Kirjoittaja Aihe: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK  (Luettu 927526 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa kipi

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #1410 : 11.11.10 - klo: 19.31 »
Mukana! ei oo muutenkaa pitkää aikaa päässy hajottaa autookaa ni olis pikkuhiljaa varmaan aika. Ajankohtaa vaan kehiin ni mukana ollaan.
Katsotaan tuota retken ajankohtaa tässä joskus,esim tulevana sunnuntaina,kun on toi kerhon syyskokous on klo 16.Eli kaikki tontille !!
eikun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
sillä aikaa kun te mietitte,mä oon tehny jo viis virhettä

Poissa daggeri

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #1411 : 11.11.10 - klo: 19.45 »
OT: ei muuten käytetä sitä isomman auton oikeutta enään kipi:D
HPI Vorza Flux Hp, 2x Traxxas Slash 4x4, Axial Ax10, ja projekteja, niitä riittää..

Poissa kipi

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #1412 : 11.11.10 - klo: 20.03 »
ot jatkuuuuuu
Jos olisin käyttäny isomman oikeutta,niin olisin mennyt ensin.Kyllä mä sun autos tunnistin ja sen takia tarjosin hieman aura-puskuria lähemmäs micran kylkeä,en mä yleensä ketään pelottele vaikka isommalla vermeellä välillä ajelen
eikun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
sillä aikaa kun te mietitte,mä oon tehny jo viis virhettä

Poissa daggeri

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #1413 : 11.11.10 - klo: 21.47 »
:D silti
HPI Vorza Flux Hp, 2x Traxxas Slash 4x4, Axial Ax10, ja projekteja, niitä riittää..

Poissa -HePe-

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #1414 : 11.11.10 - klo: 21.54 »
Nonnii kuomat,olisko jollakin hirveetä halua päästä sisäradalle kaahaamaan?
Meinaan,et järjestetäänkö retki turkuun josta oli joskus jotain horinaa?
Jos lähtijöitä on tarpeeksi,niin kyselen bussia käyttöön,retkipäivä olis joku lauantai.
LRP-areenalla on jotain kisojakin sähkö-autoille,mutta voidaan joku muukin lauantai katsoa.
Oisko seuraava ohjelma ok?,sabe->hobbylinna->lrp-areena.

Meillä cenillä koitetaan myös saada jäsenet "junailtua" perille.. ;) Kuhan saatte ajankohtaa hieman selville niin laittakaa infoo. Katotaan pääsenkö kokoukseen..

Poissa primeri

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #1415 : 12.11.10 - klo: 23.18 »
Kyllä mäkin voisin periaatteessa olla vapaaehtoinen tuohon pestiin. Ja nyt sitten se pieni tai iso mutta.. Vuorotyössä käyvänä tuo paikallaolo on riippuvaista aika pitkälti työvuoroista, mutta jollei parempia ehdokkaita löydy, niin voisin olla mukana. Huomiseen kokoukseen en kyllä tosin ehdi mitenkään :sad:

Nyt se "huominen" eli ylihuominen on sitten. Vedänpä vapaaehtoisuuteni pois, koska tarkemmin mietittynä nuo työt kyllä varmasti ovat liikaa tiellä osallistuakseni riittävissä määrin kokouksiin, kun muutenkin aika iltapainotteisesti mennään työpuolella.
Turkureissu kuulostaa hyvältä. Mukana olen, jos työt sen antavat myöden, eli päivä on päätetty riittävän ajoissa, jotta voin työvuorotoiveita esittää.
Xray 808e | Venom Creeper | Chevrolet Silverado 2007 "axial"scale | Turnigy Talon V2
http://prmr.1g.fi

Poissa kipi

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #1416 : 14.11.10 - klo: 18.52 »
Eipä näkyny muita pienoisautoilijoita syyskokouksesta !!!
Se saatiin vielä pelastettua,et timpasta tuli jatkossakin pj.
eikun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
sillä aikaa kun te mietitte,mä oon tehny jo viis virhettä

Poissa daggeri

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #1417 : 14.11.10 - klo: 21.41 »
Oli vähän ajoitettu kokous huonolle päivälle...
HPI Vorza Flux Hp, 2x Traxxas Slash 4x4, Axial Ax10, ja projekteja, niitä riittää..

