Herätellääs tätä "jälkilöylyä" takaisin henkiin, jos vaikka joku muukin innostuis kirjottelemaan. Kisathan tuntuivat rullaavan melkoisen mukavasti noin kokonaisuutena ja kaikilla tuntui olevan mukavaa. Rataa ei tällä kertaa harkinnan jälkeen muutettu, jotta vältyttäisiin ikäviltä yllätyksiltä itse kisapäivänä (jokin hyppy ei toimi/nostajien paikat unohtuu/muodostuu autoja hajottava kohta/jokin muu kuviteltavissa oleva asia) ja jotta pito olisi mahdollisimman hyvä/tasainen. Pelkkään profiilin muuttamisen jälkeiseen siivoamiseen kun uppoaa tunteja.
Itse ajaminen rullasi mukavasti ja vauhti oli hyvällä tasolla, kunnes tupparista porsi vaihteisto ekassa finaalissa. Onneksi erää oli siinä kohtaa jäljellä noin 30s, joten auton sai varovarovasti tuotua maaliin asti ilman DNF:ää. Pikapikaa varaosat sisään tyylillä "on tää diffi sormissa suht saman tuntuinen ja slipperin ehtii säätään myöhemmin" ja radalle. Noh auto oli jokseenkin vikuroiva ja vaikea ajaa loput erät, mutta pienellä tuurilla voitto napsahti. On se 7min pitkä aika yrittää ajaa kovaa autolla, minkä perä lipsuu joka paikassa sinne tänne. Eikä kahta luokkaa ajaessa ole juuri ylimääräisiä minuutteja varikolla korjata säätöjä.
Mutta tästä jatketaan sitten taas Ulvilassa.
Kiitokset: Tekno RC, EuroRC, HobbyFactory, RcCenter sekä Rc Rajala.
-Mikko M. #1 ja #2-