Kirjoittaja Aihe: Harvinaiset autot  (Luettu 14285 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa SlidSlide

  • Veteraani
    • Profiili
    • Rc Formula OffRoad Finland
Harvinaiset autot
« : 06.04.05 - klo: 15.41 »
Vaihteeks tämmönen kun mistään ei tällasta löytyny. Mistä tietää onko kyseessä harvinainen auto. Tietenki pitää olla aika vanha. Tänne voi kerätä harvinaisista tai omasta mielestään tuntemattomista autoista listaa. (Mitään nykysten autojen prototyyppejä tai erikoisversioita (joita on joku 2 ja maksaa kipeesti) ei lasketa.)
Onkos muuten ketjuvetoset autot yleisiä enään missään kolkassa maailmaa, vai valmistetaanko nykyään pelkkää hihnaa ja kardaania?

Poissa Duster1

  • JoeUa RC
    • Profiili
Harvinaiset autot
« Vastaus #1 : 06.04.05 - klo: 16.06 »
No mulla on Marui Samurai 4wd ketjuvetoinen 1/10 sähkö crossari.
Auto on -80 luvun puolesta välin.

Yksi "hienous" on, että etu- ja taka akselin veto suhdetta voi säätää.
Edessä yksi iskunvaimennin ja vääntösauva jousitus.

Tuore video löytyy videoitten paikasta.
Axial SCX 10 TR

tepsu7

  • Vieras
Harvinaiset autot
« Vastaus #2 : 06.04.05 - klo: 16.46 »
Eikö jollain, meidän foorumilaisella ollu joku, silver fox niminen auto, tai joku vastaava :?:

Poissa Mr Cale

  • Veteraani
    • Profiili
Harvinaiset autot
« Vastaus #3 : 06.04.05 - klo: 17.19 »
Tuolta löytyy aika hyvin listaa siitä, mitä autoja foorumilaisilla on ja on ollut.

Poissa SlidSlide

  • Veteraani
    • Profiili
    • Rc Formula OffRoad Finland
Harvinaiset autot
« Vastaus #4 : 06.04.05 - klo: 18.54 »
Joo-o. Se Silver Fox on mun serkulla ja se on aika harvinainen kun ei googlekaan tiä siitä paljon mitään.

Poissa Niki

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Harvinaiset autot
« Vastaus #5 : 06.04.05 - klo: 19.41 »
Mulla on kanssa harvinainen nykyään, eli sellanen kun schumacher topcat. Niitähän on tullut uusia malleja, ja kyseisen auton olen saanut pienenä poikaisena joululahjaksi jo edes menneeltä isän isältä. Autoja on mulla 2kpl, ja erittäin kivoja pelejä pihasuditteluun, toisessa autossa on kuikkuisin 12 lankainen kone mitä mulla on, ja kivastihan tuo ponnistelee. Ainoa ongelma on etten tiedä mistä saan siihen enään vanteita. Niissä on plussan muotoinen hexi ja moisia en oo nähnyt missään kaupan.

Poissa SlidSlide

  • Veteraani
    • Profiili
    • Rc Formula OffRoad Finland
Harvinaiset autot
« Vastaus #6 : 08.04.05 - klo: 20.56 »
Tossa on vanhempien autojen aarreaitta http://www.landjump.net/

Poissa Duster1

  • JoeUa RC
    • Profiili
Harvinaiset autot
« Vastaus #7 : 08.04.05 - klo: 21.11 »
Tamiya clubista löytyy paljon kuvia ja kaikkea muuta klassikko autoista kiinnostuneille.
Itse olen siellä ahkeraan surffailut.
Axial SCX 10 TR

