Kirjoittaja Aihe: HOX!!! tornion r/c-harrastajat  (Luettu 9968 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Dj MaZa

  • Jäsen
    • Profiili
HOX!!! tornion r/c-harrastajat
« : 01.04.05 - klo: 17.17 »
ollaan tuossa yhden kaverin kanssa mietitty et olis siistiä kun saataisiin useampikin auto yhtä aikaa liikenteeseen kuin pelkästään kaks savagea...
joten näin kevään kunniaksi ollaan ajateltu et jos sais porukan kokoontumaan johonkin suditteleen ja ajamaan... tässä ihan lähiaikoina... jos kiinnostaa jota kuta niin pistä yv:tä mulle tai Tonijuopperille...
päätetään sitten yhdessä ajan kohta ja paikka...
Mitä isompi kone sen parempi ehkä myös hätäsempi

Poissa Tonijuopperi

  • Jäsen
    • Profiili
HOX!!! tornion r/c-harrastajat
« Vastaus #1 : 04.04.05 - klo: 22.05 »
nyt kaikki torniolaiset herätkää ja joukolla ajelemaan. :D  huomenna ehkä mennään uitolle ajelemaan dj mazan ja jannejun99 kans.
Joo kesäksi olisi siisti tehdä rata sinne hellälään
Olen. Ajattelen - Ajan. En ajattele.

Poissa Pena

  • Tulokas
    • Profiili
HOX!!! tornion r/c-harrastajat
« Vastaus #2 : 05.04.05 - klo: 15.35 »
Terve, minäkin asun Torniossa ja olen harkinnut alkaa harrastamaan RC-autoja. Kuten allekirjoituksesta näkee, ''tähtäimessäni'' on HPI MT2 RTR. Luin nuista aiemmista viesteistä että olette käyneet ajamassa uitolla? Olisi kiva tulla seuraamaan ajoanne, niin näkisin kunnolla mistä on kyse. Lisäksi olisi mukava kuulla ikänne, vaikkapa YV:llä.  :roll:

-Pena

Poissa Dj MaZa

  • Jäsen
    • Profiili
HOX!!! tornion r/c-harrastajat
« Vastaus #3 : 06.04.05 - klo: 19.42 »
no niin... onhan tänne tullu jo muutama viesti... eli... minkälainen se betoni pohja on??? eikö sinne vois tehdä puusta / vanerista boxeja??? esim. trukkilavat olis mun mielestä hyvä vaihto ehto... tai jos jollakin olisi traktori ja perä kärry niin sillähän sais helposti ja kätevästi siirrettyä maa ainesta... multa/savi olis aika hyvin muokattava maa-aines... ja tampattuna kestävä...
Mitä isompi kone sen parempi ehkä myös hätäsempi

Poissa Dj MaZa

  • Jäsen
    • Profiili
HOX!!! tornion r/c-harrastajat
« Vastaus #4 : 06.04.05 - klo: 20.07 »
toniiii!!!!!!!!! eikös sulla ole kohta semmoinen kuorma-autollinen jouto maata????
Mitä isompi kone sen parempi ehkä myös hätäsempi

Poissa Tonijuopperi

  • Jäsen
    • Profiili
HOX!!! tornion r/c-harrastajat
« Vastaus #5 : 06.04.05 - klo: 23.28 »
joo kohta puoli saa hyvinkin multaa ku alkaa rakennus hommat niin sieltä saa mukavasti, mutta se on vain peltoaluetta. joo käväsin tänään kokkiskalla vähän testaamassa ja makeasti kiipes rinnettä ylös ja täysillä alas ja vähän hyppyrin sivuun ja lentoon ja sitten tultiin alas. Savage alkoi tekemään kärrynpyöriä oikein olan takaa ja renkaileen alas ja uusiksi jos huomenna olisi yhtä nätti päivä ja ei ole töitä niin voisi lähteä uusiksi. No joko masalla savage on iskussa?
Tulipas pitkä viesti.
Olen. Ajattelen - Ajan. En ajattele.

