Kirjoittaja Aihe: BensaKrossi 1/5 SM-osakilpailu Pihtipudas 8-9.7.2017  (Luettu 3406 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa 69sale

  • Veteraani
    • Profiili
OR5
1.Jouni Hiltunen
2.Pekka Heikkilä
3.Jari Paasikivi
4.Marko Laitinen
5.Esa Lehtimäki
6.Pekko Iivonen
7.Esa Myllymaa
8.Santeri Jokela
9.Vesa Sarja
10.Marko Huvila
11.Samu Paavolainen
12.Koit Repnau
13.Sami Salmela
14.Petri Koivisto
15.Ever Kelt
16.Saul Peltola
17.Jani Lassila
18.Andrus Kolk

RC Jokkis Nuoret
1.Eelis Lassila
2.Viljami Nyroos
3.Essi Närvä
4.Viivi Nyroos
5.Jesse Hartikainen

RC Jokkis
1.Kalle Raatikainen
2.Saul Peltola
3.Antti Härmälä
4.Juha Paavolainen
5.Jarno Pinolehto
6.JesseSaarinen
7.Kai Jansson
8.Risto Närvä

OutLaw
1.Markku Leskinen
2.Ari Janhunen
3.Antti Paavola

« Viimeksi muokattu: 11.07.17 - klo: 00.02 kirjoittanut 69sale »
RcJokkis #69,Fg Leo 2020 4wd,Fg Challenge line

Poissa 69sale

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: BensaKrossi 1/5 SM-osakilpailu Pihtipudas 8-9.7.2017
« Vastaus #1 : 11.07.17 - klo: 01.00 »
Olipahan kinkerit😊 Anteeks ny sit..
RcJokkis #69,Fg Leo 2020 4wd,Fg Challenge line

Poissa -AP-

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: BensaKrossi 1/5 SM-osakilpailu Pihtipudas 8-9.7.2017
« Vastaus #2 : 11.07.17 - klo: 02.46 »
Olipahan juu hyvät kisat, pitkän suostuttelun jälkeen annoin sitten periksi Arille ja Markulle ja kävin kun yllyttivät ajelemassa kilvan Arin ja Markun kanssa rataa.. Noh, auton sain rikki ja ei oikein lähtenyt ajaminen kun 2 vuotta sitten ajanut viimeksi.

Markku Leskiselle IISO KIITOS kun lainasi autoa ja Iivosille renkaista sekä ponderista jotka sain käyttöön.

Ja voi Ari minkä teit kun kisat järkkäsit.. Olipahan puitteet ihan kansainvälistä tasoa :wink:
-Xray xb9 spec. 2013-Savöx-Team Orion-sanwa-Novarossi-

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: BensaKrossi 1/5 SM-osakilpailu Pihtipudas 8-9.7.2017
« Vastaus #3 : 11.07.17 - klo: 03.08 »
Jaahas, TAAS on Jouni näköjään voittanut.
Nyt voisi järjestäjä antaa sen 1.ös pytyn jo eli SM sarjanne voittajan.
Jerzi

Ps Missä kv kisoissa AP on käynnyt kuin pystyy vertailemaan puitteet tähän kisan puitteisiin??
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa rokrok

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: BensaKrossi 1/5 SM-osakilpailu Pihtipudas 8-9.7.2017
« Vastaus #4 : 11.07.17 - klo: 07.04 »
Kiitokset vielä täältäkin kisan järjestäjille! Upeet kisat Ari joukkoineen järjestänyt!!! Ap meni kyl ihan törkeen kovaa😲  meitin kisat meni kyl niin persiilleen kun olla ja voi mut aivan mahtavan hauskaa oli siitä huolimatta😊

Poissa jounihi

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: BensaKrossi 1/5 SM-osakilpailu Pihtipudas 8-9.7.2017
« Vastaus #5 : 11.07.17 - klo: 07.13 »
Kiitokset järjestäjille myös täältä, hienot puitteet oli ja mukava ajaa erilaisella radalla.
+ puitteet
+ pe ja la after race party mökkikylässä  :grin:
+ pappa Närvän juomat
+ erilainen rata
+ paljon porukkaa
+ finaalin aikana kuulutukset
- ois voinu ajaa muutaman vedon enemmänkin

Poissa IIVONEN

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: BensaKrossi 1/5 SM-osakilpailu Pihtipudas 8-9.7.2017
« Vastaus #6 : 11.07.17 - klo: 08.14 »
Kyllä täytyy yhtyä -AP-n mielipiteeseen koko kisa touhusta. Oli kyllä kansainvälistä tasoa. Suuri käsi kisan järjesteliä porukalle. Pekon kisa meni loistavsti vauhti oli kohdallaan EM-kisoja ajatellen. Epäkohtana oli finaalin loppussa  kytkimen rikkoutuminen n. 3 min ennen loppua ja reilu johto suli kuudenteen tilaan.
Jouni H se vaan ajaa  kohti 2017 OR5 luokan mestaruutta tasaisuus on valttia.

Pappa Iivonen

Poissa pitsinki

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: BensaKrossi 1/5 SM-osakilpailu Pihtipudas 8-9.7.2017
« Vastaus #7 : 11.07.17 - klo: 09.37 »
Iso kiitos myös minulta mahtavasta kisaviikonlopusta. Puitteet olivat aivan huikeat, ja en panisi pahakseni vaikka vastaavia radan pinta materiaalia olisi enempikin kisoissa.
Ari on tehnyt aivan jäätävän työn kisoihin, jotta saatiin ajaa nuin mahtavalla radalla. Nyt vain odotellaan kisakoostetta videon muodossa  :azn:

Sale +muu kisajärjestäjä porukka ansaitsee myös isot kiitokset, kun jaksaa pyörittää kisoja. Kisa aamuna on paljon hommaa, kun ajaa linjurin pihaan. Äänentoisto laitteet, ajanotto, tarkistusta että kaikki toimii, ja vielä pitäisi keretä katsomaan autot että toimivat.

Nyt vain odotellaan Raision kisoja  :roll:

#92# Kalle
Mini M-03x4+muutama muu

Poissa Fire Wheels

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: BensaKrossi 1/5 SM-osakilpailu Pihtipudas 8-9.7.2017
« Vastaus #8 : 11.07.17 - klo: 10.50 »
Nöyrä kiitos kaikille kisaajille sekä taustakoukoille. Isolla kämmenellä kiitos myös Sale ja Esa hoiditte viikonlopun todella hienosti. Muutaman hikipisaran joutui uhraamaan kisojen järjestelyjen eteen mutta voi poijaat kyllä kaikki oli sen arvoista😊 Oma auto antautui harmillisesti finaalissa etukardaanin antautumisen johdosta eikä mun mörkö oikein taka tuuppina ole kovinkaan hauska vietävä😂 Toivottavasti saamme joukkoon rähjäiseen paljon uusia kisaajia lähitulevaisuudessa. Fire wheels rc Center kiittää ja kuittaa.ps. Videota tapahtumasta tulee kunhan saamme aineistosta niitä aikaiseksi😊
Ja vielä isoin kiitos apu poika anterolle (Markku Leskinen)teki jäätävän työn kanssani radalla kisojen eteen😊 tälläisella hengellä saadaan aikaiseksi mitä vain 👍

Poissa -AP-

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: BensaKrossi 1/5 SM-osakilpailu Pihtipudas 8-9.7.2017
« Vastaus #9 : 11.07.17 - klo: 13.27 »
Heps, juu en jessicaari ole kisannut missään kv kisoissa mutta seurannut olen paikanpäällä sekä atk:oon välityksellä kun sekin on nykyään mahdollista. En tästä jaksa ruveta jessin kanssa väittelemään.. :kiss: Hienot oli puitteet ja rata kesti.
-Xray xb9 spec. 2013-Savöx-Team Orion-sanwa-Novarossi-

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: BensaKrossi 1/5 SM-osakilpailu Pihtipudas 8-9.7.2017
« Vastaus #10 : 11.07.17 - klo: 14.26 »
Heps, juu en jessicaari ole kisannut missään kv kisoissa mutta seurannut olen paikanpäällä sekä atk:oon välityksellä kun sekin on nykyään mahdollista. En tästä jaksa ruveta jessin kanssa väittelemään.. :kiss: Hienot oli puitteet ja rata kesti.

Joo nyt en tiedä että tarkoitatkos minua vai et, mutta en epäile lainkaan että olikos puitteet siellä hyvät mutta kuin vertasit kv kisojen kisoihin niin se iski silmään.
Itse olen muutamilla kisoilla käynnyt ja myönnän että -96 mm kisat Englannissa olivat todella hyvät.
Jerzi


SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa mylperi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: BensaKrossi 1/5 SM-osakilpailu Pihtipudas 8-9.7.2017
« Vastaus #11 : 13.07.17 - klo: 16.32 »
Noniin!
Pisteet on julkaistu pienen häsmäkän jälkeen ja tältäkin osin Pihtiputaan vaiherikas kilpailu on paketissa.

Ehdottomasti suuret suuret kiitokset Ari Janhuselle, Markku Leskiselle ja muulle rataporukalle. Puitteet ovat kertakaikkiaan upeat! Rata kesti kaksipäiväiset hienosti. Tottakai päällystämätön rata kuluu, se kuuluu asiaan, mutta viimeiseen asti rata oli erinomaisesti ajettavassa kunnossa. No Problem! Uutta piippuun vaan.

Jälleen kiitän myös Saul Peltolaa. Kaverilla on 500 palloa yhtäaikaa ilmassa ja silti aikataulu pitää. Itse auttelen hieman ja jo sekin vie aikaa kisaamiseen valmistautumisesta. Saul ei ehdi keskittyä itse ajosuoritukseen oikeastaan ollenkaan. Lauteilla hieman :D Tämän takia on aiheellista kiittää miestä panostuksesta meidän hyväksi.

Kiitokset osuvat myös ahkerille vapaaehtoisille nostajille. Muutamat jäivät erityisesti mieleen heidän ollessa nostamassa toistuvasti, vaikka ei olisi ollut pakko.

Ja tietysti kiitos myös kaikki kanssakilpailijat, ilman teitä olisi kovin kovin tylsää.

Omat kisat päättyivät hyvistä taisteluasemista 3. sijan kamppailusta a-finaalissa juuri laturissa olleen vastarin akun kyykkäämiseen... Mystistä. Tutkimusten jälkeen syylliseksi osoittautui viallinen laturin virtalähde. Ennakoi nyt sitten tämmöinen. Muutoin mitään en saanut rikki koko viikonlopun aikana, siinä mielessä ratamerkit ovat hienosti suunniteltu ja toteutettu.

- Esa