Mutta tollasia kolmioreikäkonepeltejähän on jälkeen päin asennettu vaikka mihin Mantoihin. Ja tavallisiin pelteihinkin aukkoja on leikelty. Eikä kaikista 400-Mantoistakaan noita reikiä löydy. Ja
sitäpaitsi ;) tuosta konepellistä puuttuu ne toiset aukot, mitä nelisatasen konepelleissä on ollut [
Kuva].
Kaikkiaan tuo kori on ihan sekasikiö Manta, mutta hyvän näköinen sellainen. Levitetyn nelisatkun etuspoileri, muttei lokasuojalevityksiä, takaspoileria tai takahelmaa. Toisaalta "normaalin" 400:n etupää olisi täysin erilainen. Eli käytännössä tuo on GT/E (GSi) Manta, mihin on vaihdettu reijitetty konepelti ja 400-tyylinen etuspoileri. Vaikka eihän sillä mitään merkitystä tietenkään ole. ;)
Nelisatkusta tekee nelisatkun kuitenkin 400-kone, nelilinkki taka-akseli, sekä 5 pulttiset pyörännavat ja levyjarrut joka nurkassa. :mrgreen: