Kirjoittaja Aihe: X Maxx 8s konversio & voimansiirto  (Luettu 3136 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jarkko_2

  • Jäsen
    • Profiili
X Maxx 8s konversio & voimansiirto
« : 28.02.19 - klo: 18.51 »
Hommasin 6s --> 8s muutetun X- Maxxin. Luulin että se oli tehty virallisella konversiokitillä, mutta purkaessani auton huomasin että keskidiffiä ei ole. Autossa on siis edelleen kiinteä jakopalikka keskidiffin paikalla. (muovinen)

Diffit ja lautasrattaatkin tarkastin, ja mutta tietääkseni niitä ei voi erottaa katsomalla 6s:n diffeistä? Vai voiko?

Autossa on siis keskidiffin sijasta edelleen "cush drive", eli tuttavallisemmin slipperikytkin.

Voiko autoa ajaa huoletta 8s:llä tällä setupilla? Kestääkö se? Miten auton käyttäytyimine muuttuisi jos laitan keskidiffin? (vaatiin sitten muoviosien vaihtoa myös, koska laakerit ei sovi V1 muovien kanssa)

Muutaman minuutin piha-ajossa (lyhyitä vetoja edestakaisin) slipperi kuumeni melkoisen kuumaksi. Siksi mietin onko se oikeasti sopiva korvaamaan keskidiffin?

Poissa Flameball

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: X Maxx 8s konversio & voimansiirto
« Vastaus #1 : 14.03.19 - klo: 19.44 »
Itse hankkisin keskidiffin. Kuulostaa turhan kovalta rääkiltä tuolle osalle.
Schumacher Cougar LD, ABC Hobby Gambado & Kyosho Scorpion mk5