Kirjoittaja Aihe: ERÄLISTAT ja AIKATAULU - FinTrack Tour I 2005 Kuusankoski  (Luettu 7446 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa KyPak

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Erälistat - FinTrack Tour I
22.1.2005 Kuusankoski


Erä 1 TSS-10      
135   Niko Lindvall   VAU
138   Mihail Tchistovski   LahUA
139   Aleksi Kaasinen   VAU
140   Joonas Holsti   VAU
142   Toni Niinivirta   MMRc
143   Otto Laurila   RiiUA
144   Mikko Möller   VAU
      
Erä 2 TSS-10      
55   Henri Ahola   KyPak
58   Mikael Vainionpää   EPUA
71   Jaakko Huhmarsalo   VUA
79   Juhana Tuomisto   VUA
93   Sami Sinisalo   TUA
114   Vertti Aito   VAU
117   Niko Sinervo   RiiUA
      
Erä 3 TSS-10      
43   Matti Hölttä   VAU
45   Jyrki Lehto   ATAK
52   Iina Mäkelin   KyPak
56   Tommi Himanen   MikUA
57   Jaakko Sernola   OUA
73   Kim Haapaharju   EPUA
88   Jesse Kallio   SaiKarT
134   Matias Kuusinen   VAU
      
Erä 4 TSS-10      
33   Miko Teponoja   TamUA
36   Viljami Kutvonen   VAU
37   Joni Minkkinen   LMM
44   Jussi Neirola   EPUA
46   Harri Lukkari   MMRc
59   Jesse Kähkönen   HySRK
72   Matias Vikstedt   VAU
75   Teemu Pölkki   LMM
      
Erä 5 TSP-10      
63   Mikael Hellbom   VUA
70   Henry Salmén    LahUA
85   Jari Ikonen   MikUA
116   Teemu Harju   OUA
120   Ville-Pekka Karhu   OUA
133   Peter Winqvist   VAU
136   Risto Koskinen   TamUA
137   Jarmo Piipponen   MMRc
      
Erä 6 TSP-10      
47   Lauri Hautanen   EPUA
51   Matti Korvenmaa   MikUA
53   Joni Siitonen   KyPak
65   Jouko Näätänen   VihUA
67   Jarkko Mustonen   
103   Jyri Konoila   VAU
107   Janne Pikaloff   TUA
108   Santtu Lempinen   LahUA
110   Markus Honkala   LahUA
      
Erä 7 TSP-10      
27   Niko Putkonen   TamUA
38   Risto Bloigu   OUA
48   Niko Vuorenmaa   RiiUA
54   Jukka Penttinen   LahUA
74   Jani Seppälä   OUA
80   Kalle Mäki   TUA
95   Ari Lappi   MMRc
109   Teemu Karvanen   SaiKarT
112   Jomi Pulli   KyPak
      
Erä 8 TS-10      
1   Christer Andersson   MMRc
2   Jouko Termonen   HyvSRK
3   Sakke Ahoniemi   HyUA
4   Kalle Lehto   KyPak
5   Simo Ahoniemi   HyUA
7   Pekka Koivula   TamUA
14   Teppo Kauppinen   VAU
23   Tony Raikas   KyPak
60   Teemu Saarinen   HyUA
      
Erä 9 TS-10      
6   Vesa Yli   OUA
8   Pauli Helin   TamUA
9   Jaakko Ilvonen   KyPak
10   Joni Mielonen   LMM
12   Mika Mänty   OUA
13   Simo Tammela   OUA
15   Jussi Luopajärvi   VUA
20   Jarno Siltanen   JyvSRK
30   Joseph Quagraine   VAU
      
Erä 10 TS-10      
11   Ari Salminen   RiiUA
16   Ismo Vuorinen   KyPak
17   Matti Eskelinen   JyvSRK
21   Juho Koskivuo   VAU
22   Marko Salminen   RiiUA
28   Petri Laitala   HySRK
31   Sebastian Trzaska   JyvSRK
32   Panu Vehniäinen   ÄkiUA
34   Arto Viitalähde   OUA
      
Erä 11 TS-10      
24   Carl-Magnus Fager   VAU
35   Teemu Rytsy   LMM
39   Tatu Rintamäki   EPUA
40   Jarno Mattila   HyvSRK
49   Visa Helmijoki   TamUA
83   Tero Kupari   LohUA
98   Oskari Vähäkangas   OUA
106   Kari Sinisaari   HyUA
141   Sami Salmela   VAU

* * *

Aikataulu - FinTrack Tour I
22.1.2005 Kuusankoski
         
         
Vapaa   1.vh   2.vh   
Erä1    08:00   09:17   
Erä2    08:07   09:24   
Erä3    08:14   09:31   
Erä4    08:21   09:38   
Erä5    08:28   09:45   
Erä6    08:35   09:52   
Erä7    08:42   09:59   
Erä8    08:49   10:06   
Erä9    08:56   10:13   
Erä10    09:03   10:20   
Erä11    09:10   10:27   
         
Ilmoittautuminen:      8:00 – 10:30   
Ohjaajakokous:       10:45   
         
Alkue.   1.ae   2.ae   3.ae
Erä1    11:15   12:50   14:50
Erä2    11:23   12:58   14:58
Erä3    11:31   13:06   15:06
Erä4    11:39   13:14   15:14
Erä5    11:47   13:22   15:22
Erä6    11:55   13:30   15:30
Erä7    12:03   13:38   15:38
Erä8    12:11   13:46   15:46
Erä9    12:19   13:54   15:54
Erä10    12:27   14:02   16:02
Erä11    12:35   14:10   16:10
         
         
Finaalit:   1.fin   2.fin   3.fin
TSS-10 A    17:00   18:50   20:30
TSP-10 A    17:10   19:00   20:40
TS-10 A    17:20   19:10   20:50
TS-10 D    17:30   19:20   
TSS-10 C    17:40   19:30   
TSP-10 C    17:50   19:40   
TS-10 C    18:00   19:50   
TSS-10 B    18:10   20:00   
TSP-10 B    18:20   20:10   
TS-10 B    18:30   20:20   
         
Palkintojen jako:   n.   21:20

Ajokiteenne ilmoitetaan teille sähköpostilla. Tarkkailkaa siis postianne.

HUOM :!:
Mahdollisia jälki-ilmoittautuneita otetaan mukaan seuraavasti
TSS-10: ei jälki-ilmoittautumisia
TSP-10: max. 1 jälki-ilmoittautuminen
TS-10: max. 3 jälki-ilmoittautumista

Suuren kilpailijamäärän ansiosta luvassa on pitkä kilpailupäivä. Pyydämme kilpailijoilta tarpeen mukaan joustavuutta, mutta myös täsmällisyyttä aikataulun suhteen.  Hyvässä hengessä kilpailijoiden ja järjestäjien yhteistyöllä saamme varmasti pidettyä hienot kilpailut!

Tervetuloa!

* * *

Edit 16.1.: Ei muutoksia erälistoihin tai aikatauluun.
Edit 17.1.: Muutoksia eriin 8 ja 9 koskien kilpailijoita numeroilla 92 ja 4. Jälki-ilmoittautumis paikkojen määrä TS:10:ssä kasvoi kahdesta kolmeen.
Edit 20.1.: Ilmoittautumisensa perunut poistettu listoilta (ERÄ 8)

Poissa artov

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
ERÄLISTAT ja AIKATAULU - FinTrack Tour I 2005 Kuusankoski
« Vastaus #1 : 16.01.05 - klo: 10.41 »
Ilman perjantain treeniä, 2 treeniä ja 3 ae:ta on kyllä aika vähän... Onnistumisen mahdollisuus on lähempänä 0 kuin 100  :wink:. Varsinkin kun koko etelä Suomi sillä on käynyt treenaamassa.

Ymmärrän kyllä että aikataulu ei oiken veny 4 alkuerään.

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
ERÄLISTAT ja AIKATAULU - FinTrack Tour I 2005 Kuusankoski
« Vastaus #2 : 16.01.05 - klo: 11.26 »
Täällä toinen, joka yrittää parantaa 0% mahdollisuuksia........
Ei olla koskaan käyty ko. rakennuksessa, liekö löydetään edes perille....?

Aikomus oli käydä, mutta kotiasiat tulivat esteeksi.

Mahdollisuus siellä oli kyllä kaikilla käydä, ketkä halusivat vaan mennä.....

Eli "suomeksi", ei koko etelä-suomi ole käynyt harjoittelemassa.........

