Kirjoittaja Aihe: SC Winter Cup 2017-2018  (Luettu 19710 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

SC Winter Cup 2017-2018
« : 13.09.17 - klo: 11.38 »
SC Winter Cup 2016-2017 on kilpailusarja 2WD ja 4WD Short Course autoille.

Alustavat Kisapäivät:

Vahvistetut päivät

18.11.2017 Ulvila
9.12.2017 Turku
13.1.2018 Äänekoski
17.2.2018 Vantaa
17.3.2018 Ulvila

 

Sarjan yhteyshenkilöt:
Miro Simonen (MirosHima)
Martti Myllyntaus (mamyllyn)

Facebook:
https://www.facebook.com/groups/1739043139646626/



Säännöt:
SC2-10 ja SC4-10 luokat ovat tarkoitettu 1/10 mittakaavan Short Course -tyyppisille autoille. Autojen tulee vähintäänkin perustua tätä tarkoitusta varten valmistettuun yleisesti saatavilla olevaan autosarjaan. Yleiset säännöt AKK:n pienoisautoitun sääntökirjassa.

SC2-10 ja SC4-10 luokat ovat tarkoitettu 1/10 mittakaavan Short Course -tyyppisille autoille. Autojen tulee vähintäänkin perustua tätä tarkoitusta varten valmistettuun yleisesti saatavilla olevaan autosarjaan.
Akseliväli Min / Max ........................................ 320mm / 335mm
Kokonaispituus Min / Max ...............................540 mm / 568mm
Kokonaisleveys Min / Max .............................. 290mm / 296mm
Pienin paino SC2-10........................................2000grams
Pienin paino SC4-10........................................2500grams

Renkaat:
Vapaa* SC-rengas, 2,2"/3,0" vanteella. Renkaan minkäänlainen kemiallinen käsittely ei ole sallittua. Kiellettyihin asioihin lasketaan myös renkaan kulutus pinnan liimaaminen tai muu vastaava kemiallinen käsittely, jolla halutaan muuttaa renkaan ominaisuuksia.

*Matto/turffiradoilla rengas on yksityyppinä Traxxas Tires BF Goodrich Mud-Terrain Slash 4x4 [TRA-6871] SC2-10 luokassa eturengas vapaa.
Kori:
Lava-autoa tai maastoautoa muistuttava polykarbonaatti (Lexan) kori (Truck Body). Korin pitää kokonaisuudessaan peittää renkaan pintakuviointi ylhäältäpäin katsottuna. Riittää jos rengas jousitus sisäänpainettuna menee korin sisälle. Koriin saa laittaa koriin kuuluvat korin suuntaiset ilmanohjaimet kiinni, siivet tai muut ei korinsuuntaiset ilmanohjaimet kielletty. Koriin saa tehdä vapaasti aukkoja koritolppia, transponderia ja antennia varten. Koriin saa tehdä myös ilmankiertoa helpottavia aukkoja siten että esikuvamaisuus säilyy. Rungossa olevien sivutörmäyssuojien on oltava kokonaisuudessaan korin kylkilinjojen sisäpuolella. Etu- ja takapuskuri on oltava paikallaan.

Akku:
Vapaa kovakuorinen akku jonka nimellisjännite on maksimissaan 8,4 volttia. Lataus suojapussissa!
(nimellisjännite on se jännite joka lukee akun tuotetiedoissa).

Moottori:
Vapaa 540 tai 550 sarjan moottori tai jokin vastaavankaltainen, polttomoottorit, kaasuturbiinit ja polttokennot kielletty!

Lisäksi sarjassa on käytössä AKK:n Pienoisautoilun yleiset säännöt
http://www.autourheilu.fi/saannot/ -> Pienoisautoilu

Transponder:
Kilpailuja varten autossa pitää olla kilpailujärjestäjän ilmoituksen mukainen tai yhteensopiva transponderi. Transponderin toiminnasta vastaa kilpailija ellei selkeästi pystytä osoittamaan että toimimattomuus johtuu kilpailujärjestäjän huolimattomuudesta tai ajanottolaitteiston viasta. (vrt. usealla kilpailijalla toimimattomia pondereita).

Kilpailijanumero:
Kukin saa oman kiinteän kilpailunumeron,

Ajoformaatti (ALUSTAVA):
Harjoitukset 1-2 kertaa, 3 peräkkäisen nopean kierroksen pohjalta tehdään reseed alkueriin.
 
