Kirjoittaja Aihe: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK  (Luettu 930636 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa risla

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #3330 : 13.09.13 - klo: 13.58 »
juu heitetään renkulit kyytiin

Poissa jhelen

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #3331 : 13.09.13 - klo: 14.46 »
n klo 17 aikaan radalle, ehkä ennen ehkä jälkeen
Jarno
xray808e, xray 808 10 spec konversio
Mielipide on kuin P***ereikä, kaikilla on sellainen.

Poissa Master Calgar

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
    • Kultasepäksi käy tieni
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #3332 : 13.09.13 - klo: 15.05 »
Motti&noparikomboks tuli hobbywingin xerunit. Posti ehti jo tuomaan 12 piikkisen 32p rattaan, jos pysyis ny hanskassa paremmin. Tolla aiemmalla, 19 piikkisellä ku koeajoin, alko lässykkä keulimaan :P 14 piikkisenki tilasin, mut luulis piisaavan toi pienempi.

Radalle varmaanki viiden nurkilla.
Katon kautta mutkasta ulos ja oikopolkua hakemaan!
[Slash 4x4 Platinum][Xray T4][Axial SCX-10][TLR 22SCT][Xray XB9E]

Poissa risla

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #3333 : 13.09.13 - klo: 15.13 »
Viieltä siis radal viimeistään

Poissa s4m1

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #3334 : 13.09.13 - klo: 15.51 »
Ketuiks meni suunnitelmat, pitää lähteä hakemaan jotain kaappia jostain... Eukko vois ilmottaa noista aikasemmin.

Poissa Tomsson

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #3335 : 13.09.13 - klo: 16.49 »
Voishan sitä tulla ajamaan loput naftat poijes. Noin puoli kuudelta.
allekiroitus

Poissa s4m1

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #3336 : 13.09.13 - klo: 16.53 »
Samperin naiset, kattoo nyt sit pääseekö radalle vaai ei :/

Poissa Master Calgar

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
    • Kultasepäksi käy tieni
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #3337 : 13.09.13 - klo: 22.47 »
Selvis mikä autossa rätisi niin pahasti tänään. Spurri oli menny osittain melkein sileeks :P Huomenna uudella spurrilla sitten.
Katon kautta mutkasta ulos ja oikopolkua hakemaan!
[Slash 4x4 Platinum][Xray T4][Axial SCX-10][TLR 22SCT][Xray XB9E]

Poissa risla

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #3338 : 13.09.13 - klo: 23.36 »
Selvis mikä autossa rätisi niin pahasti tänään. Spurri oli menny osittain melkein sileeks :P Huomenna uudella spurrilla sitten.

välys oikein säädetty?  tarvisko kans koittaa huomen keritä ajaan tolla kunnon takatuupil :grin:

Poissa Master Calgar

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
    • Kultasepäksi käy tieni
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #3339 : 14.09.13 - klo: 01.44 »
Selvis mikä autossa rätisi niin pahasti tänään. Spurri oli menny osittain melkein sileeks :P Huomenna uudella spurrilla sitten.

välys oikein säädetty?  tarvisko kans koittaa huomen keritä ajaan tolla kunnon takatuupil :grin:

Luultavasti olin laittanu välyksen liiankin väljäksi. Täyty pistää tilaukseen muutama 54piikkinen spurri, kun omasta laatikosta löyty vaan 52 ja 50 piikkiset.
Katon kautta mutkasta ulos ja oikopolkua hakemaan!
[Slash 4x4 Platinum][Xray T4][Axial SCX-10][TLR 22SCT][Xray XB9E]

Poissa risla

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #3340 : 14.09.13 - klo: 11.48 »
tänää mitään ajoja?

Poissa Master Calgar

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
    • Kultasepäksi käy tieni
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #3341 : 14.09.13 - klo: 13.40 »
Juu tänään vois tulla, joskus tuossa parin tunnin päästä. Neljän nurkilla mahdollisesti.
Katon kautta mutkasta ulos ja oikopolkua hakemaan!
[Slash 4x4 Platinum][Xray T4][Axial SCX-10][TLR 22SCT][Xray XB9E]

Poissa risla

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #3342 : 14.09.13 - klo: 15.43 »
radal tos puol viiden aikaan

Poissa Master Calgar

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
    • Kultasepäksi käy tieni
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #3343 : 16.09.13 - klo: 22.41 »
Olisko tämmöiselle kiinnostusta http://rc10.fi/index.php?topic=78521.0 ? Vai onko täällä päin useampaa SC kuskia?:P
Katon kautta mutkasta ulos ja oikopolkua hakemaan!
[Slash 4x4 Platinum][Xray T4][Axial SCX-10][TLR 22SCT][Xray XB9E]

Poissa junnu_85

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #3344 : 17.09.13 - klo: 10.03 »
Olisko tämmöiselle kiinnostusta http://rc10.fi/index.php?topic=78521.0 ? Vai onko täällä päin useampaa SC kuskia?:P

Morjes.
Kyllähän tuota olisi tarkoitus kiertää,mutta vielä en tiedä tuleeko käytyä kaikkia läpi.
Itse en ulvilasta ole,mutta läheltä kuitenkin.

Tässä vielä odottelen laturia ja virtalähdettä,jos sen jälkeen ehtisi vielä ulvilassa käymään. Pitäisi saada tuota Losia ulkoilutettua. Hyvässä lykyssä saisin varmaan kaverin puhuttua myös käymään radalla.

Miten on SCT PRO combo toiminut Slässissä?
Itsellä vaan Losissa samat sähköt kuin sinulla.

Miika

Poissa Master Calgar

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
    • Kultasepäksi käy tieni
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #3345 : 17.09.13 - klo: 10.45 »
Olisko tämmöiselle kiinnostusta http://rc10.fi/index.php?topic=78521.0 ? Vai onko täällä päin useampaa SC kuskia?:P

Morjes.
Kyllähän tuota olisi tarkoitus kiertää,mutta vielä en tiedä tuleeko käytyä kaikkia läpi.
Itse en ulvilasta ole,mutta läheltä kuitenkin.

Tässä vielä odottelen laturia ja virtalähdettä,jos sen jälkeen ehtisi vielä ulvilassa käymään. Pitäisi saada tuota Losia ulkoilutettua. Hyvässä lykyssä saisin varmaan kaverin puhuttua myös käymään radalla.

Miten on SCT PRO combo toiminut Slässissä?
Itsellä vaan Losissa samat sähköt kuin sinulla.

Miika

Sähköt on pelittäny oikein mukavasti, vaik potkua nyt onkin sen verran, et saa oikeen kunnolla opetella ajamaan :) Ei ainakaan oo mitään pahaa sanottavaa noista nykysistä osista, kun paljon eloisammaks muuttu lässykkä noiden myötä. Ei se mitenkään hyvin hanskassa pysy, mutta onpa ainakin mahdottoman hauskaa menoa ja just tuota opettelua :P

Mulla vähän sama idea noista, et en osaa sanoa miten kaikki ehtis kahlaamaan läpi (jos ylipäätään rohkenen tommosiin koitoksiin vielä ottaa osaa). Olishan se toki hauska lähteä vähän testailemaan sitä omaa alotustasoa isompiin kekkereihin, mistä sitten hyvä lähtee ylöspäin reenailemaan.
Katon kautta mutkasta ulos ja oikopolkua hakemaan!
[Slash 4x4 Platinum][Xray T4][Axial SCX-10][TLR 22SCT][Xray XB9E]

Poissa junnu_85

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #3346 : 17.09.13 - klo: 10.59 »
Olisko tämmöiselle kiinnostusta http://rc10.fi/index.php?topic=78521.0 ? Vai onko täällä päin useampaa SC kuskia?:P

Morjes.
Kyllähän tuota olisi tarkoitus kiertää,mutta vielä en tiedä tuleeko käytyä kaikkia läpi.
Itse en ulvilasta ole,mutta läheltä kuitenkin.

Tässä vielä odottelen laturia ja virtalähdettä,jos sen jälkeen ehtisi vielä ulvilassa käymään. Pitäisi saada tuota Losia ulkoilutettua. Hyvässä lykyssä saisin varmaan kaverin puhuttua myös käymään radalla.

