EA Import

Tuoreimmat viestit

Sivuja: [1] 2 3 4 ... 10
1
Myydään RC-tarvikkeita / OPS 3.5 PRO loisto kunnossa.
« Uusin viesti kirjoittanut jerzirccar1 tänään kello 01:17 »
Sis putsarin, pillin, käyrän täydellinen kytkin pinionilla.
Hinta 80€
Posti, smartposti, nouto ja matkahuolto.
Kuvia saa jos laittaa minulle yv.nä puh numeron niin laitan whatsuppiin kuvia tulemaan.
Stadin alue.
Jerzi
2
Team Associated / Vs: Team Associated RC10SC5M
« Uusin viesti kirjoittanut tvih 11.12.17 - klo: 21.43 »
Se kolmirattainen boksi puuttuu, kun ei ainakaan tällä hetkellä ole budjettia sitä ostaa. Kaksi diffiratasta otin neuvon mukaisesti pois. Ensin meinasin jättää sisään kestävyyden kannalta, mutta tuumasin sitten että varmasti liian tuhti sen kanssa. Mutta oli sitten ilmankin. Tosin nyt kun tässä tuota taas availin, niin rupesin katselemaan että onkohan tuossa öljyssä mitä laitoin jotain mätää. Oli vanha käytetyn auton mukana tullut purkki, ja 30k-etiketistä huolimatta vaikuttaa koostumuksensa puolesta olevan enemmänkin samaa luokkaa tuon uudemman 50k-purkin kanssa minkä tässä hiljattain ostin. No, jos hommais uudemman 30k-öljyn ja kattois vielä sillä.

Huomioitava tosin että meikäläinen on tottunut ajamaan pirun löysillä diffeillä noin yleisesti. SC10 RS:n black grease-ratasdiffihän on öljymittapuulla tosi löysä (jostain luin että vastais ehkä 1000-2000cst öljyjä?) enkä sitä ole kertaakaan aukonut, joten voi ne rasvatkin olla jo aika entiset. B5M:llä lähes koko kesän ja sen puoleen tuolla SCTE:lläkin etu- ja takadiffin osalta jonkun aikaa ajelin välillä tyytyväisesti käytännössä ilman diffiöljyjä kun en ollut edes tajunnut että ne oli valunut pihalle... :roll: Taidan olla sikäli aika toivoton tapaus tän lajin suhteen.

Pallodiffistä sen verran, että vaikka se rahisemaan rupesi, niin ajotuntuma oli erittäin hyvä koko 3-4 tunnin ajan mitä sillä silloin ajoin, ja kisapäivänä sitä ajoa taas ei tule kuin se tunti. Joten mun "säätöimmuniteetilla" eiköhän tuo menis vähintään sen yhden kisaviikonlopun harjoituksineen (ellei nuo uudet teräskuulat ole ihan susia kestävyydeltään). Mutta kunhan taas radalle pääsee niin mukaan tulee SC5M näillä molemmilla diffeillä ja huvikseen verrokiksi vielä tuo SC10 kun en sillä ole sisällä 2015 kevään jälkeen ajanut, katsoo sitten miten siinä käy.

Joka tapauksessa ainahan nuo säädöt on osittain ajotyylistä ja mieltymyksistä riippuvaisia, ja toisaalta kaltaiseni aloitteleva hidas kuski kokee muutokset eri tavalla kuin kokenut nopea kuski. En siis mitenkään tarkoita haukkua annettuja neuvoja, tai esimerkiksi sanoa etteikö muiden kannattaisi itse kokeilla jotain.
3
Tulokset / Vs: Tulokset Winter Jumps 2, Vantaa 2-3.12.2017
« Uusin viesti kirjoittanut Janne A 11.12.17 - klo: 21.37 »
4
Yleinen keskustelu / Vs: Omat RC-Videot
« Uusin viesti kirjoittanut -rcmh- 11.12.17 - klo: 21.27 »
DRX VE ja Super Clod lumella.

! No longer available
5
RC-kerhot ja -radat / Vs: Fullspeed RC:n Hakkilan sisäradat
« Uusin viesti kirjoittanut JiiIii 11.12.17 - klo: 21.19 »
Sähkölasku Hakkilan sisäradoilla on ollut odotettu suurempi, joten jatkossa joudumme perimään aukioloaikojen ulkopuolella tapahtuvasta harjoittelusta pientä lisämaksua sähkölaskun hoitamiseksi.

Arkisin ennen kello 16 ja klo 22 jälkeen sekä viikonloppuisin (la-su) klo 22 jälkeen tapahtuvasta radan/ratojen käytöstä peritään sähkölaskun kattamiseen 3 eur/ tunti. Kolmen euron hinta tarkoittaa siis koko rata-aluetta, ei yksittäistä harrastajaa, eli vaikkapa kahden harrastajan voimin “ylityötunnit” radalla kustantavat 1,50 eur/ henkilö/tunti.

