Kirjoittaja Aihe: X Maxx 8s konversio & voimansiirto  (Luettu 397 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jarkko_2

  • Jäsen
    • Profiili
X Maxx 8s konversio & voimansiirto
« : 28.02.19 - klo: 18.51 »
Hommasin 6s --> 8s muutetun X- Maxxin. Luulin että se oli tehty virallisella konversiokitillä, mutta purkaessani auton huomasin että keskidiffiä ei ole. Autossa on siis edelleen kiinteä jakopalikka keskidiffin paikalla. (muovinen)

Diffit ja lautasrattaatkin tarkastin, ja mutta tietääkseni niitä ei voi erottaa katsomalla 6s:n diffeistä? Vai voiko?

Autossa on siis keskidiffin sijasta edelleen "cush drive", eli tuttavallisemmin slipperikytkin.

Voiko autoa ajaa huoletta 8s:llä tällä setupilla? Kestääkö se? Miten auton käyttäytyimine muuttuisi jos laitan keskidiffin? (vaatiin sitten muoviosien vaihtoa myös, koska laakerit ei sovi V1 muovien kanssa)

Muutaman minuutin piha-ajossa (lyhyitä vetoja edestakaisin) slipperi kuumeni melkoisen kuumaksi. Siksi mietin onko se oikeasti sopiva korvaamaan keskidiffin?

Poissa Flameball

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: X Maxx 8s konversio & voimansiirto
« Vastaus #1 : 14.03.19 - klo: 19.44 »
Itse hankkisin keskidiffin. Kuulostaa turhan kovalta rääkiltä tuolle osalle.
Team C TR8E, Team Associated sc10ft (buggy mod), FTX Mighty Thunder crawler 4ws, Kyosho Scorpion mk5 ajokuntoinen hyllynkoriste