Kirjoittaja Aihe: TRX-4 Scale and Trail Crawler  (Luettu 24840 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Omenanraato

  • Jäsen
    • Profiili
TRX-4 Scale and Trail Crawler
« Vastaus #30 : 06.04.18 - klo: 18.19 »
Kiitos, enhän tuota tajunnut. Vikinä loppuu kun ajaa eteenpäin. Sen jälkeen moottori on se mikä ääntä pitää, kun kaasu ei keskitä. Siihen olisi kiva saada deadzone.
Nyt kun hetken antoi olohuoneen lattialla runtua, niin lakkasi ohjausservokin vikisemästä. :D

Itse en jaksanut servojen piuhoja vaihtaa. Vedin vain ohjaimesta reverselle, niin on nuppi ohjaimessa vain toisinpäin. Saa silti ensin takalukon päälle.

Mites muuten onko crawling modesta jotain haittaa kun ajelee isolla vaihteella kovaa? Vai pitäisikö se vaihtaa siihen trail modeen?

Sitä BT palikkaa ajattelin, mutta ilman uutta vastaria (?) ja niitä kaikkia antureita ei saa mitään infoa puhelimeen? Tuntuu 45e palikka kalliilta säätää kerran asetukset kuntoon.

Poissa BPee

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: TRX-4 Scale and Trail Crawler
« Vastaus #31 : 06.04.18 - klo: 18.33 »
Siinä on kyllä omasta mielestä turhankin reilu deadzone alunperin.. Koita kalibroida se kaasu, manuaalista löytyy selkeet ohjeet - luulen, että tuo sun vaiva loppuu sillä.

Et tarvii mitään uutta vastaria, siinä on kaikki ominaisuudet valmiina antureille ja BT:lle jos niitä haluat lisätä. Ittellä noita antureita useampia ylimääräsiä kertyny, niin laitoin voltti ja moottorin lämpötila-anturin.
Jos avaat vastarikotelon, niin huomaat, että vastarissa on slotit "RPM" ja "V/T", joista jälkimmäinen on siis Volt/Temp anturin paikka.

Aina niitä asetuksia joutuu rukkailee, silloin tarviin BT mokkulaa. Saattaa ebaysta saada puoleen tuosta kun ettii...
Mutta ei se siis mitenkään pakollinen ole.

Poissa Omenanraato

  • Jäsen
    • Profiili
TRX-4 Scale and Trail Crawler
« Vastaus #32 : 06.04.18 - klo: 19.14 »
Ai tässä on vakiona se vastari missä slotit on. Eipä se sitten paha olisi.

Edit:
Tilasin sen lämpö/jännite sensorin ja BT moduulin.
Pikaisella googlettelulla jäin käsitykseen, ettei rpm sensoria tähän saisi kiinni, niin en ottanut sitä.
« Viimeksi muokattu: 06.04.18 - klo: 20.07 kirjoittanut Omenanraato »

Poissa BPee

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: TRX-4 Scale and Trail Crawler
« Vastaus #33 : 06.04.18 - klo: 20.39 »
Juu en o minäkään keksiny mihkä sen rpm -anturin sais, niin en ole laittanu.

Poissa Omenanraato

  • Jäsen
    • Profiili
TRX-4 Scale and Trail Crawler
« Vastaus #34 : 06.04.18 - klo: 20.48 »
Wraithin jälkeen olen kyllä hämmentynyt miten kovaa tuo kulkee isolla vaihteella ja silti miten hyvin ykkösellä voi ryömiä. Vaikka lukot oli isoin syy ostaa auto, niin kyllähän tuo nopeuskin on hieno lisä.

Tullut tilattua tuohon vinssiä, vetokoukkua, Wraithin mentävä peräkärry, äänimoduli ja kaikkea koriste tilpehööriä aivan jumalattoman paljon.
Haluan tuosta vähän sellasen realistisen auton millä kuskailla sit sitä maastonöyrijää kärryllä.

Olen kyllä nyt vakaasti sitä mieltä, että jos joku mun wraithin ostais pois, niin ryömintä laitteeksi tulisi Bronco TRX4:n, sillä olen aivan myyty tämän auton kanssa, Bronco näyttää jumalattoman hienolta ja Wraith on liian ”jumala”, eikä ole meilläpäin tarpeeksi haastavia paikkoja, eikä meno näytä aidolta.

Poissa Omenanraato

  • Jäsen
    • Profiili
TRX-4 Scale and Trail Crawler
« Vastaus #35 : 08.04.18 - klo: 15.19 »
Mikäs tän noparissa on lipoakun raja jännitteen osalta?
Omat akut on täynnä sen noin 12.6V yleensä ja TRX4 katkaisee ajon siellä noin 11.4V:ssä todella nopeasti. Sama akku tuon jälkeen Wraithiin ja ajo jatkuu varmaan 30min vielä.

Tosin osa mun akuista heittää täytenäkin trx:ssä suojamoodin päälle..jotain outoa tuossa on.

Poissa BPee

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: TRX-4 Scale and Trail Crawler
« Vastaus #36 : 08.04.18 - klo: 15.22 »
Kuulostaa erikoiselle. Mulla on häly 10.2 voltissa, ja sillon kun häly tulee niin mennään vielä täysillä...
Jossain on matoja?

Poissa Omenanraato

  • Jäsen
    • Profiili
TRX-4 Scale and Trail Crawler
« Vastaus #37 : 08.04.18 - klo: 15.24 »
Epäilen noita vanhoja akkujani kyllä, vaikka jännite on ok, niin jos eivät anna kuitenkaan virtaa entiseen malliin..

Tilasin kyllä uudet akut defenderiin jo, mutta tuntuu silti oudolta miten samat akut wraithin sidewinder kolmosella painelee ongelmitta.
Mikä tuon xl5:n raja mahtaa oikeasti olla? Tietäis seurailla uusilla akuilla kun tilasin jänniteanturinkin.

Poissa BPee

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: TRX-4 Scale and Trail Crawler
« Vastaus #38 : 08.04.18 - klo: 17.04 »
Juuri testailin, 9.9v eikä vielä katkaissut tai ollut tehot alennettu 50%. Epäilen vahvasti, että sulla akun jännite notkahtaa raja-arvoon  (joka on mikä?) ja siksi meno loppuu. Kuhan saat sen BT mokkulan niin voit seurata ja näät mihin se jännite todellisuudessa laskee.

Huom tuossa mullakin jännite vielä levossa 11,4v, mutta notkahtanu jo 9,9v.

Poissa Omenanraato

  • Jäsen
    • Profiili
TRX-4 Scale and Trail Crawler
« Vastaus #39 : 08.04.18 - klo: 17.11 »
Aivan, tolla näkee myös ns. kuorman kanssa mihin se laskee. Sillähän mä noi saan käytyä kaik läpi. Kiitos!

Poissa Omenanraato

  • Jäsen
    • Profiili
TRX-4 Scale and Trail Crawler
« Vastaus #40 : 10.04.18 - klo: 22.10 »
Juuri testailin, 9.9v eikä vielä katkaissut tai ollut tehot alennettu 50%. Epäilen vahvasti, että sulla akun jännite notkahtaa raja-arvoon  (joka on mikä?) ja siksi meno loppuu. Kuhan saat sen BT mokkulan niin voit seurata ja näät mihin se jännite todellisuudessa laskee.

Huom tuossa mullakin jännite vielä levossa 11,4v, mutta notkahtanu jo 9,9v.
Tuli uusi 5200mAh akku ja lähdin pihalle antamaan vain runtua. Lähinnä siis kaahailin isolla vaihteella, hypin nyppylöistä jne. En kuuri ajanut hiljaa, vaikka sitäkin kokeilin.
Hiukan reilun tunnin jaksoin ajella, kunnes pihalla ei nähnyt enää mitään.
Pienintäkään hyytymisen merkkiä ei näkynyt ja akun jännite 11,4V, eli vielä olisi kyllä ollut varaa ajella aika reilusti.
Jos kunnon servon, vinssin, kaikkien valojen ja äänimoduulin asentamisen jälkeen pääsee edes lähelle tuntia per akku, niin olen kyllä äärimmäisen tyytyväinen.