Kahvipöydältä löytyy vihko ja lipas. Rahat lippaaseen ja vihkoon merkintä päivästä, kellonajasta ja maksusta. Käytäntö on voimassa heti, tällä tavalla saamme katettua "ylimääräisistä" aukioloista kertyviä kustannuksia.
6
Team Associated / Vs: Team Associated RC10SC5M
« Uusin viesti kirjoittanut _jtr_ 11.12.17 - klo: 20.43 »
Kuuladiffin saa tehdä kisapäivän aikana vähintään kerran uusiksi SC-autossa, tekee sen miten ja millä ohjeilla hyvänsä.. Autossa on paljon muitakin ominaisuuksiin vaikuttavia säätökohteita, eikä siksi kannata kokeilematta julistaa foorumilla jotakin varsin toimivaa toimimattomaksi. Oliko sulla ne neuvotut kaksi ratasta sen 30kilosen öljyn kaverina? Jos ei niin neljällä rattaalla varmasti onkin liian jäykkä. 30000 öljyllä ei ole minkäänlaisia vaikeuksia saada auto kääntymään vähintään tarpeeksi jos setuppi muuten on kunnossa. SC-tuuppi pitää kallistua että se toimii ja silloin liian kevyt öljy purkaa vedon mutkassa keventyvästä sisärenkaasta ja menosta tulee kulmikasta ja nyökkivää.. Vielä kerran, 30kilonen öljy, kaksi ratasta diffissä ja kolmerattainen boxi niin ei tarvi arvailla vaan varmasti toimii riittävän hyvin kaikilla liukaspintaisilla sisäradoilla Suomessa.. Ota se vakaaja pois, sitä ei tarvi. Öljyt on ihan ok alueelka ja jousiksi eteen harmaa ja taakse valkonen. Noilla eväillä on kivijalka jo lähellä ja loput kuski ja ratakohtaiset on helppo itse etsiä linkkejä muuttamalla.. Niin ja aurausta kanssa pienemmäksi kuin ulkoradoilla.
7
Team Associated / Vs: Team Associated RC10SC5M
« Uusin viesti kirjoittanut tvih 11.12.17 - klo: 20.25 »
Pakettisetuppi oli ekalla ajokerralla kyllä hyvä - en vaan osannut oikein pallodiffiä säätää niin se meni rahisevaksi kerrasta. Sitten toinen treenikerta oli 3000cst öljyillä ratasdiffillä, vähän turhan herkästi heitti perää. Ja nyt Turussa sitten 30000cst öljyt, mikä oli kyllä liian jäykkä, auto puski todella paljon kurveissa. Kasailin pallodiffin nyt uusiksi halpisteräspalloilla ja manuaalia paremmilla ohjeilla, joten josko tuurilla sen ekan kerran helppo ajettavuus löytyisi taas seuraavalla ajokerralla. Pitäis tuohon jotkut sopivat öljyt keksiä ratasdiffiinkin että voi sitäkin vielä kokeilla, mietin josko joko 5k tai 7k.

Iskarithan on myös löysillä öljyillä (32.5 / 27.5), mutta toisaalta kyllä aika hyvin on silti toiminut kun on ollut taka-sway bar asennettuna. Nelkussa puolestaan vaikutti samat öljyt liian löysältä Turussa, hakkasi pikkuhypyistäkin pohja lattiaan ja matolla kääntäessä oli helposti katollaan.
8
Team Associated / Vs: Team Associated RC10SC5M
« Uusin viesti kirjoittanut Mölli 11.12.17 - klo: 19.53 »
Tuli tilattua tämmönen sitten. Saapa nähdä osaako tämmösellä ajella 10v tauon jälkeen, edelliset autot ollu 1/8 polttiksia. Joululomilla pääsee varmaan koittaan ekan kerran kuhan saa kaikki osat kotio ja läjään auton.

Sama peli meni Turussa lauantaina todella siististi suoraan pakettisetupilla.
9
Tulokset / Vs: FinTrack Tour II / 2018 Oulu
« Uusin viesti kirjoittanut Testikuski 11.12.17 - klo: 19.43 »
Kiitokset kilpakumppaneille rehdistä kilpailusta. Profiili tuntui aamusta aika tympeelle, mutta pienin muutoksin ja pidon parantuessa oli oikein mukava. Kiitokset myös talkoo-kumppaneille kovasta työstä.

Terv. Ville R
10
Jalat löysi kärryn alle itsensä.


Sivuja: [1] 2 3 4 ... 10