Miten on SCT PRO combo toiminut Slässissä?
Itsellä vaan Losissa samat sähköt kuin sinulla.

Miika

Sähköt on pelittäny oikein mukavasti, vaik potkua nyt onkin sen verran, et saa oikeen kunnolla opetella ajamaan :) Ei ainakaan oo mitään pahaa sanottavaa noista nykysistä osista, kun paljon eloisammaks muuttu lässykkä noiden myötä. Ei se mitenkään hyvin hanskassa pysy, mutta onpa ainakin mahdottoman hauskaa menoa ja just tuota opettelua :P

Mulla vähän sama idea noista, et en osaa sanoa miten kaikki ehtis kahlaamaan läpi (jos ylipäätään rohkenen tommosiin koitoksiin vielä ottaa osaa). Olishan se toki hauska lähteä vähän testailemaan sitä omaa alotustasoa isompiin kekkereihin, mistä sitten hyvä lähtee ylöspäin reenailemaan.
Itsellä ei vielä ole kokemusta noista SC-kisoista,mutta siellä näyttää sen verran hyvä meininki olevan,että pitää osallistua. Täytyy vielä odotella,että tuo kisakalenteri valmistuu,niin näkee missä niitä kisoja sitten on.
Itse vasta kesällä ostin myös oman SC pirssin,joten opettelua täälläkin vasta.

Olen tässä odotellut,että koska tuo LRP-Areenan profiili mahtaa valmistua. Siellä olisi tarkoitus käydä ajelemassa.

Poissa kipi

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #3347 : 17.09.13 - klo: 12.15 »
Ei Junnu tuo ajaminen laturista kiinni jää,hiukan kun kyselet etukäteen niin varmasti joltain löytyy pistoke mihin voit akkusi törkätä,esim mulla on laturi jota kyllä saa lainaan.
eikun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
sillä aikaa kun te mietitte,mä oon tehny jo viis virhettä

Poissa Master Calgar

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
    • Kultasepäksi käy tieni
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #3348 : 17.09.13 - klo: 13.26 »
Kyselin järjestäjiltä tuosta turneesta ja sain vastauksen, missä vähän kartoitetaan noita kisakalenterijuttuja ja sen sellaisia. Tässä s-postiin tullut vastaus:

Moro

Hienoa että kilpaileminen kiinnostaa, se on yksi mukavimmista asioista RC autoilussa ainakin omasta mielestä. SC kisoissa on ollut todella leppoisa meininki joten mukaan vaan vaikkei ihan kärkeen vielä olekkaan asiaa. Omat taidotkaan eivät riitä lähellekkään kärkeä, mutta ei se menoa haittaa, kisoissa on mukavaa joka tapauksessa.

Jokaisen SC sarjan osakilpailun ilmoittautimiset, osallistumismaksut ja muut käytännön asiat hoitaa yksittäisen kisan järjestävä seura, itse sarjaan ei tarvitse ilmoittautua, siis vain kisoihin. Kilpailukutsu tulee RC10:iin yleensä 2-3 viikkoa ennen kisaa ja ilmoittautuminen loppuu kisaa edeltävällä viikolla. Jotkut järjestäjät ottavat mieluusti osallistumismaksun etukäteen pankkiin, mutta kaikissa kisoissa myös onnistuu osallistumismaksun maksaminen kisapäivänä käteisellä. SC sarjassa osallistumismaksu on 20€/kisa.

Ensi talven kisapaikat ovat vielä suunnittelu vaiheessa suurimmalti osin, Vantaan kisalle on jo päivämäärä mutta muut ovat vielä auki. Ensi talvena tullaan kuitenkin ajamaan ainakin Turussa ja toivottavasti myös Nokialla, Jyväskylässä ja Lappeenrannassa myös, mutta nuo varmistuvat tässä lähiviikkoina kun saan vain sovuttua asian noiden kerhojen kanssa.

