Kirjoittaja Aihe: M8 Kaudella 2019  (Luettu 16120 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: M8 Kaudella 2019
« Vastaus #120 : 05.09.19 - klo: 21.24 »
Joo niitä odotellessa. Kauden alussa mulla ei ollut mielipidettä mutta nyt on joten tuli sanotuksi!

Mutta mitä toi Vesa lobbaa ku ei edes aja luokkaa? No olkoot.

Nautitaan tästä hienosta luokasta myös tulevina kausina, se on tärkeintä!
Kyosho - Inferno mp9 EVO - Sanwa - HW - Performa - Savox
Fullspeed RC - RCJKL.fi - Inferno GT - Vintage remakes - Fantic 125cc supermoto + Scalvini racing pipe

Poissa _jtr_

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: M8 Kaudella 2019
« Vastaus #121 : 02.10.19 - klo: 13.01 »
Nyt kun yksityyppirengas on valittu pariksi vuodeksi eteenpäin, niin seuraavaksi kiinnostaa kovasti miten asiat kisaviikonlopun formaatin kanssa etenee? Tiedän että tulevaan kauteen on reilusti aikaa, mutta tässä puhutaan myös isoista muutoksista jotka saattaa vaikuttaa kilpailijoiden sarjaan osallistumiseen ja siksi olisi mukava saada infoa hyvissä ajoin.

Poissa Metsäläinen

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: M8 Kaudella 2019
« Vastaus #122 : 02.10.19 - klo: 13.14 »
Hyvä että tieto tuli ajoissa niin ei tarvii tähän luokkaan satsata penniäkään.
Eurorc - JQ The eCar Grey Edition -  XRay XB4'19 - XRay XT2C'19 - Hobbywing - Highest - Dash/Arrowmax - Sanwa - Futaba
HF - Kyosho Ultima RB7- PowerHD - Performa Racing

Poissa nikoprkl

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
    • http://www.teamentisetkuskit.com
Vs: M8 Kaudella 2019
« Vastaus #123 : 02.10.19 - klo: 14.44 »
M8- ja M8e-luokkien yksityyppirenkaiden kilpailutukset
Lajiryhmän päätös: Valitaan tehdyn testauksen perusteella kausille 2020-2021 M8- ja M8e-luokkien yksityyppirenkaaksi HB Gridlock V3 Pink compound (Tuotenumero HB204494).

Tässä vielä odotellaan valintaperusteita. Tuplasti kalliimpi rengas kuitenkin valittiin kahdesta samanlaiseksi testeissä  todetusta. Varmastikin montaa harrastajaa tämä kiinnostaa?

-Niko
EuroRC / TEK

Poissa Mr-Chat

  • RSRCA
    • Profiili
Vs: M8 Kaudella 2019
« Vastaus #124 : 02.10.19 - klo: 16.49 »
Todellakin perusteet kiinnostaa,,,, tämän hetkisen hinnan mukaan renkaat maksaa 26,90€/pari (HobbyFactory suositushinta 29,90€) eli kisapäivässä on menny 93,80€ ennen kun on moottoria edes käynnistetty (kisamaksu 40€)... Jos tarjoushinta poistuu niin summa pomppaa 99,80€

Lisäksi kun tuo valittu rillukka on kaikkein pehmeimmällä seoksella niin kestääkö koko kisapäivän esim. Turussa missä rengaskulutus on huomattavasti suurempaa kuin muualla.

Nyt kun oon pari kesää m8 sarjaa ajanut, niin vielä ei ole yhtä kallista kombinaatiota tullut vastaan, tänä ja viimekesänä ajoin 10€ KIERROS (4 rengasta) Maksaneilla parivuotta vanhoilla Sweepin renkailla jotka ostin ebaystä, niin kyllähän tällä muutoksella kulut kasvaa ihan h*lvetisti.

Eikä olisi vaikuttanut tulokseen vaikka olisi ollu 100€/kpl maksaneet rillukat alla...

