teit tänään rc- autoosi?
« : 21.01.15 - klo: 18.53 »
Ultimaan (db) alempien takatukivarsien kiinnikkeet vaihdoin.

58
Mikä aivopieru tuo Ärsyttäää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu lirpakkeen lukkoon laittaminen on?

59
Vapaa keskustelu / Vs: Millä 1:1 autolla ajelette ?
« : 05.10.14 - klo: 15.29 »
Sitten kun saa leimattua, niin se perus teinibemari, eli E36 318i  :grin:
Värinä "sterlingsilber" Ja moottorina se surullisen kuuluisa m40b18  :grin:

Kanteen on vaihdettu täydellinen nokkasatsi (sis nokan, nokan öljyputken, keinuvivut, nostimet, sekä keinujen ja venttiilien väliin tulevat "napit") sekä jakohihna rempan yhteydessä. On hiljainen verrattuna siihen mitä ne yleensä raksuttaa, säksättää ym ym, ainoastaan hieman tikittää. Vanhoilla palikoilla kuulostikin lähinnä vajaa pyttyisesti käyvältä diisseliltä.(kierti kuitenkin normaalisti)

Tyhjäkäynti vähän seilaa, mutta jos hyväksytyn savulapun saa niin olkoot. Siitä harvinainen E36 suomessa että EI ole vähäpäästöinen.

Ennen talvea pitäisi vielä laturi ja akku vaihtaa.

60
Vapaa keskustelu / Vs: Mikä ilahduttaa tänään?
« : 02.10.14 - klo: 18.02 »
Bemarin bensavuoto korjaantui kahden noin 5cm letkunpätkän vaihdolla.  :smiley: (josko pääsis yrittämään leimausta)

Sivuja: 1 [2] 3 4 5 ... 36