Perjantain treeneistä:
Muistelin joskus "kättä väännetyn" siitä, että pitkämatkalaiset on vielä matkalla, kun muut harjoittelevat.......... :wink:


EDIT: Lisätty "suomennos"!
EDIT. 2  Lisä suomennos!
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa Jukka

  • Veteraani
    • Profiili
ERÄLISTAT ja AIKATAULU - FinTrack Tour I 2005 Kuusankoski
« Vastaus #3 : 16.01.05 - klo: 13.34 »
artov: sama tilanne on Oulun kisan kohdalla etelä-suomalaisten näkövinkkelistä.
Tiim Lahti | S-grafix

Poissa artov

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
ERÄLISTAT ja AIKATAULU - FinTrack Tour I 2005 Kuusankoski
« Vastaus #4 : 16.01.05 - klo: 14.02 »
Onhan se sama asia, mut edes 4 ae:ta ois paikallaan. Kun ei perjantaina treeneta metriäkään....

Eikä Oulussa luultavasti koko Suomio käy treenaamassa.

Poissa Jukka

  • Veteraani
    • Profiili
ERÄLISTAT ja AIKATAULU - FinTrack Tour I 2005 Kuusankoski
« Vastaus #5 : 16.01.05 - klo: 16.23 »
Moneltas muuten ovet aukeavat lauantaina ja sunnuntaina? En löytäny tietoa kisakutsusta tai tästä ketjusta.
Tiim Lahti | S-grafix

Poissa KyPak

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
ERÄLISTAT ja AIKATAULU - FinTrack Tour I 2005 Kuusankoski
« Vastaus #6 : 16.01.05 - klo: 17.26 »
Ovet avataan lauantaina ja sunnuntaina klo 7:00.

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
ERÄLISTAT ja AIKATAULU - FinTrack Tour I 2005 Kuusankoski
« Vastaus #7 : 16.01.05 - klo: 19.12 »
Lainaus käyttäjältä: "artov"
Onhan se sama asia, mut edes 4 ae:ta ois paikallaan. Kun ei perjantaina treeneta metriäkään....

Uusiin SM-sääntöihin on tehty mielestäni erittäin järkevä sääntöpykälä missä alkuerien määrää vähennetään yhdellä mikäli eriä on enemmän kuin 9. Käytännössä tuo luku ylittyy aika helposti nyt yhden uuden luokan tultua sarjaan mukaan. Mieluummin ajan 3 alkuerää ja lopettelen puoli kymmenen aikaan kuin 4 alkuerää ja kotiin pääsee lähtemään vasta vähän ennen puoltayötä. Yksi vaihtoehto olisi siirtää prostock sunnuntaille mutta porotokkalaiset eivät tästä pidä?

Poissa Japoff

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
porotokan siirto
« Vastaus #8 : 16.01.05 - klo: 19.41 »
Kyllä toi porotokan siirto olis oikeestaan loistojuttu :mrgreen:

Päivä lyhentyis kummasti...
Ei siinä kumminkaan tuu muita luokkia seurattua kun on omat mekkaukset ja latailut....

Janne 107
Skoda RS Powah

Poissa artov

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
ERÄLISTAT ja AIKATAULU - FinTrack Tour I 2005 Kuusankoski
« Vastaus #9 : 16.01.05 - klo: 19.55 »
Lainaus käyttäjältä: "Heuli"
Lainaus käyttäjältä: "artov"
Onhan se sama asia, mut edes 4 ae:ta ois paikallaan. Kun ei perjantaina treeneta metriäkään....

Uusiin SM-sääntöihin on tehty mielestäni erittäin järkevä sääntöpykälä missä alkuerien määrää vähennetään yhdellä mikäli eriä on enemmän kuin 9. Käytännössä tuo luku ylittyy aika helposti nyt yhden uuden luokan tultua sarjaan mukaan. Mieluummin ajan 3 alkuerää ja lopettelen puoli kymmenen aikaan kuin 4 alkuerää ja kotiin pääsee lähtemään vasta vähän ennen puoltayötä. Yksi vaihtoehto olisi siirtää prostock sunnuntaille mutta porotokkalaiset eivät tästä pidä?


Mulle ois aivan sama vaikka ajettais vain yks alkuerä jos ois käynyt siellä aiemmin treenaamas....5 akkua ei vain tahdo millään riittää auton säätöihin ja radan opetteluun.. No näin kuitenkin mennään.