TEKNO RC SCT410.3  | TLR 22 SCT 3.0      
SworkZ S35-3

Poissa nitropaimen

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: M8 Kaudella 2019
« Vastaus #125 : 02.10.19 - klo: 18.26 »
Todellakin perusteet kiinnostaa,,,, tämän hetkisen hinnan mukaan renkaat maksaa 26,90€/pari (HobbyFactory suositushinta 29,90€) eli kisapäivässä on menny 93,80€ ennen kun on moottoria edes käynnistetty (kisamaksu 40€)... Jos tarjoushinta poistuu niin summa pomppaa 99,80€

Lisäksi kun tuo valittu rillukka on kaikkein pehmeimmällä seoksella niin kestääkö koko kisapäivän esim. Turussa missä rengaskulutus on huomattavasti suurempaa kuin muualla.

Nyt kun oon pari kesää m8 sarjaa ajanut, niin vielä ei ole yhtä kallista kombinaatiota tullut vastaan, tänä ja viimekesänä ajoin 10€ KIERROS (4 rengasta) Maksaneilla parivuotta vanhoilla Sweepin renkailla jotka ostin ebaystä, niin kyllähän tällä muutoksella kulut kasvaa ihan h*lvetisti.

Eikä olisi vaikuttanut tulokseen vaikka olisi ollu 100€/kpl maksaneet rillukat alla...

Kauppiaiden ja kisaajien edut näyttävät kohtaavan yhä harvemmin. Kun sekä kisaajien ja kauppiaiden lukumäärä vähenee, tulee se"ikkuna" jonka varassa bisnes pyörii, aina vaan kapeammaksi. Myyjät yrittävät pärjätä tässä niukkuudessa, pitämällä kovia katteita. Tämä vaan aina vaan työntää kisaajia ahtaammalle...
Tiedän kyllä lääkkeen tähän; mutta se saa kisaajat raivon partaalle... Ajettaisiin vaan EFRA ja IFMAR arvoluokkia.
Sähköpaimen-Hyvä paimen- entä Nitropaimen ?? Ei INTRO, se oli 1972 vaan NITROA... !!

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: M8 Kaudella 2019
« Vastaus #126 : 02.10.19 - klo: 22.26 »
Todellakin perusteet kiinnostaa,,,, tämän hetkisen hinnan mukaan renkaat maksaa 26,90€/pari (HobbyFactory suositushinta 29,90€) eli kisapäivässä on menny 93,80€ ennen kun on moottoria edes käynnistetty (kisamaksu 40€)... Jos tarjoushinta poistuu niin summa pomppaa 99,80€

Lisäksi kun tuo valittu rillukka on kaikkein pehmeimmällä seoksella niin kestääkö koko kisapäivän esim. Turussa missä rengaskulutus on huomattavasti suurempaa kuin muualla.

Nyt kun oon pari kesää m8 sarjaa ajanut, niin vielä ei ole yhtä kallista kombinaatiota tullut vastaan, tänä ja viimekesänä ajoin 10€ KIERROS (4 rengasta) Maksaneilla parivuotta vanhoilla Sweepin renkailla jotka ostin ebaystä, niin kyllähän tällä muutoksella kulut kasvaa ihan h*lvetisti.

Eikä olisi vaikuttanut tulokseen vaikka olisi ollu 100€/kpl maksaneet rillukat alla...

Mä oon vuosia jankannut ykstyyppiä vastaan, eikä mikään ole saanut mielipidettäni muuttumaan. Tuskin koskaan tulee muuttumaankaan.

Kuten tässäkin topikissa olen kirjoittanut, en pysty ymmärtämään miten se pienentää osallistumiskynnystä että ei saa osallistua kisaan sillä mustalla ja pyöreällä mitä saattuu löytymään. Se kun ei ole lajilta, luokalta eikä yhdeltäkään osallistujalta pois.

Olen myös saanut kuulla että tämä toive yksityyppisyydestä on tullut kuljettajien suunnalta. No joo... niiltä jotka sähläävät auton setupeista lähtien aivan kaiken mahdollisen kanssa kuvitellen sen tuovan heille jotain etua muihin nähden ja sitten kun homma ei toiminutkaan niin syytellään renkaita ja halutaan ykstyyppiä.

Ne taas jotka eivät tätä halunneet, ovat isolta osalta pysyneet hiljaa nyt jo useamman vuoden kun tästä on ollut puhe. No nyt se on myöhästä kun yksityyppisyydestä on päätetty eikä ihmeemmin vastaväitteitä ole kuultu.

Henkilökohtaisesti pelkään että koko tämä show ei todellakaan lisää kuljettajamäärää vaan entuudestaan tulee putoamaan. Toivon hartaasti olevani väärässä.