Alkuerät 3x5min AE lasketaan 2/3
Finaalit 4x7min Laskenta 3/4. Tasapisteissä parempi sija ratkaisee.
Kaikki finaalit ajetaan yhtä monta kertaa.
Kilpailupäivät pyritään sovittamaan aikavälille 9:00 - 18:00

Kilpailupäivän vapaa aamuharjoittelu kilpailun järjestäjän päätettävissä, mutta mainittava kilpailukutsussa. Aamun vapaa treeni on hyvin suositeltava!

Tuomarit ja kilpailun johto:
Finaaleissa tuomari pakollinen. Alkuerissä tuomarointi kilpailun järjestäjän päätettävissä.
Toivottavaa on että kilpailunjohtaja ei ole kilpailija osakilpailussa.

Osallistumismaksut:
Maksimissaan 20 eur / luokka tai 25€ molemmat SC luokat

Palkinnot:
Osakilpailuissa vähintään molempien sarjaluokkien 5 parasta ja muiden finaalien voittajat. Sarjapalkinnot 10:lle parhaalle molemmissa luokissa. Sarjapalkinnot jaetaan viimeisessä osakilpailussa. Sarjapisteisiin huomioidaan 3 parasta tulosta, tasapisteissä parempi sijoitus ratkaisee.
« Viimeksi muokattu: 31.10.17 - klo: 08.53 kirjoittanut Short Course Finland »

Poissa Mölli

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: SC Winter Cup 2017-2018 alustava info ja sarja säännöt
« Vastaus #1 : 13.09.17 - klo: 12.03 »
Arpomisen, mussutuksen ja ihmettelyn vähentämiseksi ehdotan seuraavan kohdan päivittämistä:

Renkaat:
Vapaa* SC-rengas, 2,2"/3,0" vanteella. Renkaan minkäänlainen kemiallinen käsittely ei ole sallittua. Kiellettyihin asioihin lasketaan myös renkaan kulutus pinnan liimaaminen tai muu vastaava kemiallinen käsittely, jolla halutaan muuttaa renkaan ominaisuuksia.


Renkaat:
Vapaa* SC-rengas, 2,2"/3,0" vanteella. Renkaan minkäänlainen kemiallinen käsittely (mukaan lukien renkaiden peseminen kilpailun aikana) ei ole sallittua. Kiellettyihin asioihin lasketaan myös renkaan kulutuspinnan liimaaminen tai muu vastaava kemiallinen tai mekaaninen käsittely, jolla halutaan muuttaa renkaan ominaisuuksia.

T:Olli P
AE B6, Dex8, Ultima SC, Axial SCX10

Poissa MirosHima

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SC Winter Cup 2017-2018 alustava info ja sarja säännöt
« Vastaus #2 : 13.09.17 - klo: 21.05 »
Arpomisen, mussutuksen ja ihmettelyn vähentämiseksi ehdotan seuraavan kohdan päivittämistä:

Renkaat:
Vapaa* SC-rengas, 2,2"/3,0" vanteella. Renkaan minkäänlainen kemiallinen käsittely ei ole sallittua. Kiellettyihin asioihin lasketaan myös renkaan kulutus pinnan liimaaminen tai muu vastaava kemiallinen käsittely, jolla halutaan muuttaa renkaan ominaisuuksia.


Renkaat:
Vapaa* SC-rengas, 2,2"/3,0" vanteella. Renkaan minkäänlainen kemiallinen käsittely (mukaan lukien renkaiden peseminen kilpailun aikana) ei ole sallittua. Kiellettyihin asioihin lasketaan myös renkaan kulutuspinnan liimaaminen tai muu vastaava kemiallinen tai mekaaninen käsittely, jolla halutaan muuttaa renkaan ominaisuuksia.

T:Olli P

tämä kohta jäi vielä korjaamatta.  Tosin renkaan peseminen on pakko sallia, jos sattuu öljyt tms. tulemaan radalle. Ei sitä kannata loputtomiin levittää radalle.
Kyosho Ultima SC6 #Sponsored by RCJKL www.rcjkl.fi

Poissa Mölli

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: SC Winter Cup 2017-2018 alustava info ja sarja säännöt
« Vastaus #3 : 13.09.17 - klo: 22.07 »
Arpomisen, mussutuksen ja ihmettelyn vähentämiseksi ehdotan seuraavan kohdan päivittämistä:

Renkaat:
Vapaa* SC-rengas, 2,2"/3,0" vanteella. Renkaan minkäänlainen kemiallinen käsittely ei ole sallittua. Kiellettyihin asioihin lasketaan myös renkaan kulutus pinnan liimaaminen tai muu vastaava kemiallinen käsittely, jolla halutaan muuttaa renkaan ominaisuuksia.


Renkaat:
Vapaa* SC-rengas, 2,2"/3,0" vanteella. Renkaan minkäänlainen kemiallinen käsittely (mukaan lukien renkaiden peseminen kilpailun aikana) ei ole sallittua. Kiellettyihin asioihin lasketaan myös renkaan kulutuspinnan liimaaminen tai muu vastaava kemiallinen tai mekaaninen käsittely, jolla halutaan muuttaa renkaan ominaisuuksia.

T:Olli P

tämä kohta jäi vielä korjaamatta.  Tosin renkaan peseminen on pakko sallia, jos sattuu öljyt tms. tulemaan radalle. Ei sitä kannata loputtomiin levittää radalle.

Pesut kilpailunjohdon luvalla em. tilanteissa?
AE B6, Dex8, Ultima SC, Axial SCX10

Poissa miyl

  • PRCA
    • Profiili
Vs: SC Winter Cup 2017-2018 alustava info ja sarja säännöt
« Vastaus #4 : 14.09.17 - klo: 22.46 »
moi,

toivoisin tarkennusta auton leveyden määritykseen. Kesäsarjassahan (4WD only)
oli jo maininta, että leveys mitataan akselin kohdalta, jolloin mm. auraus ei vaikuta tulokseen ja on
yksiselitteisempi jos vaikka mittaillaan jossain välissä.
Niin ja miksi....no siksi, ettei käytetä levittäviä vanteita autoissa joihin ne ei ole tarkoitettu.

Lisäksi kesäsarjassa ollut minimi auton korkeus olisi hyvä myös talvella. Kesällähän se oli 199mm (4WD only).
Talvella se voisi olla pari milliä vähemmän, vaikka 195. Näin koreja ei asennettaisi hölmön näköisesti liian matalalle.


Vielä tarkennus tuohon finaalien tulokseen, on hyvä pitää maininta jos sijatkin on samat.
(kuten kävi kesällä viimeisessä kisassa)
=> "Finaalit 4x7min Laskenta 3/4. Tasapisteissä parempi sija ratkaisee. Jos ei ratkaise, niin parempi tulos parhaimmassa sijassa."


t: MikkoY



Poissa micsa.fi

  • RIP
    • Profiili
Vs: SC Winter Cup 2017-2018 alustava info ja sarja säännöt
« Vastaus #5 : 17.09.17 - klo: 21.58 »
Kaikissa luokissa jossa autojen leveys oikeasti katsastetaan (Maastosarja, M8/M8e, touring), käytetään laatikkoa joka on sisämitoiltaan maksimileveys. Tällöin auton pitää liikkua laatikossa edestakaisin kirraamatta laatikon sivuihin. Jos SC-sarjassa halutaan oikeasti kiinnittää huomiota leveyteen, niin tarvitaan toi laatikko. Tekemällä laatikon reunat minimikorkeuden mittaiseksi voidaan helposti tsekata myös korkeus.

Liian leveän auton saa nelkussa aika helposti aikaiseksi kun laittaa M8e-autoon SC-renkaat ja korin muuttamatta samalla raideleveyttä. Tosin tällöin renkaat kyllä pilkottaa jo korin alta aika reilusti. Esim. DESC10:ssä on 8mm lyhyemmät vetarit per puoli kun sisarmalli DEX8:ssa.
Wacky Stack Racing Team

Poissa micsa.fi

  • RIP
    • Profiili
Vs: SC Winter Cup 2017-2018 alustava info ja sarja säännöt
« Vastaus #6 : 17.09.17 - klo: 22.10 »
Vapaa kovakuorinen akku jonka nimellisjännite on maksimissaan 8,4 volttia

Tätä ehdottaisin muutettavaksi seuraavaan muotoon:

Vapaa kovakuorinen akku jonka nimellisjännite on maksimissaan 8.4 volttia. LiHV-tyyppiset akut ovat sallittuja. Akun jännite ei saa ylittää jännitettä 4.2V/kenno (+/- 0.02V mittaustoleranssi).

