Kirjoittaja Aihe: 1/8 FLAT PAN CLASS – Uusi patteriratakasi luokka  (Luettu 17026 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa MonsTTer

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • KyPak
Vs: 1/8 FLAT PAN CLASS – Uusi patteriratakasi luokka
« Vastaus #30 : 01.04.21 - klo: 15.44 »
GT8-korit eivät sovi 1/8 track alustalle. Eri akseliväli ja raideväli. Lyhyemmässä GT8 alustalle tehdyssä korissa akseliväli on 325 mm ja raideväli on 310mm. Kun taas 1/8 track autojen korinmitat ovat akseliväli 295 mm ja raideväli 260mm...

Mutta tässä on jotain, nämä ovat tosin historical koreja, jos ei haittaa :wink: https://www.deltaplastik.it/?p=prodotti&l=eng&cat1=6&cat2=11&cat3=16

Tätä joskus katselin josko Buriin koriksi, mutta postimaksut aika kovat :sad:

https://www.deltaplastik.it/?p=prodotti&l=eng&id=22
(o\_!_/o)

Poissa Ender

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: 1/8 FLAT PAN CLASS – Uusi patteriratakasi luokka
« Vastaus #31 : 06.04.21 - klo: 13.58 »
Burin rakentelu edistyy vähän hitaaseen tahtiin, mutta eiköhän tuo ennen kauden alkua ole valmis.


Poissa PHJ33

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/8 FLAT PAN CLASS – Uusi patteriratakasi luokka
« Vastaus #32 : 20.04.21 - klo: 11.24 »
Kasikrossissa olen ajellut Hobbywinging Xr8 sct säätimellä sekä Trackstarin 1900kv mottoorilla. Performan 4s 6600 akut virtalähteenä

Ei oo ollu mitään ongelmia lämpöjen kanssa, ja muutenkin olen ollut tosi tyytyväinen sähköjen suhteen

Onko mitään näkemystä pääsiskö näillä alkuun myös lankkuautossa?

Poissa Screwed

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/8 FLAT PAN CLASS – Uusi patteriratakasi luokka
« Vastaus #33 : 20.04.21 - klo: 11.56 »
Kasikrossissa olen ajellut Hobbywinging Xr8 sct säätimellä sekä Trackstarin 1900kv mottoorilla. Performan 4s 6600 akut virtalähteenä

Ei oo ollu mitään ongelmia lämpöjen kanssa, ja muutenkin olen ollut tosi tyytyväinen sähköjen suhteen

Onko mitään näkemystä pääsiskö näillä alkuun myös lankkuautossa?
Virrankulutus ratakasiautossa on helposti 2-3x suurempi kuin kasikrossissa. SCT säätimellä ajoin 2200 kv motilla ihan menestyksekkäästi syskyllä testiä. Lämmöt pysyy kurissa kun välitys ei ole liian pitkä. Ajoin myös pari akullista Trackstarin 2100 kv motilla ja toimihan se. 1900 kv motilla annettaan varmaan suoralla jo pikkasen tasoitusta mutta ei mikään estä ajamasta sellaisella. Jos akut ovat 4s yhdessä paketissa niin se on ongelma jos haluaa uudella autolla ajaa. Kaikki uudet mallit syö 2x2s pötköjä. Itse ajoin vanhan mallisella Corallylla viime syksynä jossa akkupaikka oli toisella puolella yhdelle 4s paketille.

Kim

Poissa pintakaasu

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/8 FLAT PAN CLASS – Uusi patteriratakasi luokka
« Vastaus #34 : 20.04.21 - klo: 12.00 »
Hyvin pääsee alkuun, itsellekin tulee ensi alkuun 1900kv kone. Moottorin ja noparin jäähdytyksestä kannattaa huolehtia, koska sähkökasikiila kulkee lähes koko ajan hyvin korkeilla kierroksilla eli sähköjen limittirajoilla ja kori on varsin umpinainen (poikkeuksena sähkökiilakorit joissa on skuuppi) ja siellä ei kierrä kovinkaan hyvin viilennysilma. Sen vuoksi kannattaa moottorille laittaa niin tehokas tuuletin kuin markkinoilta löytyy esim. joku turbotuuletin. Perustuuletin kun on jotain 0.2 A tasoa virranotossa, niin nämä turbot ovat 0.4 A, itsellä on juuri tuommoinen turbotuuletin. Ja tuli huomattua se suurempi virranotto siitä, kun ensin oli tuommoinen made in China säädin autossa kiinni ja kun laittoi tuulettimen tulille niin ohjausservo hidastui paljon, tämä asia korjautui tehokkaamman säätimen vaihdolla.