Poissa kipi

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #1418 : 15.11.10 - klo: 20.46 »
Niin no,eihän tuo kaikista paras päivä kokoukselle ollut,mutta jonain päivänä sekin on pidettävä.
Sen verran paljastan,et todennäköisesti jäsenmaksu pysyy 30eurossa,mutta ainoastaan siitä syystä että jäsenmaksut tulee akk:n kautta ja ovat ilmeisesti jo alkaneet postittaa.Se on varmaa että 2012 jäsenmaksu tulee nousemaan ja on mun ehdotus.
eikun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
sillä aikaa kun te mietitte,mä oon tehny jo viis virhettä

Poissa -HePe-

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #1419 : 20.11.10 - klo: 20.35 »
Niin no,eihän tuo kaikista paras päivä kokoukselle ollut,mutta jonain päivänä sekin on pidettävä.
Sen verran paljastan,et todennäköisesti jäsenmaksu pysyy 30eurossa,mutta ainoastaan siitä syystä että jäsenmaksut tulee akk:n kautta ja ovat ilmeisesti jo alkaneet postittaa.Se on varmaa että 2012 jäsenmaksu tulee nousemaan ja on mun ehdotus.

Joo lasku tuli jo :)

Poissa kipi

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #1420 : 21.11.10 - klo: 20.07 »
Niin no,eihän tuo kaikista paras päivä kokoukselle ollut,mutta jonain päivänä sekin on pidettävä.
Sen verran paljastan,et todennäköisesti jäsenmaksu pysyy 30eurossa,mutta ainoastaan siitä syystä että jäsenmaksut tulee akk:n kautta ja ovat ilmeisesti jo alkaneet postittaa.Se on varmaa että 2012 jäsenmaksu tulee nousemaan ja on mun ehdotus.

Joo lasku tuli jo :)
Eikö ookki mukavaa lähettää taas rahaa jonnekin tuntemattomaan,mutta toisaalta saa päästää cenillä niin perk...sti,siis ajoaikojen puitteissa.
eikun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
sillä aikaa kun te mietitte,mä oon tehny jo viis virhettä

Poissa -HePe-

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #1421 : 22.11.10 - klo: 21.07 »
Niin no,eihän tuo kaikista paras päivä kokoukselle ollut,mutta jonain päivänä sekin on pidettävä.
Sen verran paljastan,et todennäköisesti jäsenmaksu pysyy 30eurossa,mutta ainoastaan siitä syystä että jäsenmaksut tulee akk:n kautta ja ovat ilmeisesti jo alkaneet postittaa.Se on varmaa että 2012 jäsenmaksu tulee nousemaan ja on mun ehdotus.

Joo lasku tuli jo :)
Eikö ookki mukavaa lähettää taas rahaa jonnekin tuntemattomaan,mutta toisaalta saa päästää cenillä niin perk...sti,siis ajoaikojen puitteissa.

Mikäs sen mukavampaa!! Ensikauteen meillä cenillä onkin satsattua jo erimalliin ;) KRC iskee parannetuin välinein... heh :) Taitaa talvi mennä huollossa :)

Poissa daggeri

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #1422 : 14.12.10 - klo: 14.22 »
Nostetaas nyt tätäkin ettei ihan seuraavalle sivulle hyppää.

Niin elikkäs miten onko porukka yhtään suunitellut sitä matkaa sinne turkuun?
HPI Vorza Flux Hp, 2x Traxxas Slash 4x4, Axial Ax10, ja projekteja, niitä riittää..

