Kirjoittaja Aihe: MEDAN ELECTRONIC  (Luettu 6061 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Mönkkiinen

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
MEDAN ELECTRONIC
« : 07.06.19 - klo: 15.48 »
mikähän tämä on onko kukaan tilannut
täältä?hinnat näyttäs olevan edulliset.
« Viimeksi muokattu: 07.06.19 - klo: 19.56 kirjoittanut Mönkkiinen »

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: MEDAN ELECTRONIC
« Vastaus #1 : 07.06.19 - klo: 23.09 »
Hinnat puolet muualta? Huh huh
Kokeile?
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Mönkkiinen

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: MEDAN ELECTRONIC
« Vastaus #2 : 09.06.19 - klo: 14.54 »
älä mika yllytä olen samaa mieltä
kanssasi tuskin kannattaa tilata

jotain outoa tuossa hinnoittelussa on:)
esim kyosho mp9e evo 348 dollaria.
« Viimeksi muokattu: 09.06.19 - klo: 17.09 kirjoittanut Mönkkiinen »

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: MEDAN ELECTRONIC
« Vastaus #3 : 12.06.19 - klo: 15.36 »
niin en osaa sanoa.. oudon halpaa kyllä mutta ei noista tuedä? voi yllättääkin.. itsellä ei ole nyt tilattavaa, edes noilla hinnoilla :)
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Jumpingstone

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: MEDAN ELECTRONIC
« Vastaus #4 : 12.06.19 - klo: 18.23 »
Ihan 100% varmuudella huijausta koko firma. Älkää antako luottokortin numeroitanne tai henkilötietojanne sinne.

Poissa RadDaddy

  • RH+
    • Profiili
Vs: MEDAN ELECTRONIC
« Vastaus #5 : 14.06.19 - klo: 11.25 »
Ei välttämättä huijausta, mutta aika erikoisia ehtoja:
All prices and offers are subject to change and availability. Errors and omissions excepted. Subject to not selling below our cost price
Allow 3-6 working days for cheque clearance. For out of stock items, delivery dates given are only estimates.
Free Shipping  - For purchase of $ 1000 (all item).
For purchases over $ 2000 will be provided free of charge tax. The cost of tax in your country, will be the responsibility of our company. And one more thing, in our company can only make delivery package for the purchase price above $ 500. It's as simple as that!

Eli suomeksi: Eivät toimita alle $ 500,- tilauksia, Jos yli €2000,- maksavat asiakkaan puolesta kaikki verot, myös suomessa. (?? meneeköhän perille Tullissa )
Muita huomioita: tuotevalikoima PELKÄSTÄÄN kauko Idän tuotteita, eli Firmalla on "suurostojen" kautta erittäin hyvät Sisäänostohinnat, ja KIELTÄVÄT jälleenmyynnin heidän tuotteistaan, ilmeisesti jotta valmistajat eivät nosta hälyä liian halvoista hinnoista.
Jos firmalla on USEITA myymälöitä, tuskin voivat olla ihan huijauspohjalla. Onhan maailmalla  firmoja jotka myyvät "sikahalvalla" Medan Electronic on "RC alan Tokmanni"
"The guy that dies with the best toys, is the winner of the game"... keep on trying.. :)

Poissa nulli

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: MEDAN ELECTRONIC
« Vastaus #6 : 14.06.19 - klo: 14.43 »
Virtsan maku jää suihin kys. lafkasta. Kiertäisin kaukaaaaaa.

Poissa Jumpingstone

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: MEDAN ELECTRONIC
« Vastaus #7 : 14.06.19 - klo: 17.14 »
Mä haluisin tekno sct410.3 Ei maksa kuin 230 usd. Kuka tilais mulle yhden tuolta? Voin maksaa siitä 50 euron provision. En usko että se oikeasti tulisi, enkä kyllä uskalla omalla nimellä ja luottokortin numerolla kokeillakaan. Kuka haluaa tienata 50 euroa ja tilata mulle??

Poissa RadDaddy

  • RH+
    • Profiili
Vs: MEDAN ELECTRONIC
« Vastaus #8 : 14.06.19 - klo: 19.50 »
Mä haluisin tekno sct410.3 Ei maksa kuin 230 usd. Kuka tilais mulle yhden tuolta? Voin maksaa siitä 50 euron provision. En usko että se oikeasti tulisi, enkä kyllä uskalla omalla nimellä ja luottokortin numerolla kokeillakaan. Kuka haluaa tienata 50 euroa ja tilata mulle??
jaa, et tainut lukea mun analyysiä, eivät toimita alle 500 dollarin tilauksia ollenkaan...
"The guy that dies with the best toys, is the winner of the game"... keep on trying.. :)

Poissa Jumpingstone

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: MEDAN ELECTRONIC
« Vastaus #9 : 14.06.19 - klo: 21.35 »
Pitäisi sitten tilata kolme.. jos joku uskaltaa tilata, niin kokeilkaa tilata ja sitten raportoimaan kokemuksia tänne.