Kirjoittaja Aihe: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK  (Luettu 930469 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa J0rmalaari

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisauto rata
« Vastaus #660 : 16.05.09 - klo: 00.22 »
Jos siinä ennen puolta päivää yrittää saada kyydin sinne radalle. Lapion voin ottaa mukaan, haravaa ei ole..
Edit. Jaahas muttia matkassa, aidan rakentamista kotona eikä pääse radalle..  :undecided: Jos vaikka sitten kerrot mitä teit ja mitä tehtävää niin voi koittaa kattoa jos pääsis joskus toiste tekemään hommia..
 
« Viimeksi muokattu: 16.05.09 - klo: 09.49 kirjoittanut J0rmalaari »

Poissa Kerberos

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisauto rata
« Vastaus #661 : 18.05.09 - klo: 22.56 »
Joo, paikalla kaikkiaan 6 innokasta. Savea kärrättiin ajouran hiekkaisempiin kohtiin ja pari pienempää hyppyriäkin saatiin muotoiltua liki alkuperäisiin(?) mittoihin. Nämä siis pääsuoran jälkeisellä osuudella. Ennen ja jälkeen  suurinta hyppyriä olevat kaarteet kaipaisivat myös tasoittelua ja savea päälleen. Ja onhan siellä toki kulumaa ja monttuja muuallakin. Sen teimme mitä jaksoimme. Tomsson lupaili että käy jyräämässä tekeleemme kunhan hiukan sataa ja sen jälkeen paikalle ehtii. Varikon kunnostus tehdään toisella kertaa, ja myrkytystoimia suunniteltiin jo.
Menee turha työ ihan hukkaan....

Poissa Rph

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisauto rata
« Vastaus #662 : 21.05.09 - klo: 12.18 »
Mulla on toi pikkutraktori tuossa valmiina. Oli Tomssonin kanssa eilen juttua radan tasoittamisesta. Joku nykyisistä puuha miehistä voisi ottaa pienoisautoilun kerhonpuolelta :cool: ( samalla miettiä miten toisi lajille näkyvyyttä Porin alueella, saisi takapiha pöristelijät tuonne radalle :wink: ) kun meistä vanhoista pieruista ei siihen oikein ole enään  :embarrassed: Niin paljon kaikkea muuta mikä vie rajallisen ajan. Aikoinaan tuota rakentaessa melkein asuimme tuolla.
mydään lennokipiruustuksia .)

Poissa Tomsson

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisauto rata
« Vastaus #663 : 21.05.09 - klo: 19.54 »
Jep.
Kovin olin vielä neljän maissa pistämässä pillit pussiin remonttityömaalla ja soittamssa rph:lle, mutta sitten alkoi ukkostamaan siihen malliin ja vettä satamaan, että vedin uuden johtopäätöksen ja olinkin sitten remontoimassa melkein klo19. Kuudelta kyllä taivas selkeni ja ajoin kotimatkalla radan ohi ja ei se nyt niin kovin märältä näyttänyt, pari lammikkoa siellä täällä. Mutta tuoreeltaan sateen kastelema rata on niin pintaliukas, että traktori sudittelee vaan tyhjää. Jyrä on aika raskas laite. On siellä pari kertaa tullut jyräystä yritettyä liian märällä radalla. Ei ole lasten silmille se kuraleikki, eikä korville se sadattelu :)
Jos nyt pitelee poutaa, niin huomenna on melkolailla ihannekeli jyräystouhuun. Kokeillaan siis huomenna uudelleen.
allekiroitus

Poissa Kerberos

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisauto rata
« Vastaus #664 : 23.06.09 - klo: 22.38 »
 Noniin! Heinää niitetty ankarasti ja pienet ajot siihen päälle. Myrkytys homma vielä suunnittelun asteella, mutta tällähetkellä rata jonkinmoisessa kunnossa. Käykäähän ajelemassa niin ruohottuu vähemmän....
Menee turha työ ihan hukkaan....

Poissa Kerberos

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisauto rata
« Vastaus #665 : 07.07.09 - klo: 06.26 »
Sunnuntaina 12.7 kelien salliessa ajamaan. Paikalla 12.00 eteenpäin. Koittakaahan kaikki kiinnostuneet suoriutua paikalle.
Menee turha työ ihan hukkaan....

Poissa neon

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisauto rata
« Vastaus #666 : 07.07.09 - klo: 22.42 »
Auto heikohkossa hapessa mutta toki paikalle voisimme kurvata pällistelemään sekä turinoimaan!
Lisäys 11.7. Autohankintoja tehty! Testaamaan tosiaan voisimme huomenna tulla puolilta päivin JOS ei sada.
« Viimeksi muokattu: 11.07.09 - klo: 20.29 kirjoittanut neon »

Poissa Kerberos

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisauto rata
« Vastaus #667 : 15.07.09 - klo: 13.17 »
Heinää kumottu ja myrkytetty. Toivotaan että rohto puree ja yrtit nuutuvat. Lapio ja harava hommia seuraavaksi. Niin ja sitä ennenkin jo KOVAA AJOA! Sunnuntaina 19.7 puoliltapäivin radalle, kelien salliessa. Kaikki mukaan.
Menee turha työ ihan hukkaan....

Poissa neon

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisauto rata
« Vastaus #668 : 15.07.09 - klo: 21.23 »
Joub!
Radalla tuli käytyä (12.7) testiajoja suoritettiin sekä Kerberos&kumpp. tavattiin! Nyppynarun katkeamisen sekä sateen ryydyttämänä "pakenimme" paikalta.
Vetokäynnistys korvattu nyt porakonekäynnistyksellä! Jo loppui nykiminen!
Ensi su. olen Vaasan suunnalla joten tuleva pyhä jää väliin mutta infoamme jos radalle tulossa olemme!
Lössiä liikkeelle vaan savea kuopimaan!
Kari

Poissa neon

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisauto rata
« Vastaus #669 : 27.08.09 - klo: 18.03 »
Rikotaan hiljaisuus täällä!  :afro:
Su. Tuli poikkeiltua pojan kanssa radalla Madia testailemassa parit tankilliset. Jäi jopa ehjäksi vielä ajon jälkeen!!  :shocked:
La. olimme Kangasalla Formula OffRoadia katsomassa. Sen innoittamana alkoi suunnittelu Madin tuunaamiseksi monttu-ajoon!
Porukkaa liikkeelle!
Kari

Poissa neon

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisauto rata
« Vastaus #670 : 27.08.09 - klo: 18.05 »
http://good-times.webshots.com/photo/2697430900101505976TTdFjW
Tossa linkkiä josta löytyy parit kuvat käynnistämme.
K.

Poissa TomiKoo

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • Miihke RC Instassa
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisauto rata
« Vastaus #671 : 27.08.09 - klo: 18.43 »
Ajelin eilen Porista etelää kohden ja bongasin kyltin tien vieressä. Nyt vasta osasin yhdistää paikan tänne! Ensi kerralla täytyy pysähtyä ulkoiluttamaan Firestormia!

Poissa TomiKoo

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • Miihke RC Instassa
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisauto rata
« Vastaus #672 : 08.10.09 - klo: 15.27 »
Ajelin eilen Porista etelää kohden ja bongasin kyltin tien vieressä. Nyt vasta osasin yhdistää paikan tänne! Ensi kerralla täytyy pysähtyä ulkoiluttamaan Firestormia!

Ensi viikolla maanantai-iltana olis suunnitelmissa ajot, jos vaan sade ei pilaa tunnelmaa! Olis tulossa mahdollisesti muutama 1/10 sähkäri ja ehkä joku polttiskin.

Poissa neon

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisauto rata
« Vastaus #673 : 11.10.09 - klo: 12.31 »
Voispa katsoa jos kerkeis poikkeemaan, ilman autoa tosin. Madista uupuu rotostartti, tilattu on!
Mihin aikaan olette suunnitellu menemistä?

Poissa Rampe

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisauto rata
« Vastaus #674 : 12.10.09 - klo: 08.10 »
Tomikoo ei pääsekään tulemaan ja näyttäis siltä ettei me toisetkaan päästä tuleen. Olis ollu eka kerta radalla ajoa . . . mitä siitäkin olis tullut  :huh:

Poissa sakja

  • Tulokas
    • Profiili
    • Kotisivut
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisauto rata
« Vastaus #675 : 12.10.09 - klo: 08.47 »
Eilen kävin katsomassa rataa ja aika pehmeässä kunnossa näytti olevan lammikoineen kaikkineen. Niin ja eikös siellä ollut joku 2-pyöräiselläkin päästellyt.

Poissa kipi

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisauto rata
« Vastaus #676 : 14.11.09 - klo: 15.11 »
onkos tuolla radalla jotain toimintaa tähän vuodenaikaan? meinaan on tässä tullu pidettyä luova 28v. tauko ja villinä "haaveena" ois taas hankkia auto ,mut se ei ny ole päällimäisenä asiana.eli olis tarkoitus ensin hiukan tutustua porukkaan ja jos jotain aktiviteettia esim,talkoita tai vastaavaa on olemassa.voi olla et tuon tomssonin tiedän,ku töiden puolesta kesällä tavattiin(vein täytemaata hälle nakkilaan)mut varma en oo.
eikun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
sillä aikaa kun te mietitte,mä oon tehny jo viis virhettä

Poissa Mekli

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisauto rata
« Vastaus #677 : 03.12.09 - klo: 01.24 »
Keväällä on auto hankittu ja pitää tulla tutustumaan rataan ym. touhuun, jos talkoita pukkaa niin täältä tulee luultavasti ainakin pari "riuskaa" seppää paikalle  :p

Poissa kipi

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisauto rata
« Vastaus #678 : 05.12.09 - klo: 20.38 »
mitä olen tätä osiota lukenut,niin en ihmettele jos tomssonille ja rph:lle on tullu "taisteluväsymystä",kun ovat radan eteen kovaa työtä tehneet.kuten jo aikaisemmin kirjoitin,niin voisin liittyä joukkoon ja antaa oman panokseni harrastuksen puolesta.työmaan puolesta vois saada koneellista apua,kaivinkone,pieni pyöräkuormaaja+muita vehkeitä ja tietysti savea,se kun on meidän hommissa monta kertaa ongelma tavaraa.
eikun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
sillä aikaa kun te mietitte,mä oon tehny jo viis virhettä

Poissa kipi

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisauto rata
« Vastaus #679 : 26.12.09 - klo: 19.53 »
Tuli tuollainen asia mieleen,et jos kävis putsaamassa radan lumesta,ihan kola/lapio vehkeillä,jos joku haluaa käydä ajamassa jossain vaiheessa.sulaksi rata saadaan myös jos joku haluaa,tuon töistä maantie-suolaa(keväällä ainakin)
eikun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
sillä aikaa kun te mietitte,mä oon tehny jo viis virhettä

Poissa Fbzero

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisauto rata
« Vastaus #680 : 28.12.09 - klo: 07.17 »
Onko minkäänlaista mahdollisuutta Porin lähellä ajaa sisällä? Muuten toi koskematon t2 008 lähtee myyntiin :(

Poissa ma-de

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisauto rata
« Vastaus #681 : 28.12.09 - klo: 19.56 »
Onko minkäänlaista mahdollisuutta Porin lähellä ajaa sisällä? Muuten toi koskematon t2 008 lähtee myyntiin :(

Itseä kiinnostaa myös Porin pienoisautolu. Onko foorumilla yhtään porilaista joka osaisi kertoa onko Porissa tai Porin lähellä sisärataa?

Poissa Mekli

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisauto rata
« Vastaus #682 : 06.01.10 - klo: 00.06 »
En ole vielä ainakaan sellaisesta kuullut, koittanut katsella itsekin moista. Ajattelin kysyä jos Cottonringillä olisi mahdollisuus pitää jonkinmoinen RC-päivä, tosin se vaatisi osallistujia riittävästi että he suostuvat. (Jos nyt suostuvat ollenkaan ehdotukseen)

Poissa kipi

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisauto rata
« Vastaus #683 : 11.01.10 - klo: 19.17 »
no nii,nyt sit tapahtu eli tunne voitti järjen,hobaon hain perjantaina nikolta turusta.kuutamollahan meikäläinen on tuon vehkeen kanssa vielä,mut mitä sitä tuossa olen pyöritellyt käsissä,niin pikkuhiljaa se rakenne ja osat alkaa hahmottua(hiljaa hyvä tulee).mut tosiaan kun ja jos ratatalkoita on,niin mä olen mukana.
eikun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
sillä aikaa kun te mietitte,mä oon tehny jo viis virhettä

Poissa rcaa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • suomen RC-ajopaikat & RC-Liikkeet
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisauto rata
« Vastaus #684 : 11.01.10 - klo: 19.51 »
Minkälaisen hobaon hait?
onko 1/8 rataa jo ehostettu ensikesäksi? viim kesänä aikas väpä tehty mitään...
RC-radat & RC-Liikkeet -->http://tinyurl.com/n6wtha
Xray 808 - O.S. SPEED 21VZ-B V-SPEC II

Poissa kipi

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisauto rata
« Vastaus #685 : 11.01.10 - klo: 20.21 »
9+novarossi+kaikki muut vermeet ja paljon neuvoja ja ohjeita Nikolta,joista hälle vielä kiitos !!! jotenkin tuntuu,et tuolla radalla on ollut hiljaista viime kesänä,mutta en ihmettele,kun tätä viestiketjua olen lukenu niin kyllähän toi radan kunnossapito on ollut pääasiassa tomssonin ja rph:n harteilla,enkä pidä lainkaan mahdottomana sitä etteikö äijiä olis alkanu ottaa pattiin ainainen rehaaminen radan kanssa.en tiedä onko seuraava ilmiö tuttua muuallakin suomessa,riippumatta lajista talkoissa on aina samat henkilöt,muut vaan kyselee miksi sitä ja tätä ei oo tehty,mut talkoissa heitä ei näy.itse en ole tuolla radalla paljon käyny,kun tää homma on ollut mielessä vasta vähän aikaa,mutta keväällä varmasti olen rivissä jos talkoita järjestetään.
eikun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
sillä aikaa kun te mietitte,mä oon tehny jo viis virhettä

Poissa rcaa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • suomen RC-ajopaikat & RC-Liikkeet
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisauto rata
« Vastaus #686 : 11.01.10 - klo: 20.34 »
itse asun treel mutta kun sielpäin kotosin niin ohimennen ajelen :evil:  Makselen siitä sitten sen radan ylläpidon eli 5€
RC-radat & RC-Liikkeet -->http://tinyurl.com/n6wtha
Xray 808 - O.S. SPEED 21VZ-B V-SPEC II

Poissa Tomsson

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisauto rata
« Vastaus #687 : 18.02.10 - klo: 21.39 »
Moro "taas" pitkästä aikaa.

Onkohan rata missä kunnossa? Tai siis oliko missä kunnossa ennenkuin lumi koristeli alueen?
Viimeksi taisi olla hieman lahovikaa erinäisissä puuosissa ja pään kokoiset nurmimättäät yrittivät ottaa niskalenkkiä ajokaistasta.

Viime kesänä taisin kerran ajaa 1:1 autolla ohi ja edelliskesänä pikkautolla 6 tankillista, eli vaisua on ollut.
Oliskohan nyt kipinää.. se on siinä ja siinä. Kalusto ainakin varmaan tykkäis ulkoilla.
Ja olishan se kiva tekosyy ostaa joku krossari taas vaihteeksi. Se siis, että lupaa itselle harrastaa tulevana kesänä.

Losi 8ight-T tuossa hyllyllä fuilia vaille kovassa iskussa ja muut hyllyt notkuu moottoreista, starttipokseista, radioista ja servoista. Pari lisäautoa noilla ainakin varustelisi helposti.

Kerberos tai kuka vaan tietävä, onko toiminta tällä hetkellä missä kuoseissa?
Itse olen pihalla kuin lumiukko, joka on sääli. On siellä radalla kuitenkin maaperässä sen verran monta meikäläisenkin hikipisaraa ja korisokkaa.

voi olla et tuon tomssonin tiedän,ku töiden puolesta kesällä tavattiin(vein täytemaata hälle nakkilaan)mut varma en oo.
No nyt oot varma. Kamalia kiviä toit, mutta kyllä ne piiloon saatiin  :grin:

Jos haluat vinkkiä hobaosi kanssa niin tuu sumpille, paikankin taidat vielä muistaa?
« Viimeksi muokattu: 28.02.10 - klo: 19.40 kirjoittanut Tomsson »
allekiroitus

Poissa kipi

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisauto rata
« Vastaus #688 : 20.02.10 - klo: 21.15 »
joo,kyllä mä paikan muistan,ku muutaman kerran poikkesin.kyllä varmaan tarviin jelppiä ton vehkeen kans jossain vaiheessa,mutta katsellaan sitä myöhemmin.kyllä voin jossain vaihees sumpille poiketa ilman autookin,tarkistamaan remontin etenemistä.
eikun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
sillä aikaa kun te mietitte,mä oon tehny jo viis virhettä

Poissa Rph

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisauto rata
« Vastaus #689 : 22.02.10 - klo: 14.00 »
Kerätään jälleen alueen harrastajat yhteen ja suunnitellaan hieman, radan/alueen kunnostamista, sekä samalla voisi harkita rock crawling radan tekoa.

T: Rami Harvonen 0400-790859
mydään lennokipiruustuksia .)