Kirjoittaja Aihe: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK  (Luettu 927561 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Japilord

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #3960 : 08.01.15 - klo: 19.56 »
Moikka.

Tiedossa olisi tilaisuus päästä näyttämään harrastustamme yleisölle.
Porin Motor Show -tapahtuma on siis Karhuhallissa la-su 7.-8.2.2015 klo 10-17.

RcKaupalle tapahtuman järjestäjä soitteli ja kysyi voisimmeko tarjota jotakin ohjelmaa kyseiselle tilaisuudelle.
Hiukan oli Kipin kanssa puhetta josko sinne väkee saatas ajeleen ja näyttämään lajia ihmisille.
Ainakin sähköillä pääsee leikkiin mahollisesti nitroillakin.

Koptereillekin koitetaan lennätyspaikkaa ja lennättäjiä saada. Toki Crawlerpoppoota ois kiva saada, mut radan rakentaminen on hankalaa. Eikä luultavasti tilaa ole loputtomasti. Selvitellään.

Voi ihan vastailla tähän threadiin tai laittaa yvtä tai ihan miten vain.

Terkuin
Jarno

Poissa risla

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #3961 : 12.01.15 - klo: 19.12 »
No onkos crawlerit iskussa risla ja juki?  :tongue:

kyl mul taitaa olla...ei muista kun tonne kaapin pääl se jäi lojuu. tänään tuli vähän alupalikkaa siihen tälläi 2kk tilaamisen jälkeen mitkä olin jo unohtanutkin.

Poissa Japilord

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #3962 : 19.01.15 - klo: 18.33 »
Doddii. Tänään tuli selvyyttä lisää tuohon Motor Show tilaisuuteen liittyen.

Siellä on radan paikkaa, johon pääsee sellaisen tekemään, oisko kellään hyppyreitä tms. josta rataa voisi tehdä?
Luultavamminkin paikka tulee olemaan iso, joten siihen voisi hyvin mahtua muutakin, esim. crawlereita.
Järkkäävälle porukalle ilmaisliput onnistuupi, joten ei ainakaan siitä voi kiinni jäädä.

Kyseinen tapahtuma on 7-8.2 ja rakentamaan settiä pääsee jo 5 ja 6 päivä ensikuuta.
Sinne on tulossa myös lennätyspaikkaa koptereille, erikseen verkotettu alue.

Nyt ois oikeesti mahtava tilaisuus päästä promoomaan lajia mahdollisille uusille harrastajille ja saatas myös näkyvyyttä kivasti. Ihan jo pelkästään kalustoa näytille ja hiukan infoa katselijoille autoista, jos ei ajelemaan halua, niin osallistua voi siltikin. Olis hyvä jos paikalla ois myös ihan niitä jotka kertois mitä tarvitaan aloittamiseen ja mikä on hyvää kalustoa ym.

Koitetaas soitella kaikki kerhon populat läpi josko saatas oikeesti näyttävää settii aikaseks messuilla.
Mul ei ittellä pahemmin ole porukan numeroita, joten mä en voi kaikille ees soitella.

Ulkopaikkakuntalaisetkin on hyvinkin tervetulleita ja saavat myös osallistua. :)

Terkuin
Jarno

Poissa tapio1985

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #3963 : 28.01.15 - klo: 11.55 »
Onko täällä Porilaisia rc driftaajia? Missäs käyt ajelemassa?

Itellä yokomon mr4-tc akku drifteri. Mutta hankintalistalla Hpi rs4 nitro/kyosho fazer nitro drifteriks/rallye autoks.

Poissa risla

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #3964 : 28.01.15 - klo: 21.02 »
unohda kyosho kokonaan :wink:
ulvilan karting radalla voi ajaa noilla vekottimilla.

Poissa tapio1985

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #3965 : 28.01.15 - klo: 22.23 »
Tota Ulvilan karting rataa mietitty kaverin kans mut hieno homma jos siel saa driftereil ajaa :). tarvis tulla tutustumaa kyseiseen rataa muutenkin.