Tällä muutoksella selkeästi sallitaan LiHV akut mutta kielletään akkujen lataus yli normi lipojen jännitteiden. Iso osa uusista akuista on jo LiHV-akkuja ja huhujen mukaan myös tavalliseksi merkityt saattavat olla ihan samoja kennoja jotka on vaan tehtaalla todettu laadunvalvonnassa heikommiksi. Samaan käytäntöön on jo siirrtty muissa luokissa ja jos joku niitä akkuja ylilataa, niin se hyöty on kyllä aika minimaalista sisäradoilla.
Wacky Stack Racing Team

Poissa _jtr_

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SC Winter Cup 2017-2018 alustava info ja sarja säännöt
« Vastaus #7 : 18.09.17 - klo: 12.57 »
Tästä oli jo kesällä olemassa sääntömuutos joka on ilmeisesti jääny kirjaamatta?

Poissa miyl

  • PRCA
    • Profiili
Vs: SC Winter Cup 2017-2018 alustava info ja sarja säännöt
« Vastaus #8 : 19.09.17 - klo: 16.46 »
Kaikissa luokissa jossa autojen leveys oikeasti katsastetaan (Maastosarja, M8/M8e, touring), käytetään laatikkoa joka on sisämitoiltaan maksimileveys. Tällöin auton pitää liikkua laatikossa edestakaisin kirraamatta laatikon sivuihin. Jos SC-sarjassa halutaan oikeasti kiinnittää huomiota leveyteen, niin tarvitaan toi laatikko. Tekemällä laatikon reunat minimikorkeuden mittaiseksi voidaan helposti tsekata myös korkeus.

Liian leveän auton saa nelkussa aika helposti aikaiseksi kun laittaa M8e-autoon SC-renkaat ja korin muuttamatta samalla raideleveyttä. Tosin tällöin renkaat kyllä pilkottaa jo korin alta aika reilusti. Esim. DESC10:ssä on 8mm lyhyemmät vetarit per puoli kun sisarmalli DEX8:ssa.

tuossa on se ongelma, että taka-auraus vaikuttaa tulokseen. Eihän siinä mitään, mutta sitten pitää
muuttaa tuota alkuperäistä rajaa 296mm. Esim losi 22sct 3.0 pakettisetupilla nollavanteilla on 299mm.
Pelkkä losin koppakin on 298mm. Akselin kohdalta, renkaan alaosasta mitattuna 295...



Poissa Sumperi

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: SC Winter Cup 2017-2018 alustava info ja sarja säännöt
« Vastaus #9 : 24.09.17 - klo: 00.21 »
Koskas ilmottautuminen alkaa?

Tv: Hätähousu
Axial Wraith x 2, Tekno eb410, HB 817 nitro, Tamiya M03, Tamiya TXT-2, Fine Desing Pro Stock, Yokomo drifter, LunchBox/cage projekt

Vs: SC Winter Cup 2017-2018 alustava info ja sarja säännöt
« Vastaus #10 : 25.09.17 - klo: 19.37 »
Koskas ilmottautuminen alkaa?

Tv: Hätähousu

Eikähän tässä keritä vielä hyvinkin enen ensimmäistä kisaa. 

Tarkennellaan noi sännöt kanssa lähipäivinä.

Vs: SC Winter Cup 2017-2018 alustava info ja sarja säännöt
« Vastaus #11 : 02.10.17 - klo: 17.44 »
Sääntöjen osalta on saatu hyvin palautetta ja Short Coursen osalta esimerkiksi ROAR:n kohdalta ne löytyvät mittoihin liittyen kohdasta 8.10.13:

http://www.roarracing.com/downloads/2013_ROAR_Rule_Book.pdf

8.10.13 1/10th Expert Open Short Course Truck 4x4
8.10.13.1 Dimensional Specifications:
Item Limit Specification (* measured axle center)

Näin ollen leveys tosiaan mitataan akselin keskeltä, eikä auraus vaikuta merkittävästi tuohon mittaan.
Mennään siis myös jatkossa tällä, eikä lähdetä kehittelemään omia sääntöjä olemassa olevan lisäksi.

