Tuoreimmat viestit

Sivuja: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9 10
61
(IN ENGLISH BELOW)

Meillä on ennätysmäärä osallistujia, 95 kappaletta, tulee hienot kisat!

Aikataulu on tiukka, Vapaat treenit alkavat klo 8.00 ja kestävät 1h 20 minuuttia! Päivä loppuu arviolta noin kello 18.30 aikoihin, mutta kiristeään aikataulua päivän mittaan jos on yhtään mahdollista! Liitteenä aikataulu ja erälistat. HUOM: FINAALIKIERROKSIA AJETAAN 3 KAPPALETTA.


Vapaiden treenien säännöt:

HUOM: VAPAITA TREENEJÄ ON VÄHÄN MUUTETTU EDELLISESSA FORSSISSA, MUUTOKSET
-ajoaika 5min
-Meillä on aloitteleville kuskeille oma erä
-nostamiseen kiinnitetään enemmäN huomiota, nostaminen on VELVOITE kaikille jotka jonottaa

Muuten normaalisti

-Ei ole pakko osallistua ja paikalle voi tulla haluamansa aikaan, voit siis nukku myöhempään ja tulla ajamaan vasta vapaiden treenien lopussa
-Lauteille mahtuu samanaikaisesti 10 kuskia
-Joka 5 minuutti summeri soi jolloin KAIKKI, nopealla tempolla ajavat auton sivuun ja poistuvat lauteilta.
-Ensimmäiset 10 jonossa olevat tulevat ajamaan, aika lähtee välittömästi liikkeelle.
-Ensimmäiset 10 jonotuspaikkaa on merkattu. Kun jonotat, jätä auto omalle jonotuspaikalle ja auta nostamisesessa
-Kun summeri soi, poistu nostopaikalta takaisin jonoon, laita sun auto radalle ja aja
-Jonotuspaikkoja ei saa varata, eli et voi varata paikkaa samaan aikaan kun itse ajat
-Kun olet ajanut ja tullut lauteilta alas saat mennä uudestaan jonoon, mutta kaikki jotka ovat jo jonossa ovat luonnollisesti etusijalla, joten tule aina lauteilta alas vaikka jonoa ei olisikaan niin paljoa.
-HUOM. järjestämme myös 1-2 3min treeniä jossa saa ajaa pelkästään aloittelijat jotta ne myös pääsee tutustumaan ajoon omassa rauhassa.

Kisasta:
Ajetaan normaali FORS kisan läpi ja ajomäärä on sama kun aikaisemmin MUTTA eräväliä on kiristetty. Huolehdi siitä että olet valmiina ajamassa hyvissä ajoin ja pääset nopeasti lauteille. Kun olet ajanut, jätä auto välittömästi nostajien pöydälle ja siirry nopeasti nostamaan, Autoa ei viedä erän jälkeen lataukseen, vaan nostamaan siirrytään välittömästi! Tämä on tärkeää jotta aikataulusta saadaan pidettyä kiinni!

Huomioi nämä niin saadaan hyvät kisat aikaiseksi ja kisat ajettua järkevässä aikataulussa ja hyvällä meiningillä!

Virallista ruokatauoka ei ole mutta eräkierrosten välissä on sen verran paljon aikaa että ehdit hyvin syödä erien välissä.

Huomenna paikalla on koko päivän buffet

Menu: Kinkkukiusaus, vihersalaatti, päivän kahvit/mehut, päivänpulla tms, hodaria.

KIITOS JA NÄHDÄÄN HUOMENNA!

In English:

We have a fantastic amount of 95 participants so we will have a great race!

Therefore the Free Practice will begin at 8.00 and be longer 1h 20min. Drivers breefing at 9.20. The day should end around 18.30 but we will try to shorten the day if possible. The schedule as well as driver groups are attached. PLEASE NOTE WE WILL DRIVE 3 FINAL ROUNDS.

Rules for free practice:

PLEASE NOTICE WE HAVE MADE SLIGHT ADJUSTMENTS TO THE FREE PRACTICE:
-Training time 5min
-We have own group for more beginner drivers
-We focus even more on turn marshaling, so while queuing turn marshalling is MANDATORY
And normally

-Free practice is not mandatory, you can sleep in and only arrive at a later time and only drive at the end or however you wish.
-10 drivers can drive at the same time
-Every 5 minutes a Bell will ring and as soon as you hear the bell you drive the car to the side and leave the driversstand in quick tempo.
-The 10 first drivers in the queue can start driving as soon as they have entered the drivers stand
-The 10 first queue spots are marked. When you queue there, leave your car on the marked spot which reserves your place and help with turnmarshalling.
-When the bell rings you go back to your marked spot, put your car on the track and go up on the stand and start driving.
-You are not allowed to reserve a spot in the queue while you drive
-Once you hear the bell and have exited the drivers stand you are allowed to go back to the queue but the once already queueing are obivously allowed to first go to the stand so you need to come all the way down and at the end of the queue after driving.
-We will have 1-2 3min drives exclusively for beginners so that they can try out the track in a more calm setup

Info for the race:
We have a normal FORS format and driving time BUT we have cut down on the time between heats. That means that you should always be in time ready to drive. After driving leave the car at the Turnmarshall Table and imediately go to turn marshall! Do not bring the car to the pits or anythhing else, go turn marshall as quickly as possible.

