Kirjoittaja Aihe: Kyosho Mini Inferno  (Luettu 402701 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Jasu92

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Mini Inferno
« Vastaus #30 : 27.11.05 - klo: 23.02 »
Lainaus käyttäjältä: "HelpDesk"
Lainaus käyttäjältä: "Mini-Z"
Lienee sama auto.


No ei todelakaan, Ja tuo tuossa oli polttis, Näky ilman putsari tankki jne.
Mutta tuo mini inferno on iha näpsä, mutta en juuri tajua mitä iloa on että siihen laitetaan feikki motti, jos haluaa polttiksen ni ostakoot polttiksen,  :?  sit se niinku onkin pelkkä sähköauto. Osta polttis jos se motti tossa sähkö autossa plussaa on.  :wink:

Siis mitä helv. sä nyt selität?
Tuo auto todellakin on sama, en ainakaan itse näe yhtäkään ilmanputsaria tai tankkia!
Ensinnäkään Mini-Z:n linkissä ei ole kuvattu autoa sisältä ja "ikkunat" on tummat, miten hemmetissä näät ilmanputsarin tai tankin??
Ja kaikenlisäksi tämä on aika pikkasen vanha juttu, eikä ole tainut linkittäjä edes käydä täällä pitkiin aikoihin!

Ja mitä autoon tulee niin mielestäni suomen markkinoilla melko turha, on nimittäin nämä 1/18 truckit on vallannut alan...

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Mini Inferno
« Vastaus #31 : 27.11.05 - klo: 23.04 »
Sami mitä pillereitä nuo ovat kuin tarjoilet niitä roppakaupalla.
Jerzi

PS Näyttää vähän niinkuin lontoorae
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Tuukka

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Mini Inferno
« Vastaus #32 : 28.11.05 - klo: 08.49 »
Ärsytän nyt sitten tosikkoja lisää kertomalla, että tehtiin vanerista hyppyreitä autotalli täyteen. Mini-inferno hyppää nätisti sellaiset 1,5 metriä, enemmänkin varmaan menisi jos olis tilaa. Vähän puskee mutkan alussa, se pitäisi vielä säätää pois. Ja hei, sitä voi säätää ihan kuin "oikeaa" M8 polttista. Vakiokoneella autotallin seinät tulee aika nopeesti vastaan. Rajatorpan radalla ei ole mitään jakoa suorilla 1/18 assoille, mutta röykyissä pesee ne ihan 6-0.

Ja minä syön vaan joskus Buranaa ja aitoja lontoorakeita.

dennis

  • Vieras
Kyosho Mini Inferno
« Vastaus #33 : 21.08.06 - klo: 20.34 »
mini inferno x-speed kone.. onko kellään??

Poissa JPI

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://www.mtr.fi
Kyosho Mini Inferno
« Vastaus #34 : 21.08.06 - klo: 20.53 »
Lainaus käyttäjältä: "dennis"
mini inferno x-speed kone.. onko kellään??


Miten niin? Mulla olisi yksi käyttämätön myynnissä jos haluat ostaa...
DuraTrax Vendetta Fucktory Team
 Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly...

dennis

  • Vieras
Kyosho Mini Inferno
« Vastaus #35 : 21.08.06 - klo: 21.05 »
onko mitään eroa vakioon??

Poissa JPI

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://www.mtr.fi
Kyosho Mini Inferno
« Vastaus #36 : 22.08.06 - klo: 09.10 »
En osaa sanoa, kun en ole sitä Mini Infernossa koskaan käyttänyt. Enkä missään muussakaan laitteessa minuuttia pidempää.
DuraTrax Vendetta Fucktory Team
 Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly...

Poissa Bagi

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://adf.ly/46GqR
Kyosho Mini Inferno
« Vastaus #37 : 22.08.06 - klo: 09.15 »
osta ja aja sittenpähän tiedät
LRP / GO / HOBAO http://adf.ly/46GqR

dennis

  • Vieras
Kyosho Mini Inferno
« Vastaus #38 : 22.08.06 - klo: 12.40 »
no mikä olis hinta?? 8)

Poissa JPI

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://www.mtr.fi
Kyosho Mini Inferno
« Vastaus #39 : 22.08.06 - klo: 12.58 »
Mitä maksat? Olisko jotain 20e, muistaakseni itse maksoin siitä jotain 40e.
DuraTrax Vendetta Fucktory Team
 Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly...

dennis

  • Vieras
Kyosho Mini Inferno
« Vastaus #40 : 22.08.06 - klo: 16.59 »
30e on kuvastos.. mut katotaa ny  :lol:

Poissa JPI

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://www.mtr.fi
Kyosho Mini Inferno
« Vastaus #41 : 22.08.06 - klo: 18.02 »
Ok. Sanoinkin muistaakseni 40e. Saat sen sitten 15eurolla.
DuraTrax Vendetta Fucktory Team
 Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly...


dennis

  • Vieras
Kyosho Mini Inferno
« Vastaus #43 : 12.09.06 - klo: 13.18 »
cool 8)

Poissa tumppi91

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Mini Inferno
« Vastaus #44 : 06.10.06 - klo: 19.40 »
Moi

