Kirjoittaja Aihe: Pitäisi hankkia uusi auto  (Luettu 43440 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Speeder

  • Veteraani
    • Profiili
Pitäisi hankkia uusi auto
« Vastaus #270 : 26.06.05 - klo: 17.20 »
Luultavasti parhaat vaihtoehdot ovat jokin bugi esim. Hyper 7 tai Kyöstin inferno mp 7.5 (huonompi vakiona kuin hyperi) TAI monsuista ottaisin ehkä jonkun Savagen tai sit toi uus sähkö E-Zilla näytti tosi veikeeltä!  :D

Poissa marko__

  • Veteraani
    • Profiili
Pitäisi hankkia uusi auto
« Vastaus #271 : 26.06.05 - klo: 17.22 »
No oke jos siinä Hyperissä sit on niin hyvät ajoominaisuudet. Mutta minä ajattelin mennä isoja mäkiä ylös ja metsässä mönkiä

Poissa Speeder

  • Veteraani
    • Profiili
Pitäisi hankkia uusi auto
« Vastaus #272 : 26.06.05 - klo: 17.26 »
Lainaus käyttäjältä: "marko__"
No oke jos siinä Hyperissä sit on niin hyvät ajoominaisuudet. Mutta minä ajattelin mennä isoja mäkiä ylös ja metsässä mönkiä

Sen takia minä ehdotinkin Jotakin Savage (esim 25 tai 3.5) mallia tai E-zillaa.  :?
Suosittelen vakavasti katsomaan jos polttiksista on kyse niin Savage 25 (3,5 ehkä myös) ja LST. (Lst:itä saattaa saada käytettyinä OK hintaan)  :wink:

Poissa marko__

  • Veteraani
    • Profiili
Pitäisi hankkia uusi auto
« Vastaus #273 : 26.06.05 - klo: 17.33 »
Mites sit olisi REVO

Poissa Speeder

  • Veteraani
    • Profiili
Pitäisi hankkia uusi auto
« Vastaus #274 : 26.06.05 - klo: 18.19 »
Lainaus käyttäjältä: "marko__"
Mites sit olisi REVO

Ainiin unohdin kokonaan Revon listasta!  :lol:
Kyllä sekin tietojeni mukaan (olen myös nähnyt) on todella hyvä peli!
Eli koska lst on uutena aika hinnakas niin luulisin että sinun olisi paras ottaa
Savage tai Revo, oli valintasi mikä tahansa (Revo, Savage, LST)
niin takaan ettet tule pettymään.  :wink:

Poissa plissken_s

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Pitäisi hankkia uusi auto
« Vastaus #275 : 26.06.05 - klo: 18.38 »
Eikä sovi unohtaa Hot Bodiesin Lightning Stadiumia. Revon kanssa sopii hyvin verrokiksi. Itseä ainakin kiinnostaisi moinen härveli. Ehkä tuollainen "puolimonsteri" sopisi hyvin sulle, maasto-ominaisuudet paremmat kuin puhtaassa krossarissa ja ajo-ominaisuuksia taas löytyy enemmän kuin pelkästä monsterista.
Kyosho - Futaba - Novarossi

Poissa marko__

  • Veteraani
    • Profiili
Pitäisi hankkia uusi auto
« Vastaus #276 : 26.06.05 - klo: 18.49 »
Kyllä mä uskon että Gensussakin on ihan hyvät ajoominaisuudet.


PS. Jari joka myy noita kertoi itsekkin että "niinhän ne sanoo että on huonot ajo-ominaisuudet kun ei ole kokeilleet"

Poissa Speeder

  • Veteraani
    • Profiili
Pitäisi hankkia uusi auto
« Vastaus #277 : 26.06.05 - klo: 18.56 »
Lainaus käyttäjältä: "marko__"
Kyllä mä uskon että Gensussakin on ihan hyvät ajoominaisuudet.

PS. Jari joka myy noita kertoi itsekkin että "niinhän ne sanoo että on huonot ajo-ominaisuudet kun ei ole kokeilleet"

Mutta jos olet aloittelia ehkä et tarvitse noin paljon koka ja tehoa vaan joku savitsi tai revo voisi olla todella menevä peli sinulle. Koita jo uskoa!  :lol:

Poissa marko__

  • Veteraani
    • Profiili
Pitäisi hankkia uusi auto
« Vastaus #278 : 26.06.05 - klo: 19.01 »
Lainaus käyttäjältä: "Speeder"
Lainaus käyttäjältä: "marko__"
Kyllä mä uskon että Gensussakin on ihan hyvät ajoominaisuudet.

PS. Jari joka myy noita kertoi itsekkin että "niinhän ne sanoo että on huonot ajo-ominaisuudet kun ei ole kokeilleet"

Mutta jos olet aloittelia ehkä et tarvitse noin paljon koka ja tehoa vaan joku savitsi tai revo voisi olla todella menevä peli sinulle. Koita jo uskoa!  :lol:




Ohan mulla jo ollu kaksi autoa

Poissa hanzu12

  • Veteraani
    • Profiili
Pitäisi hankkia uusi auto
« Vastaus #279 : 27.06.05 - klo: 22.02 »
Kuule marko. Toi Schumacher nitro fusion(vusion) olis aika kova sana. Se kulkee mukavasti ja sil vois voittaa kisoja tai sitten mugen msx-3 se on isovelilläni jos se kiinnostaa niin mailaile mulle niin kysyn myykö se sitä.