Myös kannattaa harkita skuupillista koria, jossa se sähköjen viilennyksen ilmanottoaukko on siinä ohjaamon takana/päällä, sillä saa hyvin viilennystä korin alle. 
No Trends, No Fun, No Mercy, No Compromise...
      *** Make 12 Track Great Again !!! ***

Poissa PHJ33

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/8 FLAT PAN CLASS – Uusi patteriratakasi luokka
« Vastaus #35 : 21.04.21 - klo: 09.56 »
Kiitos vastauksista.

Poissa Screwed

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/8 FLAT PAN CLASS – Uusi patteriratakasi luokka
« Vastaus #36 : 23.04.21 - klo: 11.45 »
Kauden avaus Aipworks Circuitilla uudella Buri racer 2.1 Evo 2021 autolla. Rata oli pölyinen eikä vielä pidotettu. Mutta optimi 23% luisto päällä koko aika:

https://www.youtube.com/watch?v=X6B42mEUgqE

Poissa pintakaasu

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/8 FLAT PAN CLASS – Uusi patteriratakasi luokka
« Vastaus #37 : 23.04.21 - klo: 16.15 »
Hienosti kulki auto videolla!

Millaisilla akuilla ajoit ja paljonko oli akkujen kesto?
No Trends, No Fun, No Mercy, No Compromise...
      *** Make 12 Track Great Again !!! ***

Poissa Screwed

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/8 FLAT PAN CLASS – Uusi patteriratakasi luokka
« Vastaus #38 : 23.04.21 - klo: 17.46 »
Hienosti kulki auto videolla!

Millaisilla akuilla ajoit ja paljonko oli akkujen kesto?
https://www.eurorc.com/product/29079/gens-ace-redline-series-8200mah-76v-130c-2s1p-hardcase-hv-lipo-battery

Latasin vain 4,2V vaikka ovta HV mutta koska ei ollut pitoa niin oli tarpeetonta ladata täyteen. Ei ollut myöskään mitään ennakoita vielä säätimessä. Välitys 4,17 ja rollout 58mm, mottina HW 2000kv G3. Ajoin sellaisia +7 min stinttejä ja sähköä meni joku vajaa 5000 mAh. Säätimen lämmöt 90 astetta ja motti 57 astetta. Kori umpinainen polttiskori eikä motille edes tuuletinta vielä. Mutta tuo ei nyt kerro yhtään mitään siitä mitä tuleman pitää. En pidä mahdottomana että kulutus voi tuplaantua kun rataan tulee pitoa.

Poissa Screwed

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/8 FLAT PAN CLASS – Uusi patteriratakasi luokka
« Vastaus #39 : 27.04.21 - klo: 16.46 »
Juteltuani sekä nykyisten polttikuskien ja tulevien sähkökuskien kanssa korin paksuudesta tulin siihen tulokseen että ehdotan että sähkörataluokassa ajetaan vähintään 1.0mm paksuisella korilla jotta  olisi kivempi harrastaa kun kori kestää edes yhden ulosajon.

Nyt on kuitenkin käynyt ilmi että 1.0mm sähkömallin korien saatvauus on todella heikkoa koska valmistajat eivät niitä valmista kun kysyntä on liian vähäistä. Polttismallin koreja saa kyllä myös 1.0mm vahvuisna ja niillä ajetaankin em. syystä.

Polttis ja sähkömallin korien ainoa ero on että sähkömallissa on pieni skuuppi jonka tarkoitus on ohjata jäähdytysilmaa moottorille ja säätimelle. Itse en ole ajanut kuin polttiskoreilla tähän asti. Polttiskoreilla ei toistaiseksi ole ollut lämpöongelmia mutta kuumin testipäivä on toisaalta ollut vain 20 astetta viime syksynä. Ei siis vaan vielä ole kokemusta sähkökorin jäähdytystehokkuudesta tai tarpeellisuudesta.
Koska nykysääntöjen mukaiset kori ovat saatavuudeltaan heikkoja pitää säännöt muuttaa. Kukaan ei tätä tilannetta osannut arvata viime talvena, päinvastoin yksi maahantuoja vakuutii että koreja saa. Minun nähdäkseni meillä on 2 vaihtoehtoa. Ajetaan 1.0mm koreilla mutta polttismalleilla mitä saa hyvin. Tai sallitaan myös ohuemmat korit. Nyt kansan vuoro äänestää. Näkisin mielelläni ääni vain niiltä jotka ovat osallistumassa kisoihin. Kertokaa mielipiteenne nyt. Kesällä on sitten enää turha tulla valittamaan. Henk. koht. mulle on ihan sama. Idea oli että luokka olisi jäännyt vähän positiivisempana mieleen jos kori kestää vähän paremmin.

