Kirjoittaja Aihe: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK  (Luettu 927700 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa allgoa

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #750 : 09.05.10 - klo: 18.42 »
torstaina suuntaamassa jo takasinpäin nurmijärvelle, mutta pitäkää lystit kestit :-)

mä koitan huomenna käydä siinä pyörähtämässä joskus puolenpäivän tienoilla jos kelit on tarpeeks kuivat!

.p

Poissa neon

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #751 : 10.05.10 - klo: 11.21 »
Kommeeta jälkee (kuvat) ootte pojat saaneet aikaiseksi! Meillä on pojan kanssa jääny harrasteet minimiin meikän reissutyön vuoksi.
Nyt on pari vapaata, pitäisi saada aikaiseksi itsemme paikan päällekkin käymään ja kenties kokeilemaankin!

Poissa Tomsson

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #752 : 10.05.10 - klo: 19.54 »
Pistettiin tosiaan putkia maahan rautalankavirityksellä, varikolle sepelilattia ja rauhan sävyä korokkeeseen. Uusi hyndä on on vielä reilusti kesken, mutta kyllä sekin siitä. Yli pääsee kuitenkin.

Pari kuvaa vielä, jottei jää vain puheiksi :cheesy:



allekiroitus

Poissa kipi

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #753 : 10.05.10 - klo: 21.29 »
olisit tomsson laittanu sen kuvan RPH:sta(potentiaalinen hautakiven-kaataja),on se karu äijä.
kävin tossa illalla vähän heittelemässä kiviä pois reitiltä.
muuten rata näytti kuivalta,vaikka vähän vettä on tullutkin.

allgoa,kävittekö mobilisti-versiolla kurvailemassa radalla?
eikun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
sillä aikaa kun te mietitte,mä oon tehny jo viis virhettä

Poissa allgoa

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #754 : 11.05.10 - klo: 22.20 »
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs545.snc3/29872_1442547184638_1261845685_31233456_6082495_n.jpg

tossahan se on verme koko komeudessaan. käytiin kolme nicdiä puhki ajamassa, olihan se lystiä vaikka sokankorvikkeet ei pitäny koria ees paikoillaan :afro:

Poissa Tomsson

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #755 : 14.05.10 - klo: 09.04 »
Noniin, nyt on rata "virallisesti" avattu ja todettu pelittävän ihan hienosti, niin pienellä sähkiksellä, kuin isolla polttiksellakin.

Tulkaas nyt alueen harrastelijat radalle vaan rohkeasti pärräämään. Ei taida suomessa olla toista näin edullista täydellistä rc-rataa? :) (30eur kausi)

J0rmalaari
poika
neon
Peku
aapi
Lelle
tontsa96
jne. lähialueen harrastajat, pliis :)
allekiroitus

Poissa partajeesus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #756 : 14.05.10 - klo: 11.23 »
Eikös tämmösen kuvion pitäs aika hyvin purra siihen rataan?


Koitan tässä tutkia vaihtoehtoja ja laskeskella budjettia.
« Viimeksi muokattu: 14.05.10 - klo: 11.39 kirjoittanut partajeesus »
Stampede+Ez-run 80A+ez-run 8.5t, Axial AX-10 scorpion ARTR, Tamiya TT-01, Rustler + Mamba max + Ez-run 8.5t

Poissa Tomsson

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #757 : 14.05.10 - klo: 16.07 »
Pitäis olla ihan jees tyyppinen kuvio. Aika lähellä legendaarisia yleiskumeja Crime Fighteria ja Bowt Tieta jotka ainakin meikäläisen mielestä pelasi varsin nätisti ainakin M8 krossin alla. Hieman sirompi tosin toi holeshotin kuvio.
allekiroitus

Poissa neon

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #758 : 14.05.10 - klo: 17.39 »
Tomsson kyll tullaan kunhan vaan kerriitään. Ei pahus oo kerinny pojjaan kanssa kun kerran tänä keväänä pihassa ja kerran läheisellä urheilukentällä päristellä.

Poissa Rph

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #759 : 14.05.10 - klo: 21.37 »
HUOMIO !!!!!!! Kun menette radalle, katsokaa ympärillenne!!! Kyykäärmeitä useita alueella. Ajakorokkeen huoltotilassa lapio. Sillä saa turvallisesti hoidettua käärmeen hengiltä.
mydään lennokipiruustuksia .)

Poissa rcaa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • suomen RC-ajopaikat & RC-Liikkeet
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #760 : 14.05.10 - klo: 21.54 »
HUOMIO !!!!!!! Kun menette radalle, katsokaa ympärillenne!!! Kyykäärmeitä useita alueella. Ajakorokkeen huoltotilassa lapio. Sillä saa turvallisesti hoidettua käärmeen hengiltä.

Muistakaa myös että käärme pystyy hyvästä asennosta ponkaisemaan melki ruumiin mittansa :evil:
ps:juuri eilen purruksi tullut :grin: onneksi vain oma 159cm viljakäärme eli myrkytön. mut ei sitäkään puremaa ottas ihan jokapäivä  :grin:
RC-radat & RC-Liikkeet -->http://tinyurl.com/n6wtha
Xray 808 - O.S. SPEED 21VZ-B V-SPEC II

Poissa mauska

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #761 : 14.05.10 - klo: 22.13 »
HUOMIO !!!!!!! Kun menette radalle, katsokaa ympärillenne!!! Kyykäärmeitä useita alueella. Ajakorokkeen huoltotilassa lapio. Sillä saa turvallisesti hoidettua käärmeen hengiltä.

Tai käärmeen voi vain ajaa pois rata-alueelta, pelkäävät ihmisiä. Lämmin keli niin ovat tulleet lämmittelemään.


Poissa mauska

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #762 : 14.05.10 - klo: 22.16 »
Muistakaa myös että käärme pystyy hyvästä asennosta ponkaisemaan melki ruumiin mittansa :evil:
ps:juuri eilen purruksi tullut :grin: onneksi vain oma 159cm viljakäärme eli myrkytön. mut ei sitäkään puremaa ottas ihan jokapäivä  :grin:


OT: Itselläni kanssa moinen matelija, sunglow. :)

Poissa Rph

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #763 : 14.05.10 - klo: 22.39 »
Aikuinen kyllä pärjää, mutta pienet lapset...
mydään lennokipiruustuksia .)

Poissa rcaa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • suomen RC-ajopaikat & RC-Liikkeet
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #764 : 14.05.10 - klo: 23.35 »
Muistakaa myös että käärme pystyy hyvästä asennosta ponkaisemaan melki ruumiin mittansa :evil:
ps:juuri eilen purruksi tullut :grin: onneksi vain oma 159cm viljakäärme eli myrkytön. mut ei sitäkään puremaa ottas ihan jokapäivä  :grin:


OT: Itselläni kanssa moinen matelija, sunglow. :)
Ok :azn: onkos montakin matelijaa? itellä kaksi himas ja yksi sijotukses... ---> amelanismi 1,0 - CB'05 - FIN? "maddox" lavender poss het amela motley 0.1 - CB'08 - USA "nefertiti" motley 0,1 - CB'08 - S "kirke"
RC-radat & RC-Liikkeet -->http://tinyurl.com/n6wtha
Xray 808 - O.S. SPEED 21VZ-B V-SPEC II

Poissa kipi

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #765 : 15.05.10 - klo: 13.09 »
ja vielä noihin käärmeisiin yks pointti,allergiset ihmiset,niin lapsille kuin myös aikuisille saattaa jo yksi mehiläisen pisto aiheuttaa hengenlähdön saati käärmeen purema.päätän puheet käärmeistä siihen,et jokainen saa fiskarssista niskaansa joka näköpiiriin tulee.
eikun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
sillä aikaa kun te mietitte,mä oon tehny jo viis virhettä

Poissa partajeesus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #766 : 18.05.10 - klo: 13.19 »
Mites tuon ratamaksun kanssa kun näillä näkymin saan radiot ensiviikon aikana mutta rahaa tulee vasta 1.6. joten pitääkö tässä vaan odotella että kuukausi vaihtuu vai voinko mennä ajamaan jo aikaisemmin ja maksaa sen 30e sitten kesäkuussa.
Stampede+Ez-run 80A+ez-run 8.5t, Axial AX-10 scorpion ARTR, Tamiya TT-01, Rustler + Mamba max + Ez-run 8.5t

Poissa Rph

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #767 : 18.05.10 - klo: 15.14 »
Mites tuon ratamaksun kanssa kun näillä näkymin saan radiot ensiviikon aikana mutta rahaa tulee vasta 1.6. joten pitääkö tässä vaan odotella että kuukausi vaihtuu vai voinko mennä ajamaan jo aikaisemmin ja maksaa sen 30e sitten kesäkuussa.

Sinne vaan radalle  :azn:. Se on tehty ajamista varten.

Toimii hiekkaosuudella ok.

http://www.hobbylinna.com/atomic-xsoft-p-21528.html
Savella ja kostealla pinnalla ok.

http://www.hobbylinna.com/buggy-cayman-extra-soft-black-insert-p-22234.html
« Viimeksi muokattu: 18.05.10 - klo: 15.20 kirjoittanut Rph »
mydään lennokipiruustuksia .)

Poissa partajeesus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #768 : 18.05.10 - klo: 15.37 »
Olikos siinä rustyssa juuri nuo alemmat? Mites nopeasti nuo extra softit sitten kuluu? Fillarilla kun tuonne tulee mentyä niin olen sitten aamusta iltaan jos auto pysyy ehjänä niin ajotunteja tulee aika äkkiä. Tosin jos tuo 15e on kahden renkaan hinta niin ei se paha olisi vaikka joka kuukausi 30e pistää niihin.
Stampede+Ez-run 80A+ez-run 8.5t, Axial AX-10 scorpion ARTR, Tamiya TT-01, Rustler + Mamba max + Ez-run 8.5t

Poissa Rph

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #769 : 18.05.10 - klo: 15.43 »
Nuo keltaiset,kyllä noi sulla kestää pitkään. Kevyt auto ja aina voi kierrättää edestä taakse. Radalla ei renkaat kulu yhtä paljon kuin esim. Parkkipaikalla tai soramontulla.
mydään lennokipiruustuksia .)