Auto itsessään on kokoajan vain entistä hauskempi ja mukavampi. Isoin ongelma on vain se, että 6v poika ja 8v tyttö tappelee ajovuoroista ja en saa itse ajaa. Wraithista ne ei koskaan innostuneet juurikaan, mutta tätä ne ajelis loputtomiin.

Tekis mieli kolmanneksi autoksi hankkia SCX10, tai nyt ehkä uutena vaihtoehtona kiinnostais Hobao DC1..tai no näin ajattelin vielä viime viikolla. Nyt on vähän fiilis, että voiko mikään muu tarjota tätä samaa hauskuutta näin isolla skaalalla mitä tämä tarjoaa vaihteiston ja lukkojen ansiosta. Tämä on niin mielettömän monipuolinen eri tilanteisiin ja luokilla leikkiminen on todella nautinnollista.
Scx10 ollut haaveissa ”aina” (kun ei paremmasta tiennyt), Hobaon koppa näyttää upealta, mutta kun ihan kaikessa muussa tuntuis TRX4:n olevan vain niin mahtava.

Tekis mieli ostaa Bronco ja poistaa siitä esim vaihteisto pois käytöstä ja saisi sen kanavan vaikka johonkin muuhun käyttöön. Pistäis siihen painoa alas ja tekis paremman maastokulkijan.
Tästä Defestä kun teen vähän realistisemman kulkupelin ja kaikki mahdollinen tilpehööri tilattuna katolle jne, ja kärryä perään. Tästä tulee ns huoltoauto, jonka ei niin jokaisesta paikasta tarvitse päästäkään. :)

Poissa Omenanraato

  • Jäsen
    • Profiili
TRX-4 Scale and Trail Crawler
« Vastaus #41 : 17.04.18 - klo: 14.50 »
Vielä ku postista saapuis vetokoukku/puskuri :)


Viel tulee valkoiset vanteet, vähän sponsoritarroja, vinssi ja jotain pientä. :)

Poissa Omenanraato

  • Jäsen
    • Profiili
TRX-4 Scale and Trail Crawler
« Vastaus #42 : 18.04.18 - klo: 20.07 »
Nyt tuli vedettyä ensitesti trailerilla.
Tänään tuli postissa uudet renkaat/vanteet myöskin ja kaikkea tilpehööriä, esim. roiskeläpät.

Kovin menee keula pystyssä ja renkaat kasassa, jotain täytyis keksiä. Toki vetokoukku on tosi nopea patentti, kun puskurin vetokoukun kuula ei sovi kärryn aisaan. Täytyy sekin suunnitella uusiksi:

https://youtu.be/X5pGmPAbS8I

Poissa BPee

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: TRX-4 Scale and Trail Crawler
« Vastaus #43 : 18.04.18 - klo: 20.57 »
Njoo... ihan oikeinhan tuo käyttäytyy tavallaan... Laskeppa itte... : 1:1 vehkeissä suositeltu perävaunun aisapaino vetokoukulle on 70kg. Tuollanen yhdistelmä vois in RL painaa n. 2500kg, josta siis 70kg sais tulla vetokoukulle.
Tuossa sen verran pielessä kärrin painojakauma, että todellisuudessa vastaisi varmaan 1000kg aisapainoa.
Laitappa 1:1 henkilöautoon kärry siten, että vetokoukkuun kohdistuu 1000kg kuorma niin näyttää paitsi hassulta, niin myös juurikin tuolta.
Eli, modaa kärryä siten, että suhteellinen kuorma trx-4:lle on sama kun 1:1 kamppeissa 70kg/2500kg niin jopas alkaa toimia ja näyttää ”scale” -meiningille :cool:
Eli jos tuo auto+kärry painaa esim. 3kg, niin vetokoukulle saisi tulla 84g paino.

