Kirjoittaja Aihe: FTT TSS- ja TSP-10 -luokkien välitys.  (Luettu 2628 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jugertti

  • Fullspeed RC
    • Profiili
FTT TSS- ja TSP-10 -luokkien välitys.
« : 19.10.20 - klo: 22.49 »
Eli turisti auto tilattu, mutta millä välityksillä olisi hyvä aloittaa? ymmärrän että tuo prostock luokka on vaikea vastata kun on uudet moottorit ja niitä ei ole vielä oikein missään mut kait joku käry on asiasta jollakin?
Stanu luokassa vielä wanha moottori.
Eli lyhyesti, välitys stanuun ja prostock:iin?

Poissa pintakaasu

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: FTT TSS- ja TSP-10 -luokkien välitys.
« Vastaus #1 : 19.10.20 - klo: 23.45 »
TSP kokonaisvälityksistä ei ole tietoa. Mutta TSS kokonaisvälitys on hyvä kun se on noin 3.2.

Kokonaisvälitys lasketaan seuraavasti: (spurri/pinjonilla) x auton sisäinen välitys = kokonaisvälitys.

Ja moottoriin kannattaa laittaa joku tehokas tuuletin, koska ajettaessa pitkällä välityksellä lämmöt saattavat pyrkiä nousemaan.
« Viimeksi muokattu: 20.10.20 - klo: 09.30 kirjoittanut pintakaasu »
No Trends, No Fun, No Mercy, No Compromise...
      *** Make 12 Track Great Again !!! ***

Poissa TOMMI

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: FTT TSS- ja TSP-10 -luokkien välitys.
« Vastaus #2 : 20.10.20 - klo: 08.50 »
Itse ajan Hakkilan radalla noin 4.1  välityksellä prostockia.
Auto xray T4.

Poissa evok

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: FTT TSS- ja TSP-10 -luokkien välitys.
« Vastaus #3 : 20.10.20 - klo: 09.51 »
Vähän toki riippuu myös radasta ja ajotyylistäkin, mutta Porossa (edellisellä koneella) tyypillisesti 3.9-4.3 välillä.
Itsellä 4.13 ollut melkein joka paikassa.
#99 | Awesomatix A800R | Sworkz 35-4e