Viime talvena ajettiin neljä osakilpailua kolme parasta laskettiin tuloksiin, eli missaamalla yhden kilpailun ei periaatteessa menetä pisteitä. Jos tulevena talvena ajetaan 5 kisaa niin tuo sama 3 lasketaan, mutta jos saadaan järjestettyä 6 kisaan niin lasketaan varmaan 4 parasta.

Lisenssiä et SC Cupin kisoihin tarvitse, kaiki kisat ajetaan kerhokilpailuina.


Eli vaikuttaa varsin leppoisalta touhulta, kun ei tarvitse lisensseistä välittää, eikä sinänsä haittaa jos jää joku kisa käymättä :) Kyllä itse ainakin ajattelin, että tuon voisi ottaa työn alle.
Katon kautta mutkasta ulos ja oikopolkua hakemaan!
[Slash 4x4 Platinum][Xray T4][Axial SCX-10][TLR 22SCT][Xray XB9E]

Poissa junnu_85

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #3349 : 17.09.13 - klo: 16.45 »
Ei Junnu tuo ajaminen laturista kiinni jää,hiukan kun kyselet etukäteen niin varmasti joltain löytyy pistoke mihin voit akkusi törkätä,esim mulla on laturi jota kyllä saa lainaan.
Asia selvä. Itsellä ei ole kuin kolme akkua,joten pitäisi ainakin joku 10A(tai enemmänkin) laturista irrota tai muuten saa odottaa akkuja liian kauan.
Jos sellaista jostain onnistuisi saamaan lainaan,niin tuota radalle lähtöä voisi ajatella. Vielä,kun on pari viikkoa isyyslomaa.

Poissa junnu_85

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #3350 : 17.09.13 - klo: 16.48 »
Kyselin järjestäjiltä tuosta turneesta ja sain vastauksen, missä vähän kartoitetaan noita kisakalenterijuttuja ja sen sellaisia. Tässä s-postiin tullut vastaus:

Moro

Hienoa että kilpaileminen kiinnostaa, se on yksi mukavimmista asioista RC autoilussa ainakin omasta mielestä. SC kisoissa on ollut todella leppoisa meininki joten mukaan vaan vaikkei ihan kärkeen vielä olekkaan asiaa. Omat taidotkaan eivät riitä lähellekkään kärkeä, mutta ei se menoa haittaa, kisoissa on mukavaa joka tapauksessa.

Jokaisen SC sarjan osakilpailun ilmoittautimiset, osallistumismaksut ja muut käytännön asiat hoitaa yksittäisen kisan järjestävä seura, itse sarjaan ei tarvitse ilmoittautua, siis vain kisoihin. Kilpailukutsu tulee RC10:iin yleensä 2-3 viikkoa ennen kisaa ja ilmoittautuminen loppuu kisaa edeltävällä viikolla. Jotkut järjestäjät ottavat mieluusti osallistumismaksun etukäteen pankkiin, mutta kaikissa kisoissa myös onnistuu osallistumismaksun maksaminen kisapäivänä käteisellä. SC sarjassa osallistumismaksu on 20€/kisa.

Ensi talven kisapaikat ovat vielä suunnittelu vaiheessa suurimmalti osin, Vantaan kisalle on jo päivämäärä mutta muut ovat vielä auki. Ensi talvena tullaan kuitenkin ajamaan ainakin Turussa ja toivottavasti myös Nokialla, Jyväskylässä ja Lappeenrannassa myös, mutta nuo varmistuvat tässä lähiviikkoina kun saan vain sovuttua asian noiden kerhojen kanssa.

Viime talvena ajettiin neljä osakilpailua kolme parasta laskettiin tuloksiin, eli missaamalla yhden kilpailun ei periaatteessa menetä pisteitä. Jos tulevena talvena ajetaan 5 kisaa niin tuo sama 3 lasketaan, mutta jos saadaan järjestettyä 6 kisaan niin lasketaan varmaan 4 parasta.

Lisenssiä et SC Cupin kisoihin tarvitse, kaiki kisat ajetaan kerhokilpailuina.


