Kirjoittaja Aihe: Harvinaiset autot  (Luettu 14286 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
Harvinaiset autot
« Vastaus #30 : 21.04.05 - klo: 00.57 »
Lainaus käyttäjältä: "Stilo"
Tiedä sitten harvinaisuudesta mutta ainakin vanha tämä omistuksessani oleva krossari on.  Kyosho Scorpion -83    Auto on 3v vanhempi kuin minä. :D

Aurinko Jaffa roks! :mrgreen:

Poissa hannu_s

  • Veteraani
    • Profiili
Harvinaiset autot
« Vastaus #31 : 21.04.05 - klo: 10.54 »
Lainaus käyttäjältä: "Stilo"
Tiedä sitten harvinaisuudesta mutta ainakin vanha tämä omistuksessani oleva krossari on.  Kyosho Scorpion -83    Auto on 3v vanhempi kuin minä. :D


Komia :D  Harmi kun nykyään ei tehdä tuollaisia...  :cry:  Tai jos tehtäisiin niin olisi pilattu halvalla muovilla nuo ripustuksen osat.
Ei riemulla rajaa kun 2WD:illa ajaa|2xMini-Z Overland|Tamiya Mini|Tamiya Subaru Brat |Ratt-Y Rustler->MM+4000KvL

Poissa Raws

  • Jäsen
    • Profiili
Harvinaiset autot
« Vastaus #32 : 21.04.05 - klo: 16.49 »
Lainaus käyttäjältä: "Stilo"
Tiedä sitten harvinaisuudesta mutta ainakin vanha tämä omistuksessani oleva krossari on.  ....


tossa skorpparissa on ainakin samat eturenkaat ja nopari kun mun ultimassa...
Ultima trinity

Poissa SlidSlide

  • Veteraani
    • Profiili
    • Rc Formula OffRoad Finland
Harvinaiset autot
« Vastaus #33 : 24.04.05 - klo: 11.25 »
Onkos tämän niminen auto harvinainen BAJA (maja) SAND SCORCHER? Jostain 70-luvulta luulisin.

Poissa SlidSlide

  • Veteraani
    • Profiili
    • Rc Formula OffRoad Finland
Harvinaiset autot
« Vastaus #34 : 08.05.05 - klo: 19.55 »
Nonni! Tulipahan jonkinäkönen harvinaisuus hankittua. Ostin Sand Scorcherin. Kipeeks sain itteni maksaa mut toivottavasti se viä joskus jotain tuottaa, jos viittin enää myydä. Nyt löytyy jo vanhemmista Tamiyan autoista Vanessa`s lunch box, Hotshot ja Hotshot2. Alkaa keräily edistyä . Jos jollain on myydä esim. frogia niin voisin ostaa. Jerzi, toi oli vinkki sulle :wink: .

Poissa Monstertruck76

  • Veteraani
    • Profiili
Huuto.netistä
« Vastaus #35 : 12.05.05 - klo: 22.20 »
onkohan auto ostettu huuto.netistä viikko pari sitte.huutelin itekki samaa. :D
Tamiya Hilux 4x4 Mountaineer. Tamiya TXT-1. Kyosho Mad Cruiser, 1/1 lumikone RC. RC Bruder kaivuriprojekri.

Poissa SlidSlide

  • Veteraani
    • Profiili
    • Rc Formula OffRoad Finland
Harvinaiset autot
« Vastaus #36 : 13.05.05 - klo: 19.07 »
Joo. Jonkun kans tuli hemmetin kova kisa josta kaveri huusi mulle voiton. En itte päässy huutaa siihen. Jos ois about 30 sekuntia tullu kaverilta huuto myöhemmin niin se ois menny toiselle.

Poissa Monstertruck76

  • Veteraani
    • Profiili
Eli
« Vastaus #37 : 13.05.05 - klo: 20.34 »
Elikkä sä oot Pablo  :lol: ........se clod buster jota oot huutamassa, on ollu monta kertaa myynnisä mutta ei oo tullu hv vastaan.mä tiedän sen auton hv:n.onko sulla paljonkin noita autoja.mulla on 4 big bearia+iso laatikollinen varaosa autoja,tamiya blackfootteja 3,1 tamiya nissan king cab(huippunopea),maruin samurai ja Kyoshon land max polttis.
Tamiya Hilux 4x4 Mountaineer. Tamiya TXT-1. Kyosho Mad Cruiser, 1/1 lumikone RC. RC Bruder kaivuriprojekri.

Poissa SlidSlide

  • Veteraani
    • Profiili
    • Rc Formula OffRoad Finland
Harvinaiset autot
« Vastaus #38 : 13.05.05 - klo: 20.45 »
No siis huutelen huvikseen, kun tiän ettei hv ylity. Jos myyjä näkee kiinnostukseni ja ottaa yhteyttä nii sit tingin (bisness has no limits :wink: ). On mulla muutama tamiyan auto, muutama losi, tunder tigeriltä 1 ja muuta ei olekkaan. Clodbuster kiinnostaa mua kun oon alottamassa monsuprojektia ja suunnitelmat perustuis clodbusterin rakenteeseen. Tontyyppisen meinaan tehdä http://homepage.ntlworld.com/ryan.coombes/razorclod.htm . Pitäs vaan löytää eka kaveri joka sais hitsattua alumiinia. Tolla sivulla on muuten hienoimpia sähkömonsuja mitä oon ikinä nähny. Taitaa kaveri olla ammattilainen noitten kans.

Poissa Monstertruck76

  • Veteraani
    • Profiili
GURU
« Vastaus #39 : 13.05.05 - klo: 21.07 »
Joo.toi Ryan Coombes on oikee guru noitten kans.muuten sen HV on 140e joten osta pois. :D  :D
Tamiya Hilux 4x4 Mountaineer. Tamiya TXT-1. Kyosho Mad Cruiser, 1/1 lumikone RC. RC Bruder kaivuriprojekri.

Poissa HPI FatPipe

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC Formula Offroad
Harvinaiset autot
« Vastaus #40 : 18.05.05 - klo: 20.04 »
Mulla on toi Marui Samurai ja mun veljellä toi kyseinen silver fox.
Spektrum l Tamiya l Castle Creations