Kirjoittaja Aihe: "halpa" ensimmäinen scale crawleri  (Luettu 9873 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Gassu

  • Jäsen
    • Profiili
"halpa" ensimmäinen scale crawleri
« : 24.07.17 - klo: 23.30 »
Hoi crawleri miehet!

Olen alkanut miettimään jos alottaisi tämän harrastuksen uudestaan monen vuoden tauon jälkeen. Scale crawleri ollut vahvasti mielessä. Hintaluokka siellä 500€ korvilla. Mitä suosittelette? Kit versio ei olisi ongelma. Olisi kiva kasata auto ja oppia tuntemaan se! Tarvike osia olisi hyvä olla saatavilla kun rakenteluun tulisi.. Onko muuta fiksua vaihtoehtoa kuin käytetty axial? :grin:
Kalustona Traxxas slash ja HBX 1:10 rock crawler

Poissa Metsäläinen

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: "halpa" ensimmäinen scale crawleri
« Vastaus #1 : 25.07.17 - klo: 06.41 »
Minä laittaisin rahani uuteen Axial SCX10 II kitti versioon, koska se on erittäin toimivaksi saatu suoraan paketista. Itse omistan GMaden Komodon ja Vaterran Ascenderin. Molemmat vaatii hieman modaamista, että niistä saa kaiken
potentiaalin irti.
Tuolla vähän juttua kyseisistä autoista ja lähipäivinä on tulossa lisää.
http://rc10.fi/index.php?topic=99206.0

RC-Offi sivuilta saa varmasti paremmin ja laajemmin neuvoja möyrimis kalustosta.
https://www.rc-offi.net/keskustelu/
Eurorc - Tamiya Lunch Box - Blackfoot -  Monster Beetle - Arrowmax - Hobbywing

Poissa jon.lindgren

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: "halpa" ensimmäinen scale crawleri
« Vastaus #2 : 25.07.17 - klo: 07.14 »
Portaaliakselit on syy, miksi Traxxas olisi nyt minun valintani.
Modata pitää oli auto mikä tahansa.

Poissa jperala

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: "halpa" ensimmäinen scale crawleri
« Vastaus #3 : 25.07.17 - klo: 20.45 »
Komodo vaatii aika vähän muutoksia että toimii, safari autoa jos haikailee niin kohtuullisen hyvä siihen jos haluaa comp carwlerin niin pitää katsoa muualle. Oma yksilö on kohtuu pienillä muutoksilla parantunut huomattavasti, mutta tämä on vain oma mielipide ja saa olla eri mieltä.
Tiger II

Poissa Toni

  • Fullspeed RC
    • Profiili
"halpa" ensimmäinen scale crawleri
« Vastaus #4 : 26.07.17 - klo: 00.00 »
Itselläni on SCX10 II, kittiversio ja muuten olen ollut tyytyväinen, mutta iskarit on ihan syvältä, vuotavat kuin seulat. Eteen kun vaihtoi painavan xtraspeed akselin kuoret, niin vain parani meno maastossa. Iskarit menee vaihtoon...

Lähetetty minun GT-P5110 laitteesta Tapatalkilla

SC10 4x4

Poissa Tomppa78

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: "halpa" ensimmäinen scale crawleri
« Vastaus #5 : 18.12.17 - klo: 18.23 »
Itellä löytyy FTX Outback ja siinä oli heti alkuun vikana nopari/vastari yhdistelmä joka pätki, no se meni takuuseen ja se toimi hetken ja sama taas sitten ostin uuden noparin hobbywingin ja ohjaimen vastarilla ja olen ohjaukseen laittanut 15kg waterproof ohjausservon niin Alkaa se halvempikin möyrijä olee aikas hyvä ajossa. Akun siirsin taakse ja noparin eteen. Pienillä muutoksilla voin suositella eikä ole hinnalla pilattu  :azn:

Poissa tvih

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: "halpa" ensimmäinen scale crawleri
« Vastaus #6 : 18.12.17 - klo: 21.54 »
Hmm, tommonen Outback vois kyllä olla ihan hyvä testiauto että näkis nappaako homma enemmänkin. Esim. Venture ja varsinkin TRX-4 vähän kalliita ostoksia jos ei sitten nappaakaan.

Poissa Metsäläinen

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: "halpa" ensimmäinen scale crawleri
« Vastaus #7 : 05.02.18 - klo: 12.56 »
Itselläni on SCX10 II, kittiversio ja muuten olen ollut tyytyväinen, mutta iskarit on ihan syvältä, vuotavat kuin seulat. Eteen kun vaihtoi painavan xtraspeed akselin kuoret, niin vain parani meno maastossa. Iskarit menee vaihtoon...

Lähetetty minun GT-P5110 laitteesta Tapatalkilla

Iskareissa ei ole mitään vikaa. Ne saa vuotamattomiksi,  kun rakentaa ne oikein! Turvotin ennen kokoamista kaikkia iskareiden o-renkaita iskari öljyssä muutaman tunnin ja kasatessa laitoin vielä tuhdisti greenslimeä alakorkin o-renkaisiin.
Isakarit ei vuoda ja on herkät. :wink:
Eurorc - Tamiya Lunch Box - Blackfoot -  Monster Beetle - Arrowmax - Hobbywing

Poissa mustikka

  • Ylläpitäjä
    • Profiili
    • Joni RC
Vs: "halpa" ensimmäinen scale crawleri
« Vastaus #8 : 05.02.18 - klo: 14.18 »
Itse ostaisin varmaankin traxxas trx4:sen. Osia saa melkein joka putiikista. En tiedä miten on optio osien kanssa... Varmaankin Ebaysta löytää niitäkin.
Kaikenlaisia leluja on ollut tässä vuosien varrella :wink:
Joni RC

Poissa Chosen4

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • Youtube kanavani
Vs: "halpa" ensimmäinen scale crawleri
« Vastaus #9 : 10.02.18 - klo: 11.10 »
TRX-4:n on jo nyt saatavissa aika mukavasti optio-osaa ja yleinen kuhina auton ympärillä jatkuu niin voimakkaana edelleen että osa valikoima kasvanee vaan entisestään ajan myöden. Itse olen tuota Outbackia harkinnut ensi Crawleriksi juuri edullisuutensa vuoksi mutta katsotaan nyt pitääkö hankkia joku hieman totisempi vaihtoehto 😊
Kalusto: Xray T1 Drifteri, Traxxas Stampede 2WD ,Traxxas E-Maxx, Asso SC10 4x4 ja Destiny RX-10S. Youtube: https://tinyurl.com/y88pzfmf