Suositelkaas Mini infernoon uutta säädintä.Moottori on kyoshon X-speed ja 9.6v akut. :wink:

Kiitän jo etukäteen. :mrgreen:

Poissa ST

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Mini Inferno
« Vastaus #45 : 06.10.06 - klo: 21.03 »
Osta mamban säädin. (siis jos tarkotat nopeudensäädintä)

Poissa tumppi91

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Mini Inferno
« Vastaus #46 : 08.10.06 - klo: 22.03 »
Lainaus käyttäjältä: "ST"
Osta mamban säädin. (siis jos tarkotat nopeudensäädintä)


Voiks mamban säätimellä ajaa harjallista? :roll:

Kyosho Mini Inferno
« Vastaus #47 : 19.11.06 - klo: 19.24 »
Mini-Inferno on tavallaan hauska vekotin, mutta siinä on pieniä puutteita. Monet osat on aika hentoa rakennetta ja menevät helposti rikki. Koko on sellainen, että ulkona ei voi ajaa kuin tasaisella, mutta sisäkäyttöön auto on taas hieman liian iso ainakin verrattuna MiniZ Overland-malleihin. Ja olen kuullut, että Kyosho aikoo tuoda markkinoille Mini-Infernosta polttomoottoriversion. On vaikea käsittää, mitä järkeä on tapella pientä polttomoottoria käyntiin, kun sähkömoottori olisi varmempi ja varmasti riittävän tehokas.
Mennään hiekka pöllyten, mutta hallitusti.

Poissa kanji03

  • Tulokas
    • Profiili
Kyosho Mini Inferno
« Vastaus #48 : 23.11.06 - klo: 13.36 »
Omasta mielestäni Mini Inferno on mitä hauskin ajopeli. Kulkee ihan mukavasti jo vakiomoottorilla kun vain heittää 9.6v akun paikalleen.

Mitä tulee auton hajoamiseen on osaltaan totta mutta optio-osina on saatavana sellaiset palikat ettei tarvitse esim. ohjauspaloja tai iskunvaimentajan tukia enää optio-osien vaihdon jälkeen vaihdella. Edellä mainuttua auton ajettavuuteen liittyvää kommenttia en ymmärrä. Auto kulkee varsin hienosti 1/8 kokoisille tarkoitetulla crossiradalla ja ottaa monen metrin mittaisetkin ilmalennot nätisti alas.

Minusta Mini infernon GP versio on ihan hieno idea. En usko että .09 kokoista konetta joutuu suuremmin tappelemaan käyntiin ja tuon kokoinen kone antaa enemmän kuin riittävän suoritustehon pienelle autolle. Uskon että moni 777 omistaja maailmalla tulee hankkimaan puolikkaan kasi version kisa-autostaan huvi ja hauskanpito ajokiksi.
[Kyosho PureTen Toyota Supra | Mini Inferno]

Mika R

  • Vieras
Kyosho Mini Inferno
« Vastaus #49 : 24.11.06 - klo: 13.24 »
Minustakin todella upea ajettava! Menee niin hiekalla kuin asfaltilla ja mainiosti hyppyreistäkin!

Polttishomma on varmasti hauska juttu kans!  8)

Poissa IIVONEN

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Kyosho Mini Inferno
« Vastaus #50 : 24.11.06 - klo: 14.10 »
Noi pikkukoneet toimii tosi nätisti. Oon viimekesänä ajanut Kuusankosken touring-radalla Xray 1:18 polttista, jossa 0,80 kuution kone. Sisäänajon jälkeen pääneulaa laihemmalle ja kovaa ajoa. Muuten kierrosajat olivat suurinpiirtein  sähkövakion aikoja.

Mika R

  • Vieras
Kyosho Mini Inferno
« Vastaus #51 : 12.01.07 - klo: 20.22 »
Mini-Infernoa tuli päivitettyä hieman lisää CNC ohjauspaloilla ja takatornilla sekä kuulalakruilla, ennestään oli CNC etuiskaritorni ja öljyiskarit

Mukavasti liikkuu vaikka on vakiomoottori ja patterit, 3-vuotiaalle riittävä ;-)

Sen verran torpattiin sitä pihamaalla että muoviset ohjauspalat oli ruuvien osalta kovilla, nyt saa ruuvit lukitteella kiinni toivotaan kestävän

Todella hienoa menijä tuo

Poissa Etike

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho Mini Inferno
« Vastaus #52 : 18.01.07 - klo: 15.08 »
Mul hajos tost taka-diffi mitäs sellane maksais ko kuvastost ei  sitä löydy. :(
Ei mitään

Mika R

  • Vieras
Kyosho Mini Inferno
« Vastaus #53 : 18.01.07 - klo: 16.28 »
Liikkeestä selviää parhaiten soittamalla

Laitoin muuten akut ja tuli hätänen peli vaikka edelleen vakiomoottorilla huristellaan. Ei meinaa kämpän sisätilat riittää enää