Poissa jerzirccar

  • Veteraani
    • Profiili
Harvinaiset autot
« Vastaus #8 : 09.04.05 - klo: 07.59 »
Onko hiilihapolla toimiva ja collanin suunitelma kori tarpeeksi keräilijän auto. 1/12 kokoinen kuuladiffillä ja levyjärrulla ja se kori on todellakin virtaviivainen. Auton merkki on HITEC ja vuosi mallia -85/ -86. No tietysti löytyy tuo LANDJUMPPI mutta se ei ole mikään hurrattava jutta mutta onhan se ihan jees peli. KIva olis omistaa kokoinainen ALLEC&LANE ULTIMA tai RC 10. No varmasti harvinaisin on minun TAMIYA SIX WHEELER P34 laatikossa viellä oleva, huom ei rakennettu.
Jerzi

Poissa SlidSlide

  • Veteraani
    • Profiili
    • Rc Formula OffRoad Finland
Harvinaiset autot
« Vastaus #9 : 09.04.05 - klo: 11.53 »
Sulta tuntuu löytyvän kaikki jerzirccar :) . www.tamiyaclub.com on myös hyvä rc-sivusto tamiyan harrastajille niinkun Duster1 jo sanokin. Sieltä taitaa löytyä melkein kaikki Tamiyan autot.

Poissa Raws

  • Jäsen
    • Profiili
Harvinaiset autot
« Vastaus #10 : 09.04.05 - klo: 15.12 »
http://www.rccarmuseum.org/museum/files/ultima.html

käykääs tolla sivulla mulla on tommonen... se ylempi auto :lol:

Mode-edit: typerä urli
Ultima trinity

Poissa Duster1

  • JoeUa RC
    • Profiili
Harvinaiset autot
« Vastaus #11 : 09.04.05 - klo: 15.38 »
Tamiya club sivuilta löytty paljon muitakin merkkejä kuin Tamiya.
Axial SCX 10 TR

Poissa jerzirccar

  • Veteraani
    • Profiili
Harvinaiset autot
« Vastaus #12 : 09.04.05 - klo: 20.27 »
Siinähän se on se alkuperäinen ja viellä MM auto Ultima. Joo minullakin todella on noita mutta se kaikkein makein versio ei ole viellä kokonaisuudessa, A&L versio, no kenties kohta kunhan saan tuon heidän hieno BELT TRANSSMISSION niin siinähän se on. Itse LANE  (toinen omistaja A&L) on jo luvannut minulle todella sopuhintaan tuomoinen vaihde laatikko. AAAAghhhh kuin olis jo autossa kiinni.
Jerzi

Poissa usa-1

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Harvinaiset autot
« Vastaus #13 : 09.04.05 - klo: 21.26 »
Mulla kyosho big brute ketjuvedolla(normaalisti 2wd)!!!Kauhajoen rc-myyjä sano että on keräilyharvinaisuus!!! :wink:
Overpowered Savage/RB Concept TM728, Overpowered Revo/RbTm323, Mad Force Crawler x2/Nosram Rs28, Xray XB8 Pro,Xray T1, Homemade Tuber

Poissa Raws

  • Jäsen
    • Profiili
Harvinaiset autot
« Vastaus #14 : 09.04.05 - klo: 22.30 »
jerzirccar

tiedätkö tosta autosta jotain...

mää en edes tiedä mikä ton virallinen nimi on kun autossa lukee vaan

kyosho ultima

pistäppä jotain tosta autosta... olisin meinaan kiinostunu...
Ultima trinity

Poissa jerzirccar

  • Veteraani
    • Profiili
Harvinaiset autot
« Vastaus #15 : 09.04.05 - klo: 23.13 »
Käy katsomassa onko tuo se big brute mikä sinulla on....

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=44029&item=5967498759&rd=1&ssPageName=WDVW

Yleisesti ottaen niin KYOSHO autot eivät ole kovinkaan harvinaisia, tosin poikkeuksia tietysti on mutta tuo big brute ei ole kovinkaan harvinainen. Yleisesti ottaen niin nuo metallista tehdyt autot sitä vastoin ovat niitä harvinaisia kuten esim TAMIYAN HILUX 4X4, BB ja SAND SCORCHER, ROUGH RIDER. En osaa sanoa mikä olis noista muovi autoista se harvinaisin mutta kenties se menee tuohon TAMIYAN 959,HIROBON 037 ja ZERDA jne.

Kerroppas mitäs haluat tietää tämän universumin parhaasta rc 2wd krossi autosta.

Niin tuon auton malli on vain ULTIMA elikkäs se on ULTIMA sarjan se todellakin eka malli.
Jerzi

Poissa Raws

  • Jäsen
    • Profiili
Harvinaiset autot
« Vastaus #16 : 10.04.05 - klo: 10.01 »
olisko sulla sähköposti niin voitais jutella sen kautta tosta ultimasta?

eli mikä sun sähköpostis on?
Ultima trinity

Poissa usa-1

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Harvinaiset autot
« Vastaus #17 : 11.04.05 - klo: 11.06 »
Lainaus käyttäjältä: "jerzirccar"
Käy katsomassa onko tuo se big brute mikä sinulla on....

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=44029&item=5967498759&rd=1&ssPageName=WDVW

Yleisesti ottaen niin KYOSHO autot eivät ole kovinkaan harvinaisia, tosin poikkeuksia tietysti on mutta tuo big brute ei ole kovinkaan harvinainen. Yleisesti ottaen niin nuo metallista tehdyt autot sitä vastoin ovat niitä harvinaisia kuten esim TAMIYAN HILUX 4X4, BB ja SAND SCORCHER, ROUGH RIDER. En osaa sanoa mikä olis noista muovi autoista se harvinaisin mutta kenties se menee tuohon TAMIYAN 959,HIROBON 037 ja ZERDA
Kerroppas mitäs haluat tietää tämän universumin parhaasta rc 2wd krossi autosta.

Niin tuon auton malli on vain ULTIMA elikkäs se on ULTIMA sarjan se todellakin eka malli.
Jerzi


Mulla on samanlainen mutta alkup. korilla ja ketjuvedolla toi oli normaali!!!

No jos multa kysyit tosta krossista niin kerro mitä haluut!Ihan vapaasti!Kerro vaikka että...........mikä auto on kysees!
Overpowered Savage/RB Concept TM728, Overpowered Revo/RbTm323, Mad Force Crawler x2/Nosram Rs28, Xray XB8 Pro,Xray T1, Homemade Tuber

Poissa OttoL

  • Veteraani
    • Profiili
Harvinaiset autot
« Vastaus #18 : 12.04.05 - klo: 17.04 »
Mullakin on vanha auto vuodelta -86 ja enkä tiiä minkä merkkinen se on.....

Poissa .21

  • Veteraani
    • Profiili
Harvinaiset autot
« Vastaus #19 : 12.04.05 - klo: 17.30 »
Edit: yksi löytyi ehkä.  :wink:

Poissa OttoL

  • Veteraani
    • Profiili
Harvinaiset autot
« Vastaus #20 : 17.04.05 - klo: 20.45 »
Ja sen mun vanhan auton kuva löytyy täältä: http://irc-galleria.net/archive.php?nick=hyper-pappa .Ja se auto on tuo kolmanneksi ylimmällä rivillä ja vasen laita

Poissa jerzirccar

  • Veteraani
    • Profiili
Harvinaiset autot
« Vastaus #21 : 18.04.05 - klo: 09.17 »
Vanha BIG BEAR, jotenki kultti maineessa jo rc piirin keskuudessa. Ei minun mielestä harvinen kuin niitä myyntiin todella paljon Suomessa mutta jos sinun auto on hyvässä kunnossa siitä jopa saisi jonkun euron.
Jerzi

Poissa Dustbin

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/dustbin/kuvat/
Harvinaiset autot
« Vastaus #22 : 18.04.05 - klo: 15.10 »
http://shell.ahven.org/~dustbin/thunder_tiger1.jpg
http://shell.ahven.org/~dustbin/thunder_tiger2.jpg

Tunnistaako kukaan? Alustavien tutkintojen mukaan toi on ollu aikanaan kova kisapeli =)
XRAY T1FK'05 + SS8.5 PRO, HoBao Hyper 7 + V-spec

Poissa l150040

  • Veteraani
    • Profiili
    • Ari-Pekan RC-sivut
Harvinaiset autot
« Vastaus #23 : 18.04.05 - klo: 15.27 »
Eiköhän kyseessä ole Silver Fox, vaikka yrititkin hämätä muutamalla modifikaatiolla (mm. pilli on alkuperäisessä tankin edessä oleva pönttö).

Poissa Dustbin

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/dustbin/kuvat/
Harvinaiset autot
« Vastaus #24 : 18.04.05 - klo: 20.14 »
Juu.. ihmettelinkin vähän sitä. Edellinen omistaja oli rakentanut jarrun siihen kohtaan missä pakoputken pitäisi olla :)

Sitten nuo etuylätukivarret on itse hitsatut rosterista. Pitäisi kestää.

ps. ei kukaan olisi kiinnostunut ostamaan tuota? Kone ei oikein tunnu käyvän ja haluaisin jonkun millä oikeasti ajella.
XRAY T1FK'05 + SS8.5 PRO, HoBao Hyper 7 + V-spec

Poissa hannu_s

  • Veteraani
    • Profiili
Harvinaiset autot
« Vastaus #25 : 18.04.05 - klo: 20.26 »
Lainaus käyttäjältä: "Dustbin"
Juu.. ihmettelinkin vähän sitä. Edellinen omistaja oli rakentanut jarrun siihen kohtaan missä pakoputken pitäisi olla :)

Sitten nuo etuylätukivarret on itse hitsatut rosterista. Pitäisi kestää.

ps. ei kukaan olisi kiinnostunut ostamaan tuota? Kone ei oikein tunnu käyvän ja haluaisin jonkun millä oikeasti ajella.


Kyllähän tuollainen kiinnostaisi hyllynkoristeena mutta budjetti ei anna myöten  :mrgreen:
Ei riemulla rajaa kun 2WD:illa ajaa|2xMini-Z Overland|Tamiya Mini|Tamiya Subaru Brat |Ratt-Y Rustler->MM+4000KvL

Poissa jeejee

  • Veteraani
    • Profiili
Harvinaiset autot
« Vastaus #26 : 20.04.05 - klo: 06.52 »
http://www.risteysasema.fi/S1182.htm Toi ainakin näyttäis vähän vanhemmalta, myydäänkö noita vieläkin tolleen kaupassa.
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Poissa anttip1

  • Jäsen
    • Profiili
Harvinaiset autot
« Vastaus #27 : 20.04.05 - klo: 20.13 »
vähän off topic mut kuitenkin ,tuolta löytyy hyviä kuvia 70-80 luvun
autoista. www.morac-graz.at (kohdasta foto archiv )
Sponsori :)

Poissa plissken_s

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Harvinaiset autot
« Vastaus #28 : 20.04.05 - klo: 20.19 »
Lainaus käyttäjältä: "anttip1"
vähän off topic mut kuitenkin ,tuolta löytyy hyviä kuvia 70-80 luvun
autoista. www.morac-graz.at (kohdasta foto archiv )


WOU! Tosi siistejä! Tuollaisen jonkun kun sais bemarin tai alfan kopalla hyllyn päälle..
Kyosho - Futaba - Novarossi

Poissa Stilo

  • Tiim Lahti
    • Profiili
    • S-grafix gallery
Harvinaiset autot
« Vastaus #29 : 21.04.05 - klo: 00.35 »
Tiedä sitten harvinaisuudesta mutta ainakin vanha tämä omistuksessani oleva krossari on.  Kyosho Scorpion -83    Auto on 3v vanhempi kuin minä. :D
EuroRC.com | Xray
S-Grafix | Tiim Lahti