Poissa risla

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #3966 : 29.01.15 - klo: 07.29 »

Poissa tapio1985

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #3967 : 29.01.15 - klo: 09.29 »
Oon mä tuolla noormarkun liikkeessä hehkutulpa ja nitroa hakenut. Tarvis melkeimpä tulla katsomaan tollasta nitroautoa paikan päälle.

Poissa tapio1985

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #3968 : 29.01.15 - klo: 11.16 »
toi linkin auto on 1:8 :(. Hakusessa käytetty 1:10 nitro drifteriksi/ralliin. Yokomost sopii korit ja renkaat suoraan Hpi rs4 / kyosho fazer nitroon.

Poissa Master Calgar

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
    • Kultasepäksi käy tieni
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #3969 : 03.02.15 - klo: 21.18 »
Doddii. Tänään tuli selvyyttä lisää tuohon Motor Show tilaisuuteen liittyen.

Siellä on radan paikkaa, johon pääsee sellaisen tekemään, oisko kellään hyppyreitä tms. josta rataa voisi tehdä?
Luultavamminkin paikka tulee olemaan iso, joten siihen voisi hyvin mahtua muutakin, esim. crawlereita.
Järkkäävälle porukalle ilmaisliput onnistuupi, joten ei ainakaan siitä voi kiinni jäädä.

Kyseinen tapahtuma on 7-8.2 ja rakentamaan settiä pääsee jo 5 ja 6 päivä ensikuuta.
Sinne on tulossa myös lennätyspaikkaa koptereille, erikseen verkotettu alue.

Nyt ois oikeesti mahtava tilaisuus päästä promoomaan lajia mahdollisille uusille harrastajille ja saatas myös näkyvyyttä kivasti. Ihan jo pelkästään kalustoa näytille ja hiukan infoa katselijoille autoista, jos ei ajelemaan halua, niin osallistua voi siltikin. Olis hyvä jos paikalla ois myös ihan niitä jotka kertois mitä tarvitaan aloittamiseen ja mikä on hyvää kalustoa ym.

Koitetaas soitella kaikki kerhon populat läpi josko saatas oikeesti näyttävää settii aikaseks messuilla.
Mul ei ittellä pahemmin ole porukan numeroita, joten mä en voi kaikille ees soitella.

Ulkopaikkakuntalaisetkin on hyvinkin tervetulleita ja saavat myös osallistua. :)

Terkuin
Jarno

Ei oo tullut foorumia seurattua pitkiin aikoihin eikä näköjään enää sähköpostiinkaan tuu ilmotuksia uusista viesteistä tähän topiciin, niin mennyt ihan ohi taas tämäkin  :angry:

Kalustoa löytyis iteltä sisäkäyttöön puhdistettu slässi (ei oo käynyt koko talvena sisäradalla...), kohtalaisen puhdas axialin jeeppi, rikkinäinen losin tuuppi (hajos just tossa alkutalvesta ohjauskisko, vihdoinkin), micro losi (heheh köh) ja kaks reiskaa. Turisti pahasti vaiheessa ja xb9e kaipaa puhdistusta  :roll:

Mitäs apuja sinne vielä ehtis tarjoamaan? Tekstarilla tavottaa varmimmin jos asiaa tulee: nolla4sataa 217 kuusyksyks.

...ainakin mä luulen et toi oli mun numero...  :lipsrsealed:
Katon kautta mutkasta ulos ja oikopolkua hakemaan!
[Slash 4x4 Platinum][Xray T4][Axial SCX-10][TLR 22SCT][Xray XB9E]

Poissa Japilord

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #3970 : 04.02.15 - klo: 08.42 »
Saas nähä oliko Masterin numero oikein ;)

Toki muitakin immeisii kaivattas paikalla, ei tiä vaiks ens kesänä ois lisää harrastajiakin tarjolla.

Pientä rataa koitetaan sinne vääntää, jotta pääsis hiuka näytösajoo ajamaan, jos ideoita tai kalustoa ois tarjolla, niin pistä ihmees infoa. Pari pienehköö hyppyrii, ei mitn Hollywoodii tai auton hajottajia, ihan semmonen simppeli pieni rata, jotn mollia rajoiks tms. tai vaiks teippii. Alusta on vaneria, joten siltä kantilta miettiin.