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #770 : 18.05.10 - klo: 15.47 »
Onko teillä siellä Rami edelleen voimassa se sakko jos tupakoi verkkoaidan sisällä. Olikos se 20e vai mikä oli se summa.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Rph

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #771 : 18.05.10 - klo: 15.59 »
Se oli vain SM kisojen aikana turvallisuussyistä. Polttoaine + rööki... Kyl minä ainakin tupruttelen  :azn:, tosin en silloin jos lapsia lähellä. Ollaan alusta asti koitettu panostaa turvallisuuteen. Nostajapaikat, täyskorkee verkkoaita radan ympärillä, sammutuskalusto, ea kamat jne...
mydään lennokipiruustuksia .)

Poissa kipi

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #772 : 18.05.10 - klo: 19.16 »
voitais kyllä Rami keksiä joku sääntö tohon tupakointiin,syyllistyn siihen itsekin joten kyse ei ole vinoilusta kenellekään.jos tohon turvallisuuteen palataan,mulla on jostain ajalta kirves ja miekka pari kappaletta ensiapu-koulutuksia ja aina autossa vähintään 1 sammutin.
koitas partajeesus joskus soitella mulle,ku oot radalle menos.lähinnä illat ja viikonloppuna.se on lyhkänen koukkaus täältä puerto de la pinomäestä väinölään.
eikun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
sillä aikaa kun te mietitte,mä oon tehny jo viis virhettä

Poissa Rph

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #773 : 18.05.10 - klo: 19.39 »
Tehdään vaikka rööki paikka siihen portin viereen. Sisäpuolel verkkoa kuitenkin.
mydään lennokipiruustuksia .)

Poissa kipi

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #774 : 18.05.10 - klo: 19.48 »
kävin jo tässä välissä katsomassa sopivaa tuhkakuppia ja löyty aito alkuperäinen itäsaksalainen jerry-kannu,toi oli eka mikä osu silmään ja on sopiva siihen tarkotukseen.
eikun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
sillä aikaa kun te mietitte,mä oon tehny jo viis virhettä

Poissa Rph

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #775 : 18.05.10 - klo: 20.52 »
Ne keltaisilla vanteilla olevat ovat softit. Tosin tällä hetkellä nuo ovat loppu.
http://www.hobbylinna.com/buggy-cayman-soft-black-insert-p-22232.html
mydään lennokipiruustuksia .)

Poissa neon

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #776 : 22.05.10 - klo: 21.44 »
Moto!
Tänään tuli pojan kanssa radalla parit tankilliset DRT:llä pärrättyä. Rata hyvässä kunnossa!
Kipi tuli tavattua. (Kipi: ratkaisin sen Madin starttibropleemin. Yksisuuntalaakeri suoraan porakoneeseen ja starttaus! Tosin ei taida ko. laakeri kestää kovin kauan tota toimintaa!)
Kaikki ajelemaan vaan!

Poissa Tomsson

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #777 : 22.05.10 - klo: 22.05 »
Juu, tullaan tullaan, kunhan on energiaa :) Nyt menossa vaan tappokuuri töitä. 12h päivä ja seitsemän päivää viikossa. Kai tätä vielä viikko kestää, hyvässä lykyssä pari. Sitten pitäis olla aikaa riittämiin.
allekiroitus

Poissa kipi

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #778 : 24.05.10 - klo: 18.22 »
tiedän tomsson tuon työtahdin rasitukset,ei kauheasti ole virtaa muuhun.mutta lauantaina kävin hobbaa kokeilemassa muutaman tankillisen,mekaanikoksi tuli  RPH,kiitos!!
itse ku olen vielä (vielä?) ulkona noista vehkeistä,enkä saanu tuolla pienellä ajolla
muuta tuhoa aikaan kuin etujarrun säätöklunssin ruuvin,joten eilen tilasin x-määrän vähän kaikenkokoisia ruuveja.
eikun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
sillä aikaa kun te mietitte,mä oon tehny jo viis virhettä

Poissa partajeesus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #779 : 24.05.10 - klo: 18.29 »
Kuinka nopeasti tuo rata yleensä kuivuu ajokuntoon? Nytkin on tullut kaksi päivää vettä ja jos huomenna sattuu olemaan ok ilma niin tuskin on vielä ajokuntoinen?
Stampede+Ez-run 80A+ez-run 8.5t, Axial AX-10 scorpion ARTR, Tamiya TT-01, Rustler + Mamba max + Ez-run 8.5t