Kirjoittaja Aihe: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK  (Luettu 927575 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa kipi

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #720 : 26.04.10 - klo: 20.21 »
olen sanonu ja sanon vieläkin,et noi TOMSSON&RPH on tehneet per...lisen työn tuon radan eteen ja juuri tuollaisella työvälineellä kuin viimeisessä kuvassa on,hel..tin hullut.no jos tästä eteenpäin päästäis helpommalla.
olen tehny tänään hivenen tiedusteluja salaoja-putkien suhteen,ilmottelen ku saan tietää jotain.

eka tarjous putkista saatu,ainoa vika et niistä joutuis maksamaan 140e/100m,mutta vielä on tiedustelu päällä jos löytyis sekundaa.
iloisempi juttu on,et käyn tänään hakees niitä 50x50 betonilaattoja,muistaakseni niitä oli 34kpl,hankintahinta oli niin sopiva,et ei kehdannu alkaa tinkaamaan.
« Viimeksi muokattu: 27.04.10 - klo: 14.27 kirjoittanut kipi »
eikun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
sillä aikaa kun te mietitte,mä oon tehny jo viis virhettä

Poissa Rph

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #721 : 29.04.10 - klo: 11.11 »
Viikonloppuna voisi harata ja jyrätä radan. Samalla voisi muokata nuo hyppyrit iskuun.
mydään lennokipiruustuksia .)

Poissa kipi

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #722 : 29.04.10 - klo: 11.21 »
tarvitaanko jotain työkaluja vai pelkästään hyvä työmotivaatio.kävin aamulla hivenen haravoimassa,lomalla ku on ja heräilee aikasin,niin ehtii jotain värkätä.
eikun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
sillä aikaa kun te mietitte,mä oon tehny jo viis virhettä

Poissa Tomsson

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #723 : 29.04.10 - klo: 13.59 »
tarvitaanko jotain työkaluja vai pelkästään hyvä työmotivaatio.kävin aamulla hivenen haravoimassa,lomalla ku on ja heräilee aikasin,niin ehtii jotain värkätä.

En heti keksi että mille kaluille on niin tarvetta. Vanhoja vois kyllä hieman entrata, vähän varsivikaisia monet.
Komppaan tänään tuon pressutallin ja kaivan sieltä runkotavaran esiin. Pitäis siellä olla painekyllästettyäkin jopa kakkosvitosena. Ulvilan toimipisteessä on myös panttinkia pieni kasa.
Se varikko voitais koittaa saada kuntoon tänä viikonloppuna? Ei kovin kummoihin homma luulis olevan.
allekiroitus

Poissa kipi

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #724 : 29.04.10 - klo: 14.10 »
pariin haravaan vaihdoin varret,mut en niitä niin tarkkaan katsonut etteikö siellä seassa vois olla jotain varsi vikaista.kyllä se varikon seinä voitas siitä leipoa kuntoon.mulle sopii mikä aika vaan.
eikun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
sillä aikaa kun te mietitte,mä oon tehny jo viis virhettä

Poissa Peku

  • Veteraani
    • Profiili
    • Large Scale Finland
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #725 : 29.04.10 - klo: 19.28 »
Kävin tänään pyörähtämässä ja täytyy sanoa että PALJON olette saaneet aikaiseksi viimevuotiseen rataan
verrattuna. HIENOA! Kunpa olisi ollut E-Revo mukana, niin olisi päässyt testille... Nähdään...

Poissa Tomsson

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #726 : 29.04.10 - klo: 21.24 »
Nojuu, purettu nipussa oleva rata palasiksi  :laugh:
Huomenna tiukka remppapäivä. Tarkoitus väsätä kipin kanssa varikon puuosat kuntoon ja varmaan levittää ne isot betonilaatat siihen uuden hyndän ponnistuspuolelle. Tulee semmonen ydinsodan kestävä hyndä, eli aina ideaalinen ilmalento. Samoten yritetään keksiä jos vanhoista puisista sähkötolpista tekis jotain, niitä kun sattuu olemaan nurkissa muutama.
allekiroitus

Poissa Rph

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #727 : 29.04.10 - klo: 22.39 »
Pääsen mukaan vasta lauantaina. Joten silloin nähdään viimeistään. Koitan saada ton "Monster Traktorin" ajokuntoon siihen mennessä. niin voisin vaikka jyräillä.

PS. Peku tuu viikonloppuna radalle.
mydään lennokipiruustuksia .)

Poissa Peku

  • Veteraani
    • Profiili
    • Large Scale Finland
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #728 : 30.04.10 - klo: 00.20 »
Juu, mikä ettei! Varokaa vaan, voi olla että nuo nuoremmat "JA KOVEMMAT" kuskit tullee mukaan... Ehkä...
« Viimeksi muokattu: 30.04.10 - klo: 00.26 kirjoittanut Peku »

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #729 : 30.04.10 - klo: 00.36 »
Pääsen mukaan vasta lauantaina. Joten silloin nähdään viimeistään. Koitan saada ton "Monster Traktorin" ajokuntoon siihen mennessä. niin voisin vaikka jyräillä.

PS. Peku tuu viikonloppuna radalle.

Tämän tyylisiä kavereita koko Suomi tarvitsee. Meidän tattiksen rata kaipaa nyt muutaman tämän tyylisen Ramin :p
Hienoa että olet taas mukana siellä. Siellä on Suomen hienoin rata (ainakin oli) missä olen ajannut ja moni muukin tykkäsi siitä.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Rph

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #730 : 30.04.10 - klo: 02.25 »
Tacktack, Radasta tulee parempi kuin koskaan, Tomssonin suunnittelemat muutokset tekivät radasta vielä ajettavamman. Nyt kun vaan hieromme hyppyrit kuntoon, tasoitamme ja jyräämme radan niin avot  :wink:. Ja mikä parasta nyt kun Kipi mukana ei tarvii lapiota joka paikassa. Saadaan maansiirtokoneita  :grin:.
mydään lennokipiruustuksia .)

Poissa Tomsson

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #731 : 30.04.10 - klo: 19.47 »
Varikkoa räpellettiin tänään uuteen kuosiin, vanhojen puiden lahottua kuuden vuoden aikana.
Huomenna lisää, varikkopukki sun muuta.






allekiroitus

Poissa kipi

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #732 : 01.05.10 - klo: 20.07 »
nonnii,varikkopukki saatiin paikalleen kyhättyä,uuteen hyppyriin laattakivet paikalleen sun muuta mukavaa saatiin aikaan tänään.huomenna jatketaan nikkaroimista,tasoittelua ja kaikkea mitä mieleen tulee.
eikun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
sillä aikaa kun te mietitte,mä oon tehny jo viis virhettä

Poissa Tomsson

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #733 : 01.05.10 - klo: 21.40 »
Juu, tän näköstä tuhoa saatiin tänään aikaan.





Uusi päähyndäkin alkaa muodostumaan.





Polttisrata tuo taitaa vielä olla, kun ei alumiininenkaan sähkis kestä radan esteitä ;)

allekiroitus

Poissa Rph

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #734 : 02.05.10 - klo: 20.54 »
Uudesta hyppyristä Tomsson vetäisi losilla 13.5m ja Toni VXL Rustlerilla 6.5 metriä. Rata rupee oleen valmis, nurkkien siivousta vailla  :azn:
mydään lennokipiruustuksia .)

Poissa kipi

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #735 : 02.05.10 - klo: 21.26 »
jos en kauheasti väärin mitannu,niin tais rustleri ponkasta parhaimillaan 8-9m,joten kyllä siinä pitkälle pääsee.
eikun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
sillä aikaa kun te mietitte,mä oon tehny jo viis virhettä

Poissa kipi

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #736 : 04.05.10 - klo: 09.36 »
käyn huomenna hakemassa salaoja-putkea,päästään jossain vaiheessa asentamaan paikalleen.voisin käydä virittelemässä ne pari lankkua paikalleen viimeisessä ulkokurvissa.
eikun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
sillä aikaa kun te mietitte,mä oon tehny jo viis virhettä

Poissa Rph

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #737 : 04.05.10 - klo: 17.12 »
Sain pikku traktorin tulille, joten ke/to voisin jyrätä radan, kävin äestämässä sekä lanaamassa ratsastuskentän, eli testattu toimivaksi  :angel:.
mydään lennokipiruustuksia .)

Poissa Rph

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #738 : 05.05.10 - klo: 13.55 »
Käytiin Kipin kanssa jyräämässä rata, samalla uusittiin salaojaputkia.
mydään lennokipiruustuksia .)

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #739 : 05.05.10 - klo: 14.08 »
Hoplaa...

Kuinkas vahvasti Ulvilan rata on BACK
Tullaanko jopa näkemään polttiskrossi kisoja jollain aikavälillä?

Muutama vuosi takaperin ulvilan kisat oli kaikinpuolin ehdotonta parhaimmistoa...

Poissa Rph

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #740 : 05.05.10 - klo: 15.39 »
Hoplaa...

Kuinkas vahvasti Ulvilan rata on BACK
Tullaanko jopa näkemään polttiskrossi kisoja jollain aikavälillä?

Muutama vuosi takaperin ulvilan kisat oli kaikinpuolin ehdotonta parhaimmistoa...

Eiköhän jotain pientä voisi jossain välissä aatella.
mydään lennokipiruustuksia .)

Poissa Rph

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #741 : 05.05.10 - klo: 20.39 »
Kun Jerry tuut radalla käymään, saat F1 videon, sen mikä sulta puuttuu. Muistaakseni jenkkien osakilpailu missä kisassa 3 teamii ajoi loppuun, muut kurvas lämmittelykierroksen jälkeen varikolle. Olikohan joku kisa silloin Ulvilassa, kun pyysit laittaa nauhalle  :mrgreen:.
mydään lennokipiruustuksia .)

Poissa TomiKoo

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • Miihke RC Instassa
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #742 : 05.05.10 - klo: 22.30 »
Hienolta näyttää rata, mahtavaa että olette saaneet kipinän rakenteluun! Kuinka teillä on ulkopuolisten satunnaisten ajelijoiden laita, pääseekö ajamaan esim arki-iltoina? Onko radalla portit, vai onko rata avoinna kaikelle kansalle? Entä maksuhommat? Olisi vihdoin tiedossa hyvä syy jäädä työreissulla Poriin yöksi silloin tällöin... ;)

Poissa Rph

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #743 : 06.05.10 - klo: 00.49 »
Rata on avoin kaikille rc-harrastajille. Maksun voi suorittaa Tomille tai minulle. Myös kahvioon jos se on auki. Radalla portti, mutta se ei ole lukittu.

Arkisin 09-21.00
Lauantai 12-20.00
Sunnuntai 12-20.00

- Radalla ei saa ajaa bensa autoilla, paitsi jos kunnostaa radan ajon jälkeen.
- Lapa renkaita ei suositella

Soittamalla minulle tai Tomille varmistaa myös samalla kaffet kahviossa:)
mydään lennokipiruustuksia .)

Poissa Tomsson

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #744 : 06.05.10 - klo: 20.34 »
Nyt alkaa olemaan putket kohdillaan, mutta vielä irti. Huomenna varmaan jos hieman kiinnikin.
Vielä on väsäämistä, varikkoon uutta väriä ja soraa jalkojen alle, uutta hyndää vielä pitää viimeistellä yms. mutta kohtapian ihan täydessä ajokunnossa.





- Radalla ei saa ajaa bensa autoilla, paitsi jos kunnostaa radan ajon jälkeen.
Tähän vielä lisäyksenä, että kunnostamiseen tarvitaan kostea maa ja jyrää vetävä puutarhatraktori.
allekiroitus

Poissa kipi

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #745 : 07.05.10 - klo: 20.31 »
tänään laiteltiin reunaputkia kiinni tantereeseen ja maalia sudittiin ajajakorokkeeseen.
huomenna sepeliä korokkeen alle,yleistä nurkkien siivousta+jotain muuta mitä Tomsson ja Rph sattuu vielä keksimään tulevan torstain ja koko kesän varalle
eikun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
sillä aikaa kun te mietitte,mä oon tehny jo viis virhettä

Poissa allgoa

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #746 : 09.05.10 - klo: 17.50 »
morjesta jätkät. pekka täsä, kävin joku aika sitten toisen pekan kaverina nostelemassa ne uuden hyndän laatat lähemmäks loppusijotuspaikkaa :-)

ootteko huomenna hommissa?

ollaan päivällä tulossa kankaanpäästä porissa käväsemään, voitas varmaan radan kautta poiketa takasmenomatkalla jos ei sada. näkis ees kerran elämässään toi broidin 80-lukulaine 1/10 tuuppari oikean radan :-)

.p

Poissa kipi

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #747 : 09.05.10 - klo: 18.16 »
juu,morjensta !! kiitos hirveesti avusta silloin,kivet löysi paikkansa,kuten kuvista näkyy.
siis oottekko päivällä menos? mä olen päivällä töissä johonki asti,Tomsson koittaa saada ydinvoimalaa nippuun,eli on vasta 7 aikaa nurkilla,RPH:sta en oo ihan varma sen työvuoroista.
eikun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
sillä aikaa kun te mietitte,mä oon tehny jo viis virhettä

Poissa allgoa

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #748 : 09.05.10 - klo: 18.22 »
juu emännällä on kymmeneltä lääkäri, sitte ehkä käydään jottain pyörimässä kaupunnilla ja vois sitten radan kautta suunnata kotio. onko siellä verkossa aukko jos siellä ei ketään muita satu olemaan?

nyt on ainaki akut latingissa :-)

Poissa kipi

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #749 : 09.05.10 - klo: 18.32 »
siitä mistä toitte kivet on portti,mutta se siirtyy sivulle,(ei lukossa).siitä vaan kurvailemaan ja jos tulee sellainen kierosilmäinen vanhempi äijä kyselemään jotain,niin sanot vaan et homma on sovittu poikien kanssa ja olithan sä talkoissakin vierailevana tähtenäkin.meillä on vähän eri asia ittellä,ku toi talkoo-oikeus sisältyy jäsenmaksuun.
huomasitko muuten,et meillä on torstaina pienet ajot radalla,topiikki toisaalla tässä ketjussa.sitä en tiedä mitä kalustoa tonne on tulos ja kuinka paljon,sen näkee sitten.
eikun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
sillä aikaa kun te mietitte,mä oon tehny jo viis virhettä