Poissa Tonijuopperi

  • Jäsen
    • Profiili
HOX!!! tornion r/c-harrastajat
« Vastaus #6 : 07.04.05 - klo: 17.18 »
joo tunnen on serkkupoika.
Olen. Ajattelen - Ajan. En ajattele.

Poissa Dj MaZa

  • Jäsen
    • Profiili
HOX!!! tornion r/c-harrastajat
« Vastaus #7 : 20.04.05 - klo: 01.30 »
PRKL... täällä mitään sukusselvitystä pitäny alkaa tekemään... ei vaan leikki leikkinä... miten jätkillä ratasuunnitelmat???  kysykää kaupungilta täytemaata... ei ole hirven kallis yks kuorma autollinen... ja varsinkin jos useampi tyyppi maksaa...
mulla on kohta magia puskulevy savagen keulassa... rauta puskuri ja kaikki...tänään tuli servo ja kytkin palat... huomena tai perjantaina (myös torstai...) pitäis tulla alumiininen pääratas ja vahvempi kytkin kello... loppuu se päärattaitten sulaminen...
Mitä isompi kone sen parempi ehkä myös hätäsempi

Poissa Paraislainen

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
HOX!!! tornion r/c-harrastajat
« Vastaus #8 : 21.04.05 - klo: 15.34 »
Tahtoo asuu Torniossa..... :mrgreen:  Paremmat "palvelut" :wink:
Ei näin...

Poissa Dj MaZa

  • Jäsen
    • Profiili
HOX!!! tornion r/c-harrastajat
« Vastaus #9 : 21.04.05 - klo: 16.42 »
Ei täällä mitään herkkua ole asua... pitäis jaksaa postista lähteä pyöräileen savagen osat... jos pääsis tänään tai huomenna ajelemaan...
pitäis teettäää töissä uus hyppyri pojilla.... 150cm korkea... edellinen on 75cm korkea... heittohyppyri... ei lennä tarpeex korkealle...  joko on asioita varmistettu????
Mitä isompi kone sen parempi ehkä myös hätäsempi

Poissa Dj MaZa

  • Jäsen
    • Profiili
HOX!!! tornion r/c-harrastajat
« Vastaus #10 : 24.04.05 - klo: 18.35 »
tietääkö jätkät että kellä semmoisella vaahto-sammuttimen kokoisella pojalla on täällä juhannus-saaressa savage????? alko vaan ottaan päähän kun oma savage on basana... tuli vähän kateellinen olo... pääsispä itsekin ajelemaan... niin se tila/TONTTI????????
Mitä isompi kone sen parempi ehkä myös hätäsempi

Poissa Tonijuopperi

  • Jäsen
    • Profiili
HOX!!! tornion r/c-harrastajat
« Vastaus #11 : 24.04.05 - klo: 19.09 »
joko se taas on hajoittanut savagen. vai ehdiks edes saada kuntoon?
viikon päästä vasta tulee laakerit  :evil:  eikä saa kasattua omaa.
Olen. Ajattelen - Ajan. En ajattele.

Poissa Dj MaZa

  • Jäsen
    • Profiili
HOX!!! tornion r/c-harrastajat
« Vastaus #12 : 24.04.05 - klo: 20.35 »
ei ole osaa.... en ole saanu haettua servoa.... tuo valuutta poliittinen tilanne on sen verran heikko...
Mitä isompi kone sen parempi ehkä myös hätäsempi

Poissa Tonijuopperi

  • Jäsen
    • Profiili
HOX!!! tornion r/c-harrastajat
« Vastaus #13 : 24.04.05 - klo: 21.56 »
joo eipä ole yhtään ylimääräistä. :|
Olen. Ajattelen - Ajan. En ajattele.

