Kirjoittaja Aihe: GX21  (Luettu 1266 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa oldo

  • Tulokas
    • Profiili
GX21
« : 17.05.23 - klo: 12.04 »
Autona mad force jossa gx21 motti. Käy hornosti noin puoli tankillista jonka jälkeen sammuu. Sen jälkeen saakin kiskoa käden kipeäksi jos mielii käyntiin saada.
Ensin ajattelin että näyttäis että ei saa polttoainetta enää puolen tankillisen jälkeen, vaihdoin tankin, uusin letkut, mutta ei vaikutusta.? Tuossa pakoputken "kumikulmassa" joka tulee pytystä päin niin siinä on halkeama, jota entinen omistaja yrittänyt paikkailla ilmeisesti teipin ja liiman avulla. Voisko olla että se vuotaa vielä ja näin ollen ei tuu enää tarpeeksi painetta tankkiin, vai missä vika?

Vs: GX21
« Vastaus #1 : 18.05.23 - klo: 22.54 »
Kannattaa se pakoputki korjata. 2t tarvitsee riittävästi vastapainetta, koska muuten kaikki fuili vain lentää suoraan pakoputkeen. Voi aiheuttaa kaikenlaista kivaa ongelmaa.

Onko kaasarissa näkyviä vuotokohtia? Entäs moottorin takalevyssä tai vauhtipyörän takana? Ilmavuodon ei tarvitse olla kummoinen, että aiheuttaa todella ikäviä käyntihäiriöitä.
Team associated RC10SC6.1, Traxxas Xmaxx, Traxxas Revo 3.3, Traxxas T-Maxx

Poissa oldo

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: GX21
« Vastaus #2 : 19.05.23 - klo: 05.17 »
Ainoa vuotokohta on siinä pakarin kumissa, jonka oon löytänyt. Nitroa kyllä  tosiaan lentää pakoputkesta välillä aika huolella pihalle😶 ihmettelen vaan että miksköhän se käy hyvin sen puoli tankillista, ja sitten tyssää?

Poissa Mönkkiinen

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: GX21
« Vastaus #3 : 20.05.23 - klo: 20.44 »
onko tuo moottori kunnossa vai jo tullut tiensäpäähän.
putkesta tulee palamatonta fuilia?viittaa siihen että seossäädöt on metsässä
taitaa olla aika rikkaalla,mikä on tulpan kunto,onko tulppa vaihdettu tarkastettu
että hehkuu kunnolla ja onko oikeanlainen.jos pillissä on haljennut kumilutrake vaihda se suosiolla
uuteen,teipit/liimat ei korjaa tilannetta kun väliaikaisesti.jos tankinkorkki(jousi)on meltoontunut
niin fuskaa korkista se sekoittaa myös säädöt.

Poissa oldo

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: GX21
« Vastaus #4 : 20.05.23 - klo: 22.51 »
Muita vuotokohtia ei ole löytynyt kun tuo kumitötterö. Tulppa vaihdettu, tankin korkki ok , säädöt on sitä ainasta hakemista.. onko tietoa mitkä on tuon tehdassäädöt? Jos palauttais siihen ja alkais sitten hienosäätämään
« Viimeksi muokattu: 21.05.23 - klo: 07.48 kirjoittanut oldo »

Poissa Mönkkiinen

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: GX21
« Vastaus #5 : 21.05.23 - klo: 09.15 »
kierrä ylä/alaneula kevyesti kiinni ja avaa alaneula 3 kierrosta ja yläneula 4.5 kierrosta.
kannattaa lämmittää moottoria kuumailmapuhaltimella ennen starttausta noin( 80-100asteiseksi)
kerroit että tankki ei tyhjene kuin puoliväliin,jos tankissa on sisällä klunkki eli
suodatin joka on letkunpäässä niin tarkista että se on puhdas ja letku ehjä.