Kirjoittaja Aihe: FinTrack Tour- sarja kaudelle 2019  (Luettu 5497 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Pepess

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: FinTrack Tour- sarja kaudelle 2019
« Vastaus #30 : 12.08.18 - klo: 22.30 »
Tuossa näköjään ETS on tukkinut myös porsaanreiät, eli koriin ei saa myöskään lisätä mitään lisäpainoja sen painon lisäämiseksi.

Jos tästä tulee kansainvälinen trendi, niin minusta kannattaisi pohtia tätä tulevaan kauteen myös Suomeen.

Kannatetaan. No ehkä sen verran kannattaa sääntöä sorvata, että korin painoon lasketaan normaalit teippaukset vahvikkeina esim. koritolppien reikien, rengasaukkojen yms. helposti hajoavien kohtien vahvistamisessa, jotka hajoavat helposti niin normaaleissa kuin lightweight-koreissakin - niiden tarkoitushan ei ole lisätä painoa, vaan antaa korille pidempi elinikä :wink:

Ja olishan se hienoa nähdä entistä enemmän hienosti maalattuja koreja radalla :grin:

Poissa Screwed

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: FinTrack Tour- sarja kaudelle 2019
« Vastaus #31 : 12.08.18 - klo: 22.59 »
Tuossa näköjään ETS on tukkinut myös porsaanreiät, eli koriin ei saa myöskään lisätä mitään lisäpainoja sen painon lisäämiseksi.

Jos tästä tulee kansainvälinen trendi, niin minusta kannattaisi pohtia tätä tulevaan kauteen myös Suomeen.

Kannatetaan ja sääntö vielä voimaan mahdollisimman nopeasti nyt heti syksyllä.

Kim Elfström

Poissa Vesa

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: FinTrack Tour- sarja kaudelle 2019
« Vastaus #32 : 12.08.18 - klo: 23.31 »
Onko shoegoolla vahvistaminen lisäpaino vai korin korjausta? Just tsekkasin, että mun Prolite painaa n 77g tarroilla, lw painaa 88g. Jengi puhuu aina, että maali painaa kymmeniä grammoja korissa. 60ml maalipurkki painaa ~65g, siitä maalaa monen monta koria. Tuleeko katsastuksessa hylky, jos kori painaa 90,1g mutta se onkin prolite kori?

Resurssit ei riitä katsastuksessa tuollaisen valvomiseen.

Kaikkiin tällaisiin juttuihin pitäisi olla valmis ratkaisu, ennenkuin moista sääntöä ottaa käyttöön. Tehtailla on jo pitkään ollut valmistustekniikka sellaisten korien varmistamiseen joissa halutut kohdat ovat joko paksumpia tai ohuempi. Korit ovat paperiakin ohuempia päältä. Mihin vedoten tuollaiset sitten kielletään kisoissa? Ihan vain ajatuksena siis.
Destiny | Reedy | Xenon | JFT | V*DZN | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

Poissa Screwed

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: FinTrack Tour- sarja kaudelle 2019
« Vastaus #33 : 13.08.18 - klo: 10.04 »
En ymmärrä katsastuksen resusrssiongelmaväitettä jos kori katsotaan kerran aamulla ja merkataan.

Pyörittelee tätä juttua miten päin vaan, niin vähemmän huono ratkaisu on tuo 90g raja, vaikkakin sitten kenkäliimalla, kuin se että kaikki ajaa paperikoreilla yhden erän jonka jälkeen korin saa vaihtaa jos tuli sopiva pusu. Jos joku valitsee proliten kenkäliimalla ja toinen tavis LW korin niin fine. Se on edelleenkin vähemmän huono vaihtoehto kuin se että kaikki ajaa paperikorilla ilman kenkälimaa.

Poissa Pepess

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: FinTrack Tour- sarja kaudelle 2019
« Vastaus #34 : 13.08.18 - klo: 15.43 »
Eikös sen korin voi merkata katsastuksessa samalla kuin merkkautetaan spoileri - ei tuosta pitäisi kovin paljoa ylimäärävaivaa olla käyttää kori vaa'alla ja täpätä siihen hieman kynsilakkaa.

Ja ehkä se selkein sääntö olisi pelkästään minimipainoraja korille ja that's it.

Poissa Ilari58

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: FinTrack Tour- sarja kaudelle 2019
« Vastaus #35 : 24.08.18 - klo: 17.32 »
Ajetaanko FTT sarjan yhteydessä talvella formulaa? Ja samalla kysyn onko jengi sitä kuinka kiinnostunut talvella ajamaan? Itse aloitin opiskelut ja formula nyt ainakin olisi luokka mitä pystyisi opiskelu budjetilla ajamaan.

Sworkz S35-3E
“When I came around the corner, it all went to Hælvette” -Petter Solberg

Poissa Pepess

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: FinTrack Tour- sarja kaudelle 2019
« Vastaus #36 : 26.08.18 - klo: 16.35 »
Milloinkas nämä säännöt ja systeemit alkaisivat olemaan selvillä tulevaa kautta varten?

Poissa tvih

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: FinTrack Tour- sarja kaudelle 2019
« Vastaus #37 : 26.08.18 - klo: 22.11 »
Toihan on loistoidea! Saisikohan AKK:n kanssa neuvoteltua jonkin sopivan paketin jäsenmaksusta, johon sisältyy lisenssi. Näin jäseneksi liittymistä olisi myös helppo perustella, kun maksuun sisältyy vakuutus, ja voisikohan vakuutus jopa kattaa treenit jossakin määrin.

Tässä tarvitsisi olla seuroilla kuitenkin sitten erilliset jäsenyysvaihtoehdot lisenssillä ja ilman, koska kaikille tuputtaminen ja sitä kautta hinnan nouseminen voisi karkoittaa jäseniä, mitä mikään seura tuskin toivoo. Mutta jos olisi se "pakettivaihtoehto", ehkä se joitakin uusia houkuttelisi kisapuolelle.

Mielenkiintoista olisi kuulla niiltä, jotka pohtivat FTT-kisoihin lähtemistä tai kokevat, että lisenssi tai joku muu syy on kynnys osallistumiselle, ajatuksia ja ehdotuksia millä asioista voidaan parantaa, jotta kisoihin olisi helpompi lähteä.
No luulisin että ainakin yksi selkeä tapaus on esim. ne, jotka haluaisivat osallistua vain siihen "kotikisaan". Itse harkitsin jyväskyläläisenä kevään Äänekosken osakilpailua. Mutta kun ei ollut edes voimassa olevaa seurajäsenyyttä, niin huolimatta siitä ettei olisi tullut mitään majoituskuluja tai isompia matkakuluja, kokonaiskulut kisasta olisivat olleet varsin isot. Se lisenssihintakin kun olisi kohdistunut vain siihen yhteen kisaan (jo siinä vaiheessa vaikutti epätodennäköiseltä että tänä vuonna osallistuisin muihin lisenssiä vaativiin kisoihin) ja renkaitakaan ei ennestään ollut. Vielä kun en ollut saanut treenattuakaan ollenkaan niin totesin ettei niin isossa rahallisessa panostamisessa yhteen kisaan ollut mitään järkeä. Seurajäsenyys+kisamaksu+lisenssi+renkaat olisi ollut yhteensä enemmän kuin oman kisa-autoni hinta radiolaitteet (ja ne kisarenkaat) poislukien.

Mainittakoon vielä omalta kohdaltani myös nostovelvoite. Itse en siitä terveyssyistä pysty järkevästi nykyisellään suoriutumaan, ja sen laiminlyönti lisenssikisoissa tuntuu jotenkin vielä kurjemmalta ajatukselta kuin lisenssittömissä. Ja se harmittaa jo niissä ihan tarpeeksi.

Poissa Pepess

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: FinTrack Tour- sarja kaudelle 2019
« Vastaus #38 : 26.08.18 - klo: 23.16 »
Osallistuessa vain yhteen kisaan toki kustannus yhtä kisaa kohti nousee - aikanaan sitä helpottaakseen tuli ns. tutustumislisenssi, jottei tarvinnut ostaa koko kauden lisenssiä, vaan yhteen kisaan kisakohtainen lisenssi. Ja sama lisenssi palveli (palvelee), jos aloitti kisaamisen, kun 1-2 ekoista kisoista meni edelliselle ja loput seuraavalle kalenterivuodelle tai halusi kokeilla kisaamista FTT-kisoissa esim. ajamalla kotikisat.

Haaste mielestäni kisaamisen aloittamisessa on se, että lisenssi on voimassa kalenterivuoden ja kisakausi taas jakaantuu kahdelle kalenterivuodelle. Eli jos lisenssi olisi voimassa kisakauden, niin olisi helpompi kynnys lähteä ajamaan useampia kisoja ja koko sarja. Tutustumislisenssi yhtä kisaa varten on varmaan ihan hyvä sekin, jolloin jos haluaa ajaa vain yhden kisan, niin ei tarvitse ostaa koko kauden lisenssiä.

Toinen haaste on seuroilla ylipäätään järjestää kerhokisoja, joihin pääsee kokeilemaan ja kisailemaan edullisemmin ja helpommin ja saa neuvoa ja ohjausta kisaamisessa ja säännöissä jne. Ne jos mitkä on ensiarvoisen tärkeitä uusien harrastajien saamisessa mukaan ajamaan niin pienempiä kuin isompia kisoja ja innostumaan kisailusta.

Osassa seuroja pelkästään päästäkseen ajamaan, tulee liittyä seuraan ja mahdollisesti maksaa ratamaksuja, jolloin seuran jäsenmaksun kustannus on jo sisällytetty harrastamiseen ja silloin on ehkä pienempi kynnys ostaa esim. tutustumislisenssi yhtä kisaa varten. No osassa seuroista ei välttämättä tarvitse harrastaakseen lisenssiä, vaan harrastamaan pääsee edullisesti ja seuran jäsenyys tarvitaan vasta, kun lähtee kisaamaan, jolloin on toki hieman isompi kynnys lähteä ajamaan kisaa. Sekin on yleensä voimassa kalenterivuoden, joten pidemmässä juoksussa taas kustannus tasoittuu.

No kukin seura varmaan toimii niin kuin parhaakseen näkee ja varmasti monessa paikkaa on haaste saada uusia harrastajia lajiin. Yksi keino saada uusia harrastajia harrastamaan on pitää harrastamisen aloittamisen kustannus mahdollisimman pienenä (esim. harrastaakseen ei välttämättä tarvitse maksaa seuran jäsenmaksua eikä lisenssiä, alkuun voi saada huojennusta ratamaksuista jne.). Sitten kun harrastuksessa edetään pidemmälle, niin tulee jonkin verran lisäkuluja.

Jos pakotettaisiin kaikille harrastajille seuran jäsenmaksu, joka pitäisi sisällään lisenssin ja mahdolliset ratamaksut, niin olisiko se silloin helpommin hyväksyttävä asia ja saataisiinko helpommin uusia harrastajia harrastamaan? Eli kun aloittaa vaikka syksyllä harrastamisen, niin maksulappu käteen ja sen jälkeen vasta harrastamaan? Ja olisiko sitten helpompi lähteä kisaamaan, kun on jo maksut maksettu kauden alussa muutama kuukausi aikaisemmin ennen ensimmäistä kisaa?

Itse näkisin asian kuitenkin, niin että jos harrastamisen aloittaminen on mahdollisimman helppoa ja edullista ja siihen vielä kannustetaan ja ohjataan seurassa, niin on paremmat eväät saada uusia harrastajia mukaan, jotka jatkavat harrastusta vielä tulevinakin vuosina. Harvempi uusi harrastaja lähtee ekana vuonna ajamaan vielä virallisia kisoja, mutta useampi rohkistuu hienosti tulemaan mukaan ajamaan kerhokisoja. Kerhokisoja järjestämällä kaikilla on matalan kynnyksen mahdollisuus päästä kokeilemaan kisaamista ja saada oppia ja kokemusta sekä innostua kisailusta ja sitä kautta sitten taas löytää uutta kulmaa ja mielenkiintoa omaan harrastamiseen ja harrastuksessa kehittymiseen.

Lisenssi mahdollistaa myös kaikkien virallisten kisojen (myös muiden luokkien) ajamisen vuoden aikana, jolloin jos ajaa useamman kisan, niin samalla lisenssillä asia hoituu ja kustannus pienenee kisaa kohti.