Poissa Omenanraato

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: TRX-4 Scale and Trail Crawler
« Vastaus #44 : 18.04.18 - klo: 21.15 »
näinhän se on, veilä kun akselit on kärryssä liian takana. Mietin et pistäis painoa kiinni kärryn takaosaan. toki Wraith on ilman akkua, joten seki vaikuttaa.

Poissa Omenanraato

  • Jäsen
    • Profiili
TRX-4 Scale and Trail Crawler
« Vastaus #45 : 19.04.18 - klo: 11.58 »
Njoo... ihan oikeinhan tuo käyttäytyy tavallaan... Laskeppa itte... : 1:1 vehkeissä suositeltu perävaunun aisapaino vetokoukulle on 70kg. Tuollanen yhdistelmä vois in RL painaa n. 2500kg, josta siis 70kg sais tulla vetokoukulle.
Tuossa sen verran pielessä kärrin painojakauma, että todellisuudessa vastaisi varmaan 1000kg aisapainoa.
Laitappa 1:1 henkilöautoon kärry siten, että vetokoukkuun kohdistuu 1000kg kuorma niin näyttää paitsi hassulta, niin myös juurikin tuolta.
Eli, modaa kärryä siten, että suhteellinen kuorma trx-4:lle on sama kun 1:1 kamppeissa 70kg/2500kg niin jopas alkaa toimia ja näyttää ”scale” -meiningille :cool:
Eli jos tuo auto+kärry painaa esim. 3kg, niin vetokoukulle saisi tulla 84g paino.
Käänsin Wraithin toisinpäin ja laitoin akun tuulilasin eteen, mihin sen tulen siirtämään myöhemmin jokatapauksessa. Lisäksi pistin kärryn takaosaan vanhoja auton rengaspainoja. Nyt kärryn akselit pitää jo kärryn lähes suorassa ja enää ei auto kulje keula pystyssä.

Mutta isompi ongelma on noi halpis renkaat, jotka tuli vanteiden mukana.
Eli ne taittuu ihan alle ja on aivan vetkulia.
Jo pelkästään tasaisella yksin ajaessa ne vääntyy alle, saati kivikossa. Mutta kun kärryn pistää perään, on ihan mahdoton:
https://youtu.be/Wqjcp8HKI1Q
Onko olemassa kovempaa foamia, vai vaatiiko vain paremmat renkaat? Nuo olis muuten hyvät, kun on matalammat ja kapeammat, kuin orginaalit.

Toinen ongelma tuli myös roiskeläpistä, kivikoissa ei voi pakittaa kun menee pyörien alle. 😃


Edit: no juu, foameja on miljoona näköjään, eikä ainakaan noi suomikaupat kerro niistä näköjään yhtään mitään. Sit löytyy ulkomailta sellasia missä on kolmea kerrosta jne. Ei meikä kyl ymmärrä noiden pääl yhtään. Tähän asti aina ollu liimatut vakiot aina vaa alla. Ei pitäis lähtee osastolle mistä ei tajua yhtään mitää. 😂
« Viimeksi muokattu: 19.04.18 - klo: 14.49 kirjoittanut Omenanraato »

Poissa Omenanraato

  • Jäsen
    • Profiili
TRX-4 Scale and Trail Crawler
« Vastaus #46 : 10.05.18 - klo: 17.47 »
Pistän tän saman tännekin. Meni Broncosta servon rattaat ja uusin ne, nekin meni kun olikin servossa itsessään vikaa.