Eli vaikuttaa varsin leppoisalta touhulta, kun ei tarvitse lisensseistä välittää, eikä sinänsä haittaa jos jää joku kisa käymättä :) Kyllä itse ainakin ajattelin, että tuon voisi ottaa työn alle.
Vaikuttaahan se leppoisalta. Kyllähän noihin kisoihin olisi mukava osallistua. Varsinkin,jos pääsisi vaikka jollain kimppakyydillä noihin kauempana oleviin kisoihin. Ei tarvitsisi aina yksin ajella.

Tuli salibandy lopetettua sitä varten,että ehtisi enemmän touhuamaan autojen parissa. Mutta katsotaan millainen siitä kisakalenterista sitten muodostuu.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #3351 : 17.09.13 - klo: 17.19 »
Tulkaahan ulvilan poppoo vantaalle ajelemaan kun sinne kisat ilmestyy.
Luulen että tiksissä on kerhokisat jo ennen talvisarjojen käynnistymistä. (en tiedä varmaksi, mutta perinteisesti aina on ollut kerhokisat ennen wintercuppeja)

Foorumilla tietysti ilmotellaan.

Poissa Master Calgar

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
    • Kultasepäksi käy tieni
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #3352 : 17.09.13 - klo: 18.44 »
Tulkaahan ulvilan poppoo vantaalle ajelemaan kun sinne kisat ilmestyy.
Luulen että tiksissä on kerhokisat jo ennen talvisarjojen käynnistymistä. (en tiedä varmaksi, mutta perinteisesti aina on ollut kerhokisat ennen wintercuppeja)

Foorumilla tietysti ilmotellaan.

No toki heti kun vaan kisakalenteri sellaisen kilauttaa :P Ei sinne mitään paalupaikkoja tietenkään lähdetä ajamaan (siis minä, muista en tiedä heh) mutta kunhan nyt pääsisi törmäilemään useamman SC kuskin kanssa :)

edit: Niin juu, jos on kerran kerhokisat, niin ei sinnekkään varmaan lisenssejä vaadita?
Katon kautta mutkasta ulos ja oikopolkua hakemaan!
[Slash 4x4 Platinum][Xray T4][Axial SCX-10][TLR 22SCT][Xray XB9E]

Poissa Mölli

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #3353 : 17.09.13 - klo: 19.24 »
Tulkaahan ulvilan poppoo vantaalle ajelemaan kun sinne kisat ilmestyy.
Luulen että tiksissä on kerhokisat jo ennen talvisarjojen käynnistymistä. (en tiedä varmaksi, mutta perinteisesti aina on ollut kerhokisat ennen wintercuppeja)

Foorumilla tietysti ilmotellaan.

No toki heti kun vaan kisakalenteri sellaisen kilauttaa :P Ei sinne mitään paalupaikkoja tietenkään lähdetä ajamaan (siis minä, muista en tiedä heh) mutta kunhan nyt pääsisi törmäilemään useamman SC kuskin kanssa :)

edit: Niin juu, jos on kerran kerhokisat, niin ei sinnekkään varmaan lisenssejä vaadita?

Ehdottomasti mukaan vaan. Mitä enemmän on kuskeja, niin sitä enemmän saadaan saman tasoisia kuskeja ajamaan keskenään samaan erään.
AE B6, Dex8, Ultima SC, Axial SCX10

Poissa Master Calgar

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
    • Kultasepäksi käy tieni
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #3354 : 17.09.13 - klo: 19.48 »
Tulkaahan ulvilan poppoo vantaalle ajelemaan kun sinne kisat ilmestyy.
Luulen että tiksissä on kerhokisat jo ennen talvisarjojen käynnistymistä. (en tiedä varmaksi, mutta perinteisesti aina on ollut kerhokisat ennen wintercuppeja)

Foorumilla tietysti ilmotellaan.

No toki heti kun vaan kisakalenteri sellaisen kilauttaa :P Ei sinne mitään paalupaikkoja tietenkään lähdetä ajamaan (siis minä, muista en tiedä heh) mutta kunhan nyt pääsisi törmäilemään useamman SC kuskin kanssa :)

edit: Niin juu, jos on kerran kerhokisat, niin ei sinnekkään varmaan lisenssejä vaadita?

