Kirjoittaja Aihe: "halpa" ensimmäinen scale crawleri  (Luettu 1759 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Gassu

• Jäsen
    • Profiili
"halpa" ensimmäinen scale crawleri
« : 24.07.17 - klo: 23.30 »
Hoi crawleri miehet!

Olen alkanut miettimään jos alottaisi tämän harrastuksen uudestaan monen vuoden tauon jälkeen. Scale crawleri ollut vahvasti mielessä. Hintaluokka siellä 500€ korvilla. Mitä suosittelette? Kit versio ei olisi ongelma. Olisi kiva kasata auto ja oppia tuntemaan se! Tarvike osia olisi hyvä olla saatavilla kun rakenteluun tulisi.. Onko muuta fiksua vaihtoehtoa kuin käytetty axial? :grin:
Kalustona Traxxas slash ja HBX 1:10 rock crawler

Poissa Metsäläinen

• Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: "halpa" ensimmäinen scale crawleri
« Vastaus #1 : 25.07.17 - klo: 06.41 »
Minä laittaisin rahani uuteen Axial SCX10 II kitti versioon, koska se on erittäin toimivaksi saatu suoraan paketista. Itse omistan GMaden Komodon ja Vaterran Ascenderin. Molemmat vaatii hieman modaamista, että niistä saa kaiken
potentiaalin irti.
Tuolla vähän juttua kyseisistä autoista ja lähipäivinä on tulossa lisää.
http://rc10.fi/index.php?topic=99206.0

RC-Offi sivuilta saa varmasti paremmin ja laajemmin neuvoja möyrimis kalustosta.
https://www.rc-offi.net/keskustelu/
Eurorc | Team Associated B64D | Gmade Komodo | Vaterra Ascender Wrangler | Hobbywing | Highest | Gens ace | SpektrumRC |

Poissa jon.lindgren

• Fullspeed RC
    • Profiili
« Vastaus #2 : 25.07.17 - klo: 07.14 »
Portaaliakselit on syy, miksi Traxxas olisi nyt minun valintani.
Modata pitää oli auto mikä tahansa.

Poissa jperala

• Vanhempi jäsen
    • Profiili
« Vastaus #3 : 25.07.17 - klo: 20.45 »
Komodo vaatii aika vähän muutoksia että toimii, safari autoa jos haikailee niin kohtuullisen hyvä siihen jos haluaa comp carwlerin niin pitää katsoa muualle. Oma yksilö on kohtuu pienillä muutoksilla parantunut huomattavasti, mutta tämä on vain oma mielipide ja saa olla eri mieltä.
Tiger II

Poissa Toni

• Fullspeed RC
    • Profiili
"halpa" ensimmäinen scale crawleri
« Vastaus #4 : 26.07.17 - klo: 00.00 »
Itselläni on SCX10 II, kittiversio ja muuten olen ollut tyytyväinen, mutta iskarit on ihan syvältä, vuotavat kuin seulat. Eteen kun vaihtoi painavan xtraspeed akselin kuoret, niin vain parani meno maastossa. Iskarit menee vaihtoon...

Lähetetty minun GT-P5110 laitteesta Tapatalkilla

SC10 4x4