Kirjoittaja Aihe: Tamiya King Haulerin vaiht.kestäminen  (Luettu 5929 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa gmckwcc

  • Jäsen
    • Profiili
Tamiya King Haulerin vaiht.kestäminen
« : 30.06.18 - klo: 17.20 »
Heips.Olisin kysynnyt mielipiteitä/kokemuksia tuosta Tamiyan King Haulerissakin käyttämästä 3-vaihteisesta vaihteistosta? Nuo lienevät tehty muoviosilla,esim rattaat ym.voimansiirron osat? kestävätkö käytössä yhtään?Eipä nämä mitään työautoja tietenkään ole,mutta yleensä ajoa?Nyt ostin hiljan Tamiya 1/10 Toyota Land Cruiser Black Edition mallin ja kardaani+vaihteistosta tuleva ratas systeemi kesti jopa 15min normaali hidasta ajoa.Taitaa olla nin että kestävää ei saa kuin itse tekemällä??

Poissa RangerWalker

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Tamiya King Haulerin vaiht.kestäminen
« Vastaus #1 : 10.01.20 - klo: 07.22 »
vanha aihe, mutta kerrotaan nyt silti omat kokemukset.

King hauler kuten muutkin 1/14 nupit on todella kestävällä laatikolla. Itsellä ollut 3 mallia tuolla lootalla(king ja grand hauler 6x4 sekä Man 4x2) ja koskaan ei mitään vikaa. -välillä vetänyt raskaitakin kuormia ja välillä nopeammalla koneella kokeillut driftailla.

Tuo lantikkasi lienee CC-01, niitä mulla on ollut 4 tai 5 ja koskaan ei mitään vikoja, yleensä käytössä 55-80t koneet ja 2s lipo, mutta yhdessä oli 4000kv harjaton ja sekään ei hajonnut.

Kaikkiin olen uutena vaihtanut kuulalaakerit ja ne pronssi tai muovi liukulaakerit on lentäneet mäkeen suoraan paketista.  tämä muokkaus pienentää välyksiä ja kaikki toimii paremmin.

Ehkä sulla on ollut huonoa tuuria tai jotain mutta luotettaviksi sanoisin siis näitäkin.
AWESOMATIX TSP-10 ,Team Jordan "Frentzen" F1&under construction 2012 Sauber http://www.youtube.com/user/RangerPate