Useammassa paikassa suositeltiin Hobbykingin servoja..en suosittele, tuli kalliiksi.
Kopioin keskustelun ja vastaukseni suoraan rc offin puolelta:


Lainaus
Tällasia servoja tilasin pari, RCC:llä sanovat että ovat täysin spekseiltään korvaavat servot TRX versioihin nähden:
https://hobbyking.com/en_us/bms-373mg-micro-servo-metal-gear-1-6kg-13sec-11-4g.html

Jos oikeen luin jostain, niin servo saverin irrotus saattaa rikkoa hampaat, et kandee varovasti ruuvailla ja irrottaa ne muovirattaista.
Lainaus
Ostin kaksi tälläistä vara-osiksi, kun yksi vakio diffilukkoservo hajosi. Eilen sain uuden radion käsiin kokeilin laittaa servot paikoilleen. Molemmat servot paloivat, aluksi toimi, sitten ruuvaus lopullisesti paikoilleen, testaus ja ei toimi. Vähän aikaa yritin ja kokeilin eri kanavia ja savut ulos. Kahdesta eri servosta. Todella huonoa tuuria, tai sitten servot ovat huonoja. Noparissa oli 6v jännite vastarille.
Mä pistin tänään kiinni. Ensin toimi ja paikalleen laittamisen jälkeen ei. Jostain oudosta syystä ruuvien kiristys sai molemmat servot mykäksi. Löysäsin ja sit toimi, pieni kiristys ja alkoi heti takkuamaan liike ja kunnolla kiinni niin ei liiku mihinkään.
Noi on aavistuksen orkkiksia pienempiä vieläpä. Eli on väljä siihen telineeseen. Kädessä vaikka painoin mistä ni aina toimi hyvin.

Lopulta pistin kumitollot väliin ja kiristin hellästi, mutta jämäkästi sillä ja kummankin lukon servot toimi ongelmitta. Joskin huomasin lukkojen ollessa päällä, että servot piti virtaa päällä tovin ja sit katkaisi ne. Ajattelin et kaikki ok, lähin pihalle testaa ilman koppaa.

10min ajoa, kaikki toimii hienosti. Sit ihan hento kaasun painallus ja auto jämähtää paikalleen ja noparin/vastarin valot pimeänä.
Yritin virtoja takaisin, kaikki ok. Tosin toinen hobbykingin servoista mykkä ja haisi todella pahalta, joten nopeasti virrat pois ja sisälle.

Otin hobbykingin servot irti vastarista ja pistin akun kiinni. Välittömästi tuli vastariin valo, vaikka en noparista kytkenyt virtoja.
Nopariin virrat ja vilkutti ylikuumentumista. Odottelin hyvän tovin ja uusiksi. Sen jälkeen olikin ilmoitus, että akun jännite on alhainen, vaikka pisti uuden akun kiinni. Edelleen vastarille tuli virrat välittömästi.
Sain siinä moodissa kuitenkin testattua et kaikki muut sähköt toimii.

Eli hobbykingin servo veti itsensä niin pahasti oikosulkuun, että se käräytti jotain trx4:n noparista.
Loppuja en todellakaan autooni pistä, enkä uskalla moisia enää ostella.
Jouduin tilaamaan aivan jäätävän kalliin uuden noparin, parit orkkis muovi servot ja muutamat vararattaat. On muuten kallista kokeilua pari viikkoa vanhaan autoon kun koittelee tollasia servoja..Huoh.

Onko jollain ihan oikeasti useammasta metalliratas servosta hyviä kokemuksia trx4:n sub-servoina?

Poissa BPee

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: TRX-4 Scale and Trail Crawler
« Vastaus #47 : 12.05.18 - klo: 06.06 »
Ei ole itsellä ollu ongelmia vakioilla. Aikanaan ostin vielä yhden varallekkin, mutta enpä ole tarvinnu. Servo saverin pitäs kyllä tehokkaasti suojata noita rattaita...?
Oletan, että olet manuaalin mukaan säätänyt saverit kohdilleen?

Poissa Omenanraato

  • Jäsen
    • Profiili
TRX-4 Scale and Trail Crawler
« Vastaus #48 : 12.05.18 - klo: 09.04 »
Ei ole itsellä ollu ongelmia vakioilla. Aikanaan ostin vielä yhden varallekkin, mutta enpä ole tarvinnu. Servo saverin pitäs kyllä tehokkaasti suojata noita rattaita...?
Oletan, että olet manuaalin mukaan säätänyt saverit kohdilleen?
Juu kyllä ne samalla tavalla oli kun ohjeessakin.