Poissa kipi

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #1423 : 14.12.10 - klo: 20.36 »
Kyllähän jotain horinaa tuosta retkestä joskus oli,mutta tarkempaa päivämäärää ei ollu,kyllä sinne turkuun lähdetään,mutta taitaapi mennä ensi vuoteen tuo ajankohta.
Itsellä se ongelma,et täytyy hommata itselle tuuraaja auraushommiin siksi aikaa kun retkeillään.Voitais katsoo joku lauantai heti tammikuusta,kun lähettäis.
Ja sitten niitä päiviä ehdolle,kiitos !!
eikun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
sillä aikaa kun te mietitte,mä oon tehny jo viis virhettä

Poissa partajeesus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #1424 : 15.12.10 - klo: 22.00 »
Hei äijät miten ton laskun kanssa kun eräpäivä on tänään eikä mulla o hajuakaan ajanko ens kesänä vai en. Tartteeko koko jäsenyys perua ja sitten tehdä kesällä uus hakemus vai mitä hemmettiä?
Stampede+Ez-run 80A+ez-run 8.5t, Axial AX-10 scorpion ARTR, Tamiya TT-01, Rustler + Mamba max + Ez-run 8.5t

Poissa kipi

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #1425 : 15.12.10 - klo: 22.15 »
Hei äijät miten ton laskun kanssa kun eräpäivä on tänään eikä mulla o hajuakaan ajanko ens kesänä vai en. Tartteeko koko jäsenyys perua ja sitten tehdä kesällä uus hakemus vai mitä hemmettiä?
Miten niin et ajais? totta hel...ssä ajat
Sitä on lasku saatu,mulle ei oo vielä tullu.
Mä selvitän tuon homman,miten se virallisesti menee.Nuo jäsenmaksut kun tulee akk:n kautta,niin en tiedä katkeaako jäsenyys jos ei johonki päivään ei ole maksanut laskua.
Mä kyselen tuota asiaa ja paiskaan vaikka yv:llä
eikun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
sillä aikaa kun te mietitte,mä oon tehny jo viis virhettä

Poissa partajeesus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #1426 : 15.12.10 - klo: 22.33 »
Ok. Toivottavasti eivät mitään muistutus laskuja laita tulemaan. En mä voi tietää mikä innostaa puolen vuoden päästä, mulla vaihtelee mielialat ku naisella menkkojen aikaan :grin: Yleensä kyllä aina keväällä iskee kova hinku ajamaan, mutta ei sitä koskaan tiedä.
Stampede+Ez-run 80A+ez-run 8.5t, Axial AX-10 scorpion ARTR, Tamiya TT-01, Rustler + Mamba max + Ez-run 8.5t

Poissa kipi

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #1427 : 16.12.10 - klo: 20.18 »
Hei vaan pukit!
Ramin kannssa tuossa soiteltiin ja hällä ois 8.1 ja 29.1 sellaisia lauantai päiviä,et joutais tekemään sen kauan pähkäillyn "kulttuuri" matkan turkuun.
Kumpi saa enempi kannatusta? tiedän vaan varata ittelleni tuurarin aura-hommiin ja jos bussilla mennään niin varata myös sen ja minkä kokoisen koittaa saada (9 vai useampi paikkainen).
eikun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
sillä aikaa kun te mietitte,mä oon tehny jo viis virhettä

Poissa daggeri

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #1428 : 17.12.10 - klo: 09.14 »
Ennemmin 8.1 kun sen jälkeen ei tiedä millo ehtii ku on tuolla valtion täyshoitolassa:D
HPI Vorza Flux Hp, 2x Traxxas Slash 4x4, Axial Ax10, ja projekteja, niitä riittää..

Poissa Rph

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #1429 : 17.12.10 - klo: 19.14 »
Heti kun tulee suojakeli. Mennään tamppaamaan rata. Ja eikun ajamaan  :mrgreen:. Mulla HB D8 jo huutaa radalle.
mydään lennokipiruustuksia .)

Poissa daggeri

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #1430 : 18.12.10 - klo: 11.22 »
Se olis kyl kova sana ku sais radan ajokuntoon. Mukana ollaan "talkoissa" kun kelit suosii.
HPI Vorza Flux Hp, 2x Traxxas Slash 4x4, Axial Ax10, ja projekteja, niitä riittää..

