Kirjoittaja Aihe: Pitäisi hankkia uusi auto  (Luettu 43441 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Pitäisi hankkia uusi auto
« Vastaus #240 : 02.05.05 - klo: 13.01 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
Jos todellinen huippuauto kiinnostaa niin V-one-RRR :stä on tullut Kyosholta WC edition sen kunniaksi että Kyosho voitti kyseisellä autolla viimeisimmät IFMAR maailmanmestaruusskabat, otti TQ:n sekä 8 paikkaa kymmenestä A-finaalissa. Siinäpä sitä on pikkasen ihmeteltävää Kyoshon parjaajillekin  8)


Oisko tälle 'todisteita'? Mun mielestä ainoo kössi jolla ovat pärjänneet on se FW05 keppi. Muutenkin jaksaa ihmetyttää tää kössin kehuminen, vertaa vaikka Mugeniin niin eihän noista voi edes puhua saman päivän aikana..  :shock:
---

Mika R

  • Vieras
Pitäisi hankkia uusi auto
« Vastaus #241 : 02.05.05 - klo: 13.25 »
Lainaus käyttäjältä: "jarkkom"
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
Jos todellinen huippuauto kiinnostaa niin V-one-RRR :stä on tullut Kyosholta WC edition sen kunniaksi että Kyosho voitti kyseisellä autolla viimeisimmät IFMAR maailmanmestaruusskabat, otti TQ:n sekä 8 paikkaa kymmenestä A-finaalissa. Siinäpä sitä on pikkasen ihmeteltävää Kyoshon parjaajillekin  8)


Oisko tälle 'todisteita'? Mun mielestä ainoo kössi jolla ovat pärjänneet on se FW05 keppi. Muutenkin jaksaa ihmetyttää tää kössin kehuminen, vertaa vaikka Mugeniin niin eihän noista voi edes puhua saman päivän aikana..  :shock:


Quottasin tämän RC Car Actionin lehden sivuilta. Toivottavasti ei mennyt metsään.. No pikkasen heitin takaisin kun Kyoshoahan täällä ei niin kauheesti kehuta, enemmänkin muita merkkejä. Sinänsä ei sillä mulle väliä, K on ainakin pirun hyvä mutta niin on muutkin. Ainoa todellinen ongelma on hinta, ovat törkeän kalliita suomessa.
Eli tasapuolisuus on a ja o. Mutta jos tuo stoori on totta niin eikö aika hyvä suoritus? Voittihan Kyosho 1/8 radankin MM tittelin viimeks eikä Mugen. Mugen sen sijaan voitti crossin. Mullahan on rata-autona HPI eikä K (ja sitä en lähtis kehumaan ennen kuin oon ajanut sitä enkä varmaan sen jälkeenkään).

Yllättäin K:n sivuilta löytyy juttua
http://www.kyosho.co.jp/web/race/2004race_event/car/2004ifma1-10on/2004ifma1-10on-e.html

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Pitäisi hankkia uusi auto
« Vastaus #242 : 02.05.05 - klo: 14.54 »
Nojoo, samaa infoa lukee tuolla TQ racingin saitilla:

http://www.tq-racing.com/news_reports/2004worlds_brazil/04IFMAR_results10.htm

Muutenkin tossa linkissä paljon juttua ko. kisoista. Kuten myös se, että se keppiautokin oli mukana, eri juttu sitten onko toi kalustolista kuinka tarkka.
---

Poissa waltt

  • Veteraani
    • Profiili
Hyper 7 TQ, Rc18T, Mini-z AWD
Hobao.        Asso.    Kyosho

Poissa waltt

  • Veteraani
    • Profiili
Pitäisi hankkia uusi auto
« Vastaus #244 : 08.05.05 - klo: 12.22 »
Joko olet jonkun auton ostanut??
Hyper 7 TQ, Rc18T, Mini-z AWD
Hobao.        Asso.    Kyosho

Poissa JeppeSon

  • Jäsen
    • Profiili
Pitäisi hankkia uusi auto
« Vastaus #245 : 09.05.05 - klo: 10.33 »
no mulla on itellä inferno ja hyvin on kestäny vaikka oon hyppiny + ym.
radalle en oo viel päässy ajamaan mutta menossa ollaan niin nähään mite se sports kestää. 8)
ajellaan inferno mp7.5 sport:lla

Poissa juttu

  • Tulokas
    • Profiili
Kyosho FW-05T
« Vastaus #246 : 13.05.05 - klo: 15.25 »
..ei ne kalliita ole, kun ei vaan erehdy ostamaan Suomesta  :!:

Oma Kyosho FW-05T ainakin on toimiva peli. Ja saa osallistua kisoihin (itse en vielä kehtaa...)

On tuossa toinenkin, ostin kaksi heti kerralla, tuli halvemmaksi - osta pois: 290e sis koko setti + hehku. BMW kopalla.

Poissa marko__

  • Veteraani
    • Profiili
Pitäisi hankkia uusi auto
« Vastaus #247 : 13.06.05 - klo: 16.56 »
Nyt kuulumisia. No toi rat-autoilu ei ole mun juttu. Olen ajellut tässä nyt tolla tamiyalla ja pitäny sitä myynnissä. Nyt on ostaja taitanut löytyä ja voisin ostaa uuden auton ja taidanpa ostaa täältä käytettynä Inferno MP6

Poissa marko__

  • Veteraani
    • Profiili
Pitäisi hankkia uusi auto
« Vastaus #248 : 20.06.05 - klo: 12.13 »
On tullut vähän muutoksia ostoihin eli saan HoBao Hyper 7 TQ. En ite siihen kyllä pystyny säästämään mutta isä antaa loput.

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Pitäisi hankkia uusi auto
« Vastaus #249 : 20.06.05 - klo: 12.31 »
Onko tullut muutoksia auton hankintaan sitten noiden kahden edellisen viestin??? Vielä varmasti ehtisit harkita asia uudestaan :P Jos sittenkin sähkökäyttöinen kyoshon Ultima...
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa marko__

  • Veteraani
    • Profiili
Pitäisi hankkia uusi auto
« Vastaus #250 : 20.06.05 - klo: 13.19 »
Se on ihan lopullinen päätös

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Pitäisi hankkia uusi auto
« Vastaus #251 : 20.06.05 - klo: 13.56 »
Hienoa, päätös on varmasti ainakin auton puolesta hyvä!
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Pitäisi hankkia uusi auto
« Vastaus #252 : 20.06.05 - klo: 13.59 »
No eihän tätä ole tässä vatvottu kuin vasta maaliskuusta asti, kisojakin on ollut ties kuinka monta ;) "Hiljaa hyvää tulee" sano etana kun salaattia mutusteli...
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Pitäisi hankkia uusi auto
« Vastaus #253 : 20.06.05 - klo: 14.59 »
Lainaus käyttäjältä: "tomppa82"
Hobao Hyper 7RTR. Lähtöhinta kyllä yli tuon 450 euron rajan, mutta ainahan kannatttaa tiedustella tarjousta... :D


Hauskaa asiassa vielä on se, että ensimmäinen ehdotus oli juuri Hobao hyper 7... Ympäri mennään ja yhteen tullaan...
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa marko__

  • Veteraani
    • Profiili
Pitäisi hankkia uusi auto
« Vastaus #254 : 24.06.05 - klo: 21.36 »
Mietin tässä et ne M-8 kisat on kyllä tosi kaukana paitsi Vantaa et ei isä kyllä mihinkään kauas kyllä lähde viemään mua. No oikeestaan monsteri oli paras vaihtoehto. (Sori tää oravan pyörä nyt  kun vaihtelen niitä kokoajan mun osto on sit vasta varmaa kun se on tilattu)

Poissa marko__

  • Veteraani
    • Profiili
Pitäisi hankkia uusi auto
« Vastaus #255 : 24.06.05 - klo: 22.44 »
Eivaan toi oli vitsi. Kyllä mä sen HoBaon ostan.

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Pitäisi hankkia uusi auto
« Vastaus #256 : 25.06.05 - klo: 08.13 »
ettet kuitenki kyllästys siihen hobaoon :?:  :mrgreen: jos kuitenkin mosterin hankkisit.... :?:  :mrgreen: joo tuolla ylhäällä oli jutua ettei savageen saa osia suomesta....varaosia kyllä suht hyvin saa..mutta että jos virittää jne...niin saksasta tai englannista tahi jenkkilästä..ite tilasin tossa sakelandiasta pikku nyssäkän aluks(iskarinsuojat+modattu kaasu linkki).jos toimitus menee ok niin tilaan optio osat jatkossa sieltä,koska sieltä niitä saa.kyllä maksu ainakin onnistui..eli ainakin rahat kelpas :mrgreen:
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa marko__

  • Veteraani
    • Profiili
Pitäisi hankkia uusi auto
« Vastaus #257 : 25.06.05 - klo: 12.27 »
Lainaus käyttäjältä: "racer"
ettet kuitenki kyllästys siihen hobaoon :?:  :mrgreen: jos kuitenkin mosterin hankkisit.... :?:  :mrgreen: joo tuolla ylhäällä oli jutua ettei savageen saa osia suomesta....varaosia kyllä suht hyvin saa..mutta että jos virittää jne...niin saksasta tai englannista tahi jenkkilästä..ite tilasin tossa sakelandiasta pikku nyssäkän aluks(iskarinsuojat+modattu kaasu linkki).jos toimitus menee ok niin tilaan optio osat jatkossa sieltä,koska sieltä niitä saa.kyllä maksu ainakin onnistui..eli ainakin rahat kelpas :mrgreen:





Sanoitko ton vitsillä vai ihan oikeasti.

