Kirjoittaja Aihe: Nitro Ratakasi Info  (Luettu 14668 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa pintakaasu

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Ratakasi Info
« Vastaus #30 : 17.08.20 - klo: 19.55 »
Veikkaan, että huonosti siinä käy kun käy aistimassa tunnelmaa. Itsellä kävi ainakin.

Kävin nimittäin ensimmäisessä nitroasfalttikisassa vain tunnelmoimassa vuonna 2014, ja seuraavassa kisassa mulla olikin oma nitroauto kainalossa mukana. Ja vaikka ei osannut ajaa yhtään niin kisaamaan piti päästä.
Verenmaku suussa vedettiin menemään, niinkuin aina😉
No Trends, No Fun, No Mercy, No Compromise... be wild and free...

Poissa Ender

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ratakasi Info
« Vastaus #31 : 18.08.20 - klo: 14.05 »
Teemun Ratakasi -testit herättävät pöhinää Facebookissa.


Poissa Ender

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ratakasi Info
« Vastaus #32 : 19.08.20 - klo: 14.58 »
Vuoden 2017 tulokset lisätty - Kiitos Sami. Vielä puuttuu 2013.

http://rc10.fi/index.php?topic=109193.msg837685#msg837685

Poissa pintakaasu

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Ratakasi Info
« Vastaus #33 : 21.08.20 - klo: 15.19 »
Ratakasin SM-sarja alkaa lauantaina 22.08.2020 Hyvinkään uusitulla radalla.

18 osallistujaa yhdessä kisassa. Tästä on hyvä jatkaa luokan kasvua.

Huom! SM2 ajetaan samalla radalla jo heti sunnuntaina (23.08.2020)



Tilanne 21.8.2020: 20 kuskia ilmoittautunut Hyvinkään 2-päiväiseen kisaan. Mukana paljon vanhoja huippukuskeja jotka eivät ajaneet viime kaudella SM-sarjaa ja mikä tärkeintä, mukana on myös puolikymmentä uutta kuskia.

Tämä on ihan älyttömän hyvin!!

Mainiota! Nöyrimmät kiitokset teille jotka tuette tätä mahtavaa lajia osallistumalla kisoihin!

Tästä on hyvä jatkaa!  :azn:
« Viimeksi muokattu: 21.08.20 - klo: 15.22 kirjoittanut pintakaasu »
No Trends, No Fun, No Mercy, No Compromise... be wild and free...

Poissa Ender

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ratakasi Info
« Vastaus #34 : 21.08.20 - klo: 23.00 »
Tarkoitus oli ensi viikolla tehdä ekat testit radalla, mutta sää näyttää menevän huonompaan suuntaan, niin päätinkin vähän kiirehtiä... ja meninkin jo tänään:



Viimeksi ajanut RC-autolla maaliskuussa niin vähän oli hakusessa, mutta meni kyllä paremmin kuin odotin.

Pitää kirjoitella myöhemmin lisää. Aamulla lähden Hyvinkäälle katsomaan Ratakasin SM-kisoja.

Poissa Ender

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Ratakasi Info
« Vastaus #35 : 22.08.20 - klo: 08.58 »
Aamulla lähden Hyvinkäälle katsomaan Ratakasin SM-kisoja.

Radalta tuli viestiä, että vettä tulee ja kukaan ei ole ajamassa. Ennuste on huono. Eli en ainakaan toistaiseksi lähde Hyvinkäälle.


Sent from my iPad using Tapatalk

Poissa Ender

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ratakasi Info
« Vastaus #36 : 30.08.20 - klo: 12.13 »
Perjantaina 28.08.2020 oli toinen treenipäivä Tattiksella Shepherdin Ratakasilla.

Pikkuhiljaa pääsee jo ajamiseen kiinni. Paljon on kuitenkin vielä parannettevaa.