Renkaita kuluu kauden aikana ja niitä joutuu hankkimaan ihan pelkästään omaksi huvikseen ajeluun ja harrastamiseenkin. Eli vaikka kisoihin pitää ostaa yksi setti renkaita, niin niillä voi ajella treeniä kisojen jälkeen (ja yleensä ne on ajettu loppuun ennen seuraavia kisoja, jolloin kisoihin on luontaista myös ostaa renkaat ja treenata niillä taas kisojen jälkeen). Säännöt muistaakseni mahdollistavat myös useamman kisan ajamisen samalla rengassetillä eli yhteen kisaan ostetuilla renkailla voi ajaa vaikka kaikki kauden kisat, jos ne ovat ajokelpoiset. Eli mielestäni ei kannata nähdä "peikkona", että kisoihin "pitää" ostaa renkaat, kun niitä kuluu kauden aikana ja niitä joutuu joka tapauksessa hankkimaan tai sitten jos ajelee useamman kisan, niin samoilla renkailla niitä voi ajaa, jos ei joka kisaan halua ostaa renkaita.

Yleensä kisoissa on saanut vapautuksen nostovelvoitteesta, jos on esim. terveydellinen peruste, kunhan asiasta on käynyt keskustelemassa kilpailun johdon kanssa ja niihin on ainakin oman kokemuksen mukaan suhtauduttu erittäin hyvin.

Poissa Pepess

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: FinTrack Tour- sarja kaudelle 2019
« Vastaus #39 : 27.08.18 - klo: 00.59 »
Mites olisi, jos ekaan kisaan tulijoille osallistumismaksu olisi -50% tms.? Eli jos ei ole aiemmin koskaan ajanut FTT:tä, niin ekan kisaan pääsisi halvemmalla? Ekan kisan jälkeen seuraavat kisat normihintaan.

Ja jos maksaisi koko kauden kisat ennakkoon kauden alussa, niin ne saisi halvemmalla kuin jokaisen erillisen kisan yhteenlasketut osallistumismaksut tekisi?

Poissa tvih

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: FinTrack Tour- sarja kaudelle 2019
« Vastaus #40 : 27.08.18 - klo: 01.16 »
Kauden kahdelle kalenterivuodelle jakautuminen on kieltämättä aloittelevalle kuskille taas yksi pieni menoerä lisää jos haluaa ajaa sekä syksyn että kevään/kesän kisoja.

Normaalistihan Jyväskylässä viime vuosina rata- ja jäsenmaksu on käytännössä ollut yksi ja sama asia sisäradan kadottua kartalta. Mutta nyt kun ei käytännössä ole mitään yhteistä kerhotoimintaa ja ulkoradan "haltijuus" on sekin epäselvä siinä määrin että ratamaksua ei käytännössä tällä hetkellä edes ole, niin koko harrastaminen paikkakunnalla on sikäli aika kysymysmerkin varassa. Toki touring-rataa tai minkään muunkaan sortin sisärataa ei kuten sanottua edes ole, mikä omalla kohdalla jarruttaa varsinkin FTT:n osalta osallistumisia. Kukapa tykkää pelkkä tientuke olla. Äänekoskella käyminenkin työttömälle tyyristä jos yhtä ajopäivää kohden menee kymppi ratamaksuun ja 25 busseihin (näin autottomana). Joskus ollut ulkoradalla ihmisiin sattumalta törmätessä kimppakyydeistä puhetta mutta sitä kerhotoimintaa kun ei ole niin eipä ole oikein kommunikaatiokaan, joten jää käytännössä toteutumatta. No mutta, nämä näitä henkilökohtaisia/paikallisongelmia eikä sarjan sinänsä.

Renkaita voi tosiaan käyttää useammassa kisassa, mutta siihen ekaan kisaan ne rahat on lompakosta siltäkin osin kaivettava. Treeni/hupiajeluun löytyy myös edullisempia renkaita. Joskin itse kun en tosiaan pääse ajamaan. Kuten tuolla kerhokisa-ketjussa totesin, touring- ja mini-autot on ollut kohta vuoden ja kummallakin on ajettu yksi akullinen, tuntuvat sikäli kovin turhilta ostoksilta.

