Kirjoittaja Aihe: Axial Jeepille alusta? Mikä?  (Luettu 2416 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Iipe

  • Tulokas
    • Profiili
Axial Jeepille alusta? Mikä?
« : 23.12.20 - klo: 22.53 »
Mulla on AXIAL SCX10 JEEP WRANGLER G6 FALKEN Edition kori ja renkaat, mutta alusta puuttuu. Minkä alustan tuohon voisi hommata? Mulla on scx10 toinen auto, joten joku muu alusta voisi olla vaihtelua. Ja mistä sen ostaisi? Mieluusti rakennan itse niin opin samalla. Oon aika aloittelija näissä...

Poissa Iipe

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Axial Jeepille alusta? Mikä?
« Vastaus #1 : 24.12.20 - klo: 10.14 »

Poissa JolietJake

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Axial Jeepille alusta? Mikä?
« Vastaus #2 : 24.12.20 - klo: 21.45 »
Kumma kun tulikin sama alusta mieleen :D tollaisen hankkineena voin viskaa 2centtiäni kehiin.. päädyin tuohon alustaan yleisen kehuskelun ja puskaradion tuoman infon perusteella. Iskarit ja jouset on metallia eli ei heti kyykkää rankemmassakaan käytössä. Edessä on kaksi paikkaa servoille, eli sai kyhättyä servo vinssin aikahelposti mestoille! Runko metallia eli ei pahemmin jousta käytössä, muut osat jäykähköä muovia. Huonojaki puolia pitää vähä mainita, vastarin kotelo oli sen verran kookas killerbodyn toyota LC70 kovakorille että piti kyhätä täysin oma vastarin loota. Vaihteistokin on sen verran kookas että ohjaamon rakentelu vaati vähän pään raapimista. Akseli kotelot muovia, joillekin se on sama kuin silittäis vastakarvaan, toisille ihan sama.. Summa summaarum sanosin että rahansa värtti kapine 👍

Poissa lassii

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Axial Jeepille alusta? Mikä?
« Vastaus #3 : 03.04.21 - klo: 13.13 »
RC-offi foorumilta saa tietoa enemmän kun kerkee lukemaan. Itellä on tuo Trailwalker ja siihen jotain pientä käpistelly, mutta viisaampia on tuo foorumi täynnä jotka kyllä opastaa ja neuvoo ilman pään aukomista niinkun jollain toisella foorumilla on käynyt....(ei nimiä)
Kyosho Inferno 7.5, MFR, DST, Acme Werewolf