Poissa Jani S

  • Veteraani
    • Profiili
ERÄLISTAT ja AIKATAULU - FinTrack Tour I 2005 Kuusankoski
« Vastaus #10 : 16.01.05 - klo: 20.53 »
Juu ei pro stock sunnuntaille!!

Hyvä kun kuskeja joka luokkaan riittää. Ei mua kans henk. kohtaisesti haittaa vaik 3 ae, kumminkin paljon enempi varaa mokail kun esim. EM kisoissa joissa kuudesta lasketaan neljä mukaan. Tottakai näin pohjoisen poikana olis mukava homma jos sais perjantaina treenata mut mut.. No ei kun hana pohjaan ekast akust lähtien. Varmasti hyvät kisat tulossa. Harrastushan tämä vain on, ei tätä liian tosissaan saa ottaa :D

Poissa Cruisaaja

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
ERÄLISTAT ja AIKATAULU - FinTrack Tour I 2005 Kuusankoski
« Vastaus #11 : 16.01.05 - klo: 21.38 »
Lainaus käyttäjältä: "Jani S"
Juu ei pro stock sunnuntaille!!

Hyvä kun kuskeja joka luokkaan riittää. Ei mua kans henk. kohtaisesti haittaa vaik 3 ae, kumminkin paljon enempi varaa mokail kun esim. EM kisoissa joissa kuudesta lasketaan neljä mukaan. Tottakai näin pohjoisen poikana olis mukava homma jos sais perjantaina treenata mut mut.. No ei kun hana pohjaan ekast akust lähtien. Varmasti hyvät kisat tulossa. Harrastushan tämä vain on, ei tätä liian tosissaan saa ottaa :D


Näin etelän poikana totean tuohon yllä olevaan Janin kommenttiin... Aamen :mrgreen:
Sponsored by own wallet

Poju13

  • Vieras
ERÄLISTAT ja AIKATAULU - FinTrack Tour I 2005 Kuusankoski
« Vastaus #12 : 16.01.05 - klo: 22.07 »
Minun mielestä etelän-pojille pitäisi antaa mahdollisuus ede 2-3 ajo-harjotukseen perjantaina koska kuitenkin ne säädöt on vaikea hakea kahdessa treenissä missä toinen menee rataa tutustumiseen!Onko muuten jotkut päässeet ajamaan jo kilpailuradalla?Siis jotkut kypakki:laiset?

Poissa Stilo

  • Tiim Lahti
    • Profiili
    • S-grafix gallery
ERÄLISTAT ja AIKATAULU - FinTrack Tour I 2005 Kuusankoski
« Vastaus #13 : 16.01.05 - klo: 22.28 »
En edes ole KyPakista, mutta silti olen jo jonku 15 akullista kyseisellä radalla ajenut. Sama profiili on ollut jo muutaman viikon treeneissä.
EuroRC.com | Xray
S-Grafix | Tiim Lahti

Poissa Yippo

  • Veteraani
    • Profiili
    • Yippo's EBT statistics page
ERÄLISTAT ja AIKATAULU - FinTrack Tour I 2005 Kuusankoski
« Vastaus #14 : 16.01.05 - klo: 23.17 »
Lainaus käyttäjältä: "Poju13"
Minun mielestä etelän-pojille pitäisi antaa mahdollisuus ede 2-3 ajo-harjotukseen perjantaina koska kuitenkin ne säädöt on vaikea hakea kahdessa treenissä missä toinen menee rataa tutustumiseen!Onko muuten jotkut päässeet ajamaan jo kilpailuradalla?Siis jotkut kypakki:laiset?


No entäs pohjoisen pojat. Saadaanko me ajaa eka akku jo viimeisessä alkuerässä kun täältä 530km:n päästä on niin halpa ja helppo käydä siellä parina edellisenä viikonloppuna treenaamassa?!?!?