Poissa kipi

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #1431 : 29.12.10 - klo: 21.50 »
Nonnii,toi 8.1 olis varmistumassa retken ajan kohdaksi,lähtijöitä olis toistaiseksi seuraavat suuruudet
-minä
-rph
-tomsson
-sami&saku?
-daggeri
-invisibo?
jos on muita halukkaita,niin ilmaise halusi tänne tai mulle yv

Katsotaan josko mentäis linjamatokoneella
eikun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
sillä aikaa kun te mietitte,mä oon tehny jo viis virhettä

Poissa kipi

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #1432 : 02.01.11 - klo: 22.53 »
Katsokaas löytyiskö teillä tarvetta jollekin tarvikeelle mitä tuo racers rc shop myy,olen alustavasti sopinut,et Janne tuo tarvikkeet radalle lauantaina.
Jos jotain tarvitsette niin lähettäkää Jannelle yv/sp ja kertokaa,et olette ulvilan porukkaa.Itselle tulee ainakin putsareita ja Tomssonille myös.
eikun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
sillä aikaa kun te mietitte,mä oon tehny jo viis virhettä

Poissa Rph

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #1433 : 07.01.11 - klo: 18.17 »
Meidän pihasta lähtö. Lataan mocciksen 11:00, et saadaan sumpit ennen lähtöö. Tomssoni otetaan takaluukkuun matkan varrelta  :grin:.
mydään lennokipiruustuksia .)

Poissa kipi

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #1434 : 08.01.11 - klo: 21.55 »
Kiitokset Ramille kyydityksestä !!!
Ja erikois maininta Daggerille:hajoo aamuihis !!
eikun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
sillä aikaa kun te mietitte,mä oon tehny jo viis virhettä

Poissa daggeri

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #1435 : 09.01.11 - klo: 14.13 »
Kiitokset Ramille kyydityksestä !!!
Ja erikois maininta Daggerille:hajoo aamuihis !!

Kiitos kiitos kipi:) Kiitos myös hyvistä ohjeista eilen matkalla:D
HPI Vorza Flux Hp, 2x Traxxas Slash 4x4, Axial Ax10, ja projekteja, niitä riittää..

Poissa kipi

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #1436 : 09.01.11 - klo: 17.37 »
Oleppa Jari hyvä,helppo antaa vinkkejä,sikäli kun muistaa vielä vanhoja asioita.

Nii,oli mulla asiaakin:
Jos on joku sellainen jäsen,joka on ollut viime vuonna jäsen,eikä tälle vuodelle ole saanut akk:lta maksu-lappua,niin yv:tä tännepäin.
eikun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
sillä aikaa kun te mietitte,mä oon tehny jo viis virhettä

Poissa daggeri

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #1437 : 09.01.11 - klo: 21.23 »
Mulle ei itseasiassa ole tullut lainkaan lappuja:O Mut emmä sit tied et miten paljon radallekkaa ehdin tänä vuonna...
HPI Vorza Flux Hp, 2x Traxxas Slash 4x4, Axial Ax10, ja projekteja, niitä riittää..

Poissa kipi

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #1438 : 09.01.11 - klo: 23.07 »
Eipä ole mullekaan tullut,täytyy huomenna tiedustella asiasta.
Ei Daggeri muuta kuin antoisaa armeija aikaa !!!!
eikun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
sillä aikaa kun te mietitte,mä oon tehny jo viis virhettä

Poissa Tomsson

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #1439 : 09.01.11 - klo: 23.56 »
Juu, hyvää menoa vaan :)
Ja muista, jos sen pyykkisäkin joutuukin itse siellä vielä nyt 2011 kantamaan, niin aina voi mainita terveystarkastuksessa, siinä piikkien pistojen ja munien punninnan lomassa, että ajelee pikkuautoilla. Kyllä sillä pitäis pari kolme vuotta saada lykkäystä ilman kyselyitä, vaikka parantumaton vika onkin. Jos vielä sanoo, että maksaa satasia niistä pikkuautoista, niin D-paprutkin ne varmaan pistää ottamaan ..väkisin.
« Viimeksi muokattu: 10.01.11 - klo: 00.00 kirjoittanut Tomsson »
allekiroitus