Ja joo, sinällään nostovelvoitevapautuksen voinee saada lisenssikisoissakin mutta morkkis siitä pukkaa silti, koska se on aina sitten ekstrahommaa jollekin muulle. Noh, ehkä vain oman pään sisäinen ongelma, mutta kuitenkin.

Poissa evok

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: FinTrack Tour- sarja kaudelle 2019
« Vastaus #41 : 27.08.18 - klo: 12.31 »
Meillä heräsi pit-talkissa hyvä keskustelu isosta maailmasta tutusta re-seedistä.

FTT ranking on todella hyvä, etenkin työkaluna kisajärjestäjälle laatia erälistat.
Mutta miten tilanteissa, joissa nopea kuski joka ajaa muutaman kisan vuodessa tai nopea kuski joka on esimerkiksi vaihtamassa luokkaa?

Hän joutuu tällöin itseään selkeästi hitaampaan erään, jossa kärsii sekä hän itse, että kanssakilpailijat jotka joutuvat antamaan tilaa. Kapeilla sisäradoilla kisa-kiimassa kolisee helposti.

Ohjattujen treenien perusteisilla re-seedillä voitaisiin täten tasoittaa erät. Mitä mieltä? Onko miten helppo toteuttaa ajanottosoftien kannalta?
#99 | Destiny RX-10SR | "Ei aliohjautuvalla autolla pysty tekemään mitään. On vain istuttava ja odotettava" -Montoya

Poissa MAKES

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: FinTrack Tour- sarja kaudelle 2019
« Vastaus #42 : 27.08.18 - klo: 12.37 »
Kannatan ehdotusta re-seedistä, jos teknisesti mahdollista ilman isompaa säätöä. Tämä olisi sekä nopeiden että hitaiden kuskien etu
XRAY T4

Poissa Screwed

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: FinTrack Tour- sarja kaudelle 2019
« Vastaus #43 : 27.08.18 - klo: 12.59 »
Kannatan ehdotusta re-seedistä.

Poissa Vesa

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: FinTrack Tour- sarja kaudelle 2019
« Vastaus #44 : 27.08.18 - klo: 13.19 »
Mitään full re-seediä ei ole tulossa, mutta räikeimmät tapaukset varmasti saadaan siirrettyä toiseen erään, ongelmien välttämiseksi. Ja tuon voi kirjata helposti myös sääntöihin, eikä aiheuta suuria muutoksia eriin, näkisin että koskee alle 5 kuskia per kisa
Destiny | Reedy | Xenon | JFT | V*DZN | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

Poissa Ruusperi

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: FinTrack Tour- sarja kaudelle 2019
« Vastaus #45 : 27.08.18 - klo: 13.55 »
Täältä kannatus re-seedille - siitä on paljon hyviä kokemuksia krossipuolelta ja on erityisesti hitaampien kuskien etu, kun nopeampi ohittelija siirtyy oman tasoiseen erään.
Pienoisautoja 1/27 ... 1/5, Sanwa MT-4S / M12
http://www.mikkelinpienoisautoilijat.fi | http://www.fullspeedrc.fi

Poissa Miika.laurila

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: FinTrack Tour- sarja kaudelle 2019
« Vastaus #46 : 27.08.18 - klo: 16.06 »
Täydessä reseedisä täytyy myös ottaa huomioon se, että se toimii molempiin suuntiin. Jos harjoitukset menee pilalle niin kärkikuskit voivat myös pudota hitaimpaan hiittiin. Mielestäni jokin kompromissi täyden reseedin ja nykysysteemin välillä olisi paras. Nythän sitä ei ole kai(?) missään kirjoissa ja kansissa, mutta erälistoja tarkastellessa olen välillä huomannut, että on nostettu selkeästi nopeuspotentiaalin omaavia kuskeja ylemmäs mitä ranking antaisi myöden. Tyyliin ei laitettu ihan hitaimpaan hiittiin vaan nostettu toiseksi hitaimpaan jne.
« Viimeksi muokattu: 27.08.18 - klo: 16.10 kirjoittanut Miika.laurila »