Vakio servot defessä pitää vaihteiston ja takalukon osalta jo pahaa ääntä.
Bronco pitää vielä pahempaa ja takaservo tosiaan kahdesti mennyt.

Siksi metallirattaisia meinasin pistääkin, mutta ei noita uskalla käyttää missää vekottimessa.

Poissa BPee

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: TRX-4 Scale and Trail Crawler
« Vastaus #49 : 12.05.18 - klo: 11.32 »
Aika erikoista...jokuhan ne rikkoo... Minäki käytän lukkoja koko ajan ja zero problems. Väärin säädettynä servo palaa, mutta ratasmenekkiä ei selitä. Servo saverin tehtävä ois estää niitä menemästä. Jos ei hajoa rattaat ihan kokonaan niin käännä hajonneet eri asentoon niin voi käyttää vielä toisen kierroksen  :tongue:

Poissa Omenanraato

  • Jäsen
    • Profiili
TRX-4 Scale and Trail Crawler
« Vastaus #50 : 12.05.18 - klo: 12.43 »
Mulla meni se orkkis servo silleen, että vaihdoin rattaat, toimi pari päivää ongelmitta, sit meni taas. Vaihdoin rattaat uusiksi ja kun pistin virrat ilman kuormaa, niin veti itsekseen rattaat sileäksi ja pyöri täysin ympäri sen jälkeen.

Poissa Truitti

  • Uusi jäsen
    • Profiili
Vs: TRX-4 Scale and Trail Crawler
« Vastaus #51 : 05.06.18 - klo: 19.10 »
Kuinkas tuossa defenderi korissa on nuo likasiivet ja levikkeet toteutettu, kun ovat rungossa kiinni. Taktikal unitissahan ne on kaikki korissa kiinni ja levikkeetkin on ruuvattu likasiipiin. Tätä siksi kyselin kun pitäs fiksumpi kori rakennella.

Toisena kuinkas tuota akseliväliä muutetaan? Ilmeisesti on ihan ominaisuus muttei äkkiseltään mistään löytynyt miten se tehdään.

Poissa Omenanraato

  • Jäsen
    • Profiili
TRX-4 Scale and Trail Crawler
« Vastaus #52 : 05.06.18 - klo: 19.27 »
Kuinkas tuossa defenderi korissa on nuo likasiivet ja levikkeet toteutettu, kun ovat rungossa kiinni. Taktikal unitissahan ne on kaikki korissa kiinni ja levikkeetkin on ruuvattu likasiipiin. Tätä siksi kyselin kun pitäs fiksumpi kori rakennella.

Toisena kuinkas tuota akseliväliä muutetaan? Ilmeisesti on ihan ominaisuus muttei äkkiseltään mistään löytynyt miten se tehdään.
Defenderissä lokasuojat on kiinni kopassa ja Broncossa on kiinni rungossa.

Broncossa on myös lyhyempi akseliväli johon saa moninverroin helpommin muokattua muita koreja päälle.

Poissa Metsäläinen

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: TRX-4 Scale and Trail Crawler
« Vastaus #53 : 22.03.20 - klo: 14.22 »
TRX-4 kitin kasaus oli miellyttävä kokemus, onnistuu vaikka olisi ensimmäinen kitti minkä rakentaa. Ongelmia alkoi ilmetä korin sovituksessa, Team C Toyota LC kori ei ilman modausta TRX-4 kitin päälle mahdu.
Kuva:
https://www.dropbox.com/s/eyq3a4ru8sq9sgb/IMG_1644.JPG?dl=0

Eteen pitää hommata kapeat lokarit ja taakse pelkät iskaritolpat. Akun paikkaa pitää viritellä, sitten saattaa korin saada autoon asennettua.
Keulan Fastrax brass motikoiden kanssa Pro-linen Flautline tai denali 1.9 vanteet ei sovi vakio hexeillä!! :wink:
Eurorc - Traxxas TRX-4 - Halko - Hobbywing - Muchmore - Arrowmax - Sanwa
HF - Kyosho Ultima RB7

