Racing Factory

Kirjoittaja Aihe: Suomen suurin kerho tappamassa kansainvälisen talvisähkökrossin  (Luettu 8556 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Volvospede

• Fullspeed RC
    • Profiili
Niissä, ainakin Vaasassa ulkomaisten kuskien mukaan, ollaan ajettu radalla jolla ei ole pitoa ollenkaan.

Vaasassa ei tuupissa urarenkaat edes pyörinyt välillä kun oli niin liukasta...!
Se kauppias älähtää johon kalikka kalahtaa! :-)

Poissa hmort

• Fullspeed RC
    • Profiili
Tossa Schumacher uusi Cactus rengas minkä pitäis kestää matolla http://www.neobuggy.net/2017/09/01/schumacher-cactus-tyres/
JQRacing

Poissa VHY

• Fullspeed RC
    • Profiili
Kyllä harmittaa kovaa pyytetöntä työtä tekevien aktiivien (erityisesti Remppa) puolesta lukea tälläista roskaa. Mielipiteitä radan pinnasta varmaan on puoleen ja toiseen mutta tällaisia itkupotkuraivareita ei odottaisi keneltäkään yli 3 vuotiaalta.

Poissa iippo777

• Aluevalvoja
    • Profiili
Kyllä harmittaa kovaa pyytetöntä työtä tekevien aktiivien (erityisesti Remppa) puolesta lukea tälläista roskaa. Mielipiteitä radan pinnasta varmaan on puoleen ja toiseen mutta tällaisia itkupotkuraivareita ei odottaisi keneltäkään yli 3 vuotiaalta.

Olen itse 100% samaa mieltä, mutta toivon kaikkien näkevän jotain hyvää asiassa, eli itse pidän provosoivaa otsikkoa ja siitä herännyttä keskustelua kokonaisuudessaan hyvänä lanseerauksena FullSpeedin tulevan talven hallin tiedotukselle sekä osoituksena, että foorumi elää.

Yt. Iipppooo

Poissa mikko.air

• Jäsen
    • Profiili
Suurella ilolla otan uutisen talven ajopaikasta, oli krossialusta mikä tahansa. Turistiradalle löytyy kyllä käyttäjiä, esim. itse aloitan gt-12 kisailun tulevalla kaudella. Millaisilla renkailla m2-10 kuskit ajaa betoniradoilla? Toivottavasti schumin uusi cactus on sen verran kestävä, että mattoja voidaan harkita jossain vaiheessa, mutta pääasia on että pääsee ajelemaan talvipakkasilla. Onko halliprojekti kuollut ja kuopattu?
-Mikko

Poissa *remppa*

• Fullspeed RC
    • Profiili
Onko halliprojekti kuollut ja kuopattu?

Ei todellakakaan!

Hallin rakennustyöt aloitetaan heti kun loppurahoitus saadaan kasaan. 90% rahoituksesta on jo olemassa, loput 75 000 € pyritään saamaan kasaan tämän syksyn ja talven aikana. Tavoite olisi saada rakennustyöt alulle jo nyt syksyllä, mutta viimeistään ensi keväänä.

Osakeanti on parasta aikaa käynnissä. Kiinnostuneet voivat olla minuun yhteydessä, kerron mielelläni lisää.
Pumilio Racing www.pumilio.fi "osat joita et löydä kataloogeista"

Poissa Yobb4

• Jäsen
    • Profiili
Tossa Schumacher uusi Cactus rengas minkä pitäis kestää matolla http://www.neobuggy.net/2017/09/01/schumacher-cactus-tyres/

Ajettu 17x5min tuuppia Hudy Arenan EOS ryijyillä. Ekat 10 vetoa kierrosaika pysyi samana, niidenkään jälkee kierrosaika ei huonontunut montaa kymppää. Sivuttaispito ei katoa samanlailla kuin Minipinnissä joten rengas pysyy ajettavana paljon pidempään.
EuroRC | Xray | HobbyWing | Hudy | Highest | EV-Peak | T-Shades | https://www.facebook.com/joelvalanderrc/