Poissa ike71

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho Mini Inferno
« Vastaus #54 : 21.04.07 - klo: 10.27 »
Tere.Eli olis mini inferno st malli.Kävin tossa eilen pöllyyttelemässa malminkartanossa ja hyvin meni siihen asti ku alko luistokytkin luistaa pahemman kerran  :angry: Olisko kellään mitään ideaa saada se pitämään.Olen kiristänyt sen niin tiukaksi kun vaan voi,mutta aina tuntuu luistavan,ruuvilukitettakin olen kokeillut mutta ei auta.Tällä hetkellä nukez400 harjaton moottori,mamba25 nopari,8 kennon akut.Onko muilla napsahdellu pyörän akseleita poikki?Mulla on niitä alkanu menemään vähän turhan usein :sad: olisko mitään"kikkaa"millä ne sais kestämään?
« Viimeksi muokattu: 26.04.07 - klo: 23.33 kirjoittanut ike71 »

Poissa ST

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Mini Inferno
« Vastaus #55 : 21.04.07 - klo: 10.53 »
Pikkuvelvellä on tää mini inferno krossi ja sitten yritettiin mennä ajamaan ja sitten nopari rupes käryämään ja se punanen johto katkes.En tiiä mikä siihen meni mutta voiskohan saada korjattua jos sais sen punasen johdon laitettua johonkin. Mistä sitten sais jonkun halvan uuden noparin jos tuota ei saa korjatua

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Mini Inferno
« Vastaus #56 : 24.04.07 - klo: 20.19 »




Uusi alusta ja muut hilppeet. Ja kuski:



Poissa Bulvaani

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Kyosho Mini Inferno
« Vastaus #57 : 25.04.07 - klo: 12.25 »


Mistä olet hankkinut alustan, iskarit ja muut alumiiniosat ja mitä mahtoivat maksaa?
Tuliko ohjauksesta uusien osien kanssa siedettävä myös vakioservon kanssa?
Tiim Lahti

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Mini Inferno
« Vastaus #58 : 25.04.07 - klo: 12.31 »
Kiva että kysyt. Osat ovat GPM:n ja niitä on hankittu Atalasta. En osaa tarkkaa hintaa sanoa, mutta uskoakseni hinnat ovat GPM:n osien suhteen ihan sanoisinko siedettävällä tasolla ja laatu on ollut todella hyvä. Mitään ei ole tarvinnut itse viilailla tmv. Ohjauspalat ja tornit on Kyoshon omat, kun taas alusta, akseleiden takahubit ja tukivarret ovat GPM:n.
Kuten joskus kirjoitin minusta ohjaus on hyvä ja tarkka akkupaketilla (ei pattereilla). Lisäksi ST:n sähköt auttavat jonkin verran asiaan, mutta oli ihan ok myös alkuperäisellä buggyn "keskusyksiköllä". Auto menee suoraan, kääntyy hyvin ja itse asiassa kääntyvyyttä pitää ottaa ohjaimesta pois pikkupoikaa varten ettei heittele liikaa. Näin minusta. Messuilla rata-ajossa ei ollut juurikaan matolla ongelmia ohjauksen suhteen (vaikka oli alkuperäiset vermeet silloin vielä), renkaat oli silloin jo vain liian kuluneet.

Poissa Bulvaani

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Kyosho Mini Inferno
« Vastaus #59 : 25.04.07 - klo: 12.45 »
Kiva että kysyt. Osat ovat GPM:n ja niitä on hankittu Atalasta. En osaa tarkkaa hintaa sanoa, mutta uskoakseni hinnat ovat GPM:n osien suhteen ihan sanoisinko siedettävällä tasolla ja laatu on ollut todella hyvä. Mitään ei ole tarvinnut itse viilailla tmv. Ohjauspalat ja tornit on Kyoshon omat, kun taas alusta, akseleiden takahubit ja tukivarret ovat GPM:n.
Kuten joskus kirjoitin minusta ohjaus on hyvä ja tarkka akkupaketilla (ei pattereilla). Lisäksi ST:n sähköt auttavat jonkin verran asiaan, mutta oli ihan ok myös alkuperäisellä buggyn "keskusyksiköllä". Auto menee suoraan, kääntyy hyvin ja itse asiassa kääntyvyyttä pitää ottaa ohjaimesta pois pikkupoikaa varten ettei heittele liikaa. Näin minusta. Messuilla rata-ajossa ei ollut juurikaan matolla ongelmia ohjauksen suhteen (vaikka oli alkuperäiset vermeet silloin vielä), renkaat oli silloin jo vain liian kuluneet.

Täytynee jälkikasvun autoa ryhtyä sitten omaa käyttöä varten parantelemaan, kun ei päivittämättömästä Ministä tunnu kukaan olevan käytettynä kiinnostunut. Parin kesän kokemuksen perusteella tiedän, että potentiaalia autossa on huonosta maineestaan huolimatta vaikka mihin. Maailmalla on runsaasti osia tarjolla, mutta mikäli hinnat ovat jotakuinkin kohdallaan myös kotimaassa, hankin sitten täältä. Vaikka sijoittaisi uuden auton verran parannuksiin, jää kokonaiskustannus vielä kohtuulliseksi suhteessa siihen mitä sitten on käsissä.
Tiim Lahti