Yks vaihtoehto vois olla ajeluttamista pientä maksua vastaan katsojille, siihen toki pitäs saada resursseja lisää, koska nyt tiedossa olevalla populalla se ei tuu onnistuun. Autot voisi tuohon ajeluttamiseen tarjota mahdollisesti paikallinen rc-alan yritys...

Hämmästyttävän vähän puhetta tämmöinen mahdollisuus on herättänyt, mä olen ainakin ihan hämilläni. Joteski kuvittelin että oltas enemmän ajatuksii ja ideoitakin saatu. Mihis kaikki Ulvilan kuskit on kadonnu?

Ja hei, nou hätä. Vielä kerkee!

Terkuin
Jarno

Poissa Joora

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #3971 : 04.02.15 - klo: 13.32 »
Perjantai iltana voisin tuoda oman kaluston sinne. Lauantaina on muuta menoa mutta, sunnuntaina vois sit tulla pällistelee paikanpäälle. Kait ne siäl säilyy? Millain Jarno on perjantaiehtoost pelipaikalla?
« Viimeksi muokattu: 04.02.15 - klo: 15.05 kirjoittanut Joora »
P*skaa pitää kehua

Poissa Japilord

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #3972 : 05.02.15 - klo: 21.09 »
Perjantai iltana voisin tuoda oman kaluston sinne. Lauantaina on muuta menoa mutta, sunnuntaina vois sit tulla pällistelee paikanpäälle. Kait ne siäl säilyy? Millain Jarno on perjantaiehtoost pelipaikalla?

Kyllähän mä kotosalla olen ehtoolla, joten voit ainaski tähä meille tuoda.

Terkuin
Jarno

Poissa kipi

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #3973 : 08.02.15 - klo: 23.41 »
Nonii,2 päivää messuilua takana.
Harrastusta viety vauhdilla eteenpäin ja varmasti uusia kiinnostuneitakin löytyi.

Omasta puolestani kiitokset,Jarnolle,Turolle,Ingelle=kauppiaat,Jyrki,Joora,Petelle(tuli tsadista asti),vielä autojaan näytille antaneet Tomi Ja Sami.
Vielä kiitoset parille kauniimman sukupuolen edustajille(nimiä en kyllä muista;sori)

Ja vielä nää ilmiömäiset kopteri-miehet,kommeita härpäkkeitä ja vielä tuo yhden jantterin lentotaito,jumankauta mitä vipeltämistä.

Ps:Joora videoo pompusta saa laittaa.
eikun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
sillä aikaa kun te mietitte,mä oon tehny jo viis virhettä

Poissa Japilord

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #3974 : 21.02.15 - klo: 19.44 »
Fk Kerhon Facebook sivulla oli ilmoitusta kevätkokouksesta.

Kevätkokous 24.2.2015 klo 18.30 alkaen
 Nuorisotilassa Kallessa, Kaasmarkku.

Itel ei oo hajuukaan mis toi nuorisotila on, mut kaasmarkun sentään tiedän.
Kait se siin keskustassa sit on jossai... Joku joka tietää saapi kertoa tarkemmin.

Kaikki Ulvilan poppoot vaan mukaan ihmettelemään ja suunnittelemaan ensi kesää.
Jos tiedät jonkun joka ei näin talvella foorumia lue, niin vinkatkaa ihmeessä porukalle, jotta siellä ois enemmänkin porukkaa.

