Kirjoittaja Aihe: M8-luokkien renkaat kausille 2023-2034  (Luettu 4823 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa JUkka-san

  • Veteraani
    • Profiili
M8-luokkien renkaat kausille 2023-2034
« : 30.05.22 - klo: 21.20 »
M8-luokkien yksityyppirenkaiden kilpailutus tuleville kahdelle kaudelle järjestetään tänä kesänä. Testipäivä on elokuun alkupuolella myöhemmin sovittavalla radalla.

Haettava rengas on hyvä kompromissi kaikille radoille ja kestää kulutusta. Lisäksi kallistuneiden rahtikustannusten takia Euroopassa valmistettu rengas saa lisäpisteitä.

Lisätietoja puhelimella o4oo-582128

Poissa JUkka-san

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: M8-luokkien renkaat kausille 2023-2034
« Vastaus #1 : 27.07.22 - klo: 19.04 »
Rengastesti ajetaan Hyvinkään kisan jälkeisellä viikolla. Alustava päivä on keskiviikko 17.8. säävarauksella. Paikkana on siis Hyvinkään rata.

Renkaista arvioidaan seuraavia ominaisuuksia:
- ajettavuus
- kestävyys (kulutus, liimaukset, vanteet)

Renkaalla tulee olla hyvä saatavuus ja sen tulee olla hinnaltaan järkevä sekä kilpailijoille että kauppiaille. 

Poissa sami.salmela

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: M8-luokkien renkaat kausille 2023-2034
« Vastaus #2 : 08.09.22 - klo: 18.48 »
Onko tästä mitään infoa? Mitä renkaita oli testissä?

Onko rengas valittu jo?
FAST MOTORS RC
YOKOMO / WIRC / REDS RACING

Poissa KHS77

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: M8-luokkien renkaat kausille 2023-2034
« Vastaus #3 : 09.09.22 - klo: 15.28 »
Juu, olis kiva tietää jo! :cool:
Mugen MBX8--Alpha--Sanwa--SRT--Avid--Jconcepts--Stickit1 racing.com--ARQ paint--Rc-Project--HB

Poissa JUkka-san

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: M8-luokkien renkaat kausille 2023-2034
« Vastaus #4 : 10.09.22 - klo: 22.04 »
Renkaita on testattu ja vielä kerta käydään testaamassa. Renkaan valinnasta tiedotetaan kun on tiedotettavaa, päätös tulee varmaan viimeistään kahden viikon päästä.

Poissa Mr-Chat

  • RSRCA
    • Profiili
Vs: M8-luokkien renkaat kausille 2023-2034
« Vastaus #5 : 03.10.22 - klo: 20.57 »
Vieläkö testejä hierotaan?
TEKNO RC Team driver
SCT410.3, NB48 2.0, XRAY SCX

Poissa JUkka-san

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: M8-luokkien renkaat kausille 2023-2034
« Vastaus #6 : 24.10.22 - klo: 19.19 »
Kaudelle 2023-2024 valittiin renkaaksi TZO402CT-FIN -rengas. Linkissä https://tzotires.com/product/tz402-pre-glued-set-4pcs/ lisää tietoa. Rengas tulee omalla tuotenumerolla Suomeen.

Poissa sami.salmela

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: M8-luokkien renkaat kausille 2023-2034
« Vastaus #7 : 25.10.22 - klo: 09.25 »
Noniin,valita tehty. Kuka on renkaan maahantuoja? Paljon tulee sarjalle hintaa?
FAST MOTORS RC
YOKOMO / WIRC / REDS RACING

Poissa Mr-Chat

  • RSRCA
    • Profiili
Vs: M8-luokkien renkaat kausille 2023-2034
« Vastaus #8 : 26.10.22 - klo: 11.27 »
Tolla tuotekoodilla ei löydy suoraa et millä kovuudella rengas on...

Ja sitte toi tuotekoodi FIN.... Tällä ilmeisesti pelataan itse netistä kamansa tilaavat "tarjoushaukat" ulos, kun muualta ei saa just tollasella tuotekoodilla....

Eli varmasti on taas se loppukäyttäjälle halvin ja edullisin vaihtoehto :huh:
« Viimeksi muokattu: 26.10.22 - klo: 11.30 kirjoittanut Mr-Chat »
TEKNO RC Team driver
SCT410.3, NB48 2.0, XRAY SCX

Poissa Max

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: M8-luokkien renkaat kausille 2023-2034
« Vastaus #9 : 26.10.22 - klo: 22.22 »
Renkaan kovuus on Soft, jossa siis valkoinen täppä.

FIN-loppu tuotekoodissa on nimenomaan sen takia, että renkaat ostettaisiin Suomesta, kun niillä Suomessa Suomalaiset ajaa. Lajin kannalta on parasta, että tällaisessa pienessä maassa otetaan huomioon niin harrastajat ja kerhot, kuin kaupatkin.

Maahantuojana toimii Hobbyfactory Oy ja varmasti hinta/laatu suhde kohtaavat niin, että harrastajatkin ovat tyytyväisiä.

Itse olin mukana rengastesteissä ja ajettavuudeltaan rengas oli selkeästi paras ja kestoltaan muiden merkkien kanssa suunnilleen samalla tasolla. Renkaassa on matalampi piikki kuin muissa testeissä mukana olleissa renkaissa, joka ei pääse taipumaan alle samalla tavalla. Tällöin ajettavuus säilyy hyvin samanlaisena lähes koko nappulan kuluman ajan.

Poissa Mr-Chat

  • RSRCA
    • Profiili
Vs: M8-luokkien renkaat kausille 2023-2034
« Vastaus #10 : 27.10.22 - klo: 17.48 »
Ei jeesus ssentään mitä touhua.... Otetaan harrastaja ja kauppias huomioon....

Aika hyvin toimii molemminpuolinen huomioonotto kun kauppias sanelee hinnan, ja harrastaja otetaan siten huomioon että on PAKKO ostaa vain yhden puljun maahantuomia renkaita maksoi mitä maksoi... Ja sitten vielä keksitty niinkin nerokas homma ettei ole edes mahdollista yrittää säästää kun on suuressa viisaudessa oma tuotenumero keksitty...

Nyt pitää vaan toivoa että HF on tilannut noita merikontillisen että hinnat on oikeasti järkevät ja harrastajan "huomioonottavat" niin molemmat osapuolet pysyy valtavan tyytyväisenä, eikä vain kauppias...

Mitä muita renkaita testattiin??? Vai onko niin suuri salaisuus kuten viimeksikin, ettei sitä saa vahingossakaan lipsauttaa missään???

TEKNO RC Team driver
SCT410.3, NB48 2.0, XRAY SCX

Poissa KHS77

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: M8-luokkien renkaat kausille 2023-2034
« Vastaus #11 : 27.10.22 - klo: 20.22 »
Eikö sm1 kisan renkailla voi ajaa sm2 kisassa, kunhan renkaista löytyy ekan kisan katsastusmerkinnät ja nappuloita on jäljellä renkaissa?

"Renkaat
• Sallittu rengas on Hot Bodies Gridlock V3 Pink (HB204494) valmiiksi vanteille
liimattuna. Avaamattomassa pussissa olevat uudet renkaat tulee merkitä
katsastuksessa. Samoilla renkailla saa ajaa eri kilpailuissa, kunhan niissä näkyy
merkinnät, jotka ovat tehty uutena katsastuksessa. Jos merkinnät kuluvat kilpailun
aikana, pitää kilpailijan pyytää uudet merkinnät katsastuksesta. Renkaiden määrää ei
ole rajoitettu
• pitoaineiden käyttö renkaissa on kielletty
• renkaita ei saa muuttaa lisäämällä niihin pitoa lisääviä osia"
Mugen MBX8--Alpha--Sanwa--SRT--Avid--Jconcepts--Stickit1 racing.com--ARQ paint--Rc-Project--HB

Poissa micsa.fi

  • RIP
    • Profiili
Vs: M8-luokkien renkaat kausille 2023-2034
« Vastaus #12 : 28.10.22 - klo: 14.00 »
Minulla ei ole näkemystä tai kokemuksia valitusta renkaasta, vain edellisestä joka oli mielestäni erittäin hyvä ja kestävä rengas ainakin kisaajan kannalta. Avoimuuden periaatteiden mukaista olisi kuitenkin hyvä kertoa

- mitä kaikkia renkaita testattiin
- mitkä olivat havainnot kustakin rengasvaihtoehdosta

Tämä ei sinänsä tarkoita, että päätös on väärä vaan avoimuudella poistetaan tarve käydä tarpeetonta näppisrallia joka tämänkin M8-rengasvalinnan ympärille on syntyy.

Näin esim. toimittiin kun edellisen kerran tehtiin vastaavaa valintaa FTT-renkaista. Ohessa rapsa jonka julkaisin:

https://www.dropbox.com/s/4g03sw7sh8m6vkg/FTT2020_Ehdotus_yksityyppivalinnoiksi.pptx?dl=0

t. Mikko Mäkelä
Wacky Stack Racing Team

Poissa Max

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: M8-luokkien renkaat kausille 2023-2034
« Vastaus #13 : 29.10.22 - klo: 04.06 »
Rengastesteissä mukana olleena ja eri rengasmerkeistä laajan kokemuksen omaavana kirjoitan tähän alle oman henkilökohtaisen raportin testeissä mukana olleista renkaista ja syistä miksi päädyttiin valintaan mihin päädyttiin. Kiitos micsa.fi raportin ja avoimmuuden tarpeellisuuden esillenostamisesta. Allekirjoittanut siis tulee olemaan M8 ja M8e luokan luokkayhteyshenkilö vuodenvaihteen jälkeen, sekä 2023 vuonna takaisin tulevan harjoituskilpailusarjan, eli Finnish Open sarjan vetäjä.

Alustan hieman tekstiä omista kokemuksista ja tietoisuudesta eri rengasmerkeistä, sen jälkeen käyn lyhyesti läpi 2019 vuonna tehdyt testit Lavangon M8 radalta ja tekstin viimeisessä osassa käyn läpi yksityiskohtaisesti testin valmistelun, kulun ja löydökset tältä vuodelta. Mikäli rengaskeskustelu herättää vahvoja tunteita suosittelen lukemaan tekstin kunnolla läpi vaikka muutamaan kertaan ihan ajatuksen kanssa vaikka teksti hieman pitkä onkin.

Olen siis itse ajanut 2011-2013 Procircuitin tehdaskuljettajana, 2014-2017 AKA:n tehdaskuljettajana ja 2018-2019 Jconceptsin tehdaskuljettajana. Vuodelle 2020 päätin, että ajan ns. riippumattomana kuskina rengasmerkin suhteen tästä edespäin, koska ykstyyppirengas Suomessa mahdollisti sen. Näiltä vuosilta siis kokemusta laajasti eri merkeistä (HotRace, Jconcepts, HB Racing, TZO, AKA jne.).

Rengastestit 2019

Vuonna 2019 testit tehtiin myöhään syksyllä Vantaalla Lavangon M8 radalla. Läpötila testeissä oli noin 15 astetta ja rata oli kostea, joka jälkikäteen huomattiin olevan ongelma, koska renkaiden kestävyyttä ei päästy kunnolla testaamaan. Testit ajettiin M8 ja M8e luokan luokkayhteyshenkilön johdolla ja jokainen testeissä ollut kuljettaja ajoi kullakin rengasmallilla 10 minuutin mittaisen session. Renkaita kierrätettiin kuskeilta toisille, joten jokaisella renkaalla ajettiin vähintään 30 minuuttia ajoa yhteensä. Testeissä oli mukana sekä M8 luokan autoja, että M8e luokan autoja. Testeissä oli mukana kolme suomalaista RC-alan yritystä, suluissa heidän testeihin tuomat renkaat:
 
- Future-RC (AKA Double Down / Supersoft Longwear, Soft ja Soft Longwear)
- EuroRC (GRP Atomic ja Plus / Supersoft ja Soft)
- Hobbyfactory (HB Racing Megabyte ja Gridlock / Supersoft ja Mediumsoft)

Testeistä valittiin mukana olleiden kuljettajien äänestyksellä rengas, joka siis silloin oli Gridlock Supersoft. Tähän päädyttiin, koska rengas oli selkeästi neutraalein ajaa kaikista renkaista, ja renkaan kuvio myös erittäin kestävä, joka oli siis vuoden 2019 Turun SM kisassa todettu.

Rengastestit 2022

Tänä vuonna testit järjestettiin Hyvinkään M8 radalla 16.8.2022. Lämpötila oli noin 27 astetta, rata kuiva ja radassa oli selkeä kiillottunut pitoura, joten olosuhteet olivat otolliset renkaiden kestävyyden testaamiseen. Testit ajettiin M8 ja M8e luokan luokkayhteyshenkilön johdolla ja jokainen testeissä ollut kuljettaja ajoi kullakin rengasmallilla 10 minuutin mittaisen session. Renkaita kierrätettiin kuskeilta toisille, joten jokaisella renkaalla ajettiin vähintään 20-30 minuuttia ajoa yhteensä. Testeissä oli mukana sekä M8 luokan autoja, että M8e luokan autoja. Testeissä oli mukana kolme suomalaista RC-alan yritystä, suluissa heidän testeihin tuomat renkaat:
 
- Future-RC (AKA Double Down / Soft Longwear) (Jetko Sting ja Block In / Supersoft)
- EuroRC (GRP Atomic / Soft)
- Hobbyfactory (HB Racing Gridlock / Supersoft) (TZO 402 ja Control Tire / Supersoft ja Soft)

Tässä alla käyn läpi hyvät ja huonot puolet järjestyksessä heikoimmin suoriutuneesta parhaiten suoriutuneeseen renkaaseen:

AKA Double Down / Soft Longwear

Hyvät puolet:
- Ei mitään

Huonot puolet:
- Pidon vaihtelu pölyn ja puhtaan pitouran välillä oli suurta
- 20 minuutin ajon jälkeen kahdesta eri renkaasta liimaukset olivat irronneet niin paljon, että renkaiden liimauksia jouduttiin paikkaamaan
- Rengas oli 30 minuutin ajon jälkeen loppuunkulunut

GRP Atomic / Soft

Hyvät puolet:
- Rengas oli testeissä olleista renkaista halvin

Huonot puolet:
- Renkaasta lähti irti nappuloita jo 5 minuutin ajon jälkeen
- Renkaan ajettavuus muuttui radikaalisti ensimmäisen 3 minuutin jälkeen. Käytännössä mitä siis kävi oli, että renkaan nappulat alkoivat taipumaan alle, kun renkaan lämpötila nousi. Tämä johti siihen, että ensimmäisen 3 minuutin ajan erittäin tökkivä rengas muuttuikin erittäin lipsuvaksi
- Pidon vaihtelu pölyn ja puhtaan pitouran välillä oli suurta
- Rengas oli käytännössä 10 minuutin ajon jälkeen jo loppuun kulunut

Jetko Sting ja Block In / Supersoft

Käsittelen nämä kaksi rengaskuviota samassa, koska suorituskyky näiden renkaiden välillä oli hyvin vastaava.

Hyvät puolet:
- Renkaan kestävyys oli hyvä, eli 30 minuutin ajon jälkeen renkaassa oli vielä kuviota hieman jäljellä
- Rengas oli testeissä olleista halvimmasta päästä

Huonot puolet:
- Renkaan ajettavuus oli yleisesti hieman heikko, mutta kuitenkin parempi kuin edellämainituissa
- Renkaasta lähti nappuloita irti jo 5 minuutin ajon jälkeen ja 20 minuutin ajon jälkeen renkaasta puuttui noin peukalonpään kokoisilta alueilta nappuloita satunnaisista kohdista rengasta

TZO Control Tire / Soft

Hyvät puolet:
- Renkaan ajettavuus oli erittäin hyvä
- Renkaan ajettavuus pysyi samana lähestulkoon koko kuluman ajan

Huonot puolet:
- Renkaan kuluma oli suhteellisen korkea eli noin 30 minuutin ajon jälkeen rengas oli kulunut loppuun

HB Gridlock / Supersoft

Hyvät puolet:
- Renkaan kuvion kestävyys oli testeissä testatuista renkaista paras
- Renkaan ajettavuus oli hyvä

Huonot puolet:
- Renkaan ajettavuus muuttuu radikaalisti sen kuluessa. Rengas on ensimmäisen noin 5 ajetun minuutin ajan hieman tökkivä, josta se pikkuhiljaa muuttuu lipsuvammaksi ja renkaan suorituskyky, sekä ajettavuus laskee, kunnes noin puolessa välissä kulumaa rengas menee erittäin hankalaksi ajaa
- Renkaassa on erittäin korkea ja jyrkkä reunavalli, joka on myös ohut. Tämä johtaa siihen, että vaikka itse renkaan kuvio ei näytä kuluvan, rengas repeää pikkuhiljaa, jolloin vaikkakin liimaukset pysyvät kiinni, joutuu renkaan sivuja paikkailemaan että ajettavuus pysyy hyvänä

TZO 402 / Soft

Hyvät puolet:
- Renkaan ajettavuus oli testeissä olleista renkaista selkeästi paras
- Renkaan ajettavuus pysyi samana lähestulkoon koko kuluman ajan
- Renkaan kuvion kestävyys oli hyvä
- Rengas on erittäin monipuolinen. Toisin sanoen rengas toimii, sekä kylmällä ja kostealla radalla, että kuumalla ja kuivalla radalla hyvin (Tämä perustuu muihin testeihin joita kyseisellä renkaalla olen ajanut ja verrannut HB Gridlock Supersoft renkaaseen)

Huonot puolet:
- Renkaan kuvion kestävyys voisi olla hivenen parempi, mutta kestävyys silti vastaa suunnilleen HB Gridlock rengasta

Loppupäätelmät

Näiden tulosten perusteella rengasvalinta on siis tehty ja rengasvalintaan vaikutti myös se, että HB Gridlock Supersoft oli jo ollut renkaana aiemmat 2 vuotta. Ykstyyppisäännön ideana on, että rengasmerkki myös vaihtuu ajoittain, jotta rengasmerkkien välinen kilpailu säilyy reiluna. Syy miksi valinta ei ollut HB Gridlock Mediumsoft on se, että kylmällä ja kostella radalla renkaan ajettavuus on erittäin heikko, joten rengas olisi ollut kompromissi esimerkiksi Vaasan tai Jyväskylän M8 radoilla.

Ensi kesän aikana valitun renkaan tilanne tullaan tarkastamaan ja mikäli on tarvetta vaihtaa valittu rengas toiseen, tullaan järjestämään uudet rengastestit. Mikäli koet, että testeissä ei testattu sitä rengasta, joka mielestäsi olisi ollut se täydellinen valinta ota yhteyttä kyseisen renkaan maahantuojaan ja rohkaise tätä osallistumaan seuraaviin rengastesteihin. Rengastestit tullaan jatkossa ajamaan aina kahdessa osassa erilaisilla radoilla ja testeissä mukana olevat kuljettajat tullaan valitsemaan hyvissä ajoin ennen testejä ja kuljettajien nimet julkaistaan, joten avoimmuutta voidaan parantaa entisestään.

Mikäli tästä herää vielä kysymyksiä testeistä tai löydät tekstistä jonkun selkeän virheen niin ota yhteyttä vaikka yv:nä minuun täällä RC10 foorumilla tai Facebookissa, jossa minut löytää Max Mört nimellä. Toivottavasti tämä selkeyttää rengasvalintaa ja poistaa ylimääräistä vainoharhaa valitusta renkaasta. Tavoite on kuitenkin aina valita se rengas, joka palvelee harrastajia parhaiten ottaen huomioon myös hinnan lisäksi tuotteen laadun.
« Viimeksi muokattu: 29.10.22 - klo: 04.22 kirjoittanut Max »

Poissa sami.salmela

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: M8-luokkien renkaat kausille 2023-2034
« Vastaus #14 : 29.10.22 - klo: 10.00 »
Näin se homma hoidetaan!!

Loistava raportti, ei jää epäselvää,kiitos!
FAST MOTORS RC
YOKOMO / WIRC / REDS RACING

Poissa Mr-Chat

  • RSRCA
    • Profiili
Vs: M8-luokkien renkaat kausille 2023-2034
« Vastaus #15 : 29.10.22 - klo: 10.27 »
Hyvä kirjoitus!

Hienoa että saadaan hommaan vetäjä joka kuuntelee myös foorumilla möykkääjiä.

Hieno homma myös että FO sarja herää uudelleen henkiin... Toivottavasti säännöt kirjoitetaa siten että kaikki nitroilijat pääsee vetämään 45 min vedon...
TEKNO RC Team driver
SCT410.3, NB48 2.0, XRAY SCX

Poissa micsa.fi

  • RIP
    • Profiili
Vs: M8-luokkien renkaat kausille 2023-2034
« Vastaus #16 : 29.10.22 - klo: 13.16 »
Erittäin hyvä ja kattava rapsa, isot kiitokset Maxille ja muillekin testaajille! Asiaan on selvästi perehdytty kunnolla ja ominaisuuksia on mietitty monista näkökulmista.

