Kirjoittaja Aihe: Ajoseuraa Poriin  (Luettu 4422 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Villapoika

  • Tulokas
    • Profiili
Ajoseuraa Poriin
« : 07.12.17 - klo: 14.02 »
En löytänyt osiota paikkakuntakohtaiselle lätinälle, niin tämä taitaa olla sille paras paikka.

Ollaann nyt pari vuotta käyty yhden kaverin kanssa ajelemassa missä milloinkin. Pääasiassa Yyterin dyyneillä tai Harjavallan hiekkamontuilla. Välillä myös pienemmillä BMX pumppiradoilla tms. mitä täältä nyt löytyy.

Eli kysymys olisikin, että onko Porissa/lähialueilla muita ketä ajelevat muualla kuin radoilla? Olisi mukava välillä saada enemmänkin autoja mukaan hiekanruovintatalkoisiin  :grin:

Ajetaan aikalailla ympäri vuoden, joskin talvella valoisan aika on rajallisempaa. Hiekkadyynit on kyllä oiva alusta jäisinäkin.

Poissa VTEC

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ajoseuraa Poriin
« Vastaus #1 : 07.12.17 - klo: 16.22 »
Ei taida ainakaan tältä foorumilta pihasudittelijoita ainakaan porista. mutta radalla meillä on paljonkin toimintaa tosin ulvilassa. Valttie 2 varrella(moottoriratatie) on savipohjainene ulkorata
suunniteltu 1/8 ja pienemmille autoille ja Friitalasssa Friitala talo(vanha nahkatehdas) on sisäkrossirata jossa voi ajaa 1/10 ja pienemmillä autoilla. Tämän sisäradan vieressä on myös rckauppa.fi joka on auki tiistaisin klo 17-19 ja lauanaine klo 12-15. kaupan aukiolo aikoina voi myös testata rataa. sisäradalle voi myös hankkia avaikortin joka on voimassa kuukauden kerallaan jonka päivitys maksaa ei Ulvilan fk seuran jäsenille 50e. jäsenille hinta on halvempi.

täällä keskustelua radasta tosin viimeaikoina on ollut täällä foorumin puolella hiljaisenmpaa.

http://rc10.fi/index.php?topic=11309.0

ja rckaupan sivut:
http://rckauppa.fi/


ps sisärata toiminta lakkautettu kyseisessä osoitteessa. toisesta ratapaikasta tietoa facebookissa nimellä rc rajala.
« Viimeksi muokattu: 08.04.18 - klo: 09.26 kirjoittanut VTEC »
Team Corally SBX410, Xray T4 '14 ja FG Marder "jokkis"
Youtube Kanava: https://www.youtube.com/channel/UC08uZiWtJ7b5MHZiEqAjUZQ

Poissa OssiR

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Ajoseuraa Poriin
« Vastaus #2 : 21.01.19 - klo: 09.32 »
Onko porukalla tiedossa jotain hyviä ulkoilmapaikkoja näin talvella?
Itse käynyt aktiivisilla santamontuilla, joissa kauhakuormaaja on ottanut santakasasta tavaraa ja näin poistanut lumen, mukava kiivetä sorapintaa ylös tämän jälkeen. 

Poissa Cosmo80

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Ajoseuraa Poriin
« Vastaus #3 : 06.03.19 - klo: 15.48 »
Kirjuris käyny ajelemassa jos vaan sulia kohtia löytynyt. Millaisessa kunnossa Yyteri on?

Poissa rctyyppi1

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Ajoseuraa Poriin
« Vastaus #4 : 02.04.20 - klo: 17.57 »
itsekin olen rc henkistä kaveria vailla justiinsa ajoseuraksi.Itse olen käynyt ajamassa yyterissä motocross radan lähistöllä ja ongelmana on kulkeminen kun ei ole ajokorttia. Itseäni ei radat kauheasti houkuta maastossa kivempi ajaa olis mukava tutustua muihin porilaisiin kyseisen lajin harrastajiin ja käydä ajamassa
« Viimeksi muokattu: 02.04.20 - klo: 19.21 kirjoittanut rctyyppi1 »