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Pitäisi hankkia uusi auto
« Vastaus #258 : 26.06.05 - klo: 12.50 »
aikuisten tosissaan :mrgreen:
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa marko__

  • Veteraani
    • Profiili
Pitäisi hankkia uusi auto
« Vastaus #259 : 26.06.05 - klo: 14.24 »
No joo itse asiassa mua kiinostaisi tuo Genesis monsteri

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Pitäisi hankkia uusi auto
« Vastaus #260 : 26.06.05 - klo: 14.36 »
Hanki Hobao, Genesikseen kyllästyy. Joskus tulee jokaisella se vaihe, että haluaisi saada ajo-ominaisuuksia sekä päästä kisaamaan. Genesiksellä pääsee tod.näköisesti joskus vielä kisaamaan mutta ajo-ominaisuudet ovat hukassa Hyper 7:kaan verrattuna!

Poissa marko__

  • Veteraani
    • Profiili
Pitäisi hankkia uusi auto
« Vastaus #261 : 26.06.05 - klo: 15.57 »
Selvennän asiaa vielä että kun olen kysellyt tällä minkä ostan niin sillon ei ole ollut rahaa enkä tiennyt paljonko sitten voin laittaa siihen mutta nyt on rahaa ja 500e voin laittaa autoon.

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Pitäisi hankkia uusi auto
« Vastaus #262 : 26.06.05 - klo: 16.01 »
osta lego autoja :shock: 500 egellä saa paljo erillaisia niin ei luulis heti kyllästyvän? :twisted: tai sit jotain nikkoja...niitähän saa esim prismasta jollain 69,- hinnalla..joten niitäkin sais monta :twisted:
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa marko__

  • Veteraani
    • Profiili
Pitäisi hankkia uusi auto
« Vastaus #263 : 26.06.05 - klo: 16.07 »
Lainaus käyttäjältä: "racer"
osta lego autoja :shock: 500 egellä saa paljo erillaisia niin ei luulis heti kyllästyvän? :twisted: tai sit jotain nikkoja...niitähän saa esim prismasta jollain 69,- hinnalla..joten niitäkin sais monta :twisted:




Mikä juttu toi oli :roll:

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Pitäisi hankkia uusi auto
« Vastaus #264 : 26.06.05 - klo: 16.10 »
ehdotus :shock:
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa marko__

  • Veteraani
    • Profiili
Pitäisi hankkia uusi auto
« Vastaus #265 : 26.06.05 - klo: 16.17 »
Lainaus käyttäjältä: "racer"
ehdotus :shock:





Pitääks mua aina morkata :cry:

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Pitäisi hankkia uusi auto
« Vastaus #266 : 26.06.05 - klo: 16.18 »
nooooo...öööö....hmmm......öööööö.......niiiin........hmmm. ......ei aina....ööööö....mut joka kerta.
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa marko__

  • Veteraani
    • Profiili
Pitäisi hankkia uusi auto
« Vastaus #267 : 26.06.05 - klo: 16.22 »
Ylläpitäjät toivoisin että laittaisitte tämän  aiheen lukkoon ja poistaisitte kokonaan...

Poissa marko__

  • Veteraani
    • Profiili
Pitäisi hankkia uusi auto
« Vastaus #268 : 26.06.05 - klo: 16.25 »
Mietin tässä mielummin itsekseni minkä sit hommaan vähän ajan kuluttua

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Pitäisi hankkia uusi auto
« Vastaus #269 : 26.06.05 - klo: 16.37 »
Krossari kannattaa hommata ihan niinkuin tuossa ylempänä jo todettiinkin. Ajo-ominaisuudet ovat erinomaiset, kestävyys on ensiluokkaista ja pääsee radalle vaikka kisailemaan jos haluaa.

Monsterit on lähinnä kikkailu härveleitä jollaisen olen harkinnut itsellenikin hankkia ihan hupailu leluks.