Poissa MirosHima

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SC Winter Cup 2017-2018 alustava info ja sarja säännöt
« Vastaus #12 : 12.10.17 - klo: 14.40 »
Huomioikaapas renkaiden saatavuus, RCM ei pysty renkatai toimittamaan tällähetkellä erinäisistä syistä.
Kyosho Ultima SC6 #Sponsored by RCJKL www.rcjkl.fi

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: SC Winter Cup 2017-2018 alustava info ja sarja säännöt
« Vastaus #13 : 13.10.17 - klo: 09.34 »
Meneekö sekin konkurssiin?
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa tvih

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: SC Winter Cup 2017-2018 alustava info ja sarja säännöt
« Vastaus #14 : 13.10.17 - klo: 10.00 »
Meneekö sekin konkurssiin?
Mikäs muu on mennyt/menossa? :shocked:

Poissa rcjkl.fi

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: SC Winter Cup 2017-2018 alustava info ja sarja säännöt
« Vastaus #15 : 13.10.17 - klo: 10.23 »
Traxxasin renkaita nelisenkymmentä paria varastossa.
Suomen virallinen Kyosho maahantuoja ja jälleenmyyjä. Traxxas -tuotteet, varaosat ja tarvikkeet Jyväskylästä. RC Play OutdooR ulkorata. www.rcjkl.fi / www.rcplay.

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: SC Winter Cup 2017-2018 alustava info ja sarja säännöt
« Vastaus #16 : 13.10.17 - klo: 13.55 »
Meneekö sekin konkurssiin?
Mikäs muu on mennyt/menossa? :shocked:

LRP, HPI, Durango, Kyosho Sverige .. , ja taannoin muutama kotimainen (Sabe, RC piste) ... sorry OT
No en tiedä onko LRP konkassa mutta taitaa olla vaikeeta ainakin. Ja HPI:llahan on se uus brittiomistaja joten se pysyy hengissä ilmeisesti.
Rcm.fi magento kauppa down just nyt
« Viimeksi muokattu: 13.10.17 - klo: 19.31 kirjoittanut mikari »
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa _jtr_

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SC Winter Cup 2017-2018 alustava info ja sarja säännöt
« Vastaus #17 : 13.10.17 - klo: 16.36 »
Traxxasin renkaita nelisenkymmentä paria varastossa.

Muuten hyvä mutta yhtäkään kisaa ei ole tarkoitus ajaa matolla...

Poissa Stahl-Ville

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: SC Winter Cup 2017-2018 alustava info ja sarja säännöt
« Vastaus #18 : 19.10.17 - klo: 11.12 »
Mulla on ylimääräisiä avaamattomia Schumin keltaisia minipinnejä U6767.

Poissa VTEC

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: SC Winter Cup 2017-2018 alustava info ja sarja säännöt
« Vastaus #19 : 24.10.17 - klo: 13.09 »
Onko samat kilpailunumerot kuin kesäsarjassa vai uudet numerot? :huh:
Team Corally SBX410, Xray T4 '14 ja FG Marder "jokkis"
Youtube Kanava: https://www.youtube.com/channel/UC08uZiWtJ7b5MHZiEqAjUZQ

Poissa Kipsi

  • PRCA
    • Profiili
Vs: SC Winter Cup 2017-2018 alustava info ja sarja säännöt
« Vastaus #20 : 28.10.17 - klo: 22.31 »
Onko samat kilpailunumerot kuin kesäsarjassa vai uudet numerot? :huh:

Top kymmenen pitää viimevuoden sc wintercup sarjasijoituksen numeron, lopuille tulee uusi numero ilmottautumisjärjestyksessä.
TLR SCTE 3.0  #7 - TLR 22SCT 3.0 #6
-Team Mattopiste-

Poissa VTEC

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: SC Winter Cup 2017-2018 alustava info ja sarja säännöt
« Vastaus #21 : 29.10.17 - klo: 13.17 »
 Mihin/milloin ilmoittaidutaan?
Team Corally SBX410, Xray T4 '14 ja FG Marder "jokkis"
Youtube Kanava: https://www.youtube.com/channel/UC08uZiWtJ7b5MHZiEqAjUZQ

Poissa Kipsi

  • PRCA
    • Profiili
Vs: SC Winter Cup 2017-2018 alustava info ja sarja säännöt
« Vastaus #22 : 29.10.17 - klo: 19.22 »
Mihin/milloin ilmoittaidutaan?