Poissa Stilo

  • Tiim Lahti
    • Profiili
    • S-grafix gallery
ERÄLISTAT ja AIKATAULU - FinTrack Tour I 2005 Kuusankoski
« Vastaus #15 : 16.01.05 - klo: 23.26 »
Ihan vaan reiluuden vuoksi olisi hyvä jos kisaprofiililla pääsisi ajamaan ensimmäistä kertaa ensimmäisessä vapaassa harjoituksessa. Perjantain treenit väliin yms. Eipä kukaa pääsisi ajamaan muita enemmän treeniä kilparadalla.
EuroRC.com | Xray
S-Grafix | Tiim Lahti

Poissa Yippo

  • Veteraani
    • Profiili
    • Yippo's EBT statistics page
ERÄLISTAT ja AIKATAULU - FinTrack Tour I 2005 Kuusankoski
« Vastaus #16 : 17.01.05 - klo: 00.16 »
Lainaus käyttäjältä: "Stilo"
Ihan vaan reiluuden vuoksi olisi hyvä jos kisaprofiililla pääsisi ajamaan ensimmäistä kertaa ensimmäisessä vapaassa harjoituksessa. Perjantain treenit väliin yms. Eipä kukaa pääsisi ajamaan muita enemmän treeniä kilparadalla.


Niinpä. Mutta kuka valvoo ja miten. Toisaalta on hyvä että rataa ajettaisiin vähän -> pitoa ja jos on joku huono/vaarallinen kohta jota ei piirrustuksesta huomaa niin se voidaan korjata.

Poissa KyPak

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
ERÄLISTAT ja AIKATAULU - FinTrack Tour I 2005 Kuusankoski
« Vastaus #17 : 17.01.05 - klo: 15.37 »
Ajokidetiedot lähetetty kaikille sähköpostitse ilmoittautuneille. Jos et ole tietoja saanut, voit kysyä kiteesi sähköpostitse.

Email: kypak(a)luukku.com
(korvaa osoitteesta (a) @-merkillä)

Poju13

  • Vieras
ERÄLISTAT ja AIKATAULU - FinTrack Tour I 2005 Kuusankoski
« Vastaus #18 : 17.01.05 - klo: 16.01 »
Eikö kypak voisi järjestää edes muutaman vuoron pe illalla että pääsis hakeen etelän pojatkin vähä setuppeja?Ku ei oo kiva tulla kisaan ku paikalliset/siitä läheltä on ajanut monta akullista ja hakenu setapit valmiiks ku muut hakee niit vast treeneissä mistä toinenkin menee rataan tutustumiseen,kn paikka kuntalaiset ajaa jo vaan huvin vuoksi ja hioo viime hetken setuppeja :!: Tai sitten ajettaisiin 3kpl treenejä lauantaina ja alotettais vaikka 7.30 ja ovet avattais 6.30 :?:

tulipa paljon tekstii mut toivottavasti jaksatte lukee ja Huom.tämä on vain toivomus,ei käsky!

Poissa mza2

  • Tiim Lahti
    • Profiili
ERÄLISTAT ja AIKATAULU - FinTrack Tour I 2005 Kuusankoski
« Vastaus #19 : 17.01.05 - klo: 16.12 »
Lainaus käyttäjältä: "Poju13"
Tai sitten ajettaisiin 3kpl treenejä lauantaina ja alotettais vaikka 7.30 ja ovet avattais 6.30 :?:
toivomus,ei käsky!


Joo ei jos multa kysytään. Ei millään jaksais herätä viideltä ja sieltä sitten kymmen aikaan pois eli 23.00 kotona
TAMIYA TRF416X Racing Factory

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
ERÄLISTAT ja AIKATAULU - FinTrack Tour I 2005 Kuusankoski
« Vastaus #20 : 17.01.05 - klo: 16.13 »
Uskoisin että perjantaina ei ole sen takia mahdollista ajaa, koska sali ei ole silloin vielä käytettävissä(?). Mitä taas tulee lauantaina aamulla harjoittelemiseen, niin siinähän 2 harjoitusta alussa joiden kyllä pitäisi riittää. Näissähän siis ei tarvitse ajaa kuin jälkimmäisessä yksi hyvä kierros, jonka perusteella paikka ensimmäiseen alkuerään ratkeaa. Toisaalta ensimmäiseen alkuerään lähtemisjärjestyksellä ei ole niin suurta merkitystä, että käytännössä on kaksi harjoitusta alussa joissa pystyy hyvin hakemaan säätöjä.

Mitä taas tulee treenaamiseen, niin käsittääkseni edeltävinä viikkoina on sunnuntaina päässyt hyvin paikan päälle testaamaan mikäli on vain halunnut, eli siis mahdollisuuksia käydä hakemassa asetuksia on kyllä ollut tasapuolisesti kaikille. Tietysti kilometreja tulee, mutta ei se ollut esteenä Oulun pojillekaan jotka siellä oli hieman päälle viikko takaperin. Mistä tahansa "etelästä" on lyhyempi matka Kuusankoskelle kuin Oulusta. ;)

Poissa artov

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
ERÄLISTAT ja AIKATAULU - FinTrack Tour I 2005 Kuusankoski
« Vastaus #21 : 17.01.05 - klo: 16.36 »
Lainaus käyttäjältä: "copter"
Mitä taas tulee lauantaina aamulla harjoittelemiseen, niin siinähän 2 harjoitusta alussa joiden kyllä pitäisi riittää.



Kerrassaan raivostuttava kommentti, en jaksa tästä enempää vääntää mut jos sun mielestä 2 akkua riittää auton säätöihin ja radan opetteluun, kun koko muu Suomi on siellä ajanu 20-80 akkua treeniä. Ei taida pienoisautoilu olla vielä kovinkaan tuttu laji :wink:
 
Lainaus käyttäjältä: "copter"

Tietysti kilometreja tulee, mutta ei se ollut esteenä Oulun pojillekaan jotka siellä oli hieman päälle viikko takaperin. Mistä tahansa "etelästä" on lyhyempi matka Kuusankoskelle kuin Oulusta. ;)


Ei tainnut Oulusta käydä kuin Vesa, joka oli muutenkin reissussa.

Mun mielestä treenaamista ei pidä ennen kisoja kieltää, mutta säänöissä voitaisiin määritellä perjatain treenaaminen pakolliseksi. Olisi paljon tasaväkisemmät asetelmat ennen kisoja jos kaikki saisivat muutaman akun treenata. Oman kertsin treenaminen radalla on täysin normaalia ja oikeutettua. Mutta Kuusankoskella on käynyt lähes koko Suomi, Oulua ja osaa jyväskyläisiä lukuun ottamatta. Kustannukset nousevat melkoisesti jos vaatii treenireissun ennen kisoja jos meinaa vähänkään pärjätä.
Ei nosta paljoon kisa mieltä kun tietää mitkä asetelmat on....

Lopetan tämän säälilltävän tilityksen...
 :mrgreen:

Poissa Mr Cale

  • Veteraani
    • Profiili
ERÄLISTAT ja AIKATAULU - FinTrack Tour I 2005 Kuusankoski
« Vastaus #22 : 17.01.05 - klo: 16.45 »
Minä voin vastata nyt kerhoni puolesta sekä luokkayhteyshenkilönä.

Perjantain treenistä.
Pääsemme rakentamaan rataa ja muita kisapuitteita vasta klo 17 jälkeen. Ja koska tila ei ole kerhomme hallinnassa, pitää sen olla tiettyyn kelloaikaan mennessä tyhjänä ihmisistä. Rakentamista riittää, niin radan kuin varikonkin puolesta niin paljon, ettei mahdollisuutta perjantain treeneihin jo pelkästään tästä syystä ole.

Toinen syy treenien poisjääntiin on periaatteellinen. Tästä on keskusteltu ennenkin. Tärkeimmät perustelut olivat seuraavat:
- Turhien yöpymisten pois jäänti, siltä varalta, ettei rataa ehdittäisi saada valmiiksi ja harjoitusta ei olisi
- "Pakollisten" yöpymisten poisjäänti suurelta osalta kilpailijoita
-  Perjantaina voi olla töissä/koulussa normaalisti

Ylläolevat koskevat suurinta osaa kilpailijoista ja enemmistän ehdoillahan tässä on pakko mennä. Kaukaa (mm. Oulusta) tulevat kisaajat joutuvat yleensä tulemaan yöksi joka tapauksessa, mutta koska treenejä ei ole, voivat hekin saapua paikalle huomattavasti myöhemmin, ja töistä/kouluista poisjäännit vähenevät.

Pohjoisen pojat ovat tässä asiassa alakynnessä, siitä ei ole epäilystäkään. Ja arvostan etelässä kisoissa aktiivisesti käyviä kisaajia (tästäkin syystä) todella paljon!