Tässä parhaimmain runin yhteenveto ja samalla oma kierrosenkka (16.216). Tuosta on vielä pajon varaa parantaa.



Laitetaan vielä lyhyt videon pätkä:

https://youtu.be/vIZkJoFVBOg

Poissa Ender

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ratakasi Info
« Vastaus #37 : 31.08.20 - klo: 20.31 »
Ratakasi SM1 23.08.2020 Hyvinkää tulokset

Viralliset tulokset: http://rc10.fi/index.php?topic=109255.0

Tässä tulokset ja yritin kaivella myös automerkin: (laittakaa viestiä, jos meni väärin…)

Moottorikin olisi kiva olla, mutta en niitä ruvennut nyt selvittämään, kun en päässyt kisojakaan katsomaan.
 
1  Fredriksson Henri, MUGEN
2  Raikas Tony, MUGEN
3  Vehniäinen Panu
4  Saarinen Teemu, MUGEN
5  Saarinen Niko, MUGEN
6  Seppälä Markku, SHEPHERD
7  Hovi Jani
8  Mairue Tomi, CAPRICORN
9  Pesonen Eetu, MUGEN
10  Nordman Sten, SHEPHERD
11  Tiainen Tuukka, SHEPHERD
12  Valtonen Heikki
13  Munck Sami, MUGEN
14  Tuomainen Petri, SHEPHERD
15  Rönkkönen Hiski, SHEPHERD
16  Sillanpää Aarre, MUGEN
17  Meriläinen Tauno, CAPRICORN
18  Mannio Ilkka, SHEPHERD
19  Korpela Rami, MUGEN
20  Saarinen Jere, MUGEN

Seuraavaksi Nitro power tour III 6.9.2020 Kouvolassa ja SM2 Hyvinkäällä 12.09.2020

Poissa Ender

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ratakasi Info
« Vastaus #38 : 31.08.20 - klo: 20.40 »
Nitro Power Tour III 06.09.2020 Kouvola Ilmoittautuneet:

Sten Nordman, SHEPHERD
Tuukka Tiainen, SHEPHERD
Petri Tuomainen, SHEPHERD
Teemu Saarinen, MUGEN
Eetu Pesonen, MUGEN
Sami Munck, MUGEN
Tony Raikas, MUGEN
Aarre Sillanpää, MUGEN
Jere Saarinen, MUGEN
Tomi Mairue, CAPRICORN
Niko Saarinen, MUGEN
Panu Vehniäinen, ?
Henri Fredriksson, MUGEN
Jani Hovi, ?
Hiski Rönkkönen, SHEPHERD

Poissa Ender

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ratakasi Info
« Vastaus #39 : 04.09.20 - klo: 10.19 »
Sunnuntaina on mahdollisuus nähdä Ratakasit tositoimissa.

Fuel+nitro power tour III 6.9.2020 Kouvola
http://rc10.fi/index.php?topic=109183

Sunnuntaina ajetaan Kouvolan Tykkimäen radalla kovaa kisaa. Luokat ovat: Ratakasi, FG-Mini ja LS-5

Sunnuntain finaalien aikataulu:
Ratakasi A-finaali harjoitus (10min) 12:50
FG-Mini B-Finaali (5+20min) 13:05
Ratakasi B-finaali (3+20 min) 13:35
LS-5 B-finaali (5+20 min) 14:05
FG-Mini A-Finaali (5+30min) 14:35
Ratakasi A-Finaali (3+30 min) 15:15
LS-5 A-finaali (5+30 min) 15:55

Samalla kun piipahdat katsomassa RC-kisoja, voit käydä katsomassa myös näitä tapahtumia:

Historic Kymi Race
Historic Race Finland ry:n 30-vuotis ratakausi päätetään Historic Kymi Raceen KymiRingin moottoriradalla. Edeltävänä viikonloppuna ajoivat ratamoottoripyörät SM-kisansa ja nyt tulevana viikonloppuna, 5.-6. syyskuuta uuden radan korkkaa yli 150 kuudelta eri vuosikymmeneltä tulevaa historiallista ratakilpuria

https://www.historicrace.fi/HistoricKymiRace2020/?fbclid=IwAR05nWeGA4Cb5pUk0OlITl8BqL_bMltrY49xzsGybqwm5Fdm-2kY2lMgHHA

Karting SM
SM-pistetaisto kiihtyy! Vauhdikkaan Oulun kilpailuviikonlopun jälkeen nuoret kuljettajat ovat vauhdissa peräkkäisenä viikonloppuna Kouvolassa Tykkimäki Circuitilla ja viikonloppua isännöi Kouvolan Formula K-kerho ry. Viikonlopulle on ilmoittautunut 182 kuljettajaa tiimeineen.

http://www.kartingsm.fi/content/fi/36/23798/Kolmas%20osakilpailuviikonloppu%20k%C3%A4yntiin%20Kouvolassa.html?fbclid=IwAR1jrem-lwnAE_2pSagauasYhdFMlUGvg1bOZgnyyWxJ80CrIo-8kTGJWVw

RC Sähkötouring
Huom! Lauantaina ajetaan TSM-10 ja TSS-10 -kisat Kuusankoskella:
http://rc10.fi/index.php?topic=109182.0

Poissa Ender

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ratakasi Info
« Vastaus #40 : 11.09.20 - klo: 11.27 »
Euro NITRO Series Onroad Round 2 APELDOORN / NL
10.09.2020 - 13.09.2020

Korona vaikuttaa kyllä nyt pahasti osallistujamääriin. Vähän kyseenalaista ajaa koko sarjaa.

(40+ -luokassa 21 kilpailijaa)

https://www.myrcm.ch/myrcm/main?pLa=en&dId[E]=52044&hId[1]=evt#

Vapaat treenit:

1  Rick Vrielijnck     0:39.871   6 [5, 3, 2, 4, 1]       NL Infinity
2  Simon Kurzbuch      0:39.910   5 [6, 4, 3, 2, 1]       CH Shepherd
3  Jeffrey Rietveld    0:39.938   6 [4, 5, 3, 2, 1]       NL Infinity
4  Timo Schröder       0:40.010   4 [6, 3, 5, 2, 1]       DE Shepherd Velox V8.2
5  Toni Gruber         0:40.216   5 [6, 4, 3, 2, 1]       DE Shepherd Velox V8.2
6  Steven Cuypers      0:40.312   6 [5, 3, 2, 4, 1]       BE Mugen Seiki MRX6-X
7  John Ermen          0:40.340   6 [4, 5, 3, 1, 2]       NL
8  Robbin Hertong      0:40.450   4 [5, 2, 3, 6, 1]       NL
9  Shasa Jason Lackner 0:40.466   4 [6, 3, 5, 2, 1]       CH
10 Arnaud Mathieu      0:40.490   6 [5, 4, 3, 2, 1]       FR Capricorn
11 Silvio Hächler      0:40.503   6 [4, 5, 3, 2, 1]       CH
12 Tobias Hepz         0:40.722   5 [6, 3, 2, 4, 1]       DE Serpent 989
13 Ben Jamini          0:41.358   6 [5, 7, 2, 3, 4, 1]    NL Shpherd
14 Yves Zoma           0:41.507   4 [1, 2, 7, 3, 5, 6]    BE Mugen MRX6X
15 Torsten Müller      0:41.993   2 [5, 4, 6, 1, 3]       DE
16 Peter Thys          0:42.125   4 [6, 3, 5, 7, 2, 1]    BE Mugen MRX6-X
17 Daniel Toennessen   0:42.197   3 [7, 6, 2, 4, 5, 1]    DE Mugen
18 Bastian Gramlich    0:42.256   5 [4, 6, 3, 1, 2]       DE
19 Felix Hetzer        0:44.177   7 [4, 6, 3, 1, 2, 5]    DE
20 Jonathan La Rocca   0:44.213   7 [6, 3, 4, 5, 1, 2]    BE
21 Sidney Blokker      0:45.659   7 [1, 2, 3, 4, 5, 6]    NL
22 Emiel Bonhof        0:00.000   1 [2, 3, 4, 5, 6]       NL