Terkuin
Jarno

Poissa kipi

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #3975 : 21.02.15 - klo: 21.20 »
Muistaakseni kyseinen paikka on oikealla treen tieltä tullessa.
Eipä kyseisessä kokouksessa mitään radikaalia ole,lähinnä kerrotaan tulevan kesän kuvioita.
eikun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
sillä aikaa kun te mietitte,mä oon tehny jo viis virhettä

Poissa Master Calgar

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
    • Kultasepäksi käy tieni
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #3976 : 13.03.15 - klo: 17.08 »
Pistin jo tonne yksityispuolellekkin, mut laitetaas tännekkin... Olisko sunnuntaille tulijoita tuonne mikroautoradan puolelle päristelemään asfaltille, jos ei oo minit kiertämässä rataa? Kaikilta nyt löytyy jotain kuluneita renkaita millä kadulla kehtaa ajaa, niin ilmojen salliessa laitetaanko pieni katumiitinki pystyyn?  :grin:
Katon kautta mutkasta ulos ja oikopolkua hakemaan!
[Slash 4x4 Platinum][Xray T4][Axial SCX-10][TLR 22SCT][Xray XB9E]

Poissa Japilord

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #3977 : 02.04.15 - klo: 15.30 »
Doddii.

Mahtaskos pian alkaa olee kevät riittävän pitkällä pieneen talkooseen?

Viime syksyllä oli jo puhetta savien levittämisestä, joten sen ajankohta alkas olee viimeistään pian.
Pääsiäinen kaiketi on kaikille kiirunen, joten se on pois laskettu, sunnuntai toki vois olla mahollinen ainakin mun puolestani... Seur. vkl on model-expot, joten ei sillonkaan voi mitään tehdä radalla kun kaikki on stadissa tietty. ;)

Onkos jollakin aikataulu ideaa, jotta saatas koneet ym. hankittua paikanpäälle?

Ehkä mielummin vkl, niin ois enemmän aikaa, jos vaiks päiväs ois valmista.


Kevväisin terkkuloisin!
Jarno


Poissa Master Calgar

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
    • Kultasepäksi käy tieni
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #3978 : 02.04.15 - klo: 15.41 »
Doddii.

Mahtaskos pian alkaa olee kevät riittävän pitkällä pieneen talkooseen?

Viime syksyllä oli jo puhetta savien levittämisestä, joten sen ajankohta alkas olee viimeistään pian.
Pääsiäinen kaiketi on kaikille kiirunen, joten se on pois laskettu, sunnuntai toki vois olla mahollinen ainakin mun puolestani... Seur. vkl on model-expot, joten ei sillonkaan voi mitään tehdä radalla kun kaikki on stadissa tietty. ;)

Onkos jollakin aikataulu ideaa, jotta saatas koneet ym. hankittua paikanpäälle?

Ehkä mielummin vkl, niin ois enemmän aikaa, jos vaiks päiväs ois valmista.


Kevväisin terkkuloisin!
Jarno

Joo kyllähän sitä täytyis talkoita duunata. Mut tuo savi on niin täynnä kiveä et tarvis löytyä sit talkooporukka koko kesäks nyppimään kiviä radalta tai kalusto on p*skana ekan ajokerran jälkeen.

Eikä sitä lapiohommina saada kuntoon. Tarttis oikeat työkalut. Lisäks sen renkaista tehdyn "jyrän" vois heittää hemmettiin sieltä. Sillä saa radasta ku uurteisen kasvimaan. Tai jos siihen saa jonkun kunnon kiinteen rullan tilalle.

Rata sinänsä ei oo niin huonossa kunnossa, et ihan mahdottomia täytys tehdä. Tai olis siellä tekemistä, mut esim joku salaojitus tuskin onnistuu ja tuolla kivisavella rata menee vaan paskemmaks. Eli ennemmin kivetöntä savea mestoille ja unohtaa sen sorakasan.

Talkoina vois kyllä tasottaa pahimpia kuoppia nyt ku on löysää radan pinta.
Katon kautta mutkasta ulos ja oikopolkua hakemaan!
[Slash 4x4 Platinum][Xray T4][Axial SCX-10][TLR 22SCT][Xray XB9E]

Poissa kipi

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #3979 : 14.04.15 - klo: 19.11 »
Huomenna klo 19 olis pieni miittinki radan kahviossa,kahveeta ja pullaakin varmaan tarjolla.

Mietitään tulevan kesän kuvioita ja tavataan muuten vaan.