Poissa MAKES

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: FinTrack Tour- sarja kaudelle 2019
« Vastaus #47 : 27.08.18 - klo: 16.13 »
Mitään full re-seediä ei ole tulossa, mutta räikeimmät tapaukset varmasti saadaan siirrettyä toiseen erään, ongelmien välttämiseksi. Ja tuon voi kirjata helposti myös sääntöihin, eikä aiheuta suuria muutoksia eriin, näkisin että koskee alle 5 kuskia per kisa

Minusta tämä on hyvä ja riittävä ohjeistus
XRAY T4

Poissa Vesa

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: FinTrack Tour- sarja kaudelle 2019
« Vastaus #48 : 27.08.18 - klo: 16.15 »
Mattokisoissa, joissa TREENIERIÄ on kaksi, ja joissa pito ja radan nopeus muuttuu oleellisesti jokaise ajetun erän aikana ja jälkeen, täydellisen reseedin tekeminen kaikille tasapuolisesti on aikalailla mahdotonta. Ranking toimii erinomaisen hyvin noin top15 osalta, jotka ajavat kaikki kisat tai pääosin kaikki kisat. Treenien luonne myös muuttuu oleellisesti kilvanajamiseksi, jos ajetaan 3 kierroksen tulosta. Ensimmäinen eräkierros on tällöin täysin turha, ja toisessa ei ole enää mahdollista välttämättä kokeilla mitään radikaalimpia säätöjä, koska se tuo määrittelee koko loppupäivän eräryhmän.

Ranking sen sijaan kertoo tuon ~15-20 nopeimman kuuluvan sinne missä ovat. Uskoisin, että tätä myös edellä kirjoittaneet tarkoittivat. Aika monesti on nähty niitä muutaman kierroksen ihmeitä, jotka sitten puolestaan nopeaan erään joutuessaan häiritsevät muiden ajoa.

Osittainen reseed ei aiheuta ongelmaa, kun muutamat räiketä tapaukset järkeä käyttäen sortataan uuteen erään tarpeen tullen. Kuten jo aiemmin kirjoitin, ja Miikakin vielä, täydellinen reseed toimii molempiin suuntiin, kärki saattaa joutua oman tai muiden virheiden takia keskeyttämään, josta rangaistuksena hitain erä.
Destiny | Reedy | Xenon | JFT | V*DZN | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

Poissa evok

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: FinTrack Tour- sarja kaudelle 2019
« Vastaus #49 : 27.08.18 - klo: 17.11 »
Mitään full re-seediä ei ole tulossa, mutta räikeimmät tapaukset varmasti saadaan siirrettyä toiseen erään, ongelmien välttämiseksi. Ja tuon voi kirjata helposti myös sääntöihin, eikä aiheuta suuria muutoksia eriin, näkisin että koskee alle 5 kuskia per kisa

Minusta tämä on hyvä ja riittävä ohjeistus

Tämän tyyppinen kompromissi olis hyvä.
Esimerkiksi ajajakoukouksen jälkeen väärässä erässä itsensä tuntevat (ollut treeneissä selkeästi nopeampi tai hitaampi kuin muut omassa erässä) voisivat pyytää re-seediä.

Kuten sanottu Ranking hyvä toimiva systeemi, mutta tällä saisi paikattua mahdolliset pienet aukot.
#99 | Destiny RX-10SR | "Ei aliohjautuvalla autolla pysty tekemään mitään. On vain istuttava ja odotettava" -Montoya

Poissa Pepess

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: FinTrack Tour- sarja kaudelle 2019
« Vastaus #50 : 27.08.18 - klo: 17.48 »
Kunhan ne säännöt on selkeät ja kaikille samat ilman turhia tulkinnanvaraisuuksia tai omaehtoisia päätöksiä...  :wink:

Poissa Pepess

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: FinTrack Tour- sarja kaudelle 2019
« Vastaus #51 : 09.09.18 - klo: 23.28 »
Koskas alkaisi olemaan selvillä tuleva FTT-sarja?

Poissa Vesa

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: FinTrack Tour- sarja kaudelle 2019
« Vastaus #52 : 10.09.18 - klo: 08.05 »
lähihetkinä, toivottavasti tänään jo tulee ohjeisto tänne. Talven kisapäivät on kuitenkin vielä avoinna.
Destiny | Reedy | Xenon | JFT | V*DZN | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC