Kirjoittaja Aihe: Ennakko kysely, endurance kisa krossiautoille Hakkilassa  (Luettu 2615 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyselisin täältä että miten olisko endurance Lisa 1/10 2wd ja 4wd autoille.
Idea olis että ajettaisiin YÖN yli.
Sääntöjä vielä muokataan mutta idea olis että joukkueet liikuttaa ponderia eteenpäin ja joukkueessa olis 3 autoon josta yksi saa olla 4wd.
Jos on asiaan jotain kerrottavaa niin tänne tai yv,mä minulle.
Kisa päivämäärä on vielä auki..
Jerzi
PS Remppa ilmoitti että jos haluaa goijjata kisapaikka niin se onnistunee hyvin..
PS 2 2005 vuonna järjestettiin Jiri Jokisen kanssa se TALVIKISA ja siitäkin puhutaan vielä😉😉
« Viimeksi muokattu: 22.01.19 - klo: 21.59 kirjoittanut jerzirccar1 »
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa *remppa*

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Ennakko kysely, endurance kisa krossiautoille Hakkilassa
« Vastaus #1 : 22.01.19 - klo: 17.33 »

PS Tempoa ilmoitti että jos haluaa goijjata kisapaikka niin se onnistunee hyvin..

Tarkoitit kenties mua? :grin: Mut joo, yöpyä voi kisapaikalla, jos haluaa.
Pumilio Racing www.pumilio.fi "osat joita et löydä kataloogeista"

Poissa uku

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Ennakko kysely, endurance kisa krossiautoille Hakkilassa
« Vastaus #2 : 19.02.19 - klo: 22.07 »
Olisi kiva pitkästä aikaa saada crossi endurance kapina. Viimeksi sähkö crossi endurance (12h) kisan ajanu HMR.n tolppa viidakossa.
Mitä kisaan tulee, niin 4-6 autoa/joukkue vois olla hyvä miksei enempikin. Saadaan riittävä jäähd.tauko ja perheen nuoremmatkin jaksaa paremmin kisanläpi.(yö aika väsystää nuorimpii ja vanhimpii kummasti)
Riittävästi kuskeja joukkueeseen, jolloin esim nosto voidaan järjestää niin, että jokaisella joukkueella on oma nosto paikka ja koko ajan nostaja paikallaan.
Jos kisan kesto on riittävän pitkä(esim 12h), kyllä useammallekin kuskille riittää ajettavaa ja mekattavaa.

Miksi rajoittaa nelivetojen määrää? Kaikki mukaan, ei tehä liian tiukkapipoista kapinaa ja sitä paitsi nelikko kuluttaa enempi sähöö ja lämpenee enemmän.
Ei taida saada niin suurta vauhtietua että vaikuttaa, riippuen tietysti radasta ja kuun asennosta suhteessa perhosen siipienväriin etc... Mut joo mukana kuntsin kans ollaan jos saadaan kisa kyhättyy ja porukat innostumaan. Keskustelua vois olla enemmänkin aiheesta. :cool:
rally drivers do it side ways!!!!!   (78-90rc-90-2003ralli-2003....rc/ralli

Poissa TMH_77

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Ennakko kysely, endurance kisa krossiautoille Hakkilassa
« Vastaus #3 : 20.02.19 - klo: 22.02 »
Olisin kiinnostunut, tosin olen vasta aloittanut ajamisen ja kolme kisaa ajanut. Jos tulee joku aloittelija-tiimi niin voisin tulla mukaan. Auto on RC10B64.

Poissa Bigbear

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Ennakko kysely, endurance kisa krossiautoille Hakkilassa
« Vastaus #4 : 22.02.19 - klo: 13.35 »
Miksi kisan pitää olla ponderi viesti? Eikö oikea Endurance eli kestävyysajo kiinnostaisi?
Sworkz Team Finland
Driven to perfection