Poissa Dj MaZa

  • Jäsen
    • Profiili
HOX!!! tornion r/c-harrastajat
« Vastaus #14 : 24.04.05 - klo: 22.10 »
ei niin... ens viikolla tili.... oliko lauantaina krapula????
Mitä isompi kone sen parempi ehkä myös hätäsempi

Poissa Tonijuopperi

  • Jäsen
    • Profiili
HOX!!! tornion r/c-harrastajat
« Vastaus #15 : 24.04.05 - klo: 22.22 »
pikkanen, mutta ei paha :)
Olen. Ajattelen - Ajan. En ajattele.

Poissa Dj MaZa

  • Jäsen
    • Profiili
HOX!!! tornion r/c-harrastajat
« Vastaus #16 : 25.04.05 - klo: 18.19 »
matilainen.... oletko kysellyt jo????? meinaan että sitä tonttia...
Mitä isompi kone sen parempi ehkä myös hätäsempi

Poissa -Jkj-

  • Tulokas
    • Profiili
juu
« Vastaus #17 : 26.04.05 - klo: 10.15 »
koskas pojat lähtee kaahaileen...? :mrgreen:
genesis kunnossa...!!!jepa... :mrgreen:
tänään ajaan...! :mrgreen:

Poissa -Jkj-

  • Tulokas
    • Profiili
jj
« Vastaus #18 : 26.04.05 - klo: 10.17 »
muuten mulla on niitä servon päitä vaikka kuinka paljon...!

Poissa jeejee

  • Veteraani
    • Profiili
HOX!!! tornion r/c-harrastajat
« Vastaus #19 : 28.04.05 - klo: 06.54 »
Kesällä 14.  :mrgreen:  Voisin varmaan tulla väkertämään rataa jos ois lomaa eikä menoja.
Joutomaa on useimiten jotain multaa nurmikkoa ja juuria ja isoja kiviä.  :roll:
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Poissa Dj MaZa

  • Jäsen
    • Profiili
HOX!!! tornion r/c-harrastajat
« Vastaus #20 : 28.04.05 - klo: 18.24 »
sehän pitää olla just isoja kiviä ja multaa... tulee vähän extreme tunnelmaa... kisaamaanhan se pitäis alkaa mutta ensin pitää saada se rata kuntoon ja valmiiksi... kuka alkaa kyseleen sitä joutomaata ja hintaa???? onpas kiva olla sairaslomalla töistä... on aikaa alkaa korjaan savagen kaasari... tai no samaahan teen töissäkin... mutta korjaan vain noita vähän isompia autoja... miten olis semmoinen r/c kerhon perustaminen tornioon??? kun se vanha on tainnu kuolla jo sukupuuttoon... oliskohan se ollu joskus 90-luvulla kun olen kuullut siitä viimeksi....
Mitä isompi kone sen parempi ehkä myös hätäsempi

Poissa Tonijuopperi

  • Jäsen
    • Profiili
HOX!!! tornion r/c-harrastajat
« Vastaus #21 : 28.04.05 - klo: 20.46 »
joo joutomaatahan on justiinsa isoja kivia ja multaa, mutta kuka kuskaa :?: tulisi pikapuolin laakerit alkaa kohta olemaan tuskat ku olisi uusi hyppyri levy :D , ku oli 5 renkaan laakeria hirttänyt kiini ja osassa kuului kauhea rohina niin päätin ostaa kaikki laakerit uudet.
Olen. Ajattelen - Ajan. En ajattele.

Poissa Tonijuopperi

  • Jäsen
    • Profiili
HOX!!! tornion r/c-harrastajat
« Vastaus #22 : 28.04.05 - klo: 22.48 »
ei ole meidän papalla kuljetusfirmaa. on messengeri, mutta en oikein osaa käyttää sitä :lol:
Olen. Ajattelen - Ajan. En ajattele.

