Kirjoittaja Aihe: Iskareiden öljyjen määrä  (Luettu 2355 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Ällä

  • Tulokas
    • Profiili
Iskareiden öljyjen määrä
« : 20.03.19 - klo: 13.52 »
Terve! Olen siis juuri ostanut ensimmäisen autoni joka on Traxxas slash 4x4 vxl. Ostin uudet iskarit mutta tuntuu että ne ovat todella löysät verrattuna alkuperäisiin. Pohja siis ottaa kiinni maahan todella helposti. Eli onko iskareiden öljyjen määrällä mitään tekemistä sen kanssa vai onko itse jouset vaan niin löysät? Auttakaa aloittelijaa :P Kiitos jo etukäteen!

Poissa raptor75

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Iskareiden öljyjen määrä
« Vastaus #1 : 20.03.19 - klo: 15.54 »
Jousituksen jäykkyyteen vaikuttavat käytetyn iskariöljyn paksuus, iskarin männän reikien määrä ja koko sekä jousien jäykkyys.

Poissa Ällä

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Iskareiden öljyjen määrä
« Vastaus #2 : 20.03.19 - klo: 16.05 »
Eli mitä paksumpi öljy sen jäykempi? Entä se öljyn määrä siellä iskarissa, onko sillä mitään tekemistä minkään kanssa?

Poissa raptor75

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Iskareiden öljyjen määrä
« Vastaus #3 : 20.03.19 - klo: 16.59 »
Suunnilleen niin. Öljyn määrään vaikuttaa, että onko iskareissa "bladderit" (sisäkorkit) vai ei. Jos on, niin sopiva öljymäärä on suunnilleen sellainen, että saat painettua iskarin pohjaan asti korkki kiristettynä ja se palautuu (rebound) joku 10-20%.

Poissa Ällä

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Iskareiden öljyjen määrä
« Vastaus #4 : 21.03.19 - klo: 13.03 »
Kiitos hyvästä avusta :) Voi olla että mun öljy on niin juoksevaa sillä auto pomppii kun pomppulinna kun sitä painaa mutta halusuisin sen olevan enemmän ns. aidomman oloinen mutta se selvinee tulevaisuudessa un nään miten auto käyttäytyy nyt ajossa.

Poissa raptor75

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Iskareiden öljyjen määrä
« Vastaus #5 : 21.03.19 - klo: 13.53 »
Mitkä iskarit ostit Slashiin?

Poissa gmckwcc

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Iskareiden öljyjen määrä
« Vastaus #6 : 25.03.19 - klo: 10.30 »
Halvemmis öljytäytteisis ainaki näyttäis olevan tuolla mahdollisesti iskariin jäävällä ilmalla suurikin merkitys...esim Tamiyan 1/10 maasturi. En tiedä sit näistä kalliimmista :cheesy: