Kirjoittaja Aihe: Lahjoitetaan tällä hetkellä toimimaton Traxxas Revo 3,3 MYYTY!!!  (Luettu 320 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Matti Lehtinen

• Uusi jäsen
    • Profiili
Tämä on varattu tälle illalle. Ilmoitan, jos tapahtuu oharit :)

Olen ostanut kuvan mukaisen vehkeen vuonna 2006. Ajelin sillä kolmisen tankillista, kunnes siitä hajosi joku kytkimeen liittyvä iso ratas. Tilasin uuden rattaan, mutta en koskaan asentanut sitä. Vanhan rattaan olen autosta irroittanut, mutta ei hajuakaan missä on kaikki sen kiinnitykseen kuuluneet ruuvit ja prikat sun muut.

Auto on tämän jälkeen seissyt ulkovarastossa nyt sen 11-vuotta, eli tosiaan kolmisen tankillista sillä on yhteensä ajeltu ja sitte on vain seissyt varastossa. En laittanut taannoin mitään suoja-aineita moottoriin, joten sen toimivuudesta en tiedä mitään. Se starttikapula, auto ja boksi multa löytyy, mutta siinä kaikki mitä osu silmään varaston siivouksessa.

Eli siivosin varastoa ja olen heittämässä tuota autoa kaatikselle, jollei joku halua sitä noutaa tuomalla vaikka kahvipaketin siitä hyvästä, mutta saa tuon toki noukkia ilman kahvipakettiakin jos homma siitä on kiinni :D

Voin minä tässä varmaan tämän viikon odotella kaatisreissun kanssa, mutta jollei kelpaa kenellekkään niin perjantaina tai lauantaina käyn varmaan dumppaamassa tuon sitte muiden roskien mukana kaatikselle.

Edit. Tämä on nyt uudessa kodissa. Voi poistaa.
« Viimeksi muokattu: 17.07.17 - klo: 16.38 kirjoittanut Matti Lehtinen »