Poissa jeejee

  • Veteraani
    • Profiili
HOX!!! tornion r/c-harrastajat
« Vastaus #23 : 29.04.05 - klo: 07.12 »
Se on kone urakoitsija mutta halliltakin vasta yks tuttu vei 5 kuormaa joutomaita pois mutta kuka jaksaa kuorma atuolla lähtä tornioon.  :wink: Yks kasetillinen varmaan riittäis. Kun alan väsäämään omaa rataa niin kaivinkone on käytössäni.  :mrgreen: Jos jostain maankaatopaikalta hommaatte niin tuskin tulee paljoa hinnaksi.  :roll: Jos se on joku betonipohja niin ei pitäs alkaa kasvamaan heti nurmee yms siitä mullasta.  :lol:  Hyppyreistäkin tulis hyvä kun iskis vaan kasat ja vähän muotoilis ja pistäis viiraa päälle.
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Poissa Dj MaZa

  • Jäsen
    • Profiili
HOX!!! tornion r/c-harrastajat
« Vastaus #24 : 08.05.05 - klo: 18.32 »
noh... täällähän on ollu aika hiljaista... mAtilainen onko siitä ratahommasta kuulunu mitään????
Mitä isompi kone sen parempi ehkä myös hätäsempi

Poissa Dj MaZa

  • Jäsen
    • Profiili
HOX!!! tornion r/c-harrastajat
« Vastaus #25 : 09.05.05 - klo: 21.54 »
mulla tuli aivan sairaan hyvä idea siihen joutomaan kuljetukseen... käydään lainaamassa k-raudasta 20 kottikärryt ja lähdetään lykkiin niitä p***e pitkällä tien laitaa pitkin... ei nyt sentään vaan kuka alkaa kyseleen sitä joutomaa hommaa kaupungilta???? esim. jos soittaa kaupungin keskukseen niin varmaan osaa yhdistää oikeaan paikkaan... sitten vain kyselee hintaa ja ilmoittaa muillekkin ja kun asia on sovittu niin tilaa sen maan... ok??? ymäärsikö kaikki??? onko ketään vapaa ehtoista kyselemään sitä maata???
Mitä isompi kone sen parempi ehkä myös hätäsempi

Poissa Tonijuopperi

  • Jäsen
    • Profiili
HOX!!! tornion r/c-harrastajat
« Vastaus #26 : 19.06.05 - klo: 19.26 »
jaa mites pojilla rc-hommat sujuu. kaakamossa olisi yksi peltoalue jossa voi (täytyy vain ilmoittaa) ajella ollaan tehty jo yksi hyppyri sinne ja siitä hyppää auton yli hyvin kunhan osuu vain. Tänään gensulla ajelin siellä ja meni ohjauspala poikki :(  ja keraan hyppäsin yhden auton kylkeen autoon tuli vain lommo :D  ottakaa yhteyttä jos kiinostaa kaakamossa ajella.
Olen. Ajattelen - Ajan. En ajattele.

Poissa Tonijuopperi

  • Jäsen
    • Profiili
HOX!!! tornion r/c-harrastajat
« Vastaus #27 : 24.06.05 - klo: 15.40 »
Täällähän on hiljaistaista joutuu jopa yksin kirjoittelemaan. :?
Olen. Ajattelen - Ajan. En ajattele.

Poissa -Jkj-

  • Tulokas
    • Profiili
HOX!!! tornion r/c-harrastajat
« Vastaus #28 : 07.08.05 - klo: 23.35 »
no ei taida tulla rataan tänä kesä mihinkään päin torniota! :lol:
 8)

Poissa Tonijuopperi

  • Jäsen
    • Profiili
HOX!!! tornion r/c-harrastajat
« Vastaus #29 : 08.08.05 - klo: 15.31 »
ratahan olisi jos olisi ajajia ei ole mielenkiintoa yksin ajella.
Olen. Ajattelen - Ajan. En ajattele.