Kirjoittaja Aihe: RC kauppoja Euroopassa ja vähän muuallakin  (Luettu 599094 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa animal

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: RC kauppoja Euroopassa ja vähän muuallakin
« Vastaus #870 : 10.03.09 - klo: 08.09 »
Kerran kuussahan tuo lasku tulee luottokunnalta. Eli olisi pitänyt näkyä viime kuun laskussa.

Kiitoksia tiedosta. Mites tässä pitäisi jatkaa eteenpäin? Eli kannattaisiko tässä vaan olla hiljaa ja toivoa, ettei laskua ikinä tulekkaan? Vai ottaa yhteyttä luottokuntaan, että säästyisi mahdollisilta ongelmilta, joita tästä voisi jollain ilveellä ilmaantua?
HPI Baja 5T + Spektrum DX3R

Poissa tturku

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: RC kauppoja Euroopassa ja vähän muuallakin
« Vastaus #871 : 10.03.09 - klo: 08.21 »
eipä se sun ongelma ole jos lasku ei ole tullut perille, odottele vaan rauhassa
-Tommi Turku- Team Racers Group Finland, Contrast Neox LS-5
Half Serious Racing since 2009

Poissa ks3411

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: RC kauppoja Euroopassa ja vähän muuallakin
« Vastaus #872 : 10.03.09 - klo: 10.33 »
www.1st-models.co.uk ei kannata tilata yhtään mitään. Tilasin sieltä yli kolme viikkoa sitten, ei ole kuulunut yhtään mitään. 10 emailia laitettu, eivät vastaa. Soitettu muutamia kertoja, eivät vastaa. Noh luottoyhtiö hoitaa saamiseni... Tiedoksi vaan kaikille!

Poissa savo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: RC kauppoja Euroopassa ja vähän muuallakin
« Vastaus #873 : 14.03.09 - klo: 10.22 »
Onko muita mahdollisuuksia hakea tullista paketti kuin itse henkilökohtaisesti? Oon vähän uusi näissä asioissa... Tiedän kyllä maksut mitä menee,mutta tää paketin lunastaminen on vähän epäselvää. Vielä ei ole tullut kotiin saapumisilmoitusta mutta postin pakettiseurannassa näkyy että saapunut 13.3.2009 klo 19.44 toimipaikkaan/terminaaliin TULLIPOSTI/Vantaa.
Valtra N111 1/1 ym. ja ihan v...sti velkaa!

Poissa 4wdkanootti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: RC kauppoja Euroopassa ja vähän muuallakin
« Vastaus #874 : 14.03.09 - klo: 11.19 »
Mulle on tullut postissa saapumisilmo ja siinä on mahku maxulliseen palveluna-tullaukseen* . sitten se tulee kotiin asti.

*tietty pitää lähettää kopiot tilauksesta ja maksusta (ja ehdotus tullausnimikkeestä jos haluaa) esim.: toy, toy parts, RC toy parts, jne
- jos ne on jo lähettänyt ni pari päivää säästyy..
MambaMonster2 wp *2, mambamax, HK 100A noparit/ , Leopard- 4282 mosa, halpiskonepino/  4*3s 5200-40c  + 2*2s akut/ Futaba3pm 2,4HGz radio/ autot axial 6x6, Hobbyk sabertooth *2

Poissa Osku97

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: RC kauppoja Euroopassa ja vähän muuallakin
« Vastaus #875 : 14.03.09 - klo: 12.56 »
Mietn että onko tällaista sanottu: http://shop.lindinger.at/ Tuolta oon lennuja tilannut. toimitusaika on ollut 1-2 viikkoa.
|Ansmann racing Royal Flash|

Poissa Janezki

  • KUArc
    • Profiili
    • RC videot
Vs: RC kauppoja Euroopassa ja vähän muuallakin
« Vastaus #876 : 14.03.09 - klo: 17.32 »
Onko muita mahdollisuuksia hakea tullista paketti kuin itse henkilökohtaisesti? Oon vähän uusi näissä asioissa... Tiedän kyllä maksut mitä menee,mutta tää paketin lunastaminen on vähän epäselvää. Vielä ei ole tullut kotiin saapumisilmoitusta mutta postin pakettiseurannassa näkyy että saapunut 13.3.2009 klo 19.44 toimipaikkaan/terminaaliin TULLIPOSTI/Vantaa.

Se paketti pyörii tuolla tullipostissa pari arkipäivää ja jos asustelet nimimerkistä päättelemälläni seudulla, niin paketti lähtee joko Kuopion tulliin tai sitten sinulle laitetaan tuolta Vantaalta kirje jossa kysytään mitä haluat tehdä. Vaihtoehtoja on kolme;
1. käyt tekemässä tulliselvityksen itse Vantaalla (kauppalasku mukaan)
2. pyydät lähettämään paketin edelleen lähimpään tullin toimipaikkaan (eli jos et asu pääkaupunkiseudulla) jossa käyt tekemässä itse tulliselvityksen (kauppalasku mukaan)
3. valtuutat tullipostin hoitamaan tullaamisen Vantaalla (taas vaativat ne kauppalaskut) ja lähettämään paketin edelleen lähipostiisi (tämä operaatio maksaa reilut 20€ extraa).

Poissa savo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: RC kauppoja Euroopassa ja vähän muuallakin
« Vastaus #877 : 14.03.09 - klo: 20.33 »
Se paketti pyörii tuolla tullipostissa pari arkipäivää ja jos asustelet nimimerkistä päättelemälläni seudulla, niin paketti lähtee joko Kuopion tulliin tai sitten sinulle laitetaan tuolta Vantaalta kirje jossa kysytään mitä haluat tehdä. Vaihtoehtoja on kolme;
1. käyt tekemässä tulliselvityksen itse Vantaalla (kauppalasku mukaan)
2. pyydät lähettämään paketin edelleen lähimpään tullin toimipaikkaan (eli jos et asu pääkaupunkiseudulla) jossa käyt tekemässä itse tulliselvityksen (kauppalasku mukaan)
3. valtuutat tullipostin hoitamaan tullaamisen Vantaalla (taas vaativat ne kauppalaskut) ja lähettämään paketin edelleen lähipostiisi (tämä operaatio maksaa reilut 20€ extraa).
Kiitos tiedoista!
Sellainen käsitys minullakin oli että pitäs tulla lähimpään tulliin,ainakin niin käsitin tullin neuvonnasta kun kysyin ennen tilausta.Olivat vaan niin nihkeitä antamaan tietoja sieltä kun soitin...
Täytyy odotella muutama päivä ja kuulostella mitä sieltä kuuluu.
Valtra N111 1/1 ym. ja ihan v...sti velkaa!

Poissa savo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: RC kauppoja Euroopassa ja vähän muuallakin
« Vastaus #878 : 16.03.09 - klo: 15.28 »
Täällä kun tuntuu olevan näitä tietäjiä niin kertokaapa mitä sille tullitätille/setälle kannattaa sanoa pakettia hakiessa että selviäis mahdollisimman pienillä maksuilla ja ei ois vaaraa että se käännyttää paketin takas.
Sehän luonnollisestikin sisältää radiolaitteita kun siellä on 1 kpl Traxxas Summitteja RTR.

Hermostuttaa vaan ku ei tullu kysyttyä liikkeestä onko ce-merkintää jne. Taitaa kuitenki Traxxas käyttää yleensä 27 MhZ radiolaitteita,vaikka jenkeistä ostais? Ei sillä sinänsä  muuta väliä kun ei vaan käännyttäs takas.
Ne RTR radiot ei kuitenkaan tuu jäämään siihen autoon.
Valtra N111 1/1 ym. ja ihan v...sti velkaa!

Poissa rekonen

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: RC kauppoja Euroopassa ja vähän muuallakin
« Vastaus #879 : 16.03.09 - klo: 16.04 »
Täällä kun tuntuu olevan näitä tietäjiä niin kertokaapa mitä sille tullitätille/setälle kannattaa sanoa pakettia hakiessa että selviäis mahdollisimman pienillä maksuilla ja ei ois vaaraa että se käännyttää paketin takas.
Sehän luonnollisestikin sisältää radiolaitteita kun siellä on 1 kpl Traxxas Summitteja RTR.

Hermostuttaa vaan ku ei tullu kysyttyä liikkeestä onko ce-merkintää jne. Taitaa kuitenki Traxxas käyttää yleensä 27 MhZ radiolaitteita,vaikka jenkeistä ostais? Ei sillä sinänsä  muuta väliä kun ei vaan käännyttäs takas.
Ne RTR radiot ei kuitenkaan tuu jäämään siihen autoon.
Radiot eivät tuota ongelmia. Otat tulliin mennessäsi matkaan kuitin, josta näkyy hinta+postikulut. Kuittiin olen merkinnyt paketin sisältävän radio-ohjattavan auton. Lisäksi kuitti pitää päivätä, allekirjoittaa ja merkitä oma sotu. Tullivirkailija laskee perittävän alv:n hinnan kokonaissumman mukaan käyttäen omaa valuutan muuntokurssiaan, joka on näyttäisi nyt olevan 1 EUR =  1,2446 USD. Tämän jälkeen on siirrytty kassalle, jonne alv on maksettu. Itse olen aina varautunut maksamaan alv:n käteisellä, koska maksupäätteet tahtovat olla noissa tullin toimipisteissä vähän sellaisia etteivät ne välttämättä hyväksy kaikkia maksukortteja.

Poissa MirosHima

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: RC kauppoja Euroopassa ja vähän muuallakin
« Vastaus #880 : 16.03.09 - klo: 21.37 »
Kellään kokemuksia tuolta:

http://fitzpatrickmodels.co.uk/fpmodels/

Itsellä negatiiviset kokemukset, paketti maannut processing tilassa 20 päivää, eikä vastata oikeen mailiinkaan... Veloitettu kuitenkin Paypalilta, joten odotellaan. EN SUOSITTELE!! (ainakaan vielä)

Ite testasin kys paikkaa joskos laittavat Cash on Delivery toimituksena, epäilen ettei mitään kuulu.

ei näy varasto saldoja niin eipä viiti visaa vingutella.

edit: 2 päivää menny eikä ole tullu edes tilausvahvistusta
« Viimeksi muokattu: 18.03.09 - klo: 08.31 kirjoittanut MirosHima »
Kyosho Ultima SC6 #Sponsored by RCJKL www.rcjkl.fi

Poissa Osku97

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: RC kauppoja Euroopassa ja vähän muuallakin
« Vastaus #881 : 17.03.09 - klo: 20.45 »
Onkos kukaan täältä tilannut mitään??http://www.rcplanet.com/ Tuntuu olevan akkuja halvalla :shocked:.
|Ansmann racing Royal Flash|

Poissa rubberduck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Rauman Seudun RC-harrastajat ry.
Vs: RC kauppoja Euroopassa ja vähän muuallakin
« Vastaus #882 : 17.03.09 - klo: 20.58 »
Onkos kukaan täältä tilannut mitään??http://www.rcplanet.com/ Tuntuu olevan akkuja halvalla :shocked:.

Katsoitko postikuluja? Esimerkiksi vastariin tulee jo 26USD postikuluja :roll:
Akun tilaamisesta puheenollen, tuo kauppa ei tietääkseni lähetä mitään tulenarkaa tai vaarallisia aineita toiselle mantereelle.

Poissa Osku97

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: RC kauppoja Euroopassa ja vähän muuallakin
« Vastaus #883 : 17.03.09 - klo: 21.00 »
Selvä. jatkan siis etsimistä...
|Ansmann racing Royal Flash|

Poissa Revenge

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: RC kauppoja Euroopassa ja vähän muuallakin
« Vastaus #884 : 18.03.09 - klo: 22.00 »
Kattopas Osku97 Modelsportista.

Nyt on kurssit aika kohallaan.
REVO 3.3 | Kyosho TR15

Poissa Butch

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: RC kauppoja Euroopassa ja vähän muuallakin
« Vastaus #885 : 18.03.09 - klo: 23.08 »
Onko kellään kokemusta tästä kaupasta http://www.wonderlandmodels.com

Hinnat tuntuu olevan kohdallaan

Poissa savo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: RC kauppoja Euroopassa ja vähän muuallakin
« Vastaus #886 : 19.03.09 - klo: 21.42 »
Positiivisia kokemuksia!

Tein tilauksen 7.3.09 Traxxas summitista  A Main Hobbies kauppaan ja Vantaan tullipostissa oli jo 13.3.09. Valitsin vielä toimitustavaksi kaikkein halvimman ja hitaimman. Seurantakoodit ja tiedot tilauksen käsittelystä tuli erittäin nopeasti. Tavara oli tilauksen mukainen ja vaikutelma kaupasta hyvä.
Tilaan jatkossakin sieltä!!
Valtra N111 1/1 ym. ja ihan v...sti velkaa!

Poissa Butch

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: RC kauppoja Euroopassa ja vähän muuallakin
« Vastaus #887 : 20.03.09 - klo: 11.18 »
Onko kellään kokemusta tästä kaupasta http://www.wonderlandmodels.com

Hinnat tuntuu olevan kohdallaan
Vastaan itselleni. Tiedustelun perusteella toimituskulut kolmelle autolle 90puntaa ja kahdelle 80puntaa.

Poissa Petri T

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: RC kauppoja Euroopassa ja vähän muuallakin
« Vastaus #888 : 20.03.09 - klo: 18.07 »
Onko muita mahdollisuuksia hakea tullista paketti kuin itse henkilökohtaisesti? Oon vähän uusi näissä asioissa... Tiedän kyllä maksut mitä menee,mutta tää paketin lunastaminen on vähän epäselvää. Vielä ei ole tullut kotiin saapumisilmoitusta mutta postin pakettiseurannassa näkyy että saapunut 13.3.2009 klo 19.44 toimipaikkaan/terminaaliin TULLIPOSTI/Vantaa.

Se paketti pyörii tuolla tullipostissa pari arkipäivää ja jos asustelet nimimerkistä päättelemälläni seudulla, niin paketti lähtee joko Kuopion tulliin tai sitten sinulle laitetaan tuolta Vantaalta kirje jossa kysytään mitä haluat tehdä. Vaihtoehtoja on kolme;
1. käyt tekemässä tulliselvityksen itse Vantaalla (kauppalasku mukaan)
2. pyydät lähettämään paketin edelleen lähimpään tullin toimipaikkaan (eli jos et asu pääkaupunkiseudulla) jossa käyt tekemässä itse tulliselvityksen (kauppalasku mukaan)
3. valtuutat tullipostin hoitamaan tullaamisen Vantaalla (taas vaativat ne kauppalaskut) ja lähettämään paketin edelleen lähipostiisi (tämä operaatio maksaa reilut 20€ extraa).

Eli oikeasti toimii noin? Tänään kun soitin tullin neuvontaan niin sain aivan toisenlaiset ohjeet. Kuulema pitää mennä itse paikan päälle tekemään tulliselvitys. Valtuuttamisesta ei ollut mitään puhetta...

Poissa savo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: RC kauppoja Euroopassa ja vähän muuallakin
« Vastaus #889 : 20.03.09 - klo: 18.31 »
Onko muita mahdollisuuksia hakea tullista paketti kuin itse henkilökohtaisesti? Oon vähän uusi näissä asioissa... Tiedän kyllä maksut mitä menee,mutta tää paketin lunastaminen on vähän epäselvää. Vielä ei ole tullut kotiin saapumisilmoitusta mutta postin pakettiseurannassa näkyy että saapunut 13.3.2009 klo 19.44 toimipaikkaan/terminaaliin TULLIPOSTI/Vantaa.

Se paketti pyörii tuolla tullipostissa pari arkipäivää ja jos asustelet nimimerkistä päättelemälläni seudulla, niin paketti lähtee joko Kuopion tulliin tai sitten sinulle laitetaan tuolta Vantaalta kirje jossa kysytään mitä haluat tehdä. Vaihtoehtoja on kolme;
1. käyt tekemässä tulliselvityksen itse Vantaalla (kauppalasku mukaan)
2. pyydät lähettämään paketin edelleen lähimpään tullin toimipaikkaan (eli jos et asu pääkaupunkiseudulla) jossa käyt tekemässä itse tulliselvityksen (kauppalasku mukaan)
3. valtuutat tullipostin hoitamaan tullaamisen Vantaalla (taas vaativat ne kauppalaskut) ja lähettämään paketin edelleen lähipostiisi (tämä operaatio maksaa reilut 20€ extraa).

Eli oikeasti toimii noin? Tänään kun soitin tullin neuvontaan niin sain aivan toisenlaiset ohjeet. Kuulema pitää mennä itse paikan päälle tekemään tulliselvitys. Valtuuttamisesta ei ollut mitään puhetta...

Se meni miulla käytännössä näin:

Tilasin tuotteen Usa:sta, seurasin saamallani lähetystunnuksella paketin kulkua ja kun näin että se oli saapunut Vantaan tullipostiin niin soitin sinne ja pyysin siirtämään paketin lähimpään tulliin. Lupasivat hoitaa heti ja paketti olikin siellä seuraavana päivänä ja tästä seuraavana saapui saapumisilmoitus kotiin. Ilman saapumisilmoitusta eivät kuulemma voi luovuttaa pakettia. Hoidin itse tulliselvityksen siellä lähitullissa.

Silloin kun soitin Vantaan tullipostiin ja pyysin siirtoa niin sieltä oli jo lähtenyt saapumisilmoitus,mikä tuli miulle samana päivänä kun paketti oli jo lähitullissa.
Siinä olisi ollut vaihtoehdot: 1.siirto haluamaani tullin toimipaikkaan 2.noutaminen vantaan tullipostista 3.valtuuttaa Itella tekemään tulliselvitys n.22€ hintaan ja sen jälkeen paketti tulee lähimpään postiin ja Itella veloittaa myöhemmin tulli+alv+22€ maksun.

Näin meni ainakin minulla.
Valtra N111 1/1 ym. ja ihan v...sti velkaa!

Poissa Petri T

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: RC kauppoja Euroopassa ja vähän muuallakin
« Vastaus #890 : 20.03.09 - klo: 22.04 »
Ok. Ei tuo 22 € lisä kuulosta pahalle jos vertaa siihen, että pitäisi ajaa 150 km päähän tekemään tulliselvitystä. Kiitti tiedosta.

Poissa MIKKELSONNI

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: RC kauppoja Euroopassa ja vähän muuallakin
« Vastaus #891 : 23.03.09 - klo: 11.15 »
Onkos täällä kellään kokemusta tuolta ostamisesta http://www.sportsmoto.co.uk ? Tekis mieli ostaa IMAX:sin laturi kun ei oo pahan hintainen
BAJA 5B SS, ASSO B44.3, ASSO B5M

Poissa Fillarimies

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: RC kauppoja Euroopassa ja vähän muuallakin
« Vastaus #892 : 24.03.09 - klo: 19.09 »
Jos modelsportissa on in stock merkki keltasena, niin voiko olla että käy niin, että jos tilaan auton, niin niitä ei olekkaan varastossa?
Eli kannattaako odottaa että in stock juttu menee vihreäksi?
Kun en haluaisi alkaa taas odottelemaan viikkoja..
Nparts
| Mini M-03 | Beam E4 advanced | E-starter | Walkera V120D03 | Meri-Lapin pienoisautolijat PJ |

Poissa rubberduck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Rauman Seudun RC-harrastajat ry.
Vs: RC kauppoja Euroopassa ja vähän muuallakin
« Vastaus #893 : 24.03.09 - klo: 19.43 »
Jos modelsportissa on in stock merkki keltasena, niin voiko olla että käy niin, että jos tilaan auton, niin niitä ei olekkaan varastossa?
Eli kannattaako odottaa että in stock juttu menee vihreäksi?
Kun en haluaisi alkaa taas odottelemaan viikkoja..

Katsoitko mitä kaupan sivuilla kerrotaan noista varastosaldomerkinnöistä(onkohan tuo oikeasti yhdyssana?)?



The following stock indicators are displayed alongside all our products:
Good Stock - Good availability, high level of stock.
In Stock - Available, fair to low level of stock.
On Order with Supplier - Currently on order with our supplier - an expected arrival date may be shown.
Out of Stock - Currently out of stock, but usually available to order from our supplier.

Please note that these indicators cannot be guaranteed to be 100% accurate as they are subject to
alteration when we process orders, not when orders are placed.
However, information on stock levels is updated hourly during our hours of business (9.00-5.00, Mon-Sat).
E&OE.


Eli jos saldo näyttää keltaista, niin on mahdollista että se onkin oikeasti jo nollilla, koska eivät takaa 100% tarkkuutta noihin merkintöihin. Toisaalta keltainen voi myös tarkoittaa että niitä on vielä useampiakin varastossa.

Vastaus alkuperäiseen kysymykseen: Ota yhtetyttä myyjään ja varmista saldo ennen tilausta.

Poissa Fillarimies

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: RC kauppoja Euroopassa ja vähän muuallakin
« Vastaus #894 : 24.03.09 - klo: 20.03 »
Niin no mie ajattelin varmistaa asian, jos joku on tilannu tuolta tuotteita kun ne on ollu keltasella in stock.
Mahtavan nopeasti ne vastaavat tuolla modelsportissa email kyselyihin.
Vastaus tuli kyselyyn alle tunnissa.
Nparts
| Mini M-03 | Beam E4 advanced | E-starter | Walkera V120D03 | Meri-Lapin pienoisautolijat PJ |

Poissa Koomikko

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: RC kauppoja Euroopassa ja vähän muuallakin
« Vastaus #895 : 26.03.09 - klo: 21.47 »
Mites on, onko kokemuksia tästä Models in motion nimisestä Iso-Britannialaisesta liikkestä?
Osaisko joku sanoo sit viel noista postikuluista, että jos olis ostamassa polttismonsteria sieltä?

http://www.modelsinmotion.co.uk
Revo 3.3, aikaisemmin TT DT10, Savage 25, Hyper 7

Poissa the_man

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: RC kauppoja Euroopassa ja vähän muuallakin
« Vastaus #896 : 26.03.09 - klo: 22.32 »
Kellään kokemuksia tuolta:

http://fitzpatrickmodels.co.uk/fpmodels/

Itsellä negatiiviset kokemukset, paketti maannut processing tilassa 20 päivää, eikä vastata oikeen mailiinkaan... Veloitettu kuitenkin Paypalilta, joten odotellaan. EN SUOSITTELE!! (ainakaan vielä)

Ite testasin kys paikkaa joskos laittavat Cash on Delivery toimituksena, epäilen ettei mitään kuulu.

ei näy varasto saldoja niin eipä viiti visaa vingutella.

edit: 2 päivää menny eikä ole tullu edes tilausvahvistusta

Päivitystä tilanteeseen. Tein disputen, ei kuulunut kuin ontuvia selityksiä, muutin disputen claimiksi ja odottelin. Nyt PayPal päätti tapauksen meikäläisen eduksi, mutta eivät takaa että pystyvät palauttamaan rahat. Odotellaan.

Yksi asia on varma! ÄLKÄÄ TILATKO mitään http://fitzpatrickmodels.co.uk/fpmodels/

Poissa Jolle23

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: RC kauppoja Euroopassa ja vähän muuallakin
« Vastaus #897 : 27.03.09 - klo: 16.27 »
Tietääkös joku missä myytäis hyviä 4WD Monsteri tai Truck bensa-autoja kun sellanen olis hakusessa. Lähinnä englannista tilaisin....

Poissa Revenge

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: RC kauppoja Euroopassa ja vähän muuallakin
« Vastaus #898 : 27.03.09 - klo: 19.55 »
Kannattas varmaan ottaa eka selvää eri merkeistä ja selvittää mitä haluaa.
REVO 3.3 | Kyosho TR15

Poissa Jolle23

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: RC kauppoja Euroopassa ja vähän muuallakin
« Vastaus #899 : 27.03.09 - klo: 22.13 »
Kannattas varmaan ottaa eka selvää eri merkeistä ja selvittää mitä haluaa.

Enkös minä sitä tässä yrittänyt selvittää???????????????????