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Pitäisi hankkia uusi auto
« Vastaus #280 : 27.06.05 - klo: 23.14 »
No osta se Hobao hyper7 kun sitä on kehuttu niin paljon :wink: . Mä ihmettelen miksei kukaan ehdota Mugenia, vaikka MBX5 :?
- Tapsa

Poissa Speeder

  • Veteraani
    • Profiili
Pitäisi hankkia uusi auto
« Vastaus #281 : 27.06.05 - klo: 23.17 »
Lainaus käyttäjältä: "marko__"
Lainaus käyttäjältä: "Speeder"
Lainaus käyttäjältä: "marko__"
Kyllä mä uskon että Gensussakin on ihan hyvät ajoominaisuudet.

PS. Jari joka myy noita kertoi itsekkin että "niinhän ne sanoo että on huonot ajo-ominaisuudet kun ei ole kokeilleet"

Mutta jos olet aloittelia ehkä et tarvitse noin paljon koka ja tehoa vaan joku savitsi tai revo voisi olla todella menevä peli sinulle. Koita jo uskoa!  :lol:




Ohan mulla jo ollu kaksi autoa

Sanoinkin JOS olet ajoittlia , mistäs mää voin tietää...
Mutta jos siitä on tulossa ensimmäinen polttiksesi niin sitten.

Mika R

  • Vieras
Pitäisi hankkia uusi auto
« Vastaus #282 : 27.06.05 - klo: 23.20 »
Lainaus käyttäjältä: "tapsa92"
No osta se Hobao hyper7 kun sitä on kehuttu niin paljon :wink: . Mä ihmettelen miksei kukaan ehdota Mugenia, vaikka MBX5 :?


No hei kelaa, auton hinta 800-900e moottorin kanssa. Ei se nyt ihan alottelijan vehje ole, sellasen ostajat kyllä *yleensä* tietää mitä ovat ostamassa. Hyperin saa servoineen about 500 plus tuki turun ja helsingin/vantaan välillä melkoisen kattava.

edit: Tosin just huomasin että sulla onkin sellanen tuossa listattuna. Missäpäin ajat sillä? Hieno auto. Mikäs siinä jos heti ekaksi autoksi, jos tosissaan ajaa.

Poissa marko__

  • Veteraani
    • Profiili
Pitäisi hankkia uusi auto
« Vastaus #283 : 28.06.05 - klo: 13.48 »
Ette muuten arvaa mikä tuli hankittua. Tilasin meinaan GS SUTIN.

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Pitäisi hankkia uusi auto
« Vastaus #284 : 28.06.05 - klo: 13.57 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
Lainaus käyttäjältä: "tapsa92"
No osta se Hobao hyper7 kun sitä on kehuttu niin paljon :wink: . Mä ihmettelen miksei kukaan ehdota Mugenia, vaikka MBX5 :?


No hei kelaa, auton hinta 800-900e moottorin kanssa. Ei se nyt ihan alottelijan vehje ole, sellasen ostajat kyllä *yleensä* tietää mitä ovat ostamassa. Hyperin saa servoineen about 500 plus tuki turun ja helsingin/vantaan välillä melkoisen kattava.

edit: Tosin just huomasin että sulla onkin sellanen tuossa listattuna. Missäpäin ajat sillä? Hieno auto. Mikäs siinä jos heti ekaksi autoksi, jos tosissaan ajaa.


Kun kerran kysyit missä tulen ajelee, niin tulen ajelee varmaan Lavangolle sitten kun saan auton ajokuntoon :wink: . Siinä on vielä jonkin verran laittoo kun pitää asettaa moottori ja jotain muita osia autoon, esim: voimaservo moottorille. Sitten hommaan jostain startti boksin :).

 edit: Muuten tiedoksi että toi MBX5 on mun neljäs RC auto, että en ole siis ihan alottelija :wink:
- Tapsa

Mika R

  • Vieras
Pitäisi hankkia uusi auto
« Vastaus #285 : 28.06.05 - klo: 14.26 »
Aivan, tarkoitinkin että sopii **myös** aloittelijalle jos aikoo radalla ajaa (muuten vähän menee auton ominaisuudet hukkaan jossain pihasudittelussa).

Hyvä että saadaan kuski lisää (muista ratakortti ja aukioloajat ;-) ) Tervetuloa!

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Pitäisi hankkia uusi auto
« Vastaus #286 : 28.06.05 - klo: 14.42 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
Aivan, tarkoitinkin että sopii **myös** aloittelijalle jos aikoo radalla ajaa (muuten vähän menee auton ominaisuudet hukkaan jossain pihasudittelussa).

Hyvä että saadaan kuski lisää (muista ratakortti ja aukioloajat ;-) ) Tervetuloa!

Juu, kyllä mä näillä näkymin olen tänä kesänä tulossa ajelee sinne Lavangolle :)
- Tapsa