Poissa Metsäläinen

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: TRX-4 Scale and Trail Crawler
« Vastaus #54 : 23.03.20 - klo: 09.56 »
Löytyhän niitä ongelmia lisää, spurri on sen verran kiero, että pinjonin pidätinruuvi osuu spurriin ohjekirjan asetuksilla. Pieni mutta tuhoa tekevä ongelma. :wink:
Eurorc - Traxxas TRX-4 - Halko - Hobbywing - Muchmore - Arrowmax - Sanwa
HF - Kyosho Ultima RB7

Poissa Metsäläinen

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: TRX-4 Scale and Trail Crawler
« Vastaus #55 : 24.03.20 - klo: 09.48 »
Lokarin levikkeet ensi asennettu LC koriin.
Kuva:
https://www.dropbox.com/s/nqd8nqhx8ofuhxk/IMG_1646.JPG?dl=0
Eurorc - Traxxas TRX-4 - Halko - Hobbywing - Muchmore - Arrowmax - Sanwa
HF - Kyosho Ultima RB7

Poissa Metsäläinen

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: TRX-4 Scale and Trail Crawler
« Vastaus #56 : 24.03.20 - klo: 12.24 »
Tein akulle ja noparille uudet paikat lexanista. Akkuremmit on vaan esimerkkinä, jotku paremmat pitää hommata.
Kuva:
https://www.dropbox.com/sh/403sbdflr3f6ajf/AAAQf5wDqJl1n35zSz8eJFR0a?dl=0
Eurorc - Traxxas TRX-4 - Halko - Hobbywing - Muchmore - Arrowmax - Sanwa
HF - Kyosho Ultima RB7

Poissa Metsäläinen

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: TRX-4 Scale and Trail Crawler
« Vastaus #57 : 25.03.20 - klo: 13.03 »
Lexan telineen päälle tein styreenistä akulle "kehdon" lisätueksi. Kiinnitin sen kaksipuolisella teipillä.
Kuva:
https://www.dropbox.com/s/vyk2bzrcxnbou2j/IMG_1649.JPG?dl=0
Eurorc - Traxxas TRX-4 - Halko - Hobbywing - Muchmore - Arrowmax - Sanwa
HF - Kyosho Ultima RB7

Poissa Metsäläinen

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: TRX-4 Scale and Trail Crawler
« Vastaus #58 : 27.03.20 - klo: 10.13 »
Melkein valmis, kori pitää vielä viimeistellä. Sahailin sisälokarit sopimaan tohon koriin.
Kuva:
https://www.dropbox.com/sh/uty2lb7hgpb9lej/AACn6jJ87pCoqpPy8CU57WNua?dl=0

Fastraxin +3mm hexit ei auttanut proline vanne ongelmaan eli brassi palikat kiinnittyy takaisin autoon kun saan hommattua sopivat vanteet.
Eurorc - Traxxas TRX-4 - Halko - Hobbywing - Muchmore - Arrowmax - Sanwa
HF - Kyosho Ultima RB7

Poissa Metsäläinen

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: TRX-4 Scale and Trail Crawler
« Vastaus #59 : 30.03.20 - klo: 15.22 »
Tämmönen siitä sitten tuli. Toi TeamC kori on todella huonoa laatua, hajoaa käsiin. Jos LC koria miettii kannattaa sijoittaa suoraan killerbodyn kovamuoviseen malliin, sitä tossa teamc versiossa on selkeesti käytetty muottina.
Kuvia:
https://www.dropbox.com/sh/mk6gcoaq2rf5bz2/AADsHfDI-o9IamxW7uQFenm9a?dl=0

Vaihtoehto keulaan, puskuri ylempänä, ulompana ja ilman kenguru suojaa.
https://www.dropbox.com/sh/x5mvb6xucapff7g/AABmUVvEPGHaBHOsCuBkaYWFa?dl=0
Eurorc - Traxxas TRX-4 - Halko - Hobbywing - Muchmore - Arrowmax - Sanwa
HF - Kyosho Ultima RB7