Poissa Ender

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ratakasi Info
« Vastaus #41 : 11.09.20 - klo: 12.04 »
Ratakasi SM 2, LS-5 SM 2 ja FG-mini 2 13.9.2020 Hyvinkää

Ratakasin SM-sarja jatkuu sunnuntaina Hyvinkäällä. Osallistujamäärä on ihan ENS-sarjan tasoinen  :wink:

Sää näyttää lupaavalta ja nyt päästään varmasti ajamaan finaalitkin.

Virallinen kilpailukutsu: http://rc10.fi/index.php?topic=109262.0

Osallistujat

Valtonen Heikki    PRCA            ?
Petri Tuomainen    Fullspeed RC    SHEPHERD
Sillanpää Aarre    TamUA           MUGEN
Korpela Rami       RiiUA           MUGEN
Meriläinen Tauno   Fullspeed RC    CAPRICORN
Mannio Ilkka       Fullspeed RC    SHEPHERD
Niko Saarinen      HyUA            MUGEN
Jani Hovi          HyUA            ?
Tomi Mairue        HyUA            CAPRICORN
Tuukka Tianen      HyUA            SHEPHERD
Rönkkönen Hiski    LahUA           SHEPHERD
Munck Sami         TamUA           MUGEN
Seppälä Markku     Fullspeed RC    SHEPHERD
Raikas Tony        KyPak           MUGEN
Panu Vehniäinen    TamUA           ?
Henri Fredriksson  Fullspeed RC    MUGEN
Jere Saarinen      HyUA            MUGEN
Sten Nordman       Fullspeed RC    SHEPHERD
Pesonen Eetu       LahUA           MUGEN
Saarinen Teemu     HyUA            MUGEN


Finaalien aikataulu:
     
Ratakasi C-finaali (3+15 min)           15:50
Ratakasi 6 nopeimman harjoitus 10min    16:10     
LS-5 B-Finaali (5+15min) (12-kuskia)    16:25     
Ratakasi B-finaali (3+15 min)           16:55     
FG-Mini A-Finaali (5+30min) (11-kuskia) 17:20     
Ratakasi Finaali (3+30 min)             18:05      
LS-5 A-finaali (5+30 min)               18:45     
         
Palkintojen jako / Prize giving         19:30


Poissa Ender

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ratakasi Info
« Vastaus #42 : 17.09.20 - klo: 09.29 »
Kaikkien tiedossa on, että Novarossi on vaikeuksissa ja varmuutta yrityksen tulevaisuudesta ei ole.

Hyviä Ratakasiin sopivia Novarossi -moottoreita saisi nyt edullisesti.

Esim Mephiston saisi täältä:

https://www.team-shepherd.nl/novarossi-mephisto-21.html?fbclid=IwAR1sdj2KYNaU9NefASVHpmqgEurSHndvlWA_gG40D9RMnqQziu224a94y-E

Näytti olevan 16 moottoria varastossa... Uskaltaisihon tilata pari noita? Pitäisi samalla tilata muutama laakeri ja kiertokanki varaosiksi.