No mutta siis tuohon kulutuskestävyyteen.
Kyseisillä renkailla ajoin turun kisassa. Koko finaalin ajon jälkeen rengas oli kulunut vain nimeksi.
Jos muistan oikein niin ajoin kahdella sarjalla joista toisella ensin alkuerät ja semin ja toisella sarjalla finaalin.
Kahdella sarjalla kulumisen suhteen ei mitään ongelmia ajaa koko päivää.

Vantaalla kyseisellä renkaalla voi treenata useamman päivän. Eli kisassa kestää koko päivän... Mutta arvatenkin A finalistit laittaa uuden renkaan alle ettei vaankaan anna tasoitusta muille. Toisaalta tämäkin on ihan oma päätös josta varmaan seuraavaksi aletaan nurisemaan että pitää tämäkin kieltää ja ajaa yhdellä sarjalla koko päivä. Tai en olis yllättyny tässä holhous meiningissä jos vaikka kiellettäisiin käytetyllä renkaalla finaaleihin starttaaminen.

Jyväskylässä rengaskulutus on aina ollut niin pientä että pikkunappulaisella pehmeimmällä seoksella pääsee koko päivän läpi ongelmitta... Isompinappulaisella Gridlockilla menee mitä ilmeisemmin koko päivä ennenkuin näkee edes nappulan nurkan hieman pyöristyneen.

Hieman kovempaa keltaista seosta ei suomessa tarvitse missään olosuhteissa muuten kuin Turussa jos sattuu olemaan oikein extreme kuuma päivä ja entistä raastavampi rata.

Olin myös loppuun asti sitä mieltä että sallittakoot muutkin seokset kuin pinkki niin saa ajaa sillä pidempään kestävällä hieman hitaammalla renkaalla jos haluaa... Vaan lopputuloksenhan näette tässä. Vain yksi seos ettei kukaan vaankaan anna tasoitusta hieman hitaammalla renkaalla jos haluaa vaikka säästää rengaskuluissa.
Ilmeisesti joku olis sitten valinnu keltaisen itselleen finaaliin ja tämän jälkeen itkenyt kuinka oli väärä rengas kun oli hitaampi. (no ihan itsehän sen väkisillä halus alle laittaa) Ihan kuten ne jotka ovat selittäneet takakontillisista renkaita... Ihan väkisillähän ovat halunneet sen määrän hommata ja sohlata joka lähtöön eri rengasta alle ja rupeltanut oman kisansa sillä säätämisellä.

Kuten olen tähän topikkiin kirjoittanut jo ainakin vuosi sitten... Yli kymmennen vuoden aikana en ole yhtään kisaa hävinnyt tai voittanut renkaan takia. Siitä ei ole kiinni. Itseasiassa pari vuotta takaperin kun voitin vantaan SM kisan, ajoin renkaalla jonka muut olivat dumanneet huonoksi. No minä tykkäsin ja sillä ajoin koko päivän eikä edelleenkään ollut rengas se ratkaiseva tekijä millään muotoa.

Yhdenkään kuskin joka ei kuulu siihen ns. kärkikastiin, sijoitukseen ei ole vaikuttanut, eikä tule vaikuttamaan se ajettiinko vapaalla tai tullaanko ajamaan yksityypillä. Toivottavasti ei tule liian monelle uudesta säännöstä innostuneelle isona yllätyksenä vastaan kun tuleva kausi ei olekaan se mestaruus kausi vaan taas siellä pörrää se sama porukka kärjessä.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: M8 Kaudella 2019
« Vastaus #127 : 02.10.19 - klo: 22.34 »
Ihan unohtu mainita.

Mulla ei ollu tietoa tästä valinnasta ennen tätä päivää kun kuulin täällä olevan asiasta höpinää.

Ainakin valittiin kaikille hyvä ja helppo rengas jolla itsekin olen ajanut jopa kisoissa. HUOM!!!! vaikka suurin osa tietää että mulla valinnanvara on ollut jokaisesta merkistä lähtien ihan juuri tasan se minkä olisin milloinkin halunnut alle laittaa. Kummasti ne renkaat on vaan ollu viimeisen kolmen vuoden aikana 90% ajamistani kisoista yksi ja sama kuvio ja seos.

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: M8 Kaudella 2019
« Vastaus #128 : 03.10.19 - klo: 16.46 »
saako näitä olla kisoissa rajaton määrä ? ilmeisesti
Kyosho - Inferno mp9 EVO - Sanwa - HW - Performa - Savox
Fullspeed RC - RCJKL.fi - Inferno GT - Vintage remakes - Fantic 125cc supermoto + Scalvini racing pipe

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: M8 Kaudella 2019
« Vastaus #129 : 03.10.19 - klo: 18.25 »
Mun korviin asti ei ole kuulunut että määrää olis mitenkään rajoitettu. Rajoittaminen oliskin äkkiseltään mietittynä järjetöntä luokassa jossa on nousumahdollisuus.

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: M8 Kaudella 2019
« Vastaus #130 : 03.10.19 - klo: 18.29 »
Jep, ok
Kyosho - Inferno mp9 EVO - Sanwa - HW - Performa - Savox
Fullspeed RC - RCJKL.fi - Inferno GT - Vintage remakes - Fantic 125cc supermoto + Scalvini racing pipe

Poissa rcjkl.fi

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: M8 Kaudella 2019
« Vastaus #131 : 03.10.19 - klo: 18.32 »
Mun korviin asti ei ole kuulunut että määrää olis mitenkään rajoitettu. Rajoittaminen oliskin äkkiseltään mietittynä järjetöntä luokassa jossa on nousumahdollisuus.

Tää nyt on järjetön yksrengassääntö muutenkin, että en yllättyisi, jos ajetaan yhdellä per kisa. Toki useimmilla radoilla onnistuu, kuten tuossa yllä tuli jo ilmi.

/Teemu
Suomen virallinen Kyosho maahantuoja ja jälleenmyyjä. Traxxas -tuotteet, varaosat ja tarvikkeet Jyväskylästä. Lähes 500m2 RC Play -sisäajoratoja ja RC Play OutdooR ulkorata. www.rcjkl.fi / www.rcplay.

Poissa nitropaimen

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: M8 Kaudella 2019
« Vastaus #132 : 03.10.19 - klo: 18.56 »
Mikä on se raati joka näistä M8 jutuista päättää... Onko samaa tasoa kuin Gt8 sääntö "keskusteluissa"... ?
Sähköpaimen-Hyvä paimen- entä Nitropaimen ?? Ei INTRO, se oli 1972 vaan NITROA... !!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: M8 Kaudella 2019
« Vastaus #133 : 04.10.19 - klo: 09.36 »
Mun korviin asti ei ole kuulunut että määrää olis mitenkään rajoitettu. Rajoittaminen oliskin äkkiseltään mietittynä järjetöntä luokassa jossa on nousumahdollisuus.

Tää nyt on järjetön yksrengassääntö muutenkin, että en yllättyisi, jos ajetaan yhdellä per kisa. Toki useimmilla radoilla onnistuu, kuten tuossa yllä tuli jo ilmi.

/Teemu

Jep ja itse ajattelin lähinnä m8e näkökulmasta jossa ei ajeta nousuja ikävä kyllä.

Mikä on se raati joka näistä M8 jutuista päättää... Onko samaa tasoa kuin Gt8 sääntö "keskusteluissa"... ?

Vesa varmaan osaa kertoa muttei ole äijästä paljo näkyny eikä kuulunu kauden aikana eikä sen jälkeen.
Kyosho - Inferno mp9 EVO - Sanwa - HW - Performa - Savox
Fullspeed RC - RCJKL.fi - Inferno GT - Vintage remakes - Fantic 125cc supermoto + Scalvini racing pipe

Poissa Vesa

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: M8 Kaudella 2019
« Vastaus #134 : 04.10.19 - klo: 09.49 »
Lainaus
Vesa varmaan osaa kertoa muttei ole äijästä paljo näkyny eikä kuulunu kauden aikana eikä sen jälkeen.

Mitä sulle pitäisi kertoa? Eiköhän luokkayhteyshenkilö kerro mitä on päätetty ja miksi, kunhan ehtii. Lajiryhmä nämä päättää (joko hyväksyä, hylätä tai hyväksyä ehdotus muokattuna) luokkayhteyshenkilön esityksen perusteella.

Minkä kauden aikana pitäisi meikäläisestä kuulua ja miksi, tai mitä? Lajiryhmä päättää, ja luokkayhteyshenkilö tiedottaa.
« Viimeksi muokattu: 04.10.19 - klo: 09.53 kirjoittanut Vesa »
Destiny | Reedy | Xenon | JFT | V*DZN | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: M8 Kaudella 2019
« Vastaus #135 : 04.10.19 - klo: 10.21 »
Siinä tuli vastaus paimenelle, kiitos Vesa. Ja kiitos ykstyyppirenkaasta  :grin:

ps. ei ole nähdäkseni kertonut
Kyosho - Inferno mp9 EVO - Sanwa - HW - Performa - Savox
Fullspeed RC - RCJKL.fi - Inferno GT - Vintage remakes - Fantic 125cc supermoto + Scalvini racing pipe

Poissa Vesa

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: M8 Kaudella 2019
« Vastaus #136 : 04.10.19 - klo: 10.25 »
Koska kaikissa SM-luokissa ja sarjoissa säännöt tulevat aina luokkayhteyshenkilöiden toimesta lajiryhmään hyväksyttäväksi, oletin että myös M8-luokan osalta se olisi ollut tiedossa. Eli toriraati ei sääntöjä laadi siis.

Minun ei tarvitse järkiasioita lobata, eikä krossiluokkien asiat ole minun vastuulla edelleenkään (vaan rataluokat).  Loppuviimein järki voittaa, tässäkin luokassa.
Destiny | Reedy | Xenon | JFT | V*DZN | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: M8 Kaudella 2019
« Vastaus #137 : 04.10.19 - klo: 10.29 »
noniin hyvä. peace out

näillä mennään sitten, ei siinä mitään
Kyosho - Inferno mp9 EVO - Sanwa - HW - Performa - Savox
Fullspeed RC - RCJKL.fi - Inferno GT - Vintage remakes - Fantic 125cc supermoto + Scalvini racing pipe

Poissa nitropaimen

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: M8 Kaudella 2019
« Vastaus #138 : 04.10.19 - klo: 11.08 »
aika ärtsy jannu tuo pohjoisen poika... :evil:
Sähköpaimen-Hyvä paimen- entä Nitropaimen ?? Ei INTRO, se oli 1972 vaan NITROA... !!

Poissa rcjkl.fi

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: M8 Kaudella 2019
« Vastaus #139 : 04.10.19 - klo: 11.39 »
aika ärtsy jannu tuo pohjoisen poika... :evil:

 :grin: Tää menee tunteisiin.

Mut onhan tää aika koomisesti hoidettu kaiken kaikkiaan. Saatavilla oleva tieto on tullut puskaradioista ja päätösten tekijät ei ota vastuuta. En edelleenkään ymmärrä miten tämä tukee sarjaa ja harrastajia saati uusia harrastajia/kisakuskeja. HOKElla on just oikeat pointit tuolla aiemmin ja jo vuonna 2012 löytyvästä ketjusta.

/Teemu
Suomen virallinen Kyosho maahantuoja ja jälleenmyyjä. Traxxas -tuotteet, varaosat ja tarvikkeet Jyväskylästä. Lähes 500m2 RC Play -sisäajoratoja ja RC Play OutdooR ulkorata. www.rcjkl.fi / www.rcplay.

Poissa Vesa

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: M8 Kaudella 2019
« Vastaus #140 : 04.10.19 - klo: 12.10 »
Eihän tässä mitään vastuuta olla pakoilemassa. Sanoin vaan, miten asioista päätetään. Samasta asiasta on jappastu niin pitkään, että turha jatkaa asioiden kertausta, koska jotkut eivät varmaan ikinä asennettaan /lähestymistään muuta. Asiaan on saatu sen verran hyvä tuki luokkaa ajavilta, kokeneilta kuskeilta, että yhdistettynä kaikkeen omaan kokemukseen muista luokista, ei ole ainakaan omalla kohdallani minkäänlaista epäselvyyttä, onko yksityyppirengas helpompi vai vaikeampi tapa saada lajia eteenpäin ja vähentää kuluja pitkässä juoksussa huomattavasti. Lähes poikkeuksetta jokaisessa luokassa on tämä sama tehty jo vuosia sitten, eikä varmuudella kukaan haluaisi varmasti palata vanhaan vaikka pakissa olisi kuinka monet kahden euron renkaat, olipa sitten luokka mikä tahansa. 

Lajiryhmä (kyllä, olen mukana) tukee ajatusta yksityyppirenkaasta, kaiken kaikkiaan muutamaa anstaajaa lukuunottamatta pääosin porukka on tyytyväinen, ja laji on askeleen yksinkertaisempaa harrastaa.
« Viimeksi muokattu: 04.10.19 - klo: 12.14 kirjoittanut Vesa »
Destiny | Reedy | Xenon | JFT | V*DZN | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

Poissa nitropaimen

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: M8 Kaudella 2019
« Vastaus #141 : 04.10.19 - klo: 12.46 »
Poistin tekstin, koska rengas ruletti on arvottu ja voittaneet arvat on selvillä muutamaksi vuodeksi.
toivoa vaan sopii että valmistajat eivät pidä suomen markkinoita "valmiina nakkeina" ja lähetä mitä sattuu ylijäämä eriä tänne...
« Viimeksi muokattu: 04.10.19 - klo: 19.13 kirjoittanut nitropaimen »
Sähköpaimen-Hyvä paimen- entä Nitropaimen ?? Ei INTRO, se oli 1972 vaan NITROA... !!

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: M8 Kaudella 2019
« Vastaus #142 : 05.10.19 - klo: 18.00 »
Se ihmeellinen puoli näillä hyvillä valmistajilla on että niillä ei kauaa varastot seiso.
Tollanen ongelma voisi syntyä mikäli valittaisiin rengas jolla ei pahemmin maailmalla ajella.

Poissa nitropaimen

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: M8 Kaudella 2019
« Vastaus #143 : 05.10.19 - klo: 20.16 »
Se ihmeellinen puoli näillä hyvillä valmistajilla on että niillä ei kauaa varastot seiso.
Tollanen ongelma voisi syntyä mikäli valittaisiin rengas jolla ei pahemmin maailmalla ajella.

Jos näin mielestäsi on, niin miksi edelliset FTT Volantet oli laadultaan niin vaihtelevia, välillä ihan selvää
skeidaa, juustomaista reikästä huonosti liimattua sekundaa, vai oliko maahantuoja niin löperö ettei saanut viallista erää palautettua ??
Sähköpaimen-Hyvä paimen- entä Nitropaimen ?? Ei INTRO, se oli 1972 vaan NITROA... !!

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: M8 Kaudella 2019
« Vastaus #144 : 06.10.19 - klo: 10.54 »
Volantella ei ole ajettu M8 luokkaa, eikä tulla ajamaan.

Poissa nitropaimen

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: M8 Kaudella 2019
« Vastaus #145 : 06.10.19 - klo: 11.45 »
Volantella ei ole ajettu M8 luokkaa, eikä tulla ajamaan.


Tarkoitin noin niinkuin "yleisellä tasolla" Yksityyppirenkaitten toimituksia, enkä mitenkään spesifisesti juuri sinun harrastamaa (tai myymää) rengastyyppiä...   Melkein arvasin tuon vastauksen...( rautalanka unohtui... sorry )
Kannattaa muistaa  että kaksi vuotta on aika pitkä tuotteen elinijäksi R/C kisakuivioissa. Siis rengas patternin, eikä missään nimessä paistetun neopreenin kovettumisajaksi,
R/C rengasvalmistajalla on uskomaton määrä eri kokoisia, eri luokkiin tarkoitettuja ja eri kovuuksisia renkaita. Sweepin tehdasluettelossa jonka sain tarkasteltavaksi oli yhteensä 1526 eri vaihtoehtoa. Ihan yleisölle myytäviä, sitten yksinoikeudella eri sarjoihin tarkoitettuja (BCRA-Japani-REEDY jne) "luokiteltuja"  sisä ja ulkorenkaita. Turvauduin tehtaan suosituksiin, valitessani FTT ehdokkaita ja niistäkin on jo tullut uusia kehitysversioita..
Vetäydyin skabasta juuri siitä syystä että en oikein usko valinnan olevan enää valiidi kahden vuoden kuluttua ja lisäksi , en usko että minulla henkilökohtaisesti on enää motivaatiota kyseiseen touhuun...

« Viimeksi muokattu: 09.10.19 - klo: 12.44 kirjoittanut nitropaimen »
Sähköpaimen-Hyvä paimen- entä Nitropaimen ?? Ei INTRO, se oli 1972 vaan NITROA... !!