Kirjoittaja Aihe: +40 vuotiaiden M2-10 ja M4-10 luokan MM-kisat 14-16.8.2020 Hollanti  (Luettu 3985 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Hegetus

  • JoeUa RC
    • Profiili
Eli kyseiset kisat olisi tänä vuonna Hollannissa ja Raco2000 On & Off Road Circuits Nederland on kisapaikka.
Kisapaikka on noin 38km Amsterdamista joten siirtyminen lentokentältä on nopea.
Linkki facebookkiin kisojen virallisille sivuille https://www.facebook.com/events/869997853417010/
Ja linkki facebookkiin radan sivuille https://www.facebook.com/RACO2000/
Viime vuonna Tanskassa meillä oli hitokseen hieno ja hauska reissu, joten suosittelen porukkaa harkitsemaan kisaa, jos vain vähänkin kiinnostaa.
« Viimeksi muokattu: 13.02.20 - klo: 13.44 kirjoittanut Hegetus »
Lennokkeja ja autoja..... =) JoeUA
Sponsored by oma ja emännän lompakko.

Poissa uku

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Jos vuosi lukupitää kutinsa ollaan vähän jälki junassa😂😂😂😂
rally drivers do it side ways!!!!!   (78-90rc-90-2003ralli-2003....rc/ralli

Poissa Hegetus

  • JoeUa RC
    • Profiili
Kiitos huomautuksesta. :grin:  Vuosiluku muutettu otsikkoon.  :cool:
Jos vuosi lukupitää kutinsa ollaan vähän jälki junassa😂😂😂😂
Lennokkeja ja autoja..... =) JoeUA
Sponsored by oma ja emännän lompakko.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Mielenkiinnolla odotan tietoa miten monta vuotta kyseinen profiili on ollut samanlainen ja ajetaanko samalla profiililla kisa.

Viimevuotinen oli suoraan sanottuna aikamoinen vitsi.

Poissa Hegetus

  • JoeUa RC
    • Profiili
Mielenkiinnolla odotan tietoa miten monta vuotta kyseinen profiili on ollut samanlainen ja ajetaanko samalla profiililla kisa.

Viimevuotinen oli suoraan sanottuna aikamoinen vitsi.

Itseasiassa taittiin 2 ekaa kertaa +40v MM-kisat Vaasassa ajaa 2011 vuodesta asti olleilla profiileilla.
Liekkö se oli muiden kilpailijoiden mielestä myös vitsi?
Ulkoradat nyt ovat olleet yleensä kiinteitä vuodesta toiseen.
Tanskassakin oli loistavat treeni mahdollisuudet, niille jotka sinne kyydillään ajoissa kerkisivät.
Lennokkeja ja autoja..... =) JoeUA
Sponsored by oma ja emännän lompakko.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Onko Vaasassa ajettu samat profiilit joka ikinen vuosi ja jatkettu samoilla profiileilla myös molemmat pappa MM kisat?

Ainakin tanskan profiili olisi ollut erittäin helposti muutettavissa esim kääntämällä kiertosuunta.

Matot oli niin kevyitä että lapsikin olisi saanut ne pois paikoiltaan jos olis tarvinnu jotain kumpua hieman lapiolla pyyhkästä että hypyt olis toiminu toiseenkin suuntaan.

7 vuotta täysin muuttamattomana vaikka siihen olisi todella yksinkertaiset mahdollisuudet... On oikeasti vitsi.

Poissa Metsäläinen

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Mä luulin että näissä+40 kisoissa ei pipo enää niin paljon kiristäis, kun useimmalla ei varmaan ole edes tukkkaa jäljellä. Näyttääkö rata liian vaikealta?
Eurorc - Tamiya Lunch Box - Blackfoot -  Avante BS - Arrowmax - Halko - Hobbywing - Highest - Futaba

Poissa Hegetus

  • JoeUa RC
    • Profiili
Mä luulin että näissä+40 kisoissa ei pipo enää niin paljon kiristäis, kun useimmalla ei varmaan ole edes tukkkaa jäljellä. Näyttääkö rata liian vaikealta?

Niin minäkin olen luullut. Tai siis yksissäkään kisoissa ei ole pipo kireällä ollut, on ollut todella mukavaa.
Hmm.... Pitäisiköhän ikärajaa nostaa??  :shocked:
Lennokkeja ja autoja..... =) JoeUA
Sponsored by oma ja emännän lompakko.

Poissa Hegetus

  • JoeUa RC
    • Profiili
Onko Vaasassa ajettu samat profiilit joka ikinen vuosi ja jatkettu samoilla profiileilla myös molemmat pappa MM kisat?


Kyllä näin on ollut.
Lennokkeja ja autoja..... =) JoeUA
Sponsored by oma ja emännän lompakko.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Mä luulin että näissä+40 kisoissa ei pipo enää niin paljon kiristäis, kun useimmalla ei varmaan ole edes tukkkaa jäljellä. Näyttääkö rata liian vaikealta?

Niin minäkin olen luullut. Tai siis yksissäkään kisoissa ei ole pipo kireällä ollut, on ollut todella mukavaa.
Hmm.... Pitäisiköhän ikärajaa nostaa??  :shocked:

Joo 50v Niin sitten meillä olis ihan kivat karkelot eikä tarvitse noita lapsia katsoo....🤣🤣
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa nitropaimen

  • Veteraani
    • Profiili
Mä luulin että näissä+40 kisoissa ei pipo enää niin paljon kiristäis, kun useimmalla ei varmaan ole edes tukkkaa jäljellä. Näyttääkö rata liian vaikealta?

Niin minäkin olen luullut. Tai siis yksissäkään kisoissa ei ole pipo kireällä ollut, on ollut todella mukavaa.
Hmm.... Pitäisiköhän ikärajaa nostaa??  :shocked:

Joo 50v Niin sitten meillä olis ihan kivat karkelot eikä tarvitse noita lapsia katsoo....🤣🤣
Jerzi
joo laittakaa samalla 75V...  ei sinne taida muut kuin Bervoets ja minä ilmaantua. muut "pioneerit" on jo vetäneet best läppinsä.. just vetäisin treenit VCR gt8 autolla
« Viimeksi muokattu: 18.02.20 - klo: 10.14 kirjoittanut nitropaimen »
pienoisautoilua vuodesta 1965, rc autoja vuodesta 1972..
eiköhän se ole siinä. agenda 1/8 nitro rata-autot ja 1/12 sähköautot. ei muuta tälläkertaa

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Mä luulin että näissä+40 kisoissa ei pipo enää niin paljon kiristäis, kun useimmalla ei varmaan ole edes tukkkaa jäljellä. Näyttääkö rata liian vaikealta?

+40 kisoissa ei pipo kiristä, eikä rata näytä liian vaikealta.

Noilla asioillahan ei ole mitään tekemistä sen kanssa että kisaa varten ei voida profiilia yhtään muuttaa jotta kisasta saadaan tasaväkisemmät eikä paikallisella ole vuosien kotikenttäetua.
Ihan perus shittiä.

Poissa Metsäläinen

  • Fullspeed RC
    • Profiili

+40 kisoissa ei pipo kiristä, eikä rata näytä liian vaikealta.


Hyvä.
Eurorc - Tamiya Lunch Box - Blackfoot -  Avante BS - Arrowmax - Halko - Hobbywing - Highest - Futaba