Kirjoittaja Aihe: RC kauppoja Euroopassa ja vähän muuallakin  (Luettu 599245 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Dickie

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: RC kauppoja Euroopassa ja vähän muuallakin
« Vastaus #930 : 03.04.09 - klo: 11.47 »
Onkohan kukaan tilannut tästä lafkasta mitään http://madabout-rc.co.uk/cars.aspx
Kiinnostais nuo 1/5 on-road bensa-autot. Ja ilman toimituskuluja! The shipping is free anywhere in the world !

Poissa RCl

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: RC kauppoja Euroopassa ja vähän muuallakin
« Vastaus #931 : 03.04.09 - klo: 16.33 »
http://www.bluegrooveracing.co.uk/

onkos kellään kokemuksia tälläisestä kaupasta? lähinnä Hong Nor CRT 5 autoa tuolta katselin, hintaa vain 230e sisältäen postikulut ja verojakaan ei tulisi.. :mrgreen: kyseessä se RTR versio.
milläs maksaminen onnistuu? käykö Visa Electroni?

pakko Quetata nyt omaa viestiä.. :roll: vielä kaipailen tietoa jos jollain on kokemusta?
traxxas stampede|X-ray T2 `007

Poissa Nair

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: RC kauppoja Euroopassa ja vähän muuallakin
« Vastaus #932 : 03.04.09 - klo: 16.53 »
et ilmeisesti hae rtr versiota tuolta olen ite ostanut auton ja ihan ok , viikossa tuli kotiovelle 30 punnan toimituskuluilla

http://www.salveohobbies.co.uk/product.asp?id=1756
Hobao Hyper 7 TQ 28 Schumacher Menace 21 4x4  Hobao PirateMTSport28  Aowei Yama Buggy

Poissa RCl

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: RC kauppoja Euroopassa ja vähän muuallakin
« Vastaus #933 : 04.04.09 - klo: 20.54 »
et ilmeisesti hae rtr versiota tuolta olen ite ostanut auton ja ihan ok , viikossa tuli kotiovelle 30 punnan toimituskuluilla

http://www.salveohobbies.co.uk/product.asp?id=1756



näköjään samaan hintaan saa siis tuoltakin. suomesta löytyy toki myös Rc-Garagelta, mutta tuolta tilaamalla säästää 50€, no säästöä se tuokin on. :grin:

traxxas stampede|X-ray T2 `007

Poissa kynamies

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: RC kauppoja Euroopassa ja vähän muuallakin
« Vastaus #934 : 15.04.09 - klo: 23.15 »
Miten Towerhobbiesista tilatun tavaran tullikikkailut hoidetaan, kun paketti tulee Jämsään? Paikka on siis in the middle-of-nowhere ja lähimmästä tullipisteestä ei mitään hajua. Tilaus oli siis yli 39€, eli tulliin jää?

Poissa puistokuski

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: RC kauppoja Euroopassa ja vähän muuallakin
« Vastaus #935 : 28.04.09 - klo: 18.09 »
RF Helsinki
Palvelu täysi KYMPPI. Soitin liikkeeseen olivat varattuja, mutta soittivat perään ja sain asiani selvitettyä. Kuinkahan moni liike pystyy samaan? eikä ollut eka kerta!!

En tiedä tuliko oikealle osastolle, viisaammat voi siirtää.


Poissa RangerWalker

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: RC kauppoja Euroopassa ja vähän muuallakin
« Vastaus #936 : 28.04.09 - klo: 19.18 »
Miten Towerhobbiesista tilatun tavaran tullikikkailut hoidetaan, kun paketti tulee Jämsään? Paikka on siis in the middle-of-nowhere ja lähimmästä tullipisteestä ei mitään hajua. Tilaus oli siis yli 39€, eli tulliin jää?

Mistä tuon yli 39€ vedit?-kuitin summa vai uusi tulliraja? -siis muistaakseni tulliraja on 45.4€ jos ei ole puolessa vuodessa muuttunut.