Yleensä on ollu sarjaanilmottautumistopikki, mutta äkä huoli, viimeistään Ulvilan kisassa sulle löytyy numero.
TLR SCTE 3.0  #7 - TLR 22SCT 3.0 #6
-Team Mattopiste-

Poissa VTEC

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: SC Winter Cup 2017-2018
« Vastaus #23 : 16.11.17 - klo: 11.57 »
Moi ei kai haittaa että että liimaa on renkaan liimausvaiheessa roiskunut/valunut hieman renkaan kulutuspinnalle? :huh: :tongue:
Team Corally SBX410, Xray T4 '14 ja FG Marder "jokkis"
Youtube Kanava: https://www.youtube.com/channel/UC08uZiWtJ7b5MHZiEqAjUZQ

Poissa Mr-Chat

  • RSRCA
    • Profiili
Vs: SC Winter Cup 2017-2018
« Vastaus #24 : 16.11.17 - klo: 15.25 »
Moi ei kai haittaa että että liimaa on renkaan liimausvaiheessa roiskunut/valunut hieman renkaan kulutuspinnalle? :huh: :tongue:

Ei haittaa...
TEKNO RC Team driver
SCT410.3, NB48 2.0, XRAY SCX

Vs: SC Winter Cup 2017-2018
« Vastaus #25 : 27.01.18 - klo: 19.31 »
Tiedote:
Short Course sarjalle haetaan uutta vetäjää kesäkaudesta alkaen.

Opastamme uutta vetäjää joten rooliin on helppoa päästä kiinni. Ole yhteydessä ja vastaamme mielellämme mahdollisiin lisäkysymyksiin.

T: Martti ja Miro Simonen (mamyllyn ja miroshima)

Poissa _jtr_

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SC Winter Cup 2017-2018
« Vastaus #26 : 30.01.18 - klo: 21.24 »
Tiedote:
Short Course sarjalle haetaan uutta vetäjää kesäkaudesta alkaen.

Opastamme uutta vetäjää joten rooliin on helppoa päästä kiinni. Ole yhteydessä ja vastaamme mielellämme mahdollisiin lisäkysymyksiin.

T: Martti ja Miro Simonen (mamyllyn ja miroshima)

Martti ja Miro Simonen...  :grin:

Poissa tvih

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: SC Winter Cup 2017-2018
« Vastaus #27 : 30.01.18 - klo: 21.45 »
Martti ja Miro Simonen...  :grin:
Se on tätä nykyaikaa! Arvaa kauanko oon vastustanu kiusausta kommentoida asiaa, ootellessa että joku muu sen tekee :afro:

Poissa micsa.fi

  • RIP
    • Profiili
Vs: SC Winter Cup 2017-2018
« Vastaus #28 : 30.01.18 - klo: 22.02 »
Tiedote:
Short Course sarjalle haetaan uutta vetäjää kesäkaudesta alkaen.

Opastamme uutta vetäjää joten rooliin on helppoa päästä kiinni. Ole yhteydessä ja vastaamme mielellämme mahdollisiin lisäkysymyksiin.

T: Martti ja Miro Simonen (mamyllyn ja miroshima)

Martti ja Miro Simonen...  :grin:

Nyt ymmärrän mitä Martti tarkoitti FB-postauksessaan sanoilla "uusia haasteita"...
Wacky Stack Racing Team

Poissa _jtr_

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SC Winter Cup 2017-2018
« Vastaus #29 : 31.01.18 - klo: 13.17 »
Tiedote:
Short Course sarjalle haetaan uutta vetäjää kesäkaudesta alkaen.

Opastamme uutta vetäjää joten rooliin on helppoa päästä kiinni. Ole yhteydessä ja vastaamme mielellämme mahdollisiin lisäkysymyksiin.

T: Martti ja Miro Simonen (mamyllyn ja miroshima)

Myös titteli sarjaveturi sai uuden näkökulman..

Martti ja Miro Simonen...  :grin:

Nyt ymmärrän mitä Martti tarkoitti FB-postauksessaan sanoilla "uusia haasteita"...