Uudet ja vanhat harrastajat tervetulleita
eikun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
sillä aikaa kun te mietitte,mä oon tehny jo viis virhettä

Poissa VTEC

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #3980 : 17.04.15 - klo: 08.40 »
joo! olen käynyt kyseisellä radalla
ja totesin että
se on huippu laatua!
Team Corally SBX410, Xray T4 '14 ja FG Marder "jokkis"
Youtube Kanava: https://www.youtube.com/channel/UC08uZiWtJ7b5MHZiEqAjUZQ

Poissa VTEC

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #3981 : 01.05.15 - klo: 09.44 »
mutta toimisko siellä niinkuin tollanen 1/10 truggy?
Team Corally SBX410, Xray T4 '14 ja FG Marder "jokkis"
Youtube Kanava: https://www.youtube.com/channel/UC08uZiWtJ7b5MHZiEqAjUZQ

Poissa JyrkiL

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #3982 : 08.05.15 - klo: 12.51 »
Lainaus
mutta toimisko siellä niinkuin tollanen 1/10 truggy?

Kyllä radalla pääsee 1/10-buggyillä ja truggyillä komeesti.

Jyrki Lehto
Ulvilan FK-kerho
AE/Destiny/TLR

Poissa kipi

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #3983 : 08.05.15 - klo: 15.33 »
Muistaessani pistetään nyt tännekin,huomenna talkoot klo 12 alkaen,sää varaus.

Ja,helapuukko-torstaina ois hyvät saumat ajoille,saattaa olla uteliaita tontilla,fk-radan puolella on tartu rattiin-tapahtuma--->jonkun verran kävijöitä(parhaana vuonna n.500 henk.)
eikun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
sillä aikaa kun te mietitte,mä oon tehny jo viis virhettä

Poissa Joora

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #3984 : 09.05.15 - klo: 09.41 »
Kipi soitteli että märkää on. Kattellaan kai viikonpäästä talkoita uusiks.
P*skaa pitää kehua

Poissa JyrkiL

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #3985 : 25.05.15 - klo: 11.45 »
Rata on nyt kunnostettu ja todella siloisessa kunnossa, kiitos kipille ja muille talkoolaisille!
AE/Destiny/TLR

Poissa Masi71

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #3986 : 25.05.15 - klo: 19.47 »
Huomenna koittaan ku saadaan auto taas kuosiin siin viiden jälkeen radal, jollei tuu sitä ennen vettä, mitä enusteet kyl lupailee. No sit koitetaan keskiviikkoo. Ittu ku meni puhuun tuol toisel puolel vähälumisest kesäst, kai ny sit paukuttaa koko kesän vettä  :cry:
Precirotate SB401
HongNor Nexx8. HongNor X2 CR

Poissa Master Calgar

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
    • Kultasepäksi käy tieni
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #3987 : 26.05.15 - klo: 11.35 »
Pienet sateet tais tirauttaa, mut jos ei enempää tule niin vois neljän jälkeen lähtee kattelemaan mikä keli radalla.
Katon kautta mutkasta ulos ja oikopolkua hakemaan!
[Slash 4x4 Platinum][Xray T4][Axial SCX-10][TLR 22SCT][Xray XB9E]

Poissa Japilord

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #3988 : 26.05.15 - klo: 14.25 »
Pienet sateet tais tirauttaa, mut jos ei enempää tule niin vois neljän jälkeen lähtee kattelemaan mikä keli radalla.

Ollaan Jyrkin kans menos 4 aikaa kattomaan uutta mahdollista sisärataa. Saapi tuĺla mukaan jos halajaa. Paikkana se Friitala-Talo.

Nopeella aikataululla mennään nyt siks en aiempaa ole ilmoitellut.

Poissa Masi71

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan FK-Kerhon pienoisautorata - IS BACK
« Vastaus #3989 : 27.05.15 - klo: 14.46 »
No eipä tarvi tänäänkään mennä radal auton kanssa  :cry:. 'Lapiol vois mennä vähän kaiveleen radan sivuissa olevii "kaivoi" auki.
Precirotate SB401
HongNor Nexx8. HongNor X2 CR