By following this we can have a great race where we stick to the timeschedule.

-There is no Official mealbreak, but the times between rounds are so long that you have good time to eat between the heats.

We have a buffet available for the whole day.

Thank you and see you tomorrow!
62
Ostetaan / Gt2000 nopari/moottori combo
« Uusin viesti kirjoittanut JSa 15.03.24 - klo: 16.27 »
 Eli hobbywingin g2.1 21.5t moottori ja blinky nopari hakusessa.
63
Myydään RC-tarvikkeita / LRP 2 kanavainen radio+vastaanotin
« Uusin viesti kirjoittanut ETT_Lieto 15.03.24 - klo: 14.48 »
Myydään toimiva 2 kanavainen LRP B2-STX PRO 2.4GHz F.H.S.S. radio LRP B4-RX PRO vastaanottimella.
Radio on 2 kanavainen, vastaanotin 4 kanavainen.

Sopii RC-autoiluun. Ei turhia säätöjä, vain tarpeelliset. :-)

Hinta 20€ Turun lähialueelta, mahdolliset toimituskulut lisätään hintaan.


64
Kilpailijoiden kanava / Vs: S2-10 krossi
« Uusin viesti kirjoittanut Hanes_ 15.03.24 - klo: 11.00 »
Heitän omat kokemuksen kehiin, ajanut nyt stockkia Schumin LD2, LD3 ja nyt viimeisempänä Asson B7:lla. Schumeissa ollut blingiä ja sitä ja tätä, mutta ei se vauhtiin ole vaikuttanut. Niitä on ollut vaan hauska hankkia, edelleenkin väitän, että Suomessa ajettava Stock luokka on halvin buggy luokka lähteä mukaan harrastamaan, kuten ollaan aiemmissa viesteissä monesti kirjoiteltu. B7 kun kasasin, niin kitti setuppi, muutamalla Karrin vinkillä ja sitten siitä hierottu mieleisekseen. Ainoat "päivitykset" metalliset ohjauskilkkeet ja titaaniset vantit. Vantit vaan koska ne sai sinisenä...  :grin: LD3 kori kävi vielä sopivasti, niin LW kopalla mentiin juuri luokan sallittuun painorajaan.

Sähköjen puolesta ollut HW Just Stock noparia, HW hipo hipo Pro Elite mikä lie noparia ja kaikilla on päästy ihan samaa vauhtia, eli omaa täysiä. Suurimman eron huomannut kun nyt hankin HW 13.5 G4 moottorin ja laitoin sen kiinni HW nopariin, niin oma fiilis, että tuntuu toimivan paremmin yhteen kuin aiemmin käytössä ollut Trinityn kone. Tai ainakin lämmöt on matalemmat.

Mutta se mikä luokassa on ihan parasta, että oma ajaminen on kehittynyt todella paljon, vaikka kerkeän ehkä sen kerran tai kaksi viikossa käydä ajamassa. Nyt viikonlopun forssiin lähdetään 3 viikon tauolla ajamisesta... Mutta sen tiedän, että kivaa tulee kuitenkin taas olemaan.  :azn:
65
Myydään RC-autoja / Team XRAY X12 2018 mattoauto
« Uusin viesti kirjoittanut APK 15.03.24 - klo: 09.52 »
Myydään Reiskan mattoauto X12 2018. Mukana hiilikuitupohja sekä pikkaisen muokattu alumiininen.
Maavaransäätöpalat sekä jotain varaosia keulaan. Keulaan on tehty tarvittavat muokkaukset klappien vähentämiseksi Xenonin osilla. Spool taka-akselina.
Mukaan 2kpl akkuja ja CS-12/C-12 luokan AMR kori sekä rengassarja.
+75e lisähinnasta HW G4 13.5T huippumoottori (moottori myydään vain auton mukana)
 
Hp. 125€
Sijainti Seinäjoki, posti kuskaa ja matkahuolto myös.

Yhteydenotot YV, myydaan[ät]bastu.net tai o4o74316viisviis
66
RC-kerhot ja -radat / Konepaja Ring. Drifting rata Karkkila,
« Uusin viesti kirjoittanut Mixu V 14.03.24 - klo: 19.55 »
Epoxi pintainen drifting rata löytyy Karkkilasta.

Osoite: Valurinkatu 3, Karkkila.
Auki lauantaisin Klo12-17.
Ratamaksu 10€ päivä.
Kausikortti 200€ ei jäsenille. Candyland RC jäsenille 140€
67
Kilpailijoiden kanava / Vs: S2-10 krossi
« Uusin viesti kirjoittanut Koheltaja 14.03.24 - klo: 19.14 »
FORS6 kisaan ilmoittautunut 25 stokkia, uusi ennätys ja vielä ehtii ilmoittautumaan hetken aikaa  :smiley:
68
Kilpailukutsut / Kilpailukutsu: Kerhocup 6 14.4.2024 Riihimäki
« Uusin viesti kirjoittanut ripe 14.03.24 - klo: 18.37 »
Riihimäen Urheiluautoilijat kutsuu kaikki mini ja GT2000 kuskit sarjan 6. osakilpailuun.

Aika:Sunnuntaina 14.4.2024.
Paikka: Harjunrinteen koulu
Osoite: Kalevankatu 3, 11100 Riihimäki

Luokat:
Mini Classic
MiniComp
GT2000
Kisa ajetaan mikäli ilmoittautuneita on vähintään 5/luokka.

Ilmottautuminen 10.4.2024 klo22.00 mennessä/linkki tulossa.

Säännöt:
Mini Classic sääntöjen mukaisesti.
Mini Comp sääntöjen mukaisesti.
GT2000 sääntöjen mukaisesti.

Osallistumismaksut:
20e/ensimmäinen luokka
15e/seuraavat luokat
Ilmoittautumismaksu maksetaan kilpailupaikalla ilmoittautumisen yhteydessä käteisellä tai MP.

Kilpailuorganisaatio:
Kilpailun johtaja –Leevi Martikainen
Ajanotto – Erno Kurki
Ratamestari –Risto Rönnqvist

Ajanotto:
Mylaps RC4. Kilpailija vastaa oman ponderin toiminnasta.

Rata:
Neulehuopamatto

Vastuu:
Jokainen kilpailee omalla vastuullaan ja sitoutuu noudattamaan sääntöjä ja järjestäjän ohjeita. Järjestäjällä on oikeus peruuttaa, siirtää tai muuttaa kilpailuaikataulua olosuhteiden niin vaatiessa. Kilpailija on velvollinen antamaan kilpailukalustonsa sääntöjenmukaisuuden selvittämiseksi tai vastalauseen esittämisen johdosta tarkistettavaksi.

Ilmoittautuessaan kilpailuun kilpailija hyväksyy antamiensa henkilötietojen käsittelyn kilpailun järjestäjän toimesta sekä henkilötietojen ja kilpailun aikana otettujen kuvien julkaisun osanottajaluettelossa, tulosluettelossa, sarjapistetaulukossa yms. kilpailun viestinnässä.

Muuta:
Varikolla saatavissa sähköt. Omat tuolit ja pöydät oltava. Käytössä WC:t
Pieni kahvio jossa juotavaa ja jotain pientä syötävää.
Lisätiedot:
Risto Rönnqvist 045-1218299 tai ronnqvist.risto@gmail.com
69
Aikataulut ja erälistat löytyvät MyRCM:stä

Aikataulu ja erälistat
70
Kilpailijoiden kanava / Vs: S2-10 krossi
« Uusin viesti kirjoittanut Tikkeri 14.03.24 - klo: 17.20 »
Itsellä on vanha b6.1 ja alkuun oli kiinteäennakkoinen vanha reedy moottorina. Puolen talven ajojen jälkeen tuli vastaan edukkaasti vain 6v vanha Muchmoren fleta jossa siis säädettävä ennakko. Tammikuussa myös ostin kaksi uutta akkua. Kierrosajat on tasoittunut suunnattomasti ja vauhtikin kasvanut lähes sekuntin läpiltä ja paljon enemmän viisminuuttisessa. Suurin ero ajamisessa on tainnut tulla kun sen +7000 läppiä oon täällä kotkan sisäradalla tänätalvena jauhanut. Kaluston päivittäminen tottakai on aina haaveissa mutta tämän halvempaa harrastamista pienoisautoilun saralla en äkkiä keksi. Realistisesti siis käytetty auto (alle 150e) nopari (käytetty HW justock 30e) moottori käytettynä (50e) kaksi uutta akkua (yht 110e) servona r12s (59e) ja sokerina pohjalla meillä kotkassa pelaa renkaat lähes sliksiksi asti, siksi tuupissa kaksi täyttä kierrosta ja yhdet ylimääräiset takaset on riittäneet tähän suoritukseen.

Forsseissakin vauhti riitti reedyllä b-finaalin voittoon ja nykyisellä fletalla vauhti aivan satavarmasti riittää vaikka a-finaaliin jos kuski vain toimii. Ja toimiihan se kun malttaa ajaa lisää ja lisää,  metsästää niitä sekuntin kymmenyksiä radalla eikä rahalla.

T:Antti / Honkalan porukka
Sivuja: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9 10