Poissa Ender

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ratakasi Info
« Vastaus #43 : 18.09.20 - klo: 10.24 »
2020 ENS RD2 APELDOORN, NETHERLANDS 10-13.09.2020

1  Simon Kurzbuch    SHEPHERD   OS
2  Silvio Hächler    ARC        OS
3  Rick Vrielijnck   INFINITY   MAX POWER
4  Jeffrey Rietveld  INFINITY   PICCO
5  Steven Cuypers    MUGEN      PICCO
6  Timo Schröder     SHEPHERD   OS
7  Arnaud Mathieu    CAPRICORN  ONE
8  Robbin Hertong    ARC        REDS
9  Toni Gruber       SHEPHERD   NOVAROSSI
10 John Ermen        ARC        REDS


Kisaraportti: https://www.eurorcseries.com/ens/news/kurzbuch-and-greiner-make-it-2-from-2-in-2020-ens
Tarkemmat tulokset: https://www.myrcm.ch/myrcm/main?pLa=en&dFi=apeldoorn&dId[E]=52044&hId[1]=search#

Viimeinen osakilpailu Italian Fioranossa 29.10.2020-01.11.2020.

Poissa Ender

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ratakasi Info
« Vastaus #44 : 02.10.20 - klo: 11.02 »
EFRA AMG 07-08.11.2020

https://www.efra.ws/efra-agm-2020/?fbclid=IwAR3av9OUB8_yx7btpMmo1hCs3ModjovYFMYrJxoRRRJfTLlMiXDfwIZkZVI

Ratakasin osalta ei ole paljonkaan muutoksia tulossa.

Mutta mitäköhän tuo koriasia pitää sisällään? Ilmeisesti vain jotain keskustelua, kun on Other-osiossa.

11. ANY OTHER BUSINESS.
Regular ZOOM Section Meetings. Calendar for 2021?
Live CHATS specific of IC section, with open questions?
New Bodies of 1/8th IC
« Viimeksi muokattu: 02.10.20 - klo: 11.12 kirjoittanut Ender »

Poissa JUkka-san

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Ratakasi Info
« Vastaus #45 : 02.10.20 - klo: 15.09 »
EFRA:n vuosikokouksessa on hyvin vähän sääntömuutoksia tulevalle kaudelle. Suurin haaste on luoda mahdollisuudet ajaa lähes normaali kausi kesällä 2021. Miten mahdollistetaan riittävät turvavälit kuskeille korokkeella vai tehdäänkö väliseinät pleksistä...?

Poissa Ender

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Ratakasi Info
« Vastaus #46 : 02.10.20 - klo: 22.16 »
EFRA:n pressa selventää vähän tätä koriasiaa Facebookissa:

First of all I hope all of you and family keep safe and stay as far as possible of COVID19. Regarding your question, doubts, concerns: no panic. We are working for the best of the class trying to detect where problems are and find solutions to improve. Answering your question Lars:

Motivation: In the last 10 years the main improvement in that class has been bodies. Due high downforce of the current bodies, mechanical parts like bearings, clutch, belts.. are suffering a lot, especially in tracks with high traction. I.E in last IFMAR WC 2019 in L.A, only 5 cars could finish the 1 hour main final due mechanical problems and some of them finished but had problems during final. So we are talking about resistance A-main final.

Another weak point in this moment: Engine. With 16% of nitro and special fuels, 3.5cc engines and current foam tires, you can drive a 1/8th IC on road car a full gas more than 70% in most of the tracks which caused a lot of stress on the engine. For professional driver, doesn’t matter if they spend 7-8 engines in a week race. But nonprofessional drivers paid the bill. If you want to get a chance to get a successful Euro/WC you have to get 4-5 good engines ready to be burned (if you have good skills for tunning).

Last but not least, we realized that the bodyshell designs were becoming more and more extreme, if we cannot put limits in a couple of years 1/8th bodies will look like slot cars.

Who is pushing: After a lot of talks with drivers, manufacturers… IFMAR and EFRA got a conclusion that best way could be to reduce downforce of the current bodies.

Goals: Reduce downforce, to reduce stress on the mechanical parts of the car, reduce stress on the engines and to create a GBS to regulate limits in 1/8th IC future designs creating more realistic bodies.