Edit: Sen verran kivaa oli viime kesän muutamassa kisassa että pitänee panostaa taas ensi kesänä kasikrossiin. Varsinkin FO paluu on tosi hieno homma!

t. Mikko
« Viimeksi muokattu: 29.10.22 - klo: 13.20 kirjoittanut micsa.fi »
Wacky Stack Racing Team

Poissa KHS77

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: M8-luokkien renkaat kausille 2023-2034
« Vastaus #17 : 29.10.22 - klo: 20.35 »
Peukut myös täältä!  :azn:
Mugen MBX8--Alpha--Sanwa--SRT--Avid--Jconcepts--Stickit1 racing.com--ARQ paint--Rc-Project--HB

Poissa Jämsä

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: M8-luokkien renkaat kausille 2023-2034
« Vastaus #18 : 11.01.23 - klo: 00.24 »
Kiitokset Max rengastestin raportista!
Tämä on hyvää avoimuutta rengastesteistä, jossa perustelut myös mukana.
Sanalliset arviot ovat hyviä.

Kommenttina ja parannusehdotuksena vielä, että jokaisessa renkaassa on sekä hyviä että huonoja puolia
kun miettii vaikkapa saatavuutta, hintaa, renkaan kestoa/kulutusta, ajettavuutta,
pidon muuttumista renkaan kuluessa, reunavallin toimivuutta, liimauksen kestävyyttä, vanteen kestävyyttä,
sekä renkaan kovuutta kyseisellä lämpötilassa (esim. +25C). Esim. näistä parametreista
kun tekee vaikkapa taulukon, jossa arvosteluasteikkona jokaisessa parametrissa 0-3 plus-merkkiä.
Lopulta laskee plussat yhteen ja tarvittaessa painottaa jotakin parametria yli muiden, saa selkeän vertailutuloksen.


t. Kai

Poissa Mr-Chat

  • RSRCA
    • Profiili
Vs: M8-luokkien renkaat kausille 2023-2034
« Vastaus #19 : 12.01.23 - klo: 18.12 »
Onko mitään hajua et koska nää laskeutuu hobbyfactorylle?

Ja joko kohta alkaa hinta olla hierottu kohfilleen, et tavan kuolevaisetkin saa tietää?
TEKNO RC Team driver
SCT410.3, NB48 2.0, XRAY SCX

Poissa Max

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: M8-luokkien renkaat kausille 2023-2034
« Vastaus #20 : 04.02.23 - klo: 12.39 »
Onko mitään hajua et koska nää laskeutuu hobbyfactorylle?

Ja joko kohta alkaa hinta olla hierottu kohfilleen, et tavan kuolevaisetkin saa tietää?

Renkaat ovat tällä hetkellä matkalla. Hobbyfactoryn kanssa hinnoittelusta on saatu alkuarviot ja renkaiden hinta tulee pysymään samalla tasolla kuin aikaisemmissa HB Racing renkaissa. Ottaen huomioon siis kaikkien harrastusvälineiden hinnan nousun pidän tätä hyvänä uutisena, että renkaissa samaa hinnan nousua ei ainakaan alkuarvioiden mukaan tule olemaan.

Poissa Mr-Chat

  • RSRCA
    • Profiili
Vs: M8-luokkien renkaat kausille 2023-2034
« Vastaus #21 : 14.04.23 - klo: 15.31 »
Nyt kyllä vahvasti haiskahtaa et Hobbyfactory on ottanu ilmaiset postit rengastoimittajalta... Ne on ollu matkalla jo yli 2 kuukautta :grin:
TEKNO RC Team driver
SCT410.3, NB48 2.0, XRAY SCX

Poissa Hanes_

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: M8-luokkien renkaat kausille 2023-2034
« Vastaus #22 : 14.04.23 - klo: 15.59 »
Käsitin joku viikko sitten, että renkaat olisivat saapuneet, muttei vielä ajettu ns digitaaliseen varastomuotoon ostettavaksi.