Kirjoittaja Aihe: Radio Ohjattu ruohonleikkuri  (Luettu 5173 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.


Poissa voltti

  • Tulokas
    • Profiili

Poissa NJ

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • NIXconcepts
Vs: Radio Ohjattu ruohonleikkuri
« Vastaus #2 : 18.05.18 - klo: 22.45 »
Mulla myös aktiivipalveluksessa otsikon mukainen laite.
Funmower tuotenimellä joskus kymmenen vuotta sitten Suomeen tuotu kone oli ollut heti uutuuttaan sähkövikainen ja jäänyt johonkin pölyttymään. Monen mutkan kautta sain sen lopulta lunastettua duunikaveriltani ja lykkäsin siihen perinteiset RC sähköt kiinni. Holmes Hobbiesin TorqueMaster säätimet hoitavat nyt 24V jännitteen toimittamisen ajomoottoreille ja nätisti toimii.

https://youtu.be/AAAYuInJysc
NIXconcepts - I.materialise - Shapeways

Poissa voltti

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Radio Ohjattu ruohonleikkuri
« Vastaus #3 : 19.05.18 - klo: 07.57 »
Mulla myös aktiivipalveluksessa otsikon mukainen laite.
Funmower tuotenimellä joskus kymmenen vuotta sitten Suomeen tuotu kone oli ollut heti uutuuttaan sähkövikainen ja jäänyt johonkin pölyttymään. Monen mutkan kautta sain sen lopulta lunastettua duunikaveriltani ja lykkäsin siihen perinteiset RC sähköt kiinni. Holmes Hobbiesin TorqueMaster säätimet hoitavat nyt 24V jännitteen toimittamisen ajomoottoreille ja nätisti toimii.

https://youtu.be/AAAYuInJysc

Hyvä värkki. Minä oon nuita sabertooth:n moottoriohjaimia käyttäny..   niitä jo varmaa 3kpl tilannu rapakon takkaa tuolta kun löyty semmonen firma Dimension Engineering nii sieltä otin 2x60amp säätimen tuohon leikkuriin ja sitte pari pienempää tuli veneprojektiin ja toiseen rc ruohonleikkuriin minkä aluks puuhailin tuossa ja sehän vietiin heti käsistä nii piti sitten rakentaa itelle vähä parempi kun prototyyppi oli tehty  :grin:

Siimaleikkuriominaisuus ois hyvä tuossa ruohonsyöjässä nii sais samalla kertaa nurkatkii ajettua.. kuhan tässä joskus vielä semmosen rassailee...   Leviää nämä rojektit sitä mukkaan kun saapi valmiiks  :azn:

Sittenhän se ois vielä 3vapausasteen lentosimulaattori rakennettava jokupäivä missä olis penkki ja nuo ohjainvehkeet ja tv ruutu tai projektori.  minkä siihe nyt laittas sitten kunha sinne asti päästään.
Metallista kehikko ja sitä keikuttelemaan nuita vahvoja pyörätuolin moottoreita kun niistä rakentaa servokäytön.
Noppeet lineaarimoottorit ois hyviä mutta maksaa nii paljon että tukka lähtee....Ohjauksen moottoreille saa siitä lentosimulaattoriohjelmasta USB:n kautta ja siihen taas moottoriohjaimet välliin.   Siinä ois semmonen yhenlainen ikuisuusprojekti taas