Kirjoittaja Aihe: T.Tech Predator XRS ja XK98 arvo  (Luettu 7338 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Samppu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
T.Tech Predator XRS ja XK98 arvo
« : 14.09.18 - klo: 18.21 »
Olen siis mahdollisesti luopumassa vanhasta ja suhteellisen harvinaisesta rc-autostani. Tarkemmin kahdesta autosta, ja kasasta varaosia. Autot ovat siis T.tech Predator XRS ja XK98. XK98 on purettu osiin, mutta suurin osa osista löytyy, ellei kaikki. XK98:ia on myös modailtu hieman. XRS täysin ajokuntoinen ja viime talvena kävin sillä radallakin kokeilemassa. XRS:ä on päivitelty X10:n osilla jonkun verran.

Löytysiköhän täältä jotakin asioista perillä olevaa alan harrastajaa, joka osaisi antaa jtn suositus hintaa tuotteille?

Ostajia olisi tiedossa ulkomailta, mutta hintaa on minun vaikea arvioida, en liian halvalla halua luopua. Kyseessä hieno auto ja myynti hieman epävarmaa siitä johtuen. Mutta arvon haluaisin joka tapauksessa tietää.

Kuvia autosta ja osista:
https://imgur.com/a/QSLog5M

Tällainen käsitys on hinnasta googlettujen perusteella:

Predator XK98:n kanssa samaa ikäluokkaa olevasta P8:sta on maksettu varaosineen 300€.

Predator X10 on kytettynä myyty Ebayssä 550$

Arvon tietäjät, auttakaa! Kait tuosta yli 500€ kehtaa pyytää, mutta kuinka paljon yli?

ps. Sähköt jäisi varmaan itselle.


Edit. Nyt on tullut tarjous, 250£ tuosta puretusta XK98:sta. Irto-osille pitäisi vielä hinta keksiä  :huh:
Tuon XRS:n pidän varmaan toistaiseksi itselläni.
« Viimeksi muokattu: 14.09.18 - klo: 22.13 kirjoittanut Samppu »
Ttech predator XRS & XK98 , kyosho stadium baja beetle, T-maxx Picco .26. Sanwa MX3 2.4ghz

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: T.Tech Predator XRS ja XK98 arvo
« Vastaus #1 : 18.09.18 - klo: 09.00 »
Asiasta hiukan raiteelta pois niin omistaja möi joku aika sitten pois muotit ja osat, tai osat mitäs ei mennyt kaupaksi hän dumppas ne roskikseen.
Legenda kertoo että tää nainen heitti tuhansia pusseja roskiin.
Yksi kaveri on tehnyt osia tähän autoon, eli kestämpiä kuin alkuperäiset osat.
Itse omistin sen ekan tt auton eli se hiilikuiturunkoinen peli, myönnetään vielä että on yksi rc auto historian mielenkiintoisempia autoja.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