Kisarata on ollut KyPakin treeneissä ajettavana 3:na sunnuntaina. KyPakin treenit ovat kaikille avoimet, eikä mitään rata- tai jäsenmaksuja vaadita. On tärkeää, että kisarataa kokeillaan ja tarvittaessa muutetaan ennen kisoja. Toinen tärkeä juttu on radan pito. Jos uutta rataa ajettaisiin ensimmäistä kertaa aamulla kisoissa, ei ensimmäisissä alkuerissä olisi käytännössä mitään mahdollisuuksia tehdä hyvää tulosta.


Aamun harjoituksista
Tuon toisen vapaan harjoituksen ajoilla ei tänä vuonna ole enää merkitystä. Harjoituksessa testataan ainoastaan laskentalaitteiston toiminta. Ensimmäiseen alkuerään lähdetään sarjatilanteen mukaisessa järjestyksessä ja tässä ensimmäisessä kisassa numerojärjestyksessä.

Poissa CAi

  • Veteraani
    • Profiili
ERÄLISTAT ja AIKATAULU - FinTrack Tour I 2005 Kuusankoski
« Vastaus #23 : 17.01.05 - klo: 17.00 »
Lainaus käyttäjältä: "artov"
[Ei nosta paljoon kisa mieltä kun tietää mitkä asetelmat on....

Lopetan tämän säälilltävän tilityksen...
 :mrgreen:


Näinhän oli asetelmat viime vuoden Oulun kesäkisoissakin, kun tultiin Ouluun ajamaan. Oulun kaverit oli treenannut ihan huolella.
Mitenköhän mahtaa olla talvikisojen kanssa 2005 ?

Hienoa, että Oululaiset jaksaa käydä etelässä ajamassa. Nostan hattua, mutta maantieteelle ei mahda mitään  :(

MrCalen kanssa olen täysin samaa mieltä.
Sponsored by: Team Associated/Reedy/LRP/XENON racing/Protoform/DHI/JB-foam/V-DeZign/Proline Racing/Ultima 
                      (__\==*==/__)

Poissa artov

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
ERÄLISTAT ja AIKATAULU - FinTrack Tour I 2005 Kuusankoski
« Vastaus #24 : 17.01.05 - klo: 17.09 »
Lainaus käyttäjältä: "CAi"

Näinhän oli asetelmat viime vuoden Oulun kesäkisoissakin, kun tultiin Ouluun ajamaan. Oulun kaverit oli treenannut ihan huolella.


Oulun kisoihin kesällä sai tulla ajamaan vaikka 3 päivää ennen kisaa ja teidätkin nähtiin jo perjantaina treeneissä:wink:

Sanoin jo et kyllähän aina kerholaiset koti radalla treenaa...

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
ERÄLISTAT ja AIKATAULU - FinTrack Tour I 2005 Kuusankoski
« Vastaus #25 : 17.01.05 - klo: 17.15 »
Adrenaliinin nostoon on monia konsteja, toiset parempia, toiset huonompia.......
 :wink:
Adrenaliini parantaa:
-aisteja, näkö-, kuulo- jne......
-keskittymistä........

 :lol:
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
ERÄLISTAT ja AIKATAULU - FinTrack Tour I 2005 Kuusankoski
« Vastaus #26 : 17.01.05 - klo: 17.46 »
Lainaus käyttäjältä: "artov"
Kerrassaan raivostuttava kommentti, en jaksa tästä enempää vääntää mut jos sun mielestä 2 akkua riittää auton säätöihin ja radan opetteluun, kun koko muu Suomi on siellä ajanu 20-80 akkua treeniä. Ei taida pienoisautoilu olla vielä kovinkaan tuttu laji :wink:

En nyt kuitenkaan tarkoittanut sitä, että tuolla kahdella akulla auto välttämättä saataisiin mihinkään ihan super säätöihin, mutta jos oletuksena on se, että auto toimii matolla entuudestaa, niin silloin tuon kahden akun aikana ehkäpä kuitenkin sen välityksen pystyy hakemaan kohdilleen. Ei tietenkään voida olettaa että kun kotona rakennat auton valmiiksi keskiviikkona suoraan paketista ja lauantaina aamulla menet kisoihin, niin että pystyt siinä kahden akun aikana säätämään auton kokonaan iskuun, mikäli et ole mitään työtä sen eteen muilla radoilla tehnyt. Itselläni kuitenkin aikaisemmat mattosäätöni toimivat radalla ihan hyvin kun kävin kokeilemassa. Muutaman akun aikana välityksetkin löytyivät reilu viikko sitten sunnuntaina ja loput menivät radan opettelemiseen. Ehkäpä sitten olen vain niin aloittelija ja tietämätön, että en tiedä paremmasta.

EDIT: Tietysti huippukuskit haluavat säätää autoaan pilvin pimein että jokainen sadasosa saadaan rutistettua vaikka siihen menisi 50 akkua jokaista sadasosaa kohden. Tämä on kuitenkin jokaisen kuljettajan itse päätettävissä oleva asia, eikä siis kenenkään etuoikeus.
 
Lainaus
Ei tainnut Oulusta käydä kuin Vesa, joka oli muutenkin reissussa.

Jos yksi käy niin mikä estää muita? Tietysti kyse on aina rahasta ja kilometreistä tms "panostuksesta", mutta on myöskin epärealistista kuvitella harrastusta taikka lajia joissa säännöillä olisi estetty oman suorituksen parantaminen ja harjoitteleminen omalla kustannuksella.

Lainaus
Mun mielestä treenaamista ei pidä ennen kisoja kieltää, mutta säänöissä voitaisiin määritellä perjatain treenaaminen pakolliseksi. Olisi paljon tasaväkisemmät asetelmat ennen kisoja jos kaikki saisivat muutaman akun treenata. Oman kertsin treenaminen radalla on täysin normaalia ja oikeutettua. Mutta Kuusankoskella on käynyt lähes koko Suomi, Oulua ja osaa jyväskyläisiä lukuun ottamatta. Kustannukset nousevat melkoisesti jos vaatii treenireissun ennen kisoja jos meinaa vähänkään pärjätä.
Ei nosta paljoon kisa mieltä kun tietää mitkä asetelmat on....

Yhtä hyvin voitaisiin luovuttaa kalusto AKK:lle kisojen välissä. Tällöin ainakin voitaisiin olla varmoja siitä että kukaan ei vahingossakaan harjoittele kisojen välissä saatika sitten testaa muilla radoilla.

Poju13

  • Vieras
ERÄLISTAT ja AIKATAULU - FinTrack Tour I 2005 Kuusankoski
« Vastaus #27 : 17.01.05 - klo: 18.42 »
Onko muuten kisa paikalla kaikille omat pöydät ja tuolit vaiko joutuuko ne ite raahaamaan?

Poissa uni

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
    • Team Entiset Kuskit @ Facebook
ERÄLISTAT ja AIKATAULU - FinTrack Tour I 2005 Kuusankoski
« Vastaus #28 : 17.01.05 - klo: 18.44 »
Lainaus käyttäjältä: "Poju13"
Onko muuten kisa paikalla kaikille omat pöydät ja tuolit vaiko joutuuko ne ite raahaamaan?


Tiedä tuota vaikka tähänkin ois vastaus löytynyt ihan lukemalla vaikkapa kilpailukutsu  :wink:
Jouko "Uni" Näätänen
Team Entiset Kuskit

Poissa KyPak

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
ERÄLISTAT ja AIKATAULU - FinTrack Tour I 2005 Kuusankoski
« Vastaus #29 : 17.01.05 - klo: 21.02 »
Lainaus käyttäjältä: "Poju13"
Onko muuten kisa paikalla kaikille omat pöydät ja tuolit vaiko joutuuko ne ite raahaamaan?
Perinteisesti meidän kisajärjestelyjemme lähtökohtana on ollu se, että pyrimme luomaan kilpailijoille mahdollisimman hyvät puitteet kilpailla ja harrastaa (rajalliset voimavaramme huomioiden), joten pöydät ja tuolit kilpailijoille on valmiina kisapaikalla. Kilpailijoita on paljon, joten varikolla voi olla ahdasta. Jotta tilaa riittää kaikille kilpailijoille, pyrimme merkkaamaan pöytiin aina yhdelle henkilölle varatun tilan. Paikkoja ei nimetä, mutta jokaiselle on siis varattu tila. Pyydämme huomioimaan rajaukset pystyttäessänne omia varikoitanne.

Ja kuten uni tuossa opasti, tietoa kannattaa etsiä kilpailukutsusta.