Ehdottomasti mukaan vaan. Mitä enemmän on kuskeja, niin sitä enemmän saadaan saman tasoisia kuskeja ajamaan keskenään samaan erään.

Nimenomaan. Jos sieltä löytyisi riittävästi yhtä hitaita kuskeja, mitä itse olen, niin ei tarvitsisi ihan yksin vetää sitä jumbosijaa parempien kuskien viilettäessä kierroksilla ohi hehe :)
Katon kautta mutkasta ulos ja oikopolkua hakemaan!
[Slash 4x4 Platinum][Xray T4][Axial SCX-10][TLR 22SCT][Xray XB9E]

Poissa kipi

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #3355 : 17.09.13 - klo: 20.05 »
p*skan marjat Janne,säähän voitat koko kapinan.
Muutama syy tähän,Setupit on(mitä sattuu),renkaat on(mustat ja pyöreät),kova kunto(koska vaan kuupperissa 12min).
eikun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
sillä aikaa kun te mietitte,mä oon tehny jo viis virhettä

Poissa Master Calgar

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
    • Kultasepäksi käy tieni
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #3356 : 17.09.13 - klo: 20.46 »
p*skan marjat Janne,säähän voitat koko kapinan.
Muutama syy tähän,Setupit on(mitä sattuu),renkaat on(mustat ja pyöreät),kova kunto(koska vaan kuupperissa 12min).

Setupit on on, tottakai. Yön pikkutuntien setupit, ne parhaat :P

Renkaissa on hivenen soikeutta, kun pitäähän niitä kurveja olla... O.o

Ja kuupperissa hitaat juoksee 12min, ite vedän sen alta minuutin.
« Viimeksi muokattu: 17.09.13 - klo: 20.54 kirjoittanut Master Calgar »
Katon kautta mutkasta ulos ja oikopolkua hakemaan!
[Slash 4x4 Platinum][Xray T4][Axial SCX-10][TLR 22SCT][Xray XB9E]

Poissa junnu_85

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #3357 : 17.09.13 - klo: 21.07 »
Tulkaahan ulvilan poppoo vantaalle ajelemaan kun sinne kisat ilmestyy.
Luulen että tiksissä on kerhokisat jo ennen talvisarjojen käynnistymistä. (en tiedä varmaksi, mutta perinteisesti aina on ollut kerhokisat ennen wintercuppeja)

Foorumilla tietysti ilmotellaan.
Voishan tota ajatella,jos vaikka sais jonkun autollisen lähtemään.
Vaatiihan se nopeampien ohi päästäminenkin harjoittelua.

Poissa Master Calgar

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
    • Kultasepäksi käy tieni
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #3358 : 17.09.13 - klo: 21.24 »
Tulkaahan ulvilan poppoo vantaalle ajelemaan kun sinne kisat ilmestyy.
Luulen että tiksissä on kerhokisat jo ennen talvisarjojen käynnistymistä. (en tiedä varmaksi, mutta perinteisesti aina on ollut kerhokisat ennen wintercuppeja)

Foorumilla tietysti ilmotellaan.
Voishan tota ajatella,jos vaikka sais jonkun autollisen lähtemään.
Vaatiihan se nopeampien ohi päästäminenkin harjoittelua.

Remppaan mersusta tasauspyörästön, niin sillä pääsee kulkemaan ainakin.
Katon kautta mutkasta ulos ja oikopolkua hakemaan!
[Slash 4x4 Platinum][Xray T4][Axial SCX-10][TLR 22SCT][Xray XB9E]

Poissa Master Calgar

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
    • Kultasepäksi käy tieni
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #3359 : 19.09.13 - klo: 14.06 »
Mites tuo kuivaus nyt wiikonloppuna, jos sunnuntaille olis luvattu vähän kuivempaa ilmaa? Jos lauantaina kävis kokeilemassa, saako isommat nesteet pois radalta? Vai alkaako oleen jo ajot ajeltu tältä vuodelta?:P
Katon kautta mutkasta ulos ja oikopolkua hakemaan!
[Slash 4x4 Platinum][Xray T4][Axial SCX-10][TLR 22SCT][Xray XB9E]