Jos tulliin jää niin saapumisilmoitus tulee lähimmästä tullipostista.
AWESOMATIX TSP-10 ,Team Jordan "Frentzen" F1&under construction 2012 Sauber http://www.youtube.com/user/RangerPate

Poissa vwaltsu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Youtube - vwaltsu
Vs: RC kauppoja Euroopassa ja vähän muuallakin
« Vastaus #937 : 28.04.09 - klo: 22.55 »
http://tullau.tuu.fi/

Niin ja jos paketti jää tulliin siitä tulee sulle ilmoitus kotiin. Voit mennä hoitamaan asian itse tulliin paikan päälle tai voit antaa Itellan hoitaa asian mukana tulevalla paperilla/lomakkeella, ohjeet löytyy siitä ilmoituksesta sitten. Ottavat palvelusta tietenkin palkkion mutta jos jossain korpikuusen juurella olet niin voi tulla halvemmaksi kuin ajella 'läheiseen' tulliin.
« Viimeksi muokattu: 28.04.09 - klo: 23.02 kirjoittanut vwaltsu »
HPI Savage FLUX & X  | HPI E-Firestorm 10T/MM5700 | XRay XB8 | F u t a b a  2.4 FASST

Poissa TomiKoo

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • Miihke RC Instassa
Vs: RC kauppoja Euroopassa ja vähän muuallakin
« Vastaus #938 : 30.04.09 - klo: 19.24 »
Plussat Wheelspinnille ja TheToyzille! Laitoin tilaukset su-ma välisenä yönä. Molemmista tuli vahvistuksia ja ilmoituksia mailiin, Wheelspin jopa kertoi useaan otteeseen, kuinka kaikkea ei löytynyt ja mitä tulee milloinkin missäkin toimituksessa. Tavarat tulivat perille samaan aikaan kotiovelle seuraavan viikon ti. Wheelspinin paketin piti tulla jo ma jakelussa, mutta posti kämmäsi jotain ja pakettia etsittiin jakelupäälliköltä asti. Loppu hyvin, kaikki hyvin!

Tai no, ei aivan. LiquidRC ei suostu myymään mulle kamaa! Olen kokeillut 3 kertaa ja aina sama ongelma. Olen siis kirjautunut sisään kaikkien taiteen sääntöjen mukaisesti, valisen tilattavat osat koriin ja menen checkouttiin. Siellä kaikki valikot läpi ja Paypaliin maksamaan. Paypalissa hyväksyn maksun ja palaan Liquidiin. Siellä tulee kuitenkin virheilmoitus: 10417 Transaction cannot complete - The transaction cannot complete succesfully. Instruct customer to use an alternative payment method. Mutta kun Paypal on ainoa vaihtoehto maksaa...  :undecided:

Onkohan tuo Liquidin vai Paypalin vika?! Täytyy varmaan laittaa illalla mailia molempii...

Tomi

Poissa Tepaja

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: RC kauppoja Euroopassa ja vähän muuallakin
« Vastaus #939 : 06.05.09 - klo: 16.19 »
Plussat Wheelspinnille ja TheToyzille! Laitoin tilaukset su-ma välisenä yönä. Molemmista tuli vahvistuksia ja ilmoituksia mailiin, Wheelspin jopa kertoi useaan otteeseen, kuinka kaikkea ei löytynyt ja mitä tulee milloinkin missäkin toimituksessa. Tavarat tulivat perille samaan aikaan kotiovelle seuraavan viikon ti. Wheelspinin paketin piti tulla jo ma jakelussa, mutta posti kämmäsi jotain ja pakettia etsittiin jakelupäälliköltä asti. Loppu hyvin, kaikki hyvin!

Tai no, ei aivan. LiquidRC ei suostu myymään mulle kamaa! Olen kokeillut 3 kertaa ja aina sama ongelma. Olen siis kirjautunut sisään kaikkien taiteen sääntöjen mukaisesti, valisen tilattavat osat koriin ja menen checkouttiin. Siellä kaikki valikot läpi ja Paypaliin maksamaan. Paypalissa hyväksyn maksun ja palaan Liquidiin. Siellä tulee kuitenkin virheilmoitus: 10417 Transaction cannot complete - The transaction cannot complete succesfully. Instruct customer to use an alternative payment method. Mutta kun Paypal on ainoa vaihtoehto maksaa...  :undecided:

Onkohan tuo Liquidin vai Paypalin vika?! Täytyy varmaan laittaa illalla mailia molempii...

Tomi

Itse tilasin äsken LiquidRc:stä onnistuneesti. Tosin ensimmäisellä kerralla herjasi tuota samaa kuin sinulla. Mutta se taisi johtua siitä, kun yritin tunnistautua Paypallin kautta.
Tarkistin ettei ole veloitettu tililtä ja seuraavaksi kirjauduin "oikeasti" sisään ja maksu onnistui näin Paypallin kautta tilauksen lopussa.

Poissa Nair

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: RC kauppoja Euroopassa ja vähän muuallakin
« Vastaus #940 : 06.05.09 - klo: 16.32 »
Ite oon tilannut 3 auton Salveohobbies sta Briteistä ja hyvin on kotiovelle löytäneet noin viikossa.
Tilausvahvistukset ja seurantakoodit tuli myös silloin kun pitikin.
Toimituskulut 30£/lähetys
Hobao Hyper 7 TQ 28 Schumacher Menace 21 4x4  Hobao PirateMTSport28  Aowei Yama Buggy

Poissa TomiKoo

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • Miihke RC Instassa
Vs: RC kauppoja Euroopassa ja vähän muuallakin
« Vastaus #941 : 06.05.09 - klo: 19.45 »
Itse tilasin äsken LiquidRc:stä onnistuneesti. Tosin ensimmäisellä kerralla herjasi tuota samaa kuin sinulla. Mutta se taisi johtua siitä, kun yritin tunnistautua Paypallin kautta.
Tarkistin ettei ole veloitettu tililtä ja seuraavaksi kirjauduin "oikeasti" sisään ja maksu onnistui näin Paypallin kautta tilauksen lopussa.

Ok, kiitos vinkistä. Täytyy kokeilla ensi kerralla! En jaksanut ihmetellä asiaa enempää, vaan laitoin tilauksen RC-mart:iin. Josko ne joskus tulis perille...

Poissa Tiki93

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: RC kauppoja Euroopassa ja vähän muuallakin
« Vastaus #942 : 08.05.09 - klo: 22.37 »
ekas onks kokemusta www.wheelspinmodels.co.uk vaikuttaa hyvältä.
ja ku oon tilaamas uuden savage x 4.6 eli menee yli 400e nii miten tää tulli juttu toimii et tuleeks paketti postii vai pitääks se sit hakee jostain vai mitä hä? 
(auttakaa nevaria) :huh:

Poissa Breweri

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: RC kauppoja Euroopassa ja vähän muuallakin
« Vastaus #943 : 08.05.09 - klo: 22.39 »
No ensinnäkin: lue tätä aihetta, vastaukset löytyvät täältä... moneen kertaan!

Vastaanpa kuitenkin myös tähän: Wheelspinmodels on hyvä ja luotettava kauppa. Paketti tulee englannista joten tulleja ja alveja et joudu maksamaan, pitäisi siis tulla suoraan postiin. EU-maista saapuvat kamat ovat tulli- ja alv-vapaita.
Joku vastaus minulla kyllä oli, se vain ei sopinut kysymykseen.

Poissa Lepatin

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: RC kauppoja Euroopassa ja vähän muuallakin
« Vastaus #944 : 08.05.09 - klo: 22.48 »
Plussat täältä Wheelspinmodelsille myös, auton+härpäkkeiden toimitus kesti n.viikon ja jakelun hoiti DHL koti-ovelle asti.

Poissa Tepaja

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: RC kauppoja Euroopassa ja vähän muuallakin
« Vastaus #945 : 09.05.09 - klo: 19.08 »
Swanghobbysta ei näytä montaa kommenttia olevan. Mutta minä annan positiivista palautetta.
Toimitus oli nopeaa ja tuote pakattu hyvin kuplamuoviin. Hieman miinusta tuli siitä, kun pari päivää tekivät tilausta, vaikka kaikkia tuotteita oli varastossa.
Mutta kahdeksan päivän päästä oli tavarat uudessa kodissa. Eli yhteensä noin kymmenen päivää meni.

Poissa Tepaja

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: RC kauppoja Euroopassa ja vähän muuallakin
« Vastaus #946 : 11.05.09 - klo: 22.47 »
Suosittelen, ÄLKÄÄ MENKÖ SWANGHOBBYN sivuille!! Tuli musta ruutu vain ja räyhärokki soi. Tekstistä ehdin lukemaan ennen hätäistä yhteydenkatkaisua: "I have hacked your system" ja jotain vilaukseltä näin herjaavaa tekstiä eri maalaisia kohtaan!! Joku kenties hakkeroinut noille sivuille. Ainakin minulla heitti noille sivuille ja puhelimella kanssa.

Näyttää toimivan taas  :smiley:
« Viimeksi muokattu: 12.05.09 - klo: 10.24 kirjoittanut Tepaja »

Poissa Janne A

  • Veteraani
    • Profiili
    • finRC.com
Vs: RC kauppoja Euroopassa ja vähän muuallakin
« Vastaus #947 : 13.05.09 - klo: 09.12 »
Onko kukaan saanu yhteyttä Liquid RC:hen jotain kautta? Heidän palvelimet ovat vähän epästabiileja ja sen takia sekos yks tilaus. Pistin heti tilauksen jälkeen postia heille ja siitä huolimatta lähettivät paketin virheellisellä sisällöllä, eikä Liquidistä kuulu mitään. :(

Poissa Breweri

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: RC kauppoja Euroopassa ja vähän muuallakin
« Vastaus #948 : 13.05.09 - klo: 12.54 »
Onko kukaan saanu yhteyttä Liquid RC:hen jotain kautta? Heidän palvelimet ovat vähän epästabiileja ja sen takia sekos yks tilaus. Pistin heti tilauksen jälkeen postia heille ja siitä huolimatta lähettivät paketin virheellisellä sisällöllä, eikä Liquidistä kuulu mitään. :(

Itse yritin myös muuttaa postitusosoitetta tekemääni tilaukseen... pari päivää tilaus jumi heillä varastolla mutta tuli kuitenkin väärään osoitteeseen. Mitään reagointia yhteydenottooni en saanut joten samoilla kokemuksilla mennään kuin edellisellä kirjoittajalla.
Joku vastaus minulla kyllä oli, se vain ei sopinut kysymykseen.

Poissa s4m1

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: RC kauppoja Euroopassa ja vähän muuallakin
« Vastaus #949 : 13.05.09 - klo: 12.59 »
Eräästä tilauksesta laitoin postia johon vastattiin seuraavana päivänä. Muutenkin ihan positiivisiä kokomuksia ollut.

Poissa Janne A

  • Veteraani
    • Profiili
    • finRC.com
Vs: RC kauppoja Euroopassa ja vähän muuallakin
« Vastaus #950 : 13.05.09 - klo: 13.27 »
Eräästä tilauksesta laitoin postia johon vastattiin seuraavana päivänä. Muutenkin ihan positiivisiä kokomuksia ollut.
Laitoitko Contact Us:in kautta vai mistä?

Poissa s4m1

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: RC kauppoja Euroopassa ja vähän muuallakin
« Vastaus #951 : 13.05.09 - klo: 13.42 »
Eräästä tilauksesta laitoin postia johon vastattiin seuraavana päivänä. Muutenkin ihan positiivisiä kokomuksia ollut.
Laitoitko Contact Us:in kautta vai mistä?

Juu Contact Us:in kautta laitoin.

Poissa Nair

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: RC kauppoja Euroopassa ja vähän muuallakin
« Vastaus #952 : 15.05.09 - klo: 06.08 »
Nyt on uus Brittikauppa testissä, Models in motion :) no tilausvahvistuksen jälkeen ei ole kuulunut mitään maanantain jälkeen...vi sees sanos ruattalainen :afro:
Hobao Hyper 7 TQ 28 Schumacher Menace 21 4x4  Hobao PirateMTSport28  Aowei Yama Buggy

Poissa ladatusta

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Mahtavia videoita...
Vs: RC kauppoja Euroopassa ja vähän muuallakin
« Vastaus #953 : 15.05.09 - klo: 20.06 »
Luin että joku oli saanut paketin Modelsport Uk:stä kotiintuotuna ja vielä sunnuntaina. Onko muille tuotu viikonloppuna? Omaa pakettia seuranneena ajattelin että varmaan tulee nyt viikonloppuna, jos niitä yleensä toimitetaan viikonloppuna?

Liquid rc paketti tuli kuudessa päivässä, hyvää palvelua!

Poissa kynamies

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: RC kauppoja Euroopassa ja vähän muuallakin
« Vastaus #954 : 15.05.09 - klo: 21.25 »
Wheelspin Modelsista tuli paketti 4 päivässä postilaatikkoon! Ei jää viimeiseksi tilauskerraksi!

Poissa Audiko

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • RC-offi.net
Vs: RC kauppoja Euroopassa ja vähän muuallakin
« Vastaus #955 : 15.05.09 - klo: 21.33 »
Ecpower.comista oon tilannu nyt pari kertaa, ekalla kerralla paketti löytyi laatikossa viisi päivää tilauksesta ja toisessa paketissa meni neljä päivää.Hyvin toimii palvelu ja halvimmalla toimitustavalla oon tilannu.

Poissa _valtsu_

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: RC kauppoja Euroopassa ja vähän muuallakin
« Vastaus #956 : 15.05.09 - klo: 23.36 »
Plussaa:
-Hobbycity, tilaukset tulleet aina perille halvimmalla toimitustavalla. Toimitus aika n. 2-viikkoa.
-Rc-mart, samat sanat kuin edelliselle.
-Wheelspin models, Nopea toimitus halvat hinnat.
-Thetoyz, toimitukset tulleet n. viikossa. Kaikki tilaukset tulleet perille.
-rc-mushroom. Noin viikko meni toimituksessa. Oikeat tavarat tuli.

Poissa Nair

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: RC kauppoja Euroopassa ja vähän muuallakin
« Vastaus #957 : 16.05.09 - klo: 21.55 »
sen verran on nyt kuulunut viimeisestä tilauksesta että ovat lähettäneet kopan ja filtterit mutta spurrit oli loppu eli tulee eri lähetyksellä, oisivatt ny kysyneet että millä on kiire ja millä ei...no eipä tuo haittaa kunnei postit maksanut muutenkaan mitään
Siis kyseessä Models in motion briteissä
Outoo toi 0 postit yli 50£ tilaukselle jopa ulkomaille
Hobao Hyper 7 TQ 28 Schumacher Menace 21 4x4  Hobao PirateMTSport28  Aowei Yama Buggy

Poissa KiBe

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: RC kauppoja Euroopassa ja vähän muuallakin
« Vastaus #958 : 16.05.09 - klo: 22.28 »
Tiedättekö jotain hyviä Ruottalaisia shoppeja??  :undecided: :undecided:

Poissa apophis

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: RC kauppoja Euroopassa ja vähän muuallakin
« Vastaus #959 : 18.05.09 - klo: 23.56 »
Kysymys Modelsportin postikuluista. Laitoin koriin auton ja muuta pikkutavaraa ja näyttää checkoutissa 38£ (~44€). Tunnustaisi äkkisiltään aika kalliille?! Muita vaihtoehtoja postitukseen ei sieltä saa. Onko tuo lopullinen postituskulu, vai arvio?

Kotimaassa saa kalliimmat paketit yleensä kuluitta, alkaa vaaka kohta kallistumaan tänne.
Slash & Rustler & Mini Desert Truck