Benefits: mainly for hobby drivers, keeping durability of the mechanical parts of the car and engines. Benefit for manufactures, creating a good set of rules for their designs and, in a minor way but also important for the future, benefits for fans not related with RC, creating as much realistic bodies possible to be attractive for TV coverages.

Once again, not panic. We are working hard with real professionals in that area and with deputed manufacturers. Changes won’t be insane. Changes will be according to the needs we have, and thinking in mid-long term.

I hope to see you soon somewhere on the track to continue talking about our passion!

https://www.facebook.com/groups/513188615399510/?ref=share

Sent from my iPad using Tapatalk

Poissa Ender

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ratakasi Info
« Vastaus #47 : 05.10.20 - klo: 10.35 »
Viikonlopun aikana tämä koriasia herätti valtavasti keskustelua. Monet ovat sitä mieltä, että nykyisiä koreja ei pidä kieltää ja kaikki on hyvin.

Suomen tasolla asia on näin, mutta MM-tasolla voi olla ehkä järkevää pitkässä juoksussa tehdä jotain. Moottorin tehokkuus ja viimeisen päälle "kevennetyn" auton kestävyys ei saa olla se ratkaisevin tekijä.

EFRA:n pressa antoikin vielä lisäselvitystä asiasta:

Javier Garcia:
"Just finishing to read all your comments and discussion made by this item. Always comments and opinions are appreciated and always take notes of them, so from this point of view is fine and thanks for the feedback. Listen, read, think and react is something that EFRA did, do and will do always for the benefit of our loved sport. And EFRA will always cooperate with IFMAR to bring them our experience and feedback. And the most important one, as Willy said, THERE IS NOT A PROPOSAL, just work in the background to think in the future of the section.
I’m going to try to answer some of them, putting attention in the subject and forgetting others who are not interesting for it, or even reflect the lack of knowledge of what EFRA is doing in last years on the section. For those who tell or insinuate that we don’t listen drivers, from 2016 EFRA representatives and myself personally were in all Official EFRA-IFMAR events, getting opinions, making polls on the track, talking with RC Industry, Organizers, federations and drivers from all over the world and from different levels. From top to the hobby drivers. For those who tell that we have to reduce entry fees, please talk with organizers and tell them that they are going to lose money organizing races for you, because I would like to remind that 90% of the Entry fee going to the Organizers to try to make best quality of races possible.
Ok, Let’s go.
I think, in my opinion, the meaning of this idea (body changes in 1/8th IC on road) has been misunderstood and some comments didn’t reflect the spirit of this idea. I tried to explain in my last post what reason was to start to work on this idea, but it seems no more people understood. I will go far away. When this idea started? Mainly when we had to manage “famous” issue of 4 or 5 minutes qualy (2017). Engines on the limit due high consumption; they didn’t finish 5 minutes heats. Go to 4 minutes. Pay attention that one of the main reasons to change this rule is because HOBBY DRIVERS burned the engines in 5 minutes heat. TOP drivers could get 5 minutes in most of the tracks because they had engines and knowledge. Now we went 4 minutes. Just a year later, in some tracks, some drivers suggested us to start in the middle of the track because they didn’t finish the heat of 4 minutes. And we could see in sub finals and finals refuelling in some tracks at 3,45 minutes. Where is the limit? Do you considering as EFRA-IFMAR that we have to think how to solve that? We considered after a lot of talks with engines, bodies and cars manufactures in a lot of official races that we can work in the way to reduce downforce in the bodies to try to keep safe mechanical parts.
Does it mean that reducing downforce in the car will be slower or difficult to drive? It depends of how far goes with changes in the bodies but, OF COURSE NOT THE PLAN. If you reduce downforce in the bodies in a professional way, I mean not an extreme change, just an evolution, we reduce a bit speed corner and increase a bit top speed in the straight due less resistance, which means that lap times will not change so much and cars will be still funny to drive, because engines, cars and tires are good enough. Also we will provide margin to improve. THE GOAL IS TO REDUCE STRESS mainly in top speed corners where mechanical parts are on the limit. And this is good for HOBBY DRIVERS because they will save a lot of material like tires, engines and car parts and TOP DRIVERS, because they have skill and material, will find the way to keep the great lap times. And I firmly believe that everybody will have fun. We have some mock ups, but at the moment no ready to be shown.
Also I think that the question of the poll is not right enough when you ask to “abandon the current bodies”. That’s not the point. We don’t want to abandon all develop done in last years. We want to put limits, create a GBS where manufactures can get rules for those limits and, if possible, make bodies more realistic. AND NO PANIC if you have bodies on stock!!! This is something that we are considering in mid-long term, you will have time to use those bodies even better could be interesting to race together on the tracks for different level of drivers!
Finally, for those who tell that we have to think in next generation of drivers and/or we have to work on that, this is my main project/concern in this moment in EFRA https://www.efra.ws/detail/?lk=0&fk=1&nk=2326. Take 5 minutes to read and watch.
I’m sorry for my long-long post. I didn’t want to answer anymore, but I think, after read the comments we have to do some clarifications.
I hope to see you soon somewhere on the tracks instead behind of the computer!"

Poissa Ender

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Nitro Ratakasi Info
« Vastaus #48 : 05.02.21 - klo: 16.27 »
Aktivoidaan tätäkin vähän.

Päivittelin vihdoin nuo kauden 2020 -tulokset.
« Viimeksi muokattu: 13.03.21 - klo: 09.39 kirjoittanut Ender »

Poissa Ender

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ratakasi Info
« Vastaus #49 : 24.02.21 - klo: 15.56 »
Tässä epävirallisia kisapäiviä:

Suomi
Su 23.05.2021     Kouvola
Su 20.06.2021     Hyvinkää
La 17.07.2021     Hyvinkää
Su 08.08.2021     Helsinki


Ruotsi
22-23.05.2021     Sverige Cup, Trollhättan
12-13.06.2021     SC, Växjö
03-04.07.2021     SC, Staffanstorp
07-08.08.2021     Ruotsin mestaruus, Tukholma
28-29.08.2021     SC, Eskilstuna
18-19.09.2021     SC final, Örebro
« Viimeksi muokattu: 05.03.21 - klo: 12.28 kirjoittanut Ender »

Poissa Ender

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ratakasi Info
« Vastaus #50 : 05.03.21 - klo: 12.29 »
Päivitin Suomen kisojen epäviralliset päivämäärät.

Poissa Ender

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ratakasi Info
« Vastaus #51 : 07.03.21 - klo: 22.32 »
-
« Viimeksi muokattu: 08.03.21 - klo: 20.11 kirjoittanut Ender »

Poissa Jarno Pottonen

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Ratakasi Info
« Vastaus #52 : 08.03.21 - klo: 09.44 »
Minut saa myös lisätä Mugenin alle eli Jarno Pottonen Fullspeed RC.
Pyrin osallistumaan kaikkiin ratakasi osakilpailuihin kaudella 2021.

Poissa Ender

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ratakasi Info
« Vastaus #53 : 08.03.21 - klo: 10.23 »
Minut saa myös lisätä Mugenin alle eli Jarno Pottonen Fullspeed RC.
Pyrin osallistumaan kaikkiin ratakasi osakilpailuihin kaudella 2021.

Lisätty. Eiköhän uudet osallistujaennätykset rikkoudu tänä vuonna.  :grin:

Jos nuo epäviralliset päivämäärät toteutuvat, voi olla, että pääsen ajamaan vain kaksi viimeistä kisaa.

Poissa Screwed

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Ratakasi Info
« Vastaus #54 : 08.03.21 - klo: 11.34 »
Jos nuo epäviralliset päivämäärät toteutuvat, voi olla, että pääsen ajamaan vain kaksi viimeistä kisaa.
Taisit kopioida nuo päivät sähköpuolelta jossa ne ovat ihan viralliset. Missä vaiheessa nuo sitten muuttui epävirallisiksi? En olisi julkaissut epävirallisia päivämääriä sähköryhmässä.

Poissa Vesa

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Ratakasi Info
« Vastaus #55 : 08.03.21 - klo: 11.43 »
Kisapäivät on epävirallisia kunnes akk hallitus ne käsittelee ja hyväksyy, vaikkeivat varmasti tuosta muutukaan.
Destiny | Reedy | Xenon | JFT | V*DZN | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

Poissa Ender

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ratakasi Info
« Vastaus #56 : 08.03.21 - klo: 11.46 »
Taisit kopioida nuo päivät sähköpuolelta jossa ne ovat ihan viralliset. Missä vaiheessa nuo sitten muuttui epävirallisiksi? En olisi julkaissut epävirallisia päivämääriä sähköryhmässä.

Sain nuo päivät jo aikaisemmin tietooni ja en laittanut niitä vielä, koska mielestäni viralliset tiedot pitää tulla Luokkayhteyshenkilön kautta. Ja kun ne tuli tuohon Sähköpuolelle ajattelin ne laittaa tänne "epävirallisina" päivinä.

Poissa Ender

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Nitro Ratakasi Info
« Vastaus #57 : 08.03.21 - klo: 12.00 »
Ketjun otsikko muutettu Ratakasi Info -> Nitro Ratakasi Info

Poissa Screwed

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Ratakasi Info
« Vastaus #58 : 08.03.21 - klo: 12.07 »
Kisapäivät on epävirallisia kunnes akk hallitus ne käsittelee ja hyväksyy, vaikkeivat varmasti tuosta muutukaan.
Ja koska AKK:n ei tarvitse hyväksyä sähköluokan päiviä niin ne ovat virallisia sähköpuolella mutta ei polttispuolella  :wink:

Tilanne oli kestämätön uuden luokan kannalta ettei tiedetä kisapäiviä reilu 2kk ennen ekaa kisaa kun jengi odottelee uuden kaluston ostamisen kanssa että kalenteri julkaistaan. Sen takia nuo päivät piti saada näkyviin. Tiedän ainakin 2 henkilöä jotka ovat ostaneet sähköratakasin heti noiden päivien julkistamisen jälkeen.

Poissa Ender

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Nitro Ratakasi Info
« Vastaus #59 : 08.03.21 - klo: 12.18 »
Tilanne oli kestämätön uuden luokan kannalta ettei tiedetä kisapäiviä reilu 2kk ennen ekaa kisaa kun jengi odottelee uuden kaluston ostamisen kanssa että kalenteri julkaistaan. Sen takia nuo päivät piti saada näkyviin. Tiedän ainakin 2 henkilöä jotka ovat ostaneet sähköratakasin heti noiden päivien julkistamisen jälkeen.

Näin se menee mielestäni kaikissa luokissa. Optimitilanteessa päivät pitäisi saada jo tammikuussa. Normaalioloissa tulee esim. kesälomalentoja varattua noihin aikoihin. SM -luokissa tulee tietysti ongelmaksi kansainväliset kisakalenterit yms... mutta eikös nekin ole aika hyvin tiedossa jo edellisen vuoden aikana.

Jos itseltä kysytään, SM-kesäsarjoissa voisi olla vain kaksi kisaa. Olisi helpompi tehdä kalenteri. Tämän lisäksi eri luokilla olisi sitten Kansallinen tai joku muu (Esim. XRS) tyylinen sarja.

Itsellä haaveissa ajaa vuosittain myös yksi kisa ulkomailla (Esim. ENS 40+) ja en näe kovin realistisena, että pystyn koskaan ajamaan neljää SM-kisaa kesässä.
« Viimeksi muokattu: 08.03.21 - klo: 12.30 kirjoittanut Ender »