VIHTI miniland

Kirjoittaja Aihe: Agama A215SV  (Luettu 3549 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Ruusperi

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Agama A215SV
« : 17.03.17 - klo: 09.34 »




Agaman päivitettyjä 215 SV malleja odotellaan saapuvaksi. Keräilen tähän vähän tietoja uudesta mallista. Isoin muutos on siirtyminen tlr tyylisestä keulasta c-pala keulaan, lieneekö tämä nyt sitten kyosho-mugen yhdistelmä jos aiempi oli tlr-mugen variaatio.

Kotimaan kärkikuskeista ainakin Ari Heinonen aikoo ajaa 215SV mallilla kesän kisat.

https://www.nemoracing.com/pages/a215sv

Darren Bloomfiledin auto Ibr Padovan Winter Cup kisoista.

http://www.neobuggy.net/2016/11/25/under-the-hood-darren-bloomfield-9/

RC Techin keskustelusäie, sivulta 3 eteenpäin ensimäisiä setuppilappuja

http://www.rctech.net/forum/nitro-off-road/971928-agama-a215sv-official-thread.html

Videolla tarinaa muutoksista 215 vs 215SV.
https://www.youtube.com/watch?v=JvgaUJ3ggn0


« Viimeksi muokattu: 27.03.17 - klo: 12.30 kirjoittanut Ruusperi »
Pienoisautoja 1/27 ... 1/5, Sanwa MT-4S / M12
http://www.mikkelinpienoisautoilijat.fi | http://www.fullspeedrc.fi

Poissa Metsäläinen

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Agama 215SV
« Vastaus #1 : 17.03.17 - klo: 12.27 »
Pieni korjaus, agamassa ei ollut aikaisemmin pivotkeulaa. :wink: C-palat oli aikaisemminkin, ne on vain vaihdettu kyosho tyyliseen ratkaisuun.
Eurorc | Gmade Komodo | Vaterra Ascender Wrangler | Hobbywing | Highest | RC Concept | SpektrumRC |

Poissa jerzirccar1

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Agama 215SV
« Vastaus #2 : 17.03.17 - klo: 14.02 »
C pala taisi olla ekana hirobo rock in city autossa ensimmäisenä.
Kyosho ei ole pahimmin tehnyt rc autoille mitään sen ihmeelintä muuta kuin että standartisoivat m8 autojen layoutin.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Ruusperi

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Agama 215SV
« Vastaus #3 : 26.03.17 - klo: 18.19 »
Kuvasin unboxing videon, pahoittelut huonosta englannista.

https://youtu.be/nIlAIo5jxw0
Pienoisautoja 1/27 ... 1/5, Sanwa MT-4S / M12
http://www.mikkelinpienoisautoilijat.fi | http://www.fullspeedrc.fi

Poissa Tony_L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Agama A215SV
« Vastaus #4 : 28.03.17 - klo: 22.36 »
Nyt on muutama päivä tullut ruuvattua uutta Agaman 215SV mallia ja auto saatu siihen malliin että enää puuttuu pieni hienosäätö autosta ja sitten olisikin aika alkaa konetta ajamaan sisään. Muutamia pieniä viilailua lukuunottamatta auto meni helposti kasaan suhteellisen selkeiden ohjeiden avustuksella.

Ensimmäistä nitroautoa ikinä kasatessa meinasi muutamassa kohdassa mennä sormi suuhun mutta onneksi hobbyfactorystä sai apua aina kun niille oli tarvetta.

Enää koriin maali päälle ja sit odotellaan että radat kuivuu ja päästään pitkästä aikaa ajamaan saviradoille.
D817, D216

Poissa Ruusperi

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Agama A215SV
« Vastaus #5 : 13.04.17 - klo: 09.51 »
Ensimmäiset ajot takana Turun Jyrkkälän radalla, aamupäivä meni koneen sisäänajoon, kiitos neuvoista ja käytännön hands on jeesistä Hobbyfactory Arto ja Heinosen Ari. Loppupäivän pystyikin keskittymään ajamiseen.

Vaikka keli oli keväisen viileä ei autosta mennyt mitään rikki, vaikka päivän edetessä teki mieli jo vähän kokeilla kiristää vauhtia sisäänajoköröttelystä ja muutaman kerran auto heitti kärrynpyörät keski tuplan jälkeen huonon ajamisen seurauksena.

Kaasun linkkiä pitää lyhentää, ottaa kiinni koriin - mutta mitään muuta autoon liittyvää säätöä tai ylimääräistä ei ole tiedossa. Auton mukana tulleissa pyöränmuttereissa ei ole jurmuja ja ne ei pysy kiinni, vaihdoin suosiolla niiden tilalle urilla varustetut.

Iskareihin olin arponut 600/500 öljyt ja ne oli ehdottomasti liian jäykät kylmälle kelille. Edessä 1.2mm reiät ja takana 1.3mm. Silti autolla oli kohtalaisen helppo ajaa vaikka rada olikin melko röykkyinen talven jäljiltä. Hyppyreiden alastuloissa ei ollut mitään ylimääräistä ohjelmaa.

Pienoisautoja 1/27 ... 1/5, Sanwa MT-4S / M12
http://www.mikkelinpienoisautoilijat.fi | http://www.fullspeedrc.fi