Kim Elfström

Poissa valtsu99

  • RSRCA
    • Profiili
Vs: 1/8 FLAT PAN CLASS – Uusi patteriratakasi luokka
« Vastaus #40 : 27.04.21 - klo: 20.11 »
Mä oon ton 1mm polttiskorin kannalla.

Valtteri
EuroRC -Turku fb.com/eurorcturku

Poissa pintakaasu

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/8 FLAT PAN CLASS – Uusi patteriratakasi luokka
« Vastaus #41 : 27.04.21 - klo: 20.31 »
Minä kannatan että 1.0 mm:siä polttiskoreja ja 1.0 mm sähkökoreja (saatavuuden rajoissa) saa käyttää. Just lähti viime viikolla muutama 1.0 mm sähkö- ja polttiskori maalaukseen.
« Viimeksi muokattu: 27.04.21 - klo: 20.35 kirjoittanut pintakaasu »
No Trends, No Fun, No Mercy, No Compromise...
      *** Make 12 Track Great Again !!! ***

Poissa Ender

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
1/8 FLAT PAN CLASS – Uusi patteriratakasi luokka
« Vastaus #42 : 27.04.21 - klo: 21.28 »
Minä kannatan että 1.0 mm:siä polttiskoreja ja 1.0 mm sähkökoreja (saatavuuden rajoissa) saa käyttää. Just lähti viime viikolla muutama 1.0 mm sähkö- ja polttiskori maalaukseen.
Juuri näin.


Sent from my iPad using Tapatalk

Poissa Jok-sa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/8 FLAT PAN CLASS – Uusi patteriratakasi luokka
« Vastaus #43 : 28.04.21 - klo: 19.58 »
Jos akut ovat 4s yhdessä paketissa niin se on ongelma jos haluaa uudella autolla ajaa. Kaikki uudet mallit syö 2x2s pötköjä. Itse ajoin vanhan mallisella Corallylla viime syksynä jossa akkupaikka oli toisella puolella yhdelle 4s paketille.

Kim

Uusista autoista myös Buri E1.3 syö monenmoista akkua. Olen hieman sillä silmällä katsellut ko. autoa:
https://www.facebook.com/media/set/?vanity=BURIRacerE1&set=a.2721228928142231

(Manuaalin loppupuolella on havainnekuvia eri layouteista: https://www.dropbox.com/sh/2ovbgrhrxmsgm2v/AACs_NAs_UyJ4aj0G4gPZJ3ua?dl=0&preview=Manual_E1.3evo21.pdf )
« Viimeksi muokattu: 28.04.21 - klo: 20.04 kirjoittanut Jok-sa »

Poissa Screwed

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/8 FLAT PAN CLASS – Uusi patteriratakasi luokka
« Vastaus #44 : 28.04.21 - klo: 20.05 »
Uusista autoista myös Buri E1.3 syö monenmoista akkua. Olen hieman sillä silmällä katsellut ko. autoa.
Omasta mielstä tuo Burin 1.x auto ei ole lainkaan kiinnostava. 2.1 on tosi paljon fiksumman näköistä designia kaikin puolin ja itse ostin sen.

Käsitykseni mukaan tuo 1.x auto on tehty yksityyppiluokkan mitä on ajettu ilmeisesti ainakin Itävallassa. Siinä luokassa moottori on rajoitettu 1900 kv. Luulin jo tuon auton kuolleen koska myytävänä sitä ei ole ollut koko talvena.
« Viimeksi muokattu: 28.04.21 - klo: 20.12 kirjoittanut Screwed »

Poissa Jok-sa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/8 FLAT PAN CLASS – Uusi patteriratakasi luokka
« Vastaus #45 : 28.04.21 - klo: 20.25 »
Uusista autoista myös Buri E1.3 syö monenmoista akkua.
Omasta mielstä tuo Burin 1.x auto ei ole lainkaan kiinnostava. 2.1 on tosi paljon fiksumman näköistä designia kaikin puolin ja itse ostin sen.

Anyway, se nyt kuitenkin syö monemoista akkua 4S-pötköstä lähtien :)

1.3sta on myös EVO ja EVO21 - mallit, kuten 2.1:stä.

https://www.redrc.net/2019/01/buri-racer-release-new-e2-1-e1-3-teaser-images/

Poissa Screwed

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/8 FLAT PAN CLASS – Uusi patteriratakasi luokka
« Vastaus #46 : 28.04.21 - klo: 20.29 »
Anyway, se nyt kuitenkin syö monemoista akkua 4S-pötköstä lähtien :)

1.3sta on myös EVO ja EVO21 - mallit, kuten 2.1:stä.

https://www.redrc.net/2019/01/buri-racer-release-new-e2-1-e1-3-teaser-images/
No, niin miten sen nyt ottaa. Tuo juttu on yli 2 vuotta vanha ja vielä ei ole misään ollut myytävänä 1.3 ja 1.2 ei myöskään ole pitkään aikaan näkynyt myynnissä.

Poissa Jok-sa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/8 FLAT PAN CLASS – Uusi patteriratakasi luokka
« Vastaus #47 : 28.04.21 - klo: 20.39 »
Uusista autoista myös Buri E1.3 syö monenmoista akkua. https://www.facebook.com/media/set/?vanity=BURIRacerE1&set=a.2721228928142231
Anyway, se nyt kuitenkin syö monemoista akkua 4S-pötköstä lähtien :)

No, niin miten sen nyt ottaa. Tuo juttu on yli 2 vuotta vanha ja vielä ei ole misään ollut myytävänä 1.3 ja 1.2 ei myöskään ole pitkään aikaan näkynyt myynnissä.

Ihan otan niin kuin Thomas kirjoittaa Facebookissa (tai meilissä, kun tarjosi ko. autoa). Ainiin, sanoinko että tuohon E1.3:een käy mm.sekä 4S että  2x2S -akut ;)

Poissa Screwed

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/8 FLAT PAN CLASS – Uusi patteriratakasi luokka
« Vastaus #48 : 28.04.21 - klo: 21.02 »

Ihan otan niin kuin Thomas kirjoittaa Facebookissa (tai meilissä, kun tarjosi ko. autoa). Ainiin, sanoinko että tuohon E1.3:een käy mm.sekä 4S että  2x2S -akut ;)
Olethan tietoinen että enää Thomas ei suoraan tarjoa enää mitään vaan kaikki myynti tapahtuu joko T2 kaupan kautta Saksassa tai meillä Hobbyfactoryn kautta? Ja viime kesästä lähtien olen seurannut tilannetta niin ei ole mitään 1.x autoa ollut myytävänä T2 kaupassa. Sen perusteella vedän omat johtopäätökset. Mutta jos saat jostain ostettu ks auton niin kyllä minä sitä mielelläni hypistelen livenä.

Kerroit kyllä että se syö kaikenlaisia akkuja. Korkea 4s pötkö ja lankkurata-auto on yhdistelmä joka ei mielestäni ole millään tapaa optimaalinen. Se tuli testattua viime syksynä että mitä matalampi painopiste sen kovempaa mennään ympäri rataa.

Poissa Jok-sa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/8 FLAT PAN CLASS – Uusi patteriratakasi luokka
« Vastaus #49 : 28.04.21 - klo: 21.20 »
Kerroit kyllä että se syö kaikenlaisia akkuja. Korkea 4s pötkö ja lankkurata-auto on yhdistelmä joka ei mielestäni ole millään tapaa optimaalinen. Se tuli testattua viime syksynä että mitä matalampi painopiste sen kovempaa mennään ympäri rataa.

Tämä on hyvin tiedossa, enkä toisin väittänytkään tai kuvitellut mitenkään optimaaliseksi, paremmaksi tai mielenkiintoisemmaksi, Totesin vaan, että syö 4S-pötköä, kun Pasikin sitä omassa postauksessaan aprikoi. Itsekin olen mietiskellyt samaa ja tuossa 1.3:ssa näyttäisi olevan myös samantyyppiset säädöt kuin 2.1:ssä (eli maavara ja keulan camber). Eli höntsäilemään sekä hakemaan tuntumaa pääsisi buggyn sähköillä ja nälän kasvaessa sitten päivittelemään komponentteja kuten akkuja ja muita sähköjä.

Poissa Jok-sa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/8 FLAT PAN CLASS – Uusi patteriratakasi luokka
« Vastaus #50 : 29.04.21 - klo: 08.36 »
Jos vielä näistä akuista jauhan ja asia saattaa kiinnostaa muitakin, niin sivuhihnaisina ARC, Corally ja Capricornikin näyttää syövän jos jonkinmoista pötkylää ja shortyä eri asennoissa.


ARC: http://www.arc-rc.com.tw/image/r8s_instruction_manual.pdf

BURI E1.3 (ei E2.1!) https://www.dropbox.com/sh/2ovbgrhrxmsgm2v/AACs_NAs_UyJ4aj0G4gPZJ3ua?dl=0&preview=Manual_E1.3evo21.pdf

Capricorn: http://www.capricornrc.com/wp-content/uploads/2018/09/LabC8-SR-ACTION-Manual-rel-1.2.pdf

Corally: http://manuals.promodels.be/C-00132-SSX8X_manual-V4.pdf
« Viimeksi muokattu: 29.04.21 - klo: 09.11 kirjoittanut Jok-sa »

Poissa Mönkkiinen

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: 1/8 FLAT PAN CLASS – Uusi patteriratakasi luokka
« Vastaus #51 : 29.04.21 - klo: 09.07 »
Hobbyfactory/BURI RACER.eivät ainakaan mainosta?

Poissa Screwed

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/8 FLAT PAN CLASS – Uusi patteriratakasi luokka
« Vastaus #52 : 30.04.21 - klo: 19.07 »
Juteltuani sekä nykyisten polttikuskien ja tulevien sähkökuskien kanssa korin paksuudesta tulin siihen tulokseen että ehdotan että sähkörataluokassa ajetaan vähintään 1.0mm paksuisella korilla jotta  olisi kivempi harrastaa kun kori kestää edes yhden ulosajon.

Nyt on kuitenkin käynyt ilmi että 1.0mm sähkömallin korien saatvauus on todella heikkoa koska valmistajat eivät niitä valmista kun kysyntä on liian vähäistä. Polttismallin koreja saa kyllä myös 1.0mm vahvuisna ja niillä ajetaankin em. syystä.

Polttis ja sähkömallin korien ainoa ero on että sähkömallissa on pieni skuuppi jonka tarkoitus on ohjata jäähdytysilmaa moottorille ja säätimelle. Itse en ole ajanut kuin polttiskoreilla tähän asti. Polttiskoreilla ei toistaiseksi ole ollut lämpöongelmia mutta kuumin testipäivä on toisaalta ollut vain 20 astetta viime syksynä. Ei siis vaan vielä ole kokemusta sähkökorin jäähdytystehokkuudesta tai tarpeellisuudesta.
Koska nykysääntöjen mukaiset kori ovat saatavuudeltaan heikkoja pitää säännöt muuttaa. Kukaan ei tätä tilannetta osannut arvata viime talvena, päinvastoin yksi maahantuoja vakuutii että koreja saa. Minun nähdäkseni meillä on 2 vaihtoehtoa. Ajetaan 1.0mm koreilla mutta polttismalleilla mitä saa hyvin. Tai sallitaan myös ohuemmat korit. Nyt kansan vuoro äänestää. Näkisin mielelläni ääni vain niiltä jotka ovat osallistumassa kisoihin. Kertokaa mielipiteenne nyt. Kesällä on sitten enää turha tulla valittamaan. Henk. koht. mulle on ihan sama. Idea oli että luokka olisi jäännyt vähän positiivisempana mieleen jos kori kestää vähän paremmin.

Ratakansa on äänestänyt asiasta netissä RC10 foorumilla ja sähköratakasiryhmässä facessa. Minkä tahansa EFRA korin puolesta oli:
Häkämies
Takkinen
Mäkelä
Mairue
Pottonen
Vuorenmaa

Vain vähintään 1.0mm kori polttisversiona jos ei muuta saa:
Niiranen
Pausio
Pintakaasu
Eklund

Itse äänestin tyhjää.

Näin ollen vedetään sitten samoilla säännöillä kuin polttispuolellakin korien osalta, poislukien se korkeussääntö. Eli saa ajaa ohuella tai paksulla korilla oman makunsa mukaan.

Tässä on nyt syytä todeta että asia ei todellakaan ole niin mustavalkoinen että olisi pakottava tarve ajaa ohuella jos kaikki muutkin ajavat. Esim. Teemu Saarisen mukaan hänkin on ajanut 1.0mm korilla. Ohuen korin kanssa voi finaali mennä pilalle yhden sopivan mällin takia kun kori on säpäleinä. Painoeroa on mulla Blitzin koreissa aika tasan 50g. 0,75mm on 153g ja 1.0mm 202g. Korit ovat myöskin kulutusosia. Tuskin kukaan tässä nyt pääsee valittamaan että meni rahat hukkaan. Vaikka nyt sitten haluaisikin ajaa kisaa ohuella korilla niin kyllä niille paksuille on aina käyttöä treeneissäkin. Fiksumpaa on nimenopmaan ajaa ainakin treenit paksulla korilla.

Kim Elfström

Poissa elv

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/8 FLAT PAN CLASS – Uusi patteriratakasi luokka
« Vastaus #53 : 30.04.21 - klo: 22.44 »
Jos sääennuste on edelleen suosiollinen niin on vakaa aikomus mennä sunnuntaina Hyvinkäälle ajamaan Capricornilla joskus 15:00 jälkeen. Oisko muita tulossa?
Riihimäen PA Klubi

Poissa JUkka-san

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: 1/8 FLAT PAN CLASS – Uusi patteriratakasi luokka
« Vastaus #54 : 05.05.21 - klo: 20.21 »
Mahdollisesti mukana!

Poissa pintakaasu

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/8 FLAT PAN CLASS – Uusi patteriratakasi luokka
« Vastaus #55 : 09.05.21 - klo: 11.30 »
2 wd kiila-autohan on hieno ja mahtava peli. Sellaisella tuli päästeltyä muutama vuosi sitten, mutta ajot jäi 3 kierrokseen. Kun ei sellaisella pysty ajamaan Suomen varsin liukkailla radoilla....
2wd auto vaatii erittäin puhtaan ja paljon ajetun radan sekä erittäin hyvän pidotuksen, jotta ajo on miellyttävää. Muuten ajo on varsin hankalaa ja aiheuttaa turhaan muille kuskeille vaaratilanteita pyörähtelyn muodossa.
No Trends, No Fun, No Mercy, No Compromise...
      *** Make 12 Track Great Again !!! ***

Poissa pintakaasu

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/8 FLAT PAN CLASS – Uusi patteriratakasi luokka
« Vastaus #56 : 10.05.21 - klo: 22.48 »
Hienoa 9 kuskia on ilmoittautunut mukaan Kouvolan ensimmäiseen kisaan uudessa patteriratalätty-luokassa!

Kiitos teille!
No Trends, No Fun, No Mercy, No Compromise...
      *** Make 12 Track Great Again !!! ***

Poissa Screwed

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/8 FLAT PAN CLASS – Uusi patteriratakasi luokka
« Vastaus #57 : 10.05.21 - klo: 23.09 »
Hienoa 9 kuskia on ilmoittautunut mukaan Kouvolan ensimmäiseen kisaan uudessa patteriratalätty-luokassa!

Kiitos teille!
Kyllä tämä on todella fantsua! Enpä osannut odottaa tällaista suosiota uudelle luokalle heti ekassa kisassa vaikka syksyllä uskoin vahvasti että kyseessä on tulevaisuuden luokka. Kiitos kaikki jotka olette mukana tai vielä tulossa mukaan. Uskon että lisää porukka tulee kun tajuavat että näillä jo ajetaan ihan oikeita kisoja.

Patterilätty  :grin: Saanko ottaa käyttöön?

Poissa pintakaasu

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/8 FLAT PAN CLASS – Uusi patteriratakasi luokka
« Vastaus #58 : 11.05.21 - klo: 12.44 »
Jokainen voi kutsua luokkaa ihan miksi huvittaa.

Oleellistahan tässä ei ole luokan nimi, vaan se että saadaan heti alusta lähtien mahdollisimman paljon jengiä ajamaan.
« Viimeksi muokattu: 12.05.21 - klo: 11.04 kirjoittanut pintakaasu »
No Trends, No Fun, No Mercy, No Compromise...
      *** Make 12 Track Great Again !!! ***

Poissa pintakaasu

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/8 FLAT PAN CLASS – Uusi patteriratakasi luokka
« Vastaus #59 : 21.05.21 - klo: 20.48 »
Elä huoli renkaista ja rengassäännöistä, sillä siellä on aina samat jätkät kärjessä ompa ne säännöt sitten mitkä tahansa :grin:
No Trends, No Fun, No Mercy, No